Интернет туралы түсінік 7-сынып
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Интернет туралы түсінік
Сабақтың мақсаты: Интернет
Сабақтың нәтижесі: Интернет туралы түсінік алды. Интернеттің қазіргі
дамыған заманымызда қаншалықты қажет екенін
түсінді, қажеттіліктеріне пайдалану керек екенін ұқты.
Уақы-ты
Сабақты ұйымдастыру формасы
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Уақы-ты:
3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Тренинг «Көңілді білдіру»
Оқушының іс- әрекеті:
Оқушылар шеңбер жасап тұрып, бір -біріне тілек айтады. Бірінің айтқанын бірі қайталамайды.
Уақы-ты:
15 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
«Қар үйіндісі»
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Жаңа тақырып бойынша алдын-ала сұрақтар дайындаймын .
Оқушының іс- әрекеті:
Әр оқушы сұрақ таңдайды. Тапсырманы жеке оқып түсінеді, жұппен талқылайды, топпен ортақ ойға келеді де постер арқылы қорғайды.
Уақы-ты:
10 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
«Конвертті сұрақ» (әңгіме дебат)
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Алдын ала оқушыларға конверт ішіне екі ситуациялық сұрақ дайындаймын:
1) »Интернет пайдасы»
2) «Интернет зияны. »
Оқушының іс- әрекеті:
Әр топ алған тапсырмаларын бірлесіп талқылайды, кейін кезекпен кезек бір бірімен пікір айтысады
Уақы-ты:
2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Сергіту сәті
Мұғалімнің іс- әрекеті:
«Жаңбырдың жаууы»
Оқушының іс- әрекеті:
Оқушылар орындарынан тұрып орындайды
Уақы-ты:
5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
“Кім жылдам?”
Мұғалімнің іс- әрекеті:
«Интернет» сөзінің әріптерін пайдаланып барынша көп сөз құрастыруды тапсырамын
Оқушының іс- әрекеті:
Ойланып тапқан сөзерін жазады, бағалау парағы бойынша өзін- өзі бағалайды
Уақы-ты:
5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Сабақты аяқтау «10 сұрақ»
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырамын
Оқушының іс- әрекеті:
Басқа оқушылар сол балаға 10 сұрақ қояды, сұраққа жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
Уақы-ты:
3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Критерияны түсіндіремін
Оқушының іс- әрекеті:
Өзін- өзі бағалайды
Уақы-ты:
2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Рефлексия “Кері байланыс парағы”
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Оқушыларға парақшаны таратамын
Оқушының іс- әрекеті:
Оқушылар парақшадағы сұрақтарға жауап жазады
Сұрақтар:
1. Аймақта, ауқымды желі дегенді қалай түсінесің?
2. Интернет қандай желі? Интернеттің шығу тарихы?
3. Хаттама туралы не айтасың?
4. Интернет мекен жайы дегенді қалай түсіндіресің?
Қандай түрлері бар?
5. WWW дегеніміз не?
6. Гипермәтінді қалай түсінесің?
7. Web беттер туралы не білесің?
8. Интернеттен ақпаратты қалай іздеуге болады?
Қандай іздеу жүйелерін білесің?
9. Интернетке қосылу үшін қандай құрылғылар керек?
Бағалау парағы
р\с
Оқушы аты жөні
1-5 сөз
5-10 сөз
10-15 сөз
15-тен жоғары сөз
р\с:
1
Оқушы аты жөні:
Қайыров Дастан
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
2
Оқушы аты жөні:
Жаукенова Гаухар
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
3
Оқушы аты жөні:
Қыстаубаева Ләйла
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
4
Оқушы аты жөні:
Рзиев Фархат
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
5
Оқушы аты жөні:
Жексенғалиева Сымбат
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
6
Оқушы аты жөні:
Нұртазаев Елсұлтан
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
7
Оқушы аты жөні:
Байғабыл Айкүн
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
8
Оқушы аты жөні:
Саталиева Әсемгүл
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
9
Оқушы аты жөні:
Бауыржанов Нұрлан
1-5 сөз:
5-10 сөз:
10-15 сөз:
15-тен жоғары сөз:
р\с:
Оқушы аты жөні:
1-5 сөз:
2 ұпай
5-10 сөз:
3 ұпай
10-15 сөз:
4 ұпай
15-тен жоғары сөз:
5 ұпай
Бағалау парағы
Мақсаттар
Дискрепторлар
Ұпай саны
Мақсаттар:
Білу
Дискрепторлар:
Жалпы желі туралы түсінігі бар.
Интернет желісі туралы біледі.
Интернетке байланысты жаңа сөздердің мағынасын біледі
Мақсаттар:
Түсіну
Дискрепторлар:
Интернет бағдарламалары туралы түсінігі бар
Ұпай саны:
2
Мақсаттар:
Қолдану
Дискрепторлар:
Интернет адресін жаза алады, таниды.
Ұпай саны:
2
Мақсаттар:
Талдау
Дискрепторлар:
Интернеттің пайдасы мен зиянын ажыраты алады.
Ұпай саны:
2
Мақсаттар:
Жинақтау
Дискрепторлар:
Интернеттің өмірге қажеттілігін сезінеді.
Ұпай саны:
3
Мақсаттар:
Бағалау
Дискрепторлар:
Интернеттің өзінің өміріне қажеттілігін түсінеді.
Ұпай саны:
4
«16» 5 «10»-«5»3
«15»-«10»4 «5»-«0»2
Кері байланыс парағы:
1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім? . . .
2 . Маған не ұнады/ұнамады? . . .
. . .
3. Тапсырманы орындаудағы туындаған
қиыншылықтар? . . .
Ұқсас жұмыстар