Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ертегілер. 6 сынып



Солтүстік Қазақстан облысы

Есіл ауданы Заградовка ауылы

Заградовка орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева
Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы: «Ертегілер»
Мақсаты: ертегілер және оның түрлері туралы түсінік алу, тіл байлығын
дамыту, оқушылардың ертегі оқуға деген қызығушылықтарын арттыру
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сөздік, көрнекіліктер, жартылай-ізденушілк.
Сабақтың байланысы: тарих, қазақ тілі, бейнелеу өнері
Оқыту технологиясы: Блюм таксономиясы, өрмекші кластері, фашбаун, тірек
сызба, гениологиялық ағаш.
Ресурстары: интерактивті тақта, 6 сыныптық оқулығы Тұрсынғалиева С.Ч.,
Қ.Әбдезұлы «Арман ПВ» баспасы 2009 жыл. «Қазақ ертегілері» жинағы
«Алматыкітап» ААҚ 2004 жыл.
Мазмұны: 1. «Ертегілер»
Морфологиялық карта
|№ |Тақырыбы |Өмірге қажетті ақпарат |Басқа пәндерде |Жалпы ой-өрісін |
|р/с | | |кездесетін |дамыту үшін |
| | | |ақпарат |ақпарат |
|1. |«Ертегілер»|Ертегінің көркем, бай |Қазақ тілі, |Танымдық |
| | |тілі арқылы шешен |тарих, сөздер |қабілетін, |
| | |сөйлеуге, өз ойын әдемі |түсінігі, |ой-қиялын,тіл |
| | |баяндау үйренеді. | |байлығын дамыту |

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
I. Ұйымдастыру: а)Амандасу ә) Түгендеу б) Ой қозғау
II. Тақырыпқа енгізу
«Қане жауап ізделік»
- Халық ауыз әдебиеті қалай тараған?
- Ауыз әдебиетін халық не үшін пайдаланған?
- Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?
- Өзге халықтарда ертегілер бар ма?
- Ертегілер қалай басталып немен аяқталады?
- Жұмбақ ауыз әдебиетінің қандай түрі?
- Қалай ойлайсыңдар, ертегілерде мақал-мәтелдер, жұмбақтар кездесе ме?

1. Мына мақалдардың мағынасын қалай түсінесіңдер? Өз сөздеріңмен
білдіріңдер.
- Жолдасы жақсы жолды болар,
Жолдасы жаман қолды болар
- Өнер алды – қызыл тіл
- Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ.
(әр қатарға 1 сұрақтан)

ІІІ. Өрмекшіні құру халық ауыз әдебиеті
(Тақтада «халық ауыз әдебиеті». Тармақтарын оқушылар толтырады.)

мақал – мәтелдер жұмбақтар Батырлар жыры

Тұрмыс салт - жырлары аңыз әңгімелер төрт түлік туралы
жырлар

Талдау
Суреттерде ауыз әдебиетінің қандай түрі бейнеленген деп ойлайсыңдар?
Ғажайып ертегілер халық ауыз әдебиетінің ең көне мұрасы. Ертегіде ғасырлар
ізі жатыр.Ертегіде халықтың тыныс-тіршілігі,тарихы, салт-санасы, әдет
ғұрпы,мұң-шері, арман-мұраты жатыр
Ғажайып ертегілер дегеніміз не?
Оны қалай түсініп келдіңдер?
Қандай ертегілерді білесіңдер?

Оқулықпен жұмыс
Тақырыпты оқып шығып, ертегінің түрлерін ажыратып, топтастыр.
Олардың айырмашылығын тауып, дәлелдеп, кестені толтыр

Ертегілер
|Хайуанаттар туралы |Қиял – ғажайып |Шыншыл ертегілер |
|ертегілер |ертегілері | |
| | | |

ІV. Синтез
Шежіре ағашы
Тамырлары - Қалай ойлайсыңдар, адамдар неге ертегіні ойлап шығарды?
(адамдардың ауыр тұрмысы: көліктің, жарықты жоқтығы).
Діңі – Тұрмыстары қиын болғаннан адам әрқашан армандаған( мәселе –
адамдардың арман-тілегі, мұң-мұқтажы)
Сабағы – ертегілердегі жоқшылық, қиыншылық қазір қалай өзгерді? (көлік,
жарық, су, телефон, ұшақ, газ т.б.)

V. Үйге тапсырма. Өздеріңе ұнаған ертегілерге шағын шығарма жазып келу.
VІ. Бағалау
-----------------------
Халық ауыз әдебиеті


Ұқсас жұмыстар
Түлкі мен қасқыр
Айдаһарларды жеңу алгоритмі
Кім ойшыл
Байлық пен ақыл (ертегі)
Ертегілер туралы түсінік
Бауырсақ ертегісінің сахналық қойылымы
5 санын қосу және азайту
Таңғажайып ертегілер
Ертегілер әлемінде. (ата-аналарды қатыстыра отырып, ұлттық ойындарды қолдану)
Ертегілер әлеміне саяхат
Пәндер