Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Тепе-теңдік сақтау жаттығулары
Ақтөбе облысы
Мұғалжар ауданы
Ембі қаласы №2 орта мектебінің
Дене тәрбиесі пәні мұғалімі
Жапакова Гүлзат Санаққызы
Ашық сабақ: дене шынықтыру
Өтетін орны: спортзал
Сыныбы: 4 «б»
Сабақтың тақырыбы: Тепе-теңдік сақтау жаттығулары
Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
1.Білімділік: Гимнастикалық бөренеде тепе-теңдік сақтау жаттығуларын
орындау.
2.Дамытушылық:Ептілікті,қимыл-қозғалыс әрекетін дамыту.
3.Тәрбиелік: Төзімділікке,өзара достыққа,сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: баяндау,түсіндіру,көрсету.
Көрнекілігі: гимнастикалық бөрене,ысқырық,доп,таяқша.
|№ | Сабақтың мазмұны |Жүктеме | Әдістемелік нұсқаулар |
| | |мөлшері | |
|1 |Дайындық бөлімі | 10-12 м|Саптал,түзел,тік тұр! |
| |1.Сапқа тұрғызу |2` |Кезекші рапорты |
| |Амандасу | |Рет-ретімен санау |
| |Мәлімет қабылдау | |1,2 санал, 1,2,3 санал |
| |Сабақтың тақырыбын түсіндіру | |Техника қауіпсіздігі. |
| |2.Саптық жаттығулар: |2` |Сабақ кезіндегі тәртіпті |
| |Оңға,солға,кері бұрылыстар | |қатаң сақтау: |
| |3.Жүру. |3` |бойды қыздыру кезіндегі |
| |-аяқтың ұшымен,қол жоғарыда | |бірін-бірін қорғау және |
| |-қол желкеде,өкшемен жүру | |бірінші көмек көрсету |
| |-отырып жүру | |спорттық форманы қарау |
| |4.Жүгіру. | | |
| |-баяу жүгіріс | |Мұғалімнің санауы бойынша. |
| |-сол жақ иықтан секіре жүгіру | |Бәрі бірдей жасауын |
| |-оң жақ иықтан секіре жүгіру | |қадағалау, |
| |-қиылысты жүгіріс,жылан жүгіріс| | Дененің тік болуын және |
| |5.Жалпы дамыту жаттығулары. |4` |тепе-тендікті ұстауды |
| |Б.қ. қол белде,аяқ иық |5-6рет |қадағалау; тізенің бүгіліп |
| |көлемінде,басты 1-2алға | |кетпеуін қадағалау. |
| |артқа,3-4оңға солға бұру | |Қаттырақ бұрылу тізені |
| | | |бүкпей |
| |Б.қ. негізгі тұрыс,қолды алға |5-6рет | |
| |созып | | |
| |айқастыру,1-2оңға,3-4солға | | |
| | |5-6рет | |
| |Б.қ.жұдырық түйюлі қолды | | |
| |1-2жоғары,3-4төмен | | |
| | | | |
| | |5-6рет | |
| |Б.қ. қол кеуде | | |
| |тұста,1-2алға,3-4жанға қолды | | |
| |ашып сермеу |5-6рет | |
| | | | |
| |Б.қ. қол белде,1-2оңға,3-4солға| | |
| |бүгілу | | |
| | |3-4рет | |
| | | | |
| | | | |
| |Б.қ. 1-сол аяққа | | |
| |еңкейеміз,2-ортаға еңкею,3-оң |3-4рет | |
| |аяққа еңкею,4-бастапқы қалып | | |
| | | | |
| |Б.қ. қол белде,аяқ иық | | |
| |көлемінде.1-қол жоғарыда артқа | | |
| |шалқаю,2-алға еңкею,3-қол |5-6рет | |
| |алдыда отыру,4-негізгі тұрыс | | |
| | | | |
| |Н.т. оң аяққа 1-2,сол аяққа 3-4|15-20рет | |
| |отыра бүгілу | | |
| | | | |
| |Н.т. бір орында отырып тұру | | |
|2 |Негізгі бөлім. | 30мин | |
| | | | |
| |Тепе-теңдікті сақтауға арналған| |Қауіпсіздік ережелерін |
| |жаттығулар бөрененің немесе | |сақтау. |
| |гимнастикалық орындықтың | | |
| |үстінде орындалады. | | |
| |-бөрененің үстінен қолды екі | | |
| |жаққа соза алға,артқа жүріп | |Тепе-теңдік сақтау |
| |өту; | | |
| | | | |
| |-сол аяқпен бір адым ілгері | |2-3сек. Денені бір қалыпта |
| |аттап,екі қолды екі жаққа соза | |ұстап тұру |
| |қарлығаш бейнесін жасау; | | |
| | | | |
| |-оң аяқпен бір адым ілгері | |Сол аяқ алға созылғанда |
| |аттап,сол аяқты алға соза | |тізені бүкпеу |
| |тізені бүгіп отыру және екі | | |
| |қолды екі жаққа созу; | | |
| | | |Көпір үстінен құламай өту |
| |-екі оқушы «қыл көпірдің» | | |
| |(гимнастикалық бөрененің) | | |
| |үстінде қарама-қарсы келе жатып| | |
| |екеуі де құлап қалмай өтіп | | |
| |кетуі үшін, қарсы келген екі | | |
| |оқушы бір-бірін иығынан немесе | | |
| |белінен ұстап, оң аяқтарын | | |
| |бөрене үстіне қарама-қарсы | | |
| |қойып,оңға айнала бұрылып,сол | | |
| |аяқтарымен әркім өз бағытына | | |
| |қарай жүріп кете беру; | |Допты жоғары лақтыру,тұрып |
| | | |қалмай жүріп өту |
| |-бөрене үстімен жүріп келе | | |
| |жатып,допты лақтырып қағып алу;| |Жүгіріс үстінде абай |
| | | |болу,қол екі жанға созулы |
| |-бөрене үстімен тез | | |
| |адымдап,жүгіріп өту; | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату | | |
| | | | |
|3 |Қорытынды бөлім | 5мин | |
| | | | |
| |1.Сапқа тұру | | |
| | | |Оқушыларды толық бағалау |
| |2.Бағалау | | |
| | | | |
| |3.Үйге тапсырма | |Бой жазу жаттығуларын |
| | | |орындау |
| |4.Қоштасу | |Бір тізбекпен залдан шығару|
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz