Орта мерзімді жоспар дүниетану 1 сынып

1-сыныпта дүниетану пәнінен Орта мерзімді жоспарлау

1- тарау «Қоршаған дүние»

1. Оқытудың негізгі мақсаттары
2. Белсенді әдіс-тәсілдер
4. Оқу нәтижелері
5. Бағалау, соның ішінде оүб
6. Барлығын қосқанда
7. Негізгі дерек көздер
№:
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы:
2. Белсенді әдіс-тәсілдер: «Айналаны қоршаған дүние»
4. Оқу нәтижелері:
5. Бағалау, соның ішінде оүб:
6. Барлығын қосқанда:
7. Негізгі дерек көздер:
№: 1.
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Айналаны қоршаған дүниенің не екенін түсінеді, өз ойларын айтуға үйренеді.
2. Белсенді әдіс-тәсілдер:

1. Қызығушылығын ояту.

Топқа бөліну, топтық ережені құру Бейне материал көрсету (10 минут)

2. Мағынаны ажырату.

Сұрақ - жауап әдісі . (5 минут)

Топтық жұмыс . . (10 минут)

3. Қорытынды.

«Өз ойыңмен бөліс» ойынын ұйымдастыру (7 минут)

4. Бағалау. (3 минут)

4. Оқу нәтижелері: Берілген тақырыптың мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап бере алады.
5. Бағалау, соның ішінде оүб:

ТТттТттТТ

Топтық жұмысты топ басшысы бағалайды

6. Барлығын қосқанда: Төмен оқитын оқушылардың сұрақтарға жауап бере білуі
7. Негізгі дерек көздер:

Бейнефильм материалдары. Мәтін парақтар. Бағалау парақтары.

Оқулық 2012 ж

Алматыкітап

№:
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы:
2. Белсенді әдіс-тәсілдер: «Өлі, тірі табиғат. Адам қолымен жасалған заттар»
4. Оқу нәтижелері:
5. Бағалау, соның ішінде оүб:
6. Барлығын қосқанда:
7. Негізгі дерек көздер:
№: 2.
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Тақырыптың мазмұнын түсіну, өз ойларын айтуға үйрену
2. Белсенді әдіс-тәсілдер:

1. Қызығушылығын ояту

Ой шақыру (топқа бөлу-суреттер арқылы) (3 минут)

Топтастыру (7 минут)

2. Мағынаны ажырату.

Аудио материал (мәтінді тыңдау)

(5 минут) 3. Сергіту сәті (3 минут)

4. Шығармашылық жұмыс, постер жасау (15 минут)

4. Бағалау. (2 минут)

4. Оқу нәтижелері:

Мазмұнын түсінеді.

Бірлескен жұмыс арқылы ынтымақтастыққа үйренеді

5. Бағалау, соның ішінде оүб: Бақылау, бағалау парағы, кері байланыс
6. Барлығын қосқанда: Дарынды оқушылардың ашық сұраққа жауап беруі
7. Негізгі дерек көздер: Оқулық 2012 жыл Алматыкітап, маркер, флипчарт, стикер, аудио материал
№:
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы:
2. Белсенді әдіс-тәсілдер: «Қоршаған дүниені қалай танып білуге болады?»
4. Оқу нәтижелері:
5. Бағалау, соның ішінде оүб:
6. Барлығын қосқанда:
7. Негізгі дерек көздер:
№: 3.
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Қоршаған ортаны қалай танып білуге болатынын түсінеді.
2. Белсенді әдіс-тәсілдер:

1. Ұйымдастыру кезеңі

1. Қызығушылығын ояту.

Топқа бөліну, топ мүшелерін сайлауды тапсыру ( 2 минут)

Миға шабуыл (жұмбақтар)

(5 минут)

2. Мағынаны ажырату.

Сұрақ-жауап (5 минут)

3. Қорытынды.

Топтық жұмыс

4. Оқу нәтижелері:

1. Қоршаған ортаны танып біледі.

2. Қоршаған ортаны танып білу үшін бақылау жасау керектігін түсінеді.

5. Бағалау, соның ішінде оүб: Жұмысты қорғауда топ жұмысын топ басшылары бағалайды, өзара бағалауоп топты бағалайды.
6. Барлығын қосқанда: Көшбасшы оқушы спикер сөзін дайындауды тапсыру.
7. Негізгі дерек көздер:

Ноутбук, интерактивті тақта, постер,

Маркер,

Бағалау парақтары

Орта мерзімді жоспарлау 2- тарау «Адам»

1. Оқытудың негізгі мақсаттары
2. Белсенді әдіс-тәсілдер
3. Оқу нәтижелері
5. Бағалау, соның ішінде оүб
6. Барлығын қосқанда
7. Негізгі дерек көздер
№:
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы:
2. Белсенді әдіс-тәсілдер: « Құлақ-есту мүшесі. Мұрын-иіс сезу мүшесі. »
3. Оқу нәтижелері:
5. Бағалау, соның ішінде оүб:
6. Барлығын қосқанда:
7. Негізгі дерек көздер:
№: 1.
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Сезім мүшелерінің атқаратын қызметі, олардың маңызы туралы түсінеді.
2. Белсенді әдіс-тәсілдер:

1. Қызығушылығын ояту.

Жақсы тілектер айту. (2 минут)

Топқа бөліну, топ ережесін құру (3 минут)

2. Мағынаны ажырату. .

Жұмбақтар жасыру (3 минут)

Ой толғаныс. Сұрақ - жауап әдісі.

(10 минут)

3. Ойын-жаттығу (2 минут)

4. Сергіту сәті (жаттығу)

(2 минут)

5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс (10 минут)

4. Бағалау. (3 минут)

3. Оқу нәтижелері:

1. Сезім мүшелерінің қызметін ажырата алады.

2. Тақырыпты түсінеді, өз ойларын айта алады.

3. Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді.

5. Бағалау, соның ішінде оүб:

ТТттТттТТ

Топтық жұмысты әр топ бірін-бірі бағалайды, өзін өзі бағалау

6. Барлығын қосқанда: Төмен оқитын оқушылардың сұраққа дұрыс жауап беруі, жоғары оқитын оқушылардың көмектесуі
7. Негізгі дерек көздер:

Бағалау арналған смайликтер, презентация, маркер, постер

Оқулық 2012 ж

Алматыкітап

№:
1. Оқытудың негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы:
2. Белсенді әдіс-тәсілдер:

«Көз-көру мүшесі Тіл-дәм сезу мүшесі

Тері-сипап сезу мүшесі»

3. Оқу нәтижелері:

Ұқсас жұмыстар
Сезім мүшелерін ажырата білу
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Бүгінгі оқу мақсаттарына құрастырылған бағалау критерийі
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Тыныс алу мүшелері
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Ресми емес нышандар
Пайдалы қазбаларды көрсету
Оқушыларды топтарға топтастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz