Файл қосу

Қыска мерзімді жоспар. 9 сынып

Пән: Биология

№ 51 сабақ. Күні 12.ІҮ. 2013 ж. 9 «А» « Б» сынып Мұғалім Смаилова
Шолпан

Сабақтың тақырыбы: §52 Орта факторлары және тірі ағзалар.

Сабақтың мақсаты: Орта факторлар мен тірі ағазалар арасындағы
байланысты білу.
Сабақтың міндеттері: Білімділік: орта факторларын анықтау және оларды
ажырата білу
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау
қабілеттерін
дамыту, дүниетанымдық көзқарастарын

қалыптастыру, тіл байлықтарын
арттыру, оқу-
дағдысын қалыптастыру, белсенділігін
арттыру.
Тәрбиелілігі: Топтық жұмыс жасау
арқылы
ұжымдылыққа, бір-бірін сыйлауға және

ұйымшылдықпен нәтижеге жетуге
тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:
- алынған теориялық мағлұматтарды сыни
тұрғыдан
талдайды;
- негізгі ұғым мен заңдылықтарды
меңгереді;
- дәлелді де дәйекті шешімдер қабылдай
алады;
Топтық жұмыс нәтижелері:
- Бірлесіп жұмыс істеу нәтижесінде оқушылар шағын топтағы жұмыс өнімін
көрсете алады;
- Ортақ пікірлерді ортаға салады, түйін жасайды;
- Әрбір оқушы білімін толықтырады.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтыі әдісі: сұрақ-жауап, СТО стратегиялары:
- Ой шақыру;
- Негізгі идеяларды суреттеу;
- Ой бөлісу, ортаға салу.
Көрнекілігі: Слайд арқылы суреттер, карталар, үлестірмелі
материалдар,
бағалау парағы.

|Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |
|1 қадам |
|Топқа бөлу: |1.Суреттерді құрастыру арқылы топқа |
|Тірі ағазаларды тіршілік ету |бөлінеді. |
|мекендері арқылы топқа бөлу. |2. Әр топ жетекшісі бағалау парағын |
|Бағалау парағын таратады. |толтырып отырады. |
|3. Суретті талдауды тапсырып, |3. Суретті талдайды. |
|спикердің қорғауын қадағалайды. Осы |4. Спикер қорғайды |
|тапсырмалар арқылы үй тапсырмалары | |
|сұралады. | |
|қадам. Қызығушылығын ояту |
|1.Оқушыларға орта факторлары |1.Орта факторлар сипатына қарай |
|ұсынылады, олардың ерекшеліктері мен|топтастырады. |
|қасиеттері айтылады.. Уақыт беріледі|. |
|де, аяқталған соң әр топтан спикер | |
|шығып жауап беруін қадағалайды. | |
|Бұрынғы мен жаңа білімді | |
|ұштастырады. Белсенділігін | |
|арттырады. | |
|қадам. Мағынаны тану |
|Оқулықпен жұмыс |1. Оқулықпен жұмыс |
|1. §52 парграфты оқып |2. 1 топ – жарық |
|2. 1 топ – жарық |топ – температура |
|топ – температура |топ – ылғалдық |
|топ – ылғалдық | |
|3.Постерге түсіруін қадағалайды. |3.Постерге түсіріп, спикер |
| |қорғайды. |
|4 қадам. Ой толғаныс. |
|№4 зертханалық жұмыс. «Ағазалардың |Берілген препараттар, кеппешөптер |
|экологиялық факторларға |мен суреттерді талдап, тірі |
|бейімделгіштігің анықтау». Суреттер |ағалардың тіршілік ортасына |
|мен кеппешөптер, микропрепараттар |бейімделуін анықтау, мысалдар |
|ұсынып ағалардың ортаға |келтіріп және кестеге түсіру керек. |
|бейімделуін анықтап беру. | |
|Берілген кестелерді толтырып |Берілген тапсырмаларды орындайды, |
|бейімделгіштін себептері туралы |спикер қорғайды. |
|қорытынды жасау. | |
|5 қадам. Қорытынды. |
|Бағалау. Топ жетекшілерінің |Топ жетекшілері топ мүшелерінің |
|бағасымен танысып, өзінің бағасын |бағасын жариялайды. |
|шығарады. Рефлексия парағын |Оқушылар рефлексия жазады. |
|таратады. | |
|Үйге тапсырма. |
|Оқулық мәтіні оқу. |
|Сұрақтарға жауап беру |




Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Мектепті дамыту жоспары
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тақырып 4 санын қосу кестесі
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
Пәндер