Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілері.5 сынып

Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері.
Сабақтың мақсаты: Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері жайлы білімдерін кеңейту
Сабақтың міндеттері:
1. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі.
2. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін талдайды,анализдейді
3. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін қорытындылайды
Күтілетін нәтиже:
1. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін анықтауды түсіндіреді .
2. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін саралайды.
3. Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерін табуды үлгілейді, дамытады
Дереккөздері: <<математика-5кл>> Алдамұратова Т.А, Байшолпанов Е.С
Сабақтың түрі:жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдіс - тәсілдері: джиксо, математикалық турнир,венн диаграммасы
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Құралдар: интерактивті тақта, компьютер,маркер,
Көрнекіліктерресурстар, постер
Қызығушылығын ояту. Оқушыларды топқа бөлу:
Геометриялық фигуралар таратылады

Сабақ сатылары
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
1.Қызығушылы-ғын ояту.Ой қозғау
Сұрақ қояды: <<Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері жайлы не білеміз?>>Уақыт беріледі.Жеке 2-мин,жұппен-1 мин,шағын топпен-1 мин.Спикерлер сөйлейді-4 мин
Оқушылар өз ойларын қағазға жазады.Жеке-2мин, жұппен-1 мин,шағын топпен-1 мин.Спикерлер қорғайды-4 мин.Бағалайды.
Мағынаны ажырату.
Джиксо әдісі

Критерий құру

Математикалық турнир

Кітаппен жұмыс

Мұғалім жаңа сабақты топтарға бөліп береді.5 минуттан кейін
спикерге сөз береді

Мұғалім оқушыларға 5,4,3- алудың критерийін құрғызады


І- топ ІІ-топ
27* 47*
санындағы жұлдызшаның
орнына қандай
санды қойғанда
2-ге, 5-ке 5-ке, 10-ға
бөлінетін сандар шығады.
II. 1) 2, 7, 6; 3) 6,8,4
2) 9,3,6; 4) 4,8,9
цифрларының әрқайсысын бір рет қана пайдаланып,
3-ке, 9-ға бөлінетін сандардың ең
кішісін құрастырыңдар.
III. 1) * 67, 2) 2*9;
2) 8*2; 2) 46*
Жұлдызшаның орнына
тиісті цифрларды қойып,
9-ға бөлінетін, 3-ке бөлінетін
сандарды құрастырыңдар.

№ 219,.220 ауызша
№221,223жазбаша тақтада орындау
№ 227 өздіктерінен
Жанұя тобындағы оқушылар 1-4 санап, 3 жұмыс тобына бөлінеді. Жанұя топта мәтінді жеке оқиды, жұпта, топта талқылайды, тезистер арқылы дәптерге жазады.Оқушылар жанұя тобына оралады, мәтінді кезекпен түсіндіреді.Тақтаға 3 оқушы шығады, өзі оқымаған мәтіннің мағынасын ашады.
Табыс критериін жазады

4-топ 2-топқа бөлініп,жылдамдыққа есептейді

Кітаптан есептер шығарады.

3.Ой толғаныс.
Венн диаграммасы

Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерінің ұқсастығын және айырмашылығын жазу
12915905461000533406413500

1. Қандай натурал сандар 3-ке бөлінеді?
2. Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді?
* Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
* Нені білгің келеді?
Үйге тапсырма : № 228, № 229 , № 230

Венн диаграммасын толтырады.

Оқушылармен бірігіп құрастырған критерий бойынша топ басшылары бағалайды. Кері байланыста оқушылар сабақта алған әсерлерін жазып білім қоржынына іледі


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды түгендеу
Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілері
Натурал сандардың 2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілері
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР
Жұп цифрларды жаз
9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгелері
Факультативтік курс жоспары. математика 7 сынып
Математика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Пәндер