Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
1000 метрге жүгіру. 8 сынып
Жамбыл облысы Байзақ ауданы
Түймекент ауылы
Түймекент орта мектебінің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Қасымов Ертуған Жеткербайұлы
Сабақтың тақырыбы: 1000 метрге жүгіру
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға жүгіру техникаларын үйрету, меңгерту және
шапшаң шешім қабылдауға ой өрісін дамыту
Дамытушылығы: Оқушылардың өмірлік маңызы бар бұлшықеттерін және
шыдамдылыққа, төзімділікке, шапшаңдығын дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларды спортқа деген қызығушылығын арттыру арқылы
патриоттық тәлім- тәрбие беру.
Сабақтың өтілетін орны: Спорт алаңы.
Сабақты оқыту әдістері: Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонстрациялау әдісі
Сабақты өткізу әдісі: Ұжымдық, топтық, кезекті, жеке, тізбектік, бөліп алу
Сабаққа керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, жалауша, уақыт өлшемі
Сабақтың өтілу барысы:
|I |Дайындық бөлімі |15минут |Әдістемелік |
| | | |нұсқаулар |
|1. |Оқушыларды сапқа тұрғызу. |30” | |
|2. |Кезекшінің баяндамасы, сәлемдесу |1’ |Сырт бейнесіне|
|3. |Спорттық киімдеріне көңіл бөлу |30” |назар аудару |
|4. |Жаңа өтілетін сабақпен таныстыру |2’ | |
|5. |Саптағы жаттығулар |1’ | |
| | | | |
| |[pic] | | |
|А) |Баяу жүріспен жүру |30” | |
|Б) |Аяқтың ұшымен өкшемен жүру |1’ |Жүруді |
|В) |Табанның ішкі, сыртқы жағымен жүру. |30” |қадағалау |
|Г) |Жартылай отырып жүру |30” | |
|Д) |Отырып жүру |30” | |
|А) |Баяу жүгіріспен жүгіру. [pic] |30” | |
| |Қолды алға созып, тізені алақанға тигізіп | |Жаттығу дұрыс |
| |жүгіру. | |жасалуын |
| |Қолды артқа қойып,өкшені алақанға тигізіп | |қадағалау |
| |жүгіру | | |
| |Оң, сол жақпен адымдап жүгіру | | |
| |Аяқты жанына лақтырып жүгіру | | |
| |Баяу жүгіріспен жүгіру | | |
| | | | |
|Б) | |30” | |
| | | | |
|В) | |30” | |
| | |30” | |
|Г) | |30” | |
|Д) | |30” | |
|Ж) | | | |
| |Реттік жаттығулар | | |
|А) |Бастапқа қалып: қолды белге қойып мойынды |30” | |
| |алға, артқа, оңға, солға айналдыру. (6-8 | |Жаттығу дұрыс |
| |рет) | |жасалуын |
| |[pic]Қолды алға созу 1, жоғары көтеру 2, | |қадағалау |
| |жанына созылдыру 3, бастапқы қалып 4 (8-10 | | |
| |рет). | | |
| | | | |
| |Екі қолды иыққа қойып 1-2 алға, 1-2 артқа | | |
| |айналдыру (8-10 рет). | | |
| | | | |
| |Екі қолды белге қойып оңға, солға айналдыру| | |
| |(10-12 рет). | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Б) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
|В) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
|Г) | |30” | |
|Д) |Тізені бүгіп ішке, сыртқа айналдыру |30” | |
| |(8-10 рет). | | |
| |[pic] | | |
| | | |Жаттығу дұрыс |
| |Бір орында тұрып, сол-оң аяқпен кезек-кезек| |жасалуын |
| |секіру (10-12 рет) | |қадағалау |
| | | | |
| |Екі аяқпен бір орында секіру (10-12 рет). | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |Бір орында тұрып, қолды жоғары көтеріп, дем| | |
| |алып, қолды төмен түсіріп, дем шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Е) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
|Ж) | |30” | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|З) | |30” | |
|ІІ |Негізгі бөлім |25 мин | |
|1. |Қолды белге қойып, аяқтың ұшымен, өкшемен |5’ |Әр оқушылардың|
| |жүру; | |бұйрықты дұрыс|
|2. |Жеңіл жүгіріспен жүгіру; |5’ |орындауын |
|3. |1000 метрге жүгіру. |15’ |қадағалау |
| | | | |
| |[pic] | | |
|ІІІ|Қорытынды бөлім |5 мин | |
|1. |Оқушыларды қатарға тұрғызу. |1’ | Оқушылардың |
| |[pic] | |ағзасын |
| | | |бастапқы |
| |Сабаққа анализ жасау. | |қалыпқа келуін|
| |Баға қою. | |қадағалау |
| |Үйге тапсырма беру. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2. | |2’ | |
|3. | |1’ | |
|4. | |1’ | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz