Т. ахтанов. окоп үстіндегі айқас. 7 сынып

Әбдіқалық Валентина Жұмабайқызы

ОМИ мұғалімі

Ақтау қаласы

Әдебиет сабағы. 7-сынып

Тақырыбы: Т. Ахтанов. Окоп үстіндегі айқас.

Сабақ мақсаты: А. Роман үзіндісін оқып, түсіну арқылы мазмұнын меңгерту. Ә. Мазмұнын жүйелеп әңгімелеу, жазбаша диалог, қысқаша мазмұндама жазу дағдыларын жетілдіру. Ынтымақтасып жұмыс жасауға үйрету. Б. Отанды сүю, ерлікті бағалау, адамгершілікті құрметтеу сезімдеріне тәрбиелеу.

Сабақ құрылымы мен қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, диалогтік оқыту әдісі.

Блум жүйесі сатылары
Меңгерілетін жұмыс мазмұны
Берілетін тапсырмалар, сұрақтар
Оқушылар жететін нәтиже
Жұмыс түрі
Блум жүйесі сатылары:

Білу:

берілген жаңа түсінікті ұғуы, еске ұстауы, мінездеме беруі

Меңгерілетін жұмыс мазмұны: Майдан үсті. Лейтенант Ержаннын әрекеті.
Берілетін тапсырмалар, сұрақтар: Көжектің сұрағына берілген жауапты түсіндір. Политрукты жерлеу рәсіміндегі жауынгерлер сезімін сипатта.
Оқушылар жететін нәтиже: Топтаса оқып, мәтін мазмұнын меңгереді.
Жұмыс түрі: Әр топтан екі оқушы шығып, дөңгелене отырып, кезектесе сөйлейді.
Блум жүйесі сатылары:

Түсіну:

мазмұндау, түсіну, суреттеу, жаңа сөз тіркестерін жасауы

Меңгерілетін жұмыс мазмұны: Раушан мен Ержан әрекеттері
Берілетін тапсырмалар, сұрақтар: Соғыста нәзіктік пен жауапкершілік қатар сынға түскенде, таңдау мүмкіндігі қандай болмақ?
Оқушылар жететін нәтиже: Ең қымбат әрі қиын сәтті түсінеді.
Жұмыс түрі: Екі топ әңгіме-дебат жасайды: бірі-соғыста сезімге ерік беруге болмайды; екіншісі-сезімсіз- ерлік тумайды деген ойды ашады.
Блум жүйесі сатылары:

Қолдану:

жаңа білімді тәжірибеде, жаңа жағдайда шеше алуы.

Меңгерілетін жұмыс мазмұны: Кәкібайдың ерлігі
Берілетін тапсырмалар, сұрақтар: Жау танкісін өткізбеуді басты мақсат еткен жанның әрекеті.
Оқушылар жететін нәтиже: Адам құдіретінің шексіздігін мәтін мазмұны бойынша дәлелдейді
Жұмыс түрі: Бесінші топ мүшелері үзіндіні шынжырлы әдіспен жатқа айтады.
Блум жүйесі сатылары: Талдау: алған білімін жіктеуі, негізгі түйінін аңғаруы, бүтінді байланыстыра отырып, бөліктерге бөлуі, айқындауы.
Меңгерілетін жұмыс мазмұны: Әңгіменің композициялық құрылысы
Берілетін тапсырмалар, сұрақтар: Басталуы − дамуы −шиеленісуі −шарықтау шегі −шешілуі
Оқушылар жететін нәтиже: Оқиғаның жүйесін есте сақтайды.
Жұмыс түрі: Төртінші топ зерттеушілік әңгіме жүргізеді: әр бөлігін жеке талдайды, дәлелдейді.
Блум жүйесі сатылары: Жинақтау : дара болжамдардан тұтас ұғым тудыруы, құрастыруы, жинақтауы.
Меңгерілетін жұмыс мазмұны: Ерлік туралы диалог
Берілетін тапсырмалар, сұрақтар: Раушанның ерлігі. Ержанның ерлігі. Кәкібайдың ерлігі. Жауынгерлер ерлігі.
Оқушылар жететін нәтиже: Оқушы пікірі тыңдалады.
Жұмыс түрі: Үшінші топ кумулятивті әңгіме құрастырады: ауызша немесе жазбаша сұхбат жасайды
Блум жүйесі сатылары: Бағалау: шешу, пікір (сын -пайымдау) айту, шығару (оқушы дарынын анықтау)
Меңгерілетін жұмыс мазмұны: Маған ұнаған туынды.
Берілетін тапсырмалар, сұрақтар: Шығарма мазмұны, кімнің бейнесі, несімен ұнады?
Оқушылар жететін нәтиже: Шығармашылық жұмыстар жасалынады.
Жұмыс түрі: Эссе, ой толғау, өлең жазылады.

Келесі сабаққа тапсырма: «Егер арттан көмек келмесе . . . » Ержан әрекеттеріне болжау жасап көру. Мәтіннің мазмұндамаға лайық тұстарын белгілеу. Сауалнама құрастыру.


Ұқсас жұмыстар
Қазақ әдебиетінен 7-сыныпқа арналған тест жұмысы
Аян қай шығарманың кейіпкері
Өлеңдерінің көркем тілі
Т. ахтанов "күй аңызы"
Тілшілер тобы
Жемістер туралы ақпарат ( 6-сынып )
Бунақденелілермен және желмен тозаңданатын өсімдіктердің гүлдерін салыстыру
Құрғақ жеміс
Қасым аманжоловтың "өзім туралы" өлеңі - 7 сынып
Өсімдіктердің жынысты көбеюі. тозаңдану мен ұрықтану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz