Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілері
<<М.Мақатаев атындағы №13 орта мектебі>> МКМ
Ашық сабақ
Тақырыбы: 2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері
Сынып: 5 <<Д>>
Пән мұғалімі: Ширкитбаева Айымторы
Сабақтың тақырыбы: 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Натурал санның бөлінгіштік белгілерін есептерде пайдалануға дағдыландыру.
Дамытушылық: оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды өзара көмек беруге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тақта, бор, кітап, білім бағалау парағы.
Сабақтың типі: пысықтау сабағы
1.Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
2. Сабақтың барысы: (Балалар бүгін біз сабағымызды түрлендіріп, ойын түрінде өткіземіз. Ол үшін сыныпты 3-топқа бөлеміз.)
3. Сыныпты 3 топқа бөлу.(Әрбір оқушы өзіне ұнаған түстерге сәйкес топтарға бөлінеміз.)
4. 1-топ: Ойшылдар (сары түс)
2-топ: Тапқырлар (жасыл түс)
3-топ: Зерделілер (қызыл түс)
Топ мүшелерін сайлайық.
1-топ басшысы
2-топ басшысы
3-топ басшысы
5. Сәйкес карточкаларын құрастырыңдар. Сұрақ шықты. Сұраққа жауап беріңдер. Ойлануға 3 минут. Әрбір топ мына рет бойынша келесі топқа 2 сұрақтар берілсін, жауаптарын топ мүшелері мұқият тыңдап отырыңдар.
6. Сұрақтарға сәйкес фишкалар таратылады.
7. Енді осы тақырып бойынша алған ережелерді есептерде қолданайық.
Ол үшін сабақты эстафеталық ойын түрінде өткізейік.
Ендеше, ойынның шартымен танысайық. (Қағазда . Оқушы оқытамын.)
Балалар, оқулық пен дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күннің ретімен тақырыпты жазыңдар. Тақырып: <<Натурал сандардың бөлінгіштік белгілері>>.
Топ тапсырмалары:
Уақыт басталды:
1топ 2 топ 3топ
1.(16+b)+4 1. (b+28)+12 1. x+6+62
2.15a∙8b 2. 90a∙5b 2. 25c∙8d
3.22y+4-19y 3.46(x-3)+14x 3.15(y+9)-7y
4.28∙x+5=224 4.x+67/18=4 4.21∙y-8=84
5.Тіктөртбұрыштың 5.Квадраттың қабырғасы 6 см. 5. Тік бұрышты
Ұзындығы Квадраттың ауданын тап. параллелипипедтің
9 см, ені 5 см. ұзындығы 12 см, ені 9 см
Тіктөртбұрыштың және биіктігі 5 см.
периметрін тап. Көлемін табыңдар.
6) 45 санының барлық 6) 50 санының алғашқы төрт 6) 90 санының барлық
бөлгіштерін жаз еселігін жаз. бөлгіштерін жаз.
* 280+49 қосындысы 7) 65-26 айырмасы 7) 48∙13 көбейтіндісі
7-ге бөліне ме? 13-ке бөліне ме? 12-ге бөліне ме?
8) 2-ге бөлінетін сандарды 8) 5-ке бөлінетін сандарды 8) 10-ға бөлінетін сандарды
теріп жаз: 156,890,457,963, теріп жаз: 4580,415,687,238, теріп жаз: 4870,100,205,369,
254,100,682,128 1000,6965,3278 4568,5470,630,365
Бірінші қай топ келді. Жарайсыңдар.
Сабақтың басындағы рет бойынша есептерді тексерейік.
5. Топ басшылары топ мүшелерінің жинаған фишкалар санын хабарлаңдар. 1-топ
2-топ
3-топ
Бұл ойында << >> топ оқушылары жеңіске жетті. Құттықтаймыз.
Бекіту сұрақтары:
1. Қандай сандар жұп сандар деп аталады?
2. Қандай сандар тақ сандар деп аталады?
3. Қандай сандар 2-ге бөлінеді?
4. Қандай сандар 5-ке бөлінеді?
5. Қандай сандар 10-ға бөлінеді?
Балалар бүгін біз <<Натурал санның бөлінгіштік белгілері>> тақырыбы бойынша білімімізді қорытындыладық.
6. Үйге тапсырма. №
Ашық сабақ
Тақырыбы: 2,5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері
Сынып: 5 <<Д>>
Пән мұғалімі: Ширкитбаева Айымторы
Сабақтың тақырыбы: 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Натурал санның бөлінгіштік белгілерін есептерде пайдалануға дағдыландыру.
Дамытушылық: оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды өзара көмек беруге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тақта, бор, кітап, білім бағалау парағы.
Сабақтың типі: пысықтау сабағы
1.Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
2. Сабақтың барысы: (Балалар бүгін біз сабағымызды түрлендіріп, ойын түрінде өткіземіз. Ол үшін сыныпты 3-топқа бөлеміз.)
3. Сыныпты 3 топқа бөлу.(Әрбір оқушы өзіне ұнаған түстерге сәйкес топтарға бөлінеміз.)
4. 1-топ: Ойшылдар (сары түс)
2-топ: Тапқырлар (жасыл түс)
3-топ: Зерделілер (қызыл түс)
Топ мүшелерін сайлайық.
1-топ басшысы
2-топ басшысы
3-топ басшысы
5. Сәйкес карточкаларын құрастырыңдар. Сұрақ шықты. Сұраққа жауап беріңдер. Ойлануға 3 минут. Әрбір топ мына рет бойынша келесі топқа 2 сұрақтар берілсін, жауаптарын топ мүшелері мұқият тыңдап отырыңдар.
6. Сұрақтарға сәйкес фишкалар таратылады.
7. Енді осы тақырып бойынша алған ережелерді есептерде қолданайық.
Ол үшін сабақты эстафеталық ойын түрінде өткізейік.
Ендеше, ойынның шартымен танысайық. (Қағазда . Оқушы оқытамын.)
Балалар, оқулық пен дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күннің ретімен тақырыпты жазыңдар. Тақырып: <<Натурал сандардың бөлінгіштік белгілері>>.
Топ тапсырмалары:
Уақыт басталды:
1топ 2 топ 3топ
1.(16+b)+4 1. (b+28)+12 1. x+6+62
2.15a∙8b 2. 90a∙5b 2. 25c∙8d
3.22y+4-19y 3.46(x-3)+14x 3.15(y+9)-7y
4.28∙x+5=224 4.x+67/18=4 4.21∙y-8=84
5.Тіктөртбұрыштың 5.Квадраттың қабырғасы 6 см. 5. Тік бұрышты
Ұзындығы Квадраттың ауданын тап. параллелипипедтің
9 см, ені 5 см. ұзындығы 12 см, ені 9 см
Тіктөртбұрыштың және биіктігі 5 см.
периметрін тап. Көлемін табыңдар.
6) 45 санының барлық 6) 50 санының алғашқы төрт 6) 90 санының барлық
бөлгіштерін жаз еселігін жаз. бөлгіштерін жаз.
* 280+49 қосындысы 7) 65-26 айырмасы 7) 48∙13 көбейтіндісі
7-ге бөліне ме? 13-ке бөліне ме? 12-ге бөліне ме?
8) 2-ге бөлінетін сандарды 8) 5-ке бөлінетін сандарды 8) 10-ға бөлінетін сандарды
теріп жаз: 156,890,457,963, теріп жаз: 4580,415,687,238, теріп жаз: 4870,100,205,369,
254,100,682,128 1000,6965,3278 4568,5470,630,365
Бірінші қай топ келді. Жарайсыңдар.
Сабақтың басындағы рет бойынша есептерді тексерейік.
5. Топ басшылары топ мүшелерінің жинаған фишкалар санын хабарлаңдар. 1-топ
2-топ
3-топ
Бұл ойында << >> топ оқушылары жеңіске жетті. Құттықтаймыз.
Бекіту сұрақтары:
1. Қандай сандар жұп сандар деп аталады?
2. Қандай сандар тақ сандар деп аталады?
3. Қандай сандар 2-ге бөлінеді?
4. Қандай сандар 5-ке бөлінеді?
5. Қандай сандар 10-ға бөлінеді?
Балалар бүгін біз <<Натурал санның бөлінгіштік белгілері>> тақырыбы бойынша білімімізді қорытындыладық.
6. Үйге тапсырма. №
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz