Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Акробатикалық жаттығулар. 8 сынып
Сабақтың түрі: Гимнастика
Сабақ тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар
Мақсаты:Оқушылардың икемділік қасиетін дамыту.
Міндеті:
Білімділік: акробатикалық жаттығулар туралы түсінік беру,
білімділігін арттыру;
Тәрбиелік: оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін
арттыру;
Дамытугшылық: оқушылардың икемділік қасиетін дамыту;
Құрал-жабдықтар:гимнастикалық төсеніштер, доптар, секіртпе,
ысқырық,уақыт өлшегіш
Өткізілетін жер: спортзал
|Сабақт|Сабақтың мазмұны |Жүктеме|Әдістемелік нұсқаулар |
|ың | |мөл | |
|бөлімі| |шері | |
|Дайынд|Оқушыларды сапқа тұрғызу; |30"-1 ’|Оқушының сырт бейнесіне назар |
|ық |Сәлемдесу; | |аудару |
|бөлімі|Сабақтың тақырыбы мен таныстыру; | | |
| |Саптық жаттығулар: | | |
|13’-15|- «Оңға бұрыл!» | |Оң аяқтың өкшесімен,сол аяқтың|
|’ | | |басымен бұрылу |
| |- «Артқа бұрыл!» | |Оң аяқтың өкшесімен,сол аяқтың|
| | | |басымен бұрылу |
| |- «Солға бұрыл!» | |Сол аяқтың өкшесімен,оң |
| | | |аяқтың басымен бұрылу |
| |- «Солға бұрыл!» | |Сол аяқтың өкшесімен,оң |
| | | |аяқтың басымен бұрылу |
| |Жүру жаттығулары: | | |
| |- «Зал бойымен оң иық алдыға |1’-2’ | Денені тік ұстап,тізені |
| |адымдап бас!» | |бүкпеу |
| | | |денені тік ұстап жүру, ара |
| |- «Жай жүріспен бас!» | |қашықтықты сақтау |
| |- қолды жоғарыда, аяқтың ұшымен | | денені тік ұстау |
| |- қолды белде, өкшемен | |денені тік ұстау |
| |- қолды белде, аяқтың сыртқы | |денені тік ұстау |
| |қырымен | |денені тік ұстау |
| |- қолды белде, аяқтың ішкі қырымен| |қолмен көмектесу |
| |- жартылай отырып бас! | |қолмен көмектесу |
| |- толық отырып бас! | | |
| |Жүгіру жаттығулары: |3’-4’ |ара қашықтық сақтау |
| |- зал бойымен жай жүгіріспен бас! | |еркін жүгіру |
| |- сызық бойымен жүгіріп бас! | |ара қашықтық сақтау |
| |- зал бойымен жай жүгіріспен бас! | |еркін жүгіру |
| |- зал ортасынан екі қатармен | |ара қашықтық сақтау |
| |жүгіріп бас! | |ара қашықтық сақтау |
| |- бір қатар саппен жүгіріп бас! | |еркін жүгіру |
| |- зал бойымен жүгіріп бас! | |екі қолды жоғары көтеріп дем |
| |- жай жүріспен бас! | |алу, екі қолды түсіріп дем |
| |- Терең дем алып, дем шығарамыз! | |шығару |
| | | | |
| |Дем алу жаттығулары: | | |
| |- тыныс алу жаттығулары | |екі қолды жоғары көтеріп дем |
| |1,2 қол жоғарыда терең дем аламыз,| |алу, екі қолды түсіріп дем |
| |3,4 қол төменде дем шығарамыз. | |шығару |
| |- зал ортасынан 4 қатар саппен |7’-8’ | |
| |жүріп бас! | |Тоқтау, мұғалім командасы |
| |Жалпы дамыту жаттығулары: | |арқылы солға бұрылу, бір |
| |1) б.қ.а.а.и.к қол белде басты 4 | |қатардан төрт қатарға тұрғызу |
| |сан оңға, | |Денені тік ұстау, басты көзді |
| |4 сан солға айналдыру. | |жұмбай айналдыру |
| |2) б.қ.а.а.и.к қол басы иықта | |Денені тік ұстау |
| |қолды алдыға 4сан, артқа 4 сан | | |
| |айналдыру | |Қолды шынтақтан бүкпеу |
| |3) б.қ.а.а.а.и.к қолды ашып артқа | | |
| |4 сан,алдыға 4 сан айналдыру | |Қолды шынтақтан бүгіп |
| |4) б.қ.а.а.а.и.к қол кеуде | |жаттығуды дұрыс орындау |
| |алдында, 1,2 қолдыжазбай серпу,3,4| | |
| |қолды ашып жазып серпу | |Белді толық айналдыру |
| |5) б.қ.а.а.а.и.к қол белде,белді 4| | |
| |сан оңға,4 сан солға айналдыру. | |Еңкейіп қолды тигізу\, әр |
| |6) б.қ.а.а.а. оң қолды сол аяққа | |оқушы өздігінен орындайды |
| |сол қолды оң аяққа тигізу | | |
| |7) б.қ.н.т. 1 тіреп отыру,2 тіреп| | |
| |жату, 3 тіреп отыру ,4 бастапқы | |Биік секіру |
| |қалып | | |
| |8) б.қ.н.т. 4сан оң аяқта,4сан сол| | |
| |аяққа,3 сан қос аяқпен 4-ші сан | | |
| |180 градусқа секіру | | |
| |- оңға бұрыл! | |Жаттығуды толық орындау |
| |Үй тапсырмасы: | | |
| |Қыз балдыр 25 рет отырып тұру, ер | |Денені тік ұстап жай жүру |
| |балдар 25рет қолды бүгіп жазу | |Арақашықтық сақтау |
| |Сап бойынша жай жүріспен бас! | |Сол аяқтың өкшесімен,оң |
| |- топ тоқта! | |аяқтың |
| |- солға бұрыл! | |басымен бұрылу |
|Негіз |Оқушыларға жаттығуларды |25’-30’|Жаттығулардың орындалу тәсілін|
|гі |түсіндіру,көрсету | |атап өту |
|бөлім |акрабатика: | |Тіреп отырып,алдыға өзін итеру|
|25’-30|1) алдыға қысқа домалау; | |керек, итеріле отырып түсетін |
|’ | | |кезде аяғын қосарлап ұстап |
| |2) артқа қысқа домалау; | |түсуі керек. |
| | | |Тіреп отырып,артқа өзін итеру |
| | | |керек, итеріле отырып түсетін |
| |3) жаурынға тұру; | |кезде аяғын қосарлап ұстап |
| | | |түсуі керек. |
| |4) қарлығаш бейнесі жасау; | |Аяғын жоғары көтеріп, |
| | | |шынтақпен жерге тіреліп,белді |
| |5) көпірге тұру | |тіреу |
| | | |Екі қол жанда оң аяқты,артқа |
| | | |көтеріп 4-5’’ тұруы тиіс |
| | | |Артқа шалқая отырып қолымен |
| | | |белді тіреу арқылы, жайлап |
| | | |құлайды |
|Қорыты|- жаттығу орнын жинастыру |3’-5’ |Орынды орынына қою |
|н |- сапқа тұрғызу | |Денені тік ұстау. |
|ды |- сабақты қортындылау | |Оқушылардың жетістік |
|бөлім | | |кемшіліктерін атап өту |
|3’-5’ |-Үй тапсырмасын беру | |Қыдарға 25 рет отырып тұру, ер|
| | | |балдар 25рет қолды бүгіп жазу |
| |- тұрған сап арқылы залдан шығып | |Бірінен кейін бірі |
| |кетеді | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz