Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Қыска мерзімді жоспар. 9 сынып


№ 51 сабақ. Күні 12.ІҮ. 2013 ж. 9 «А» « Б» сынып Мұғалім Смаилова
Шолпан

Сабақтың тақырыбы: §52 Орта факторлары және тірі ағзалар.

Сабақтың мақсаты: Орта факторлар мен тірі ағазалар арасындағы
байланысты білу.
Сабақтың міндеттері: Білімділік: орта факторларын анықтау және оларды
ажырата білу
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау
қабілеттерін
дамыту, дүниетанымдық көзқарастарын

қалыптастыру, тіл байлықтарын
арттыру, оқу-
дағдысын қалыптастыру, белсенділігін
арттыру.
Тәрбиелілігі: Топтық жұмыс жасау
арқылы
ұжымдылыққа, бір-бірін сыйлауға және

ұйымшылдықпен нәтижеге жетуге
тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:
- алынған теориялық мағлұматтарды сыни
тұрғыдан
талдайды;
- негізгі ұғым мен заңдылықтарды
меңгереді;
- дәлелді де дәйекті шешімдер қабылдай
алады;
Топтық жұмыс нәтижелері:
- Бірлесіп жұмыс істеу нәтижесінде оқушылар шағын топтағы жұмыс өнімін
көрсете алады;
- Ортақ пікірлерді ортаға салады, түйін жасайды;
- Әрбір оқушы білімін толықтырады.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтыі әдісі: сұрақ-жауап, СТО стратегиялары:
- Ой шақыру;
- Негізгі идеяларды суреттеу;
- Ой бөлісу, ортаға салу.
Көрнекілігі: Слайд арқылы суреттер, карталар, үлестірмелі
материалдар,
бағалау парағы.

|Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |
|1 қадам |
|Топқа бөлу: |1.Суреттерді құрастыру арқылы топқа |
|Тірі ағазаларды тіршілік ету |бөлінеді. |
|мекендері арқылы топқа бөлу. |2. Әр топ жетекшісі бағалау парағын |
|Бағалау парағын таратады. |толтырып отырады. |
|3. Суретті талдауды тапсырып, |3. Суретті талдайды. |
|спикердің қорғауын қадағалайды. Осы |4. Спикер қорғайды |
|тапсырмалар арқылы үй тапсырмалары | |
|сұралады. | |
|қадам. Қызығушылығын ояту |
|1.Оқушыларға орта факторлары |1.Орта факторлар сипатына қарай |
|ұсынылады, олардың ерекшеліктері мен|топтастырады. |
|қасиеттері айтылады.. Уақыт беріледі|. |
|де, аяқталған соң әр топтан спикер | |
|шығып жауап беруін қадағалайды. | |
|Бұрынғы мен жаңа білімді | |
|ұштастырады. Белсенділігін | |
|арттырады. | |
|қадам. Мағынаны тану |
|Оқулықпен жұмыс |1. Оқулықпен жұмыс |
|1. §52 парграфты оқып |2. 1 топ – жарық |
|2. 1 топ – жарық |топ – температура |
|топ – температура |топ – ылғалдық |
|топ – ылғалдық | |
|3.Постерге түсіруін қадағалайды. |3.Постерге түсіріп, спикер |
| |қорғайды. |
|4 қадам. Ой толғаныс. |
|№4 зертханалық жұмыс. «Ағазалардың |Берілген препараттар, кеппешөптер |
|экологиялық факторларға |мен суреттерді талдап, тірі |
|бейімделгіштігің анықтау». Суреттер |ағалардың тіршілік ортасына |
|мен кеппешөптер, микропрепараттар |бейімделуін анықтау, мысалдар |
|ұсынып ағалардың ортаға |келтіріп және кестеге түсіру керек. |
|бейімделуін анықтап беру. | |
|Берілген кестелерді толтырып |Берілген тапсырмаларды орындайды, |
|бейімделгіштін себептері туралы |спикер қорғайды. |
|қорытынды жасау. | |
|5 қадам. Қорытынды. |
|Бағалау. Топ жетекшілерінің |Топ жетекшілері топ мүшелерінің |
|бағасымен танысып, өзінің бағасын |бағасын жариялайды. |
|шығарады. Рефлексия парағын |Оқушылар рефлексия жазады. |
|таратады. | |
|Үйге тапсырма. |
|Оқулық мәтіні оқу. |
|Сұрақтарға жауап беру |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Мектепті дамыту жоспары
Сабақ жоспарларының түрлері
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тақырып 4 санын қосу кестесі
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Мақсат үстеулері
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Пәндер