Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. су айналымы

Сыныбы: 10 Күні: 16. 10. 2013 ж Пән мұғалімі: Адамбаева Айгуль Омирсериковна

Сабақтың тақырыбы : §11 Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымы

Сабақтың оқыту мақсаты : Оқушыларға гидросфера және оның құрамдас бөліктерін, табиғаттағы су айналымы мен оның маңызы туралы әңгімелеу арқылы олардың танымдық қабілеттерін, ізденуі мен шығармашылығын, өздік жұмысын, картамен сандық көрсеткіштермен жұмыс істеуін, логикалық ойлауын, іскерлігімен іздемпаздығын, сөздік қорын дамытуға жағдай туғызу.

Міндеттері: - Өз бетімен тақырыпты меңгеруге үйрету;

- Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылардың білімді іс -тәжірибеде көрсету дағдысын қалыптастыру;

- Топтық жұмыста оқушы белсенділігін жетілдіру. .

Күтілетін нәтиже: - Оқушылар тақырыпты өз беттерімен меңгереді;

  • Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылығы артады
  • Топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.

Сабақтың оқу жабдығы: А тлас. Дүние жүзінің физикалық картасы, плакат, интерактивті тақта, электронды оқулық

Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету , оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ -жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.

Стратегиялар : «Топтастыру», «Еркін жауап стратегиясы», «Инсерт әдісі» «Ментальды карта», «Ыстық орындық»

«Рефлексия»

Бөлімдері
Уақыт
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Ресурстар
Бөлімдері:

І кезең

өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақ ты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар

Уақыт: 7
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Амандасу

Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау

Үй тапсырмасын бекіту.

Оқушының іс -әрекеті:

Үй тапсырмасын бекіту. Сәйкестік тесті.

  1. Жер қабаттарын анықтау.

Литосфера А. Ауа қабаты

Гидросера Ә. Тас қабаты

Атмосфера Б. Тіршілік қабаты

Биосфера В. Су қабығы

  1. Атмосфера қабаттарының биіктігін табыңыз?

Стратосфера А. 80 шқ жоғары

Тропосфера Ә. 80 шқ

Мезосфера Б. 55шқ

Термосфера В. 20 шқ

  1. Атмосферада қандай газ қанша пайыз құрайды?

Оттегі А. 78%

Азот Ә. 0, 95%

Көмірқышқыл газы Б. 20, 9%

Аргон және инертті газдар В. 0, 05%

  1. Қысымды, жел бағытын, ылғалды және температураны өлшейтін құралдарды сәйкестендіріңдер.
  1. Барометр А. Температура
  2. Флюгер Ә. Қысым
  3. Термометр Б. Ылғалды
  4. Гигрометр В. Жел
  1. Жер шарындағы қандай басым желдерді білесіңдер?
  2. Климатты қалыптастырушы факторларды ата?
  3. Климатты жіктеп аудандастырған кім?
  4. Климаттың өзгеруіне әсер ететін қандай факторларды білесіңдер?
Ресурстар:

Таратпа тест

интерактивті тақта

Бөлімдері:

ІІ кезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз беті-мен мең геруіне жағдай жасау

Уақыт: 10
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Мағынаны тану. Түртіп алу әдісі (инсерт әдісі)

Оқушылар мәтінді оқып шығады. Әркім өзі жеке - жеке оқиды. Оқып болған соң топ болып кестені толтырады. Өзара топ ішінде талқылайды. Бірінің білмегенін бір - біріне айтады.

Оқушының іс -әрекеті:
:
:
:
:
Ресурстар:

V

Бұрыннан білемін

+

Мен үшін жаңалық

-

Келіспеймін

?

Сұрақ пайда болды?

(инсерт әдісі)

кестесі

Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері: 8
Уақыт:

Толғаныс

Дәптерге судың қасиеттерін тірек сызба арқылы жазу

Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті: интерактивті тақта
Бөлімдері: 10
Уақыт: Ментальды карта
Мұғалімнің іс -әрекеті: Табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыру
Оқушының іс -әрекеті: Атлас, оқулық ватман, маркер
Бөлімдері: 3
Уақыт: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс -әрекеті: Презентация көру
Оқушының іс -әрекеті: таныстырылым
Бөлімдері: Қорытынды
Уақыт: 7
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Сабақты бекіту:

«Ыстық орындық»

Үйге тапсырма

Бағалау Әр оқушы өзіне өзі баға қойып бағалау парағына белгілейді

Журналға сол бағалары бойынша ортақ баға қойылады.

Өзін әділ бағалаған оқушыларды атап өтіп мақтаймын.

Рефлексия.

Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдыңыздар?

Қоштасамын. Сабақ осымен аяқталады.

Оқушының іс -әрекеті:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

§11 Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымын оқу.

Бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ресурстар: аты-жөні:
«3»
«4»
«5»
Сабақтағы белсенділігім
Басқаларды тыңдауым
Өз пікірімді айтуым
Топ жұмысын қорғауға қатысуым
  • Қорытынды бағам:

аз дап сенімдімін сенімдімін

өте сенімдімін

сенімсізбін

Бағалау парағы

стикерлер

Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:
Бөлімдері:

Ұқсас жұмыстар
Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
Сабақтың тақырыбы. Сабақ барысы
Ауызша журнал
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары
Мұздықтар және олардың маңызы
Гидросфера-Жердің су қабығы
Гидросфера туралы ұғым. дүниежүзілік су айналымы
Тіршілік тобының сұрақтары
Гидросфера (қорытынды сабақ)
Аяз Атаға хат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz