Құстардың королі (литван халық ертегісі)

Ертегінің мазмұнын, негізгі ойын түсіну.
Ертегі кейіпкерлерін сипаттай алуы.
- Ертегі мазмұнын түсіне алады.
- Ертегі кейіпкерлері туралы өз ойларын жеткізе алады.
- Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді.
Сабақтың әдісі:
Бағалау:
Топтастыру, топтық, жұптық жұмыс, Жиксо әдісі
Мұғалімнің бағалауы, бағалау парағы
Жүректен-жүрекке.
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. (Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызу. )
(2 минут)
1. Өлең бойынша бір-біріне сұрақтар қою
2. Өлеңді мәнерлеп оқу (5 минут)
Топтастыру топқа бөлу, топ мүшелерін сайлау (спикер, хатшы, басшы)
1-топ: «Құс» 2-топ: «Король»
3-топ: «Ертегі» (6 минут)
Мағынаны тану (түсіну, қолдану)
Ертегіні оқып, танысу. ЖИКСО әдісін қолдану
(мәтінді 4 бөлікке бөлу, 1, 2, 3, 4-ке саналу, оқу, түсіну, сосын өз топтарына келіп түсіндіру)
(10 минут)
-Қыран король болуға шынында лайықпа?
-Титтей құстың талабына көзқарасың қандай?
-Ертегідегі кішкентай құсқа қандай ақыл айтар едің?
(жұпта талқылау)
( 5 минут)
Үнтаспадан құстардың үнін тыңдау, ажырату
(2 минут)
«Ертегіні қалай өзгертер едің?» постер жасау, қорғау
(10 минут)
Қорытынды
Рефлексия
Бағалау (бағалау) Бағалау парағы бойынша топ жетекшілері өз мүшелерінің жинаған балының қорытындысы бойынша журналға түсіру.
-Не ұнады? -Не ұнамады? (5 минут)
- Мысал өлеңнің негізгі ойын түсінеді
- Мазмұнын түсіне отыра өмірмен байланыстыра алады
- Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді.
Сабақтың әдісі:
Бағалау:
Топтастыру, топтық, жұмыс,
Бағалау парағы, критерийлер арқылы бағалау, кері байланыс
Оқушылардың ертегі бойынша ашық сұрақ қоюы
(3 минут)
Топқа бөлу (кептер, құмырсқа, аңшы) суреттер арқылы
Миға шабуыл (7 минут)
--Кептер туралы не білесіздер?
-Құмырсқа жайлы не айта аласыңдар?
-Аңшы деп кімдерді айтамыз?
-Әр сөзді қалай сипаттап берер едіңдер?
Мағынаны тану (түсіну, қолдану)
Аудио мәтінді тыңдау «Көк кептер мен құмырсқа» (3 минут)
Ашық сұрақтар
-Мысалдың негізгі ойы неде?
-Осы мысалдағы кептердің қандай қасиетін аңғардыңдар?Қалай?
-Құмырсқаның қылығы жайлы не айта аласыңдар?
Мысалды мәнерлеп оқу (жұптық жұмыс) (10 минут) диалогтік оқыту
Топтық жұмыс
Әр топ мысалға байланысты мақал-мәтелдер жазып, мысалдың негізгі ойын өмірмен байланыстыру, мәтін құрастыру,
бес жолды өлең жазу
(15 минут)
Қорытынды
Рефлексия
Бағалау (бағалау) Бағалау парағы бойынша топ жетекшілері өз мүшелерінің жинаған балының қорытындысы бойынша журналға түсіру.
-Қандай әсер алдыңдар?
-Сенің ойыңша сабақтың қай кезеңі жақсы болды?
(5 минут)
Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
Николаевка орта мектебі
Әдебиеттік оқу пәнінен
сабақ жоспарлары
4 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі:Окасова Г. М.
2013-2014 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz