Ms excel кестелік редакторы. кестедегі есептеулер

Батыс Қазақстан облысы Зеленов ауданы Макаров ауылы

Макаров жалпы орта білім беретін мектебі

Информатика пәнінің мұғалімі

Ақболатова Гүлдария Бақытжанқызы

Сабақ №28

Сабақтың тақырыбы: Micrososft Excel кестелік редакторы. Кестедегі есептеулер

Сабақтың мақсаты: оқушылар MS Excel-дің есептеу (формула) мүмкіндіктерін пайдаланып, әр түрлі типті есептеулерді және есептер құрып үйрету:

Сабақ түрі: Жарыс сабақ

Сабақтың әдістері: СТО: тізбені толтыру, кластер құру, топтастыру, деңгейлік тапсырмалар орындау, Венн диаграммасы

Оқыту формалары: жеке, топтық және ұжымдық

Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар : интерактивті тақта, компьютерлер, слайд-презентация, бағалау парақтары.

Пәнаралық байланыс: математика, қазақ әдебиеті

Сабақтың өту барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. (2 мин)

«Ой шақыру». Оқушылар өздері таңдап алған сандары бойынша топқа бөлінеді топқа ат қояды.

ІІ. Өткен тақырыпты қайталау. Үйге берілген тапсырманы тексеру .

Топтарға тапсырма беріледі. Сұрақтар бойынша берілген «Тізбені толтырайық» көрнекілігін толтыру керек.

1-тапсырма: «Тізбені толтырайық». (3 мин)

  1. Кесте дегеніміз не?
  2. Қандай кесте тіктөртбұрьшты деп аталады?
  3. Электрондық кесте дегеніміз не?
  4. MS Excel-ді қосу қалай жүзеге асырылады?
  5. Жол, баған дегеніміз не?
  6. Жол мен бағанның қиылысы қалай аталады?
  7. Әр бет қанша баған, қанша ұяшықтан тұрады?
  8. ЭК кестенің ұяшығы деп нені айтады?

2-тапсырма: «Терезе элементтерін ата» (3 мин) (Терезе элементтерінің атауы жасырын тұрады)

3-тапсырма: «Күн сәулесі». (3 мин) Деректердің типтерін ашып айту.

(Уяшықтар бос тұрады)

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру. (6 мин)

Мұғалім сөзі: Біз электронды кесте дегеніміз не екенін, оған қандай типті деректер енгізуге болатынын білеміз. Сонымен қатар Электрондық кесте ұяшықтарына деректерді ғана емес, құрамдас функцияларды және формулаларды да енгізуге болады. Формулаларда математикалық және салыстыру операторларын қолдануға болады.

Амал түрлері:

Арифметикалық: Арифметикалық
Салыстыру: Салыстыру
Логикалық: Логикалық
Адрестік: Адрестік
Мәтіндік: Мәтіндік
Арифметикалық:

+ қосу

- азайту

* көбейту

/ бөлу

^ дәреже

Салыстыру:

= тең

> артық

>= артық не тең

< кем

<= кем не тең

Логикалық:

AND логикалық және

OR логикалық немесе NO логикалық емес

Адрестік:

:

диапазон

Мәтіндік:

&

мәтіндердік қатарларды біріктіру

ФОРМУЛА ЖАЗУ ЕРЕЖЕСІ

Электрондық кестедегі формула деп есептеу үшін қолданылатын кәдімгі
математикалық өрнектерді айтады. Формула математикалық, статистикалық, қаржылық, логикалық және басқа болып бөлінеді

Ең үлкен мәнді табу - макс
МАКС( . . . )
МАКС(А1:А9)
Аргументтердің арасындағы
максимум санды іздеу
Ең үлкен мәнді табу -макс: Ең кіші мәнді табу - мин
МАКС( . . . ): МИН( . . . )
МАКС(А1:А9): МИН(С1:С23)
Аргументтердің арасындағымаксимум санды іздеу: Аргументтердің арасындағы
минимум санды іздеу
Ең үлкен мәнді табу -макс: Орта мәнді табу - срзнач
МАКС( . . . ): СРЗНАЧ( . . . )
МАКС(А1:А9): СРЗНАЧ(А1:В5)
Аргументтердің арасындағымаксимум санды іздеу: А1 ден В5 диапазонындағы сандардың арасынан арифметикалық ортасын табу.

Кейде ұяшықты басқа орынға көшіргенде, олардың координаты өзгермеуі керек, ол үшін жолдың немесе бағанның координатасының алдына доллар белгісін қояды. Бұл символ кестелік процессорға ұяшықтың координатасын ешқандай жағдайда өзгертпеу керектігін көрсетеді. Мұндай адрес абсолютті адрес деп аталады.

Салыстырмалы
Аралас
Абсолютті
Салыстырмалы: А1
Аралас: $А$1
Абсолютті: $А1 немесе А$1
Салыстырмалы: В2
Аралас: $А$1
Абсолютті: $А2 немесе В$1

Мысалы: Қызметкерлерге берілетін жалақыны есептеу керек.

Ол үшіналдымен қызметкерлердің аты-жөнін, жұмыс жасаған уақытын және айына алатын жалақы мөлшерін толтырып аламыз. Қызметкерлер жалақысын әр түрлі жолмен есептеуге болады.

1. 3 жолды түгелімен ерекшелеп, құрал-саймандар панеліндегі

батырмасын шерту.

2. Е4 ұяшығына =СУММ(B4:D4) формуласын жазуға болады.

3. Е5 ұяшығына =B5+C5+D5 формуласын жазуға болады.

А
B
C
D
Е
: 1
А: Қызметкерлерге берілетін жалақы (теңге)
: 2
А: Аты-жөні
B: Қазан
C: Қараша
D: Желтоқсан
Е: Барлығы
: 3
А: Мұхтаров А.
B:
C:
D:
Е:
: 4
А: Азаматов Н.
B:
C:
D:
Е: =СУММ(B4:D4)
: 5
А: Отаров А.
B:
C:
D:
Е: =B5+C5+D5
: 6
А: Тәжиев Б.
B:
C:
D:
Е:

IV. Практикалық тапсырмалар. Практикалық бөлімде оқушыларға «Деңгейлік тапсырмалар» беріледі. Әр топ өз деңгейлеріне қарай тапсырма таңдайды. Деңгейлік тапсырмаларды тапсырмаларды орындау үшін оқушылар алдымен жұмбақ шешеді.

1 - деңгей. Оқушылардың орташа жасын анықтау. (4 мин)

Қорбаң-қорбаң етеді,

Балды жақсы көреді. (Аю)

Ендеше аюдың тапсырмасын орындайық.

Электрондық кестенің мүмкіндіктерін өмірде пайдалану мақсатында оқушылардың орташа жасын анықтауға болады. Ол үшін:

1. Сынып тізімі және оқушылар жасы берілген.

2. Барлық оқушылардың жалпы жасын тауып аламыз.

3. Оқушылардың жалпы жасын оқушы санына бөлеміз.

2- деңгей. Терезенің көлемін анықтау. (4 мин)

Өзінше ноян,

Қорқақ не? (қоян)

Ендеше қоянның жасырған тапсырмасын орындайық.


Ұқсас жұмыстар
Абсолюттік, салыстырмалы және аралас сілтемелер. Ұяшық мазмұнын көшіру
Информатика 8 класс "ms excel-дің мүмкіндіктері"
Сандарды енгізу
Мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау
Негізгі объектілері
Шартсыз көшу операторы
Кестені толтыру
Электрондық кестелер. 8 сынып
Формуланы енгізу және көшіру
Microsoft Excel терезесіне шолу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz