Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып

Математика 6-сынып ІІ -ТОҚСАН Рационал сандар және оларға амалдар қолдану (50 сағат) жалғасы

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, дамыту. Рационал сандар мен оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ережелерін жаттап, есептер шығару кезінде пайдалана білуге қалыптастыру
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Т кестесі

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Таңбалары әртүрлі, модульдері тең емес екі санды қосу ережесін біледі.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

Алдамұратова. Т. А, Байшоланов. Т. С «Атамұра» 2011

«Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Джигсо стратегиясын пайдалану

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Қарама- қарсы екі санның қосындысы 0- ге тең. Координаталық түзуде сандарды қоса біледі.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды қосудың қасиеттері
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топтық жұмысты сабақ кезінде тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, бірнеше санды қосуды тиімді тәсілмен есептей алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критериилер бойынша топтық және өзін- өзі бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Сыни тұрғыдан ойлауды бақылау жұмысы кезінде тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған білімдерін тиянақтай алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Бақылау арқылы білімдерін тексеру
:

5

5

1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды азайту

сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, дамыту.

Рационал сандарды азайту ережесін қорытып, азайту амалының ерекше жағдайларымен таныстыру, есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. Өздерін- өздері бағалауға ынталагдыру

Рационал сандарды көбейту ережелерін меңгерту, есептер шығаруға дағдыландыру

Рационал сандарды бөлу ережелерін меңгертіп, өз беттерімен жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа баулу.

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, дамыту. Рационал сандар мен оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ережелерін жаттап, есептер шығару кезінде пайдалана білуге қалыптастыру

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Азайту ережесін біледі.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін- өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
6. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

Алдамұратова. Т. А, Байшоланов. Т. С «Атамұра» 2011

«Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

www. 45 menut

Алдамұратова. Т. А, Байшоланов. Т. С «Атамұра» 2011

«Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

: 6
1. Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару

сағ:

1

2

Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Сыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында дұрыс пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Азайту амалының ерекше жағдайларын біледі, және пайдалана алады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критериилер бойынша бағалау және өзін- өзі бағалау
: 7
1. Сабақтың тақырыбы:

Координаталық түзудегі нүктелердің ара- қашықтығы

сағ:

1

2

Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу ережесін біліп, есептей алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылардың өзін- өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
: 8
1. Сабақтың тақырыбы:

Бақылау жұмысы №6

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Джигсо стратегиясын пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған білімдерін өз беттерінше пайдалана алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критериилер бойынша топтық және өзін- өзі бағалау
: 9
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды көбейту

сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды көбейту ережесін түсініп, біледі.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: өзін- өзі бағалау
: 10
1. Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды көбейту ережелерін қолданып, есептер шығару кезінде пайдалана алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критериилер бойынша бағалау және өзін- өзі бағалау
: 11
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеті

сағ:

1

1

Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Джигсо стратегиясын пайдалану

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды көбейтуде де көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік және үлестірімділік қасиеттерін пайдалана алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критериилер бойынша бағалау және өзін- өзі бағалау
: 12
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды бөлу

сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Сыни тұрғыдан ойлауды сабақ кезінде тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды бөлу ережелерін біледі
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: өзін- өзі бағалау
: 13
1. Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды бөлу ережелерін меңгеріп, есептер шығару кезінде қолдана алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Бақылау жұмысы бойынша бағалау
: 14
1. Сабақтың тақырыбы:

Бақылау жұмысы №7

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Сын тұрғысынан ойлау
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған білімдерін өз беттерімен қолдана алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

: 15
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарға амалдар қолдану

сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Т кестесі

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Таңбалар ережесін жақсы меңгеріп шығады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
: 16
1. Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару

сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Өз беттерімен, топтық жұмыстарда білімдерін тиянақтай алады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
: 17
1. Сабақтың тақырыбы:

Бақылау жұмысы №8

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Сыни тұрғыдан ойлауды бақылау жұмысы кезінде тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Өз беттерімен жұмыс жасай алады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
: 18
1. Сабақтың тақырыбы:

Теріс сандарды, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуға есептер шығару

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, бірнеше санды қосуды тиімді тәсілмен есептей алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

: 19
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды көбейту

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Джигсо стратегиясын пайдалану

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды көбейтуге есептерді шығара алады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
: 20
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттеріне есептер шығару

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды көбейтуде де көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік және үлестірімділік қасиеттерін пайдалана алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
: 21
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды бөлу

сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Джиксо, бағыттал-ған оқу, болжау кестесі.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал сандарды бөлу ережелерін меңгеріп, есептер шығару кезінде қолдана алады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
: 22
1. Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарға амалдар қолдану

сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Топтық жұмысты сабақ кезінде тиімді пайдалану
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Білімдерін толық амалдар орындауда қолдана алады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. .

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

: 23
1. Сабақтың тақырыбы:
сағ:
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

І-Тарау . Төртбұрыштар (18 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Төртбұрыш-тар және оның түрлері-мен, элемент-терімен та-ныстыру. Олардың қа-сиеттерін қолданып,

теоремаларды дәлелдеу және есептер шығаруды меңгерту.

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтасты-ру,

кубизм,

Джиксо

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Төртбұрыштың анықтамасын, дөңес төртбұрыштарды, төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын есептейді, талдайды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, та-лантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық, оқушы-лардың жас ерекшелік-теріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограмм белгілері
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтасты-ру, джиксо,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Параллелограмм және оның қасиеттерін қолданып, есептерді шешіп, тұжырымдай-ды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо,

Т кестесі

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттерін қолданады, талқы-лайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: 1-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 5
1. Сабақтың тақырыбы:

Фалес теоремасы.

Пропорционал кесінділер.

сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Т кестесі, ББҮ кестесі, семантика-лық карталар.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Фалес теоремасын дәлелдейді. Пропорционал кесінділердің қасиеттерін қолданады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Трапеция
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтасты-ру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Трапецияның қасиеттерін қолданады, дамытады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 7
1. Сабақтың тақырыбы: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар) .
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо,

Т кестесі.

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапецияларға өмірден мысалдар келтіріп, оларға есептеулер жүргізе алады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 8
1. Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары.
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарының теоремаларын дәлелдеп, қасиеттерін тиімді қолданады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы,
: 9
1. Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың тамаша нүктелері
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Үшбұрыштың тамаша нүктелерінің ортақ қасиеттерін және айырмашылығын біледі. Пайдаланып есептер шығарады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 10
1. Сабақтың тақырыбы: 2-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: кубизм.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы,

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Оқу жоспары
Синтаксистік талдау
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Суммативті бағалау
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. Сабақтың тақырыбы
Шатасқан әріптен сөз құрау
Сабақ жоспарларының түрлері
Натурал сандарды жазу
Аққу,шортан һәм шаян
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz