Файл қосу

1000 метрге жүгіру. 8 сынып

Пән: Дене тәрбиесі

Жамбыл облысы Байзақ ауданы
Түймекент ауылы
Түймекент орта мектебінің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Қасымов Ертуған Жеткербайұлы

Сабақтың тақырыбы: 1000 метрге жүгіру
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға жүгіру техникаларын үйрету, меңгерту және
шапшаң шешім қабылдауға ой өрісін дамыту
Дамытушылығы: Оқушылардың өмірлік маңызы бар бұлшықеттерін және
шыдамдылыққа, төзімділікке, шапшаңдығын дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларды спортқа деген қызығушылығын арттыру арқылы
патриоттық тәлім- тәрбие беру.
Сабақтың өтілетін орны: Спорт алаңы.
Сабақты оқыту әдістері: Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонстрациялау әдісі
Сабақты өткізу әдісі: Ұжымдық, топтық, кезекті, жеке, тізбектік, бөліп алу
Сабаққа керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, жалауша, уақыт өлшемі
Сабақтың өтілу барысы:

|I |Дайындық бөлімі |15минут |Әдістемелік |
| | | |нұсқаулар |
|1. |Оқушыларды сапқа тұрғызу. |30” | |
|2. |Кезекшінің баяндамасы, сәлемдесу |1’ |Сырт бейнесіне|
|3. |Спорттық киімдеріне көңіл бөлу |30” |назар аудару |
|4. |Жаңа өтілетін сабақпен таныстыру |2’ | |
|5. |Саптағы жаттығулар |1’ | |
| | | | |
| |[pic] | | |
|А) |Баяу жүріспен жүру |30” | |
|Б) |Аяқтың ұшымен өкшемен жүру |1’ |Жүруді |
|В) |Табанның ішкі, сыртқы жағымен жүру. |30” |қадағалау |
|Г) |Жартылай отырып жүру |30” | |
|Д) |Отырып жүру |30” | |
|А) |Баяу жүгіріспен жүгіру. [pic] |30” | |
| |Қолды алға созып, тізені алақанға тигізіп | |Жаттығу дұрыс |
| |жүгіру. | |жасалуын |
| |Қолды артқа қойып,өкшені алақанға тигізіп | |қадағалау |
| |жүгіру | | |
| |Оң, сол жақпен адымдап жүгіру | | |
| |Аяқты жанына лақтырып жүгіру | | |
| |Баяу жүгіріспен жүгіру | | |
| | | | |
|Б) | |30” | |
| | | | |
|В) | |30” | |
| | |30” | |
|Г) | |30” | |
|Д) | |30” | |
|Ж) | | | |
| |Реттік жаттығулар | | |
|А) |Бастапқа қалып: қолды белге қойып мойынды |30” | |
| |алға, артқа, оңға, солға айналдыру. (6-8 | |Жаттығу дұрыс |
| |рет) | |жасалуын |
| |[pic]Қолды алға созу 1, жоғары көтеру 2, | |қадағалау |
| |жанына созылдыру 3, бастапқы қалып 4 (8-10 | | |
| |рет). | | |
| | | | |
| |Екі қолды иыққа қойып 1-2 алға, 1-2 артқа | | |
| |айналдыру (8-10 рет). | | |
| | | | |
| |Екі қолды белге қойып оңға, солға айналдыру| | |
| |(10-12 рет). | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Б) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
|В) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
|Г) | |30” | |
|Д) |Тізені бүгіп ішке, сыртқа айналдыру |30” | |
| |(8-10 рет). | | |
| |[pic] | | |
| | | |Жаттығу дұрыс |
| |Бір орында тұрып, сол-оң аяқпен кезек-кезек| |жасалуын |
| |секіру (10-12 рет) | |қадағалау |
| | | | |
| |Екі аяқпен бір орында секіру (10-12 рет). | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |Бір орында тұрып, қолды жоғары көтеріп, дем| | |
| |алып, қолды төмен түсіріп, дем шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Е) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
|Ж) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|З) | |30” | |
|ІІ |Негізгі бөлім |25 мин |  |
|1. |Қолды белге қойып, аяқтың ұшымен, өкшемен |5’ |Әр оқушылардың|
| |жүру; | |бұйрықты дұрыс|
|2. |Жеңіл жүгіріспен жүгіру; |5’ |орындауын |
|3. |1000 метрге жүгіру. |15’ |қадағалау |
| | | | |
| |[pic] | | |
|ІІІ|Қорытынды бөлім |5 мин |  |
|1. |Оқушыларды қатарға тұрғызу. |1’ | Оқушылардың |
| |[pic] | |ағзасын |
| | | |бастапқы |
| |Сабаққа анализ жасау. | |қалыпқа келуін|
| |Баға қою. | |қадағалау |
| |Үйге тапсырма беру. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2. | |2’ | |
|3. | |1’ | |
|4. | |1’ | |




Ұқсас жұмыстар
Қазақстан Республикасындағы халықтың дене тәрбиесі даярлығының Президенттік сынамалары туралы ережеге қосымша
1500 метрге жүгіру
Жеңіл атлетика. 60 метрге жүгіру
Ашық сабақ. Сабақ жоспары
Жеңіл атлетикадан сабақ жоспарлары
Орта қашықтыққа жүгіруді дамыту
Жеңіл атлетика. Орта және қысқа қашықтыққа жүгіру
Жеңіл атлетика
400 метрге уакытқа жүгіру
1500 м қашықтыққа жүгіру
Пәндер