Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат функцияның графигі
Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция тақырыбын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Квадраттық функцияның y= ax2+n y= a(x-m)2 дербес түрлерін қайталау
және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін
салудағы оқушылардың білімдерін бекіту
Сабақтың типі: Өткенді қайталау
Сабақтың көрнекілігі:Компьютер,слайд,плакаттар ,таратпа материалдар, тестік тапсырмалар
Сабақтың әдісі: Есептер шығару, сұрақ-жауап
Сабақтың барысы:
І . <<Қызығушылықты ояту>>
II.Теориялық материалды қайталау
1.Қандай фукцияны квадраттық функция деп атайды?
Жауабы у = ах[2]+bх+с түріндегі функцияны квадраттық функция деп атайды
Мұндағы а, b, c - нақты сандар, а!=0,х - тәуелсіз айнымалы.
2.Берілген функциялардың қайсысы квадраттық функция болады?
* у=5х[2]-6 4) у=4х2
* 2) у=7х-1 5) у=x3+x+1
* 3) у=-3х[2]+х+7 6) у=-9х[2]+4х
Ж 1,4,3,6
3. y=ax[2] y= ax[2]+n y= a(x-m)[2] функциялардағы а коэффициенті нені білдіреді?
1. а коэффициентінің таңбасы параболаның тармақтарының бағытын көрсетеді:
а>0
а<0
2. а коэффициентінің мәні:
* y= а х[2], y=ах[2]+n, y= а(х-m)[2] функциялардың графигі
* а>1 болғанда
* y= х[2] функциясының графигінен ордината осі бойымен а есе созу
* 0<а<1 болғанда абсцисса осіне қарай 1/а есе сығу арқылы шығады
4. y= ax[2]+n функциясының графигін қалай салуға болады ?
y= ax[2]+n функциясының графигі y=ax2 функциясының графигін
ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе n<0 болғанда төмен
|n| бірлікке жылжыту арқылы алынған парабола.
5. y= a(x-m)[2] функциясының графигін қалай салуға болады?
y= a(x-m)[2]+n функциясының графигін салу үшін:
1. y=ax[2] функциясының графигін абсцисса осі бойымен m>0 болғанда,
оңға қарай немесе m<0 болғанда, солға қарай |m| бірлікке жылжытамыз.
2. Шыққан графикті ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе
n<0 болғанда төмен |n| бірлікке жылжытамыз.
6. y= a(x-m)[2]+n функциясының графигін қалай салуға болады ?
y= a(x-m)[2]+n функциясының графигін салу үшін:
1. y=ax[2] функциясының графигін абсцисса осі бойымен m>0 болғанда,
оңға қарай немесе m<0 болғанда, солға қарай |m| бірлікке жылжытамыз.
2. Шыққан графикті ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе
n<0 болғанда төмен |n| бірлікке жылжытамыз
III.Ауызша есептер шығару
Сәйкестікті табыңдар
Квадраттық функция келесі формуламен берілген. Парабола төбесін анықтаңдар.
* y = x2 -6
* y = (x-5)2
* y = (x-7)2 +4
* y = (x+3)2 -1
(0;-6)
(5;0)
(7;4)
(-3;-1)
y= 0,5(x-1)[2]+4 функциясының графигін y=0,5x[2] функциясының графигінен қалай алуға болады?
Aбсцисса осі бойымен 1бірлікке оңға жылжытамыз, өйткені m=1. Нәтижесінде 0,5(х-1)[2] функциясының графигін аламыз.
Шыққан графикті ордината осі бойымен
4 бірлікке жоғары жылжытамыз,өйткені n=4
Шыққан парабола y= 0,5(x-1)[2]+4 функциясының графигі болады.
IV.Шығармашылық
Үй тапсырмасын тексеру
y= x2 - 2 функциясының графигін салу
y=|-(x-3)[2]+1| функциясының графигін салу
V.Практикалық жұмыс
1.y=x2 үлгісінің көмегімен :
а) y=-x2-2 ә) y=-(х+1)2 - 3
б) y=|-х[2] +3| графиктерін салыңдар?
2. Салуды орындамай-ақ, функцияның графигінің х осімен және у осіменен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:
а) y=х[2]+2х ә) y=х[2] +2х-8
VII.Т е с т
* Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады?
А) 2х+3 В) х[3] - х -7 С) х[2]-19х Д) 3х[2] -9х -1
2. х[2] -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:
А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х - 9) С) (х+1)(х+8) Д)жіктеуге болмайды.
3.Суретте y=x[2]-4 функцияның графигі қандай түске боялған? А) қызыл В) көк С) жасыл Д) басқа
4. y=(x+5)[2] функцияның графигін y=x2 функцияның графигінен қалай алуға болады?
А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен
5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен
Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.
5. y=3x[2]+4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінін абсциссаларын анықта:
А)1;-7/3 В) 1;7/3 С) 2;4 Д)8;1
Дұрыс жауаптар:
1.Д
2.А
3.А
4.В
5.А
VIII.Үйге деңгейлік тапсырма:
* Тест
Бағалау
Сабақтың мақсаты:
Квадраттық функцияның y= ax2+n y= a(x-m)2 дербес түрлерін қайталау
және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін
салудағы оқушылардың білімдерін бекіту
Сабақтың типі: Өткенді қайталау
Сабақтың көрнекілігі:Компьютер,слайд,плакаттар ,таратпа материалдар, тестік тапсырмалар
Сабақтың әдісі: Есептер шығару, сұрақ-жауап
Сабақтың барысы:
І . <<Қызығушылықты ояту>>
II.Теориялық материалды қайталау
1.Қандай фукцияны квадраттық функция деп атайды?
Жауабы у = ах[2]+bх+с түріндегі функцияны квадраттық функция деп атайды
Мұндағы а, b, c - нақты сандар, а!=0,х - тәуелсіз айнымалы.
2.Берілген функциялардың қайсысы квадраттық функция болады?
* у=5х[2]-6 4) у=4х2
* 2) у=7х-1 5) у=x3+x+1
* 3) у=-3х[2]+х+7 6) у=-9х[2]+4х
Ж 1,4,3,6
3. y=ax[2] y= ax[2]+n y= a(x-m)[2] функциялардағы а коэффициенті нені білдіреді?
1. а коэффициентінің таңбасы параболаның тармақтарының бағытын көрсетеді:
а>0
а<0
2. а коэффициентінің мәні:
* y= а х[2], y=ах[2]+n, y= а(х-m)[2] функциялардың графигі
* а>1 болғанда
* y= х[2] функциясының графигінен ордината осі бойымен а есе созу
* 0<а<1 болғанда абсцисса осіне қарай 1/а есе сығу арқылы шығады
4. y= ax[2]+n функциясының графигін қалай салуға болады ?
y= ax[2]+n функциясының графигі y=ax2 функциясының графигін
ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе n<0 болғанда төмен
|n| бірлікке жылжыту арқылы алынған парабола.
5. y= a(x-m)[2] функциясының графигін қалай салуға болады?
y= a(x-m)[2]+n функциясының графигін салу үшін:
1. y=ax[2] функциясының графигін абсцисса осі бойымен m>0 болғанда,
оңға қарай немесе m<0 болғанда, солға қарай |m| бірлікке жылжытамыз.
2. Шыққан графикті ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе
n<0 болғанда төмен |n| бірлікке жылжытамыз.
6. y= a(x-m)[2]+n функциясының графигін қалай салуға болады ?
y= a(x-m)[2]+n функциясының графигін салу үшін:
1. y=ax[2] функциясының графигін абсцисса осі бойымен m>0 болғанда,
оңға қарай немесе m<0 болғанда, солға қарай |m| бірлікке жылжытамыз.
2. Шыққан графикті ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе
n<0 болғанда төмен |n| бірлікке жылжытамыз
III.Ауызша есептер шығару
Сәйкестікті табыңдар
Квадраттық функция келесі формуламен берілген. Парабола төбесін анықтаңдар.
* y = x2 -6
* y = (x-5)2
* y = (x-7)2 +4
* y = (x+3)2 -1
(0;-6)
(5;0)
(7;4)
(-3;-1)
y= 0,5(x-1)[2]+4 функциясының графигін y=0,5x[2] функциясының графигінен қалай алуға болады?
Aбсцисса осі бойымен 1бірлікке оңға жылжытамыз, өйткені m=1. Нәтижесінде 0,5(х-1)[2] функциясының графигін аламыз.
Шыққан графикті ордината осі бойымен
4 бірлікке жоғары жылжытамыз,өйткені n=4
Шыққан парабола y= 0,5(x-1)[2]+4 функциясының графигі болады.
IV.Шығармашылық
Үй тапсырмасын тексеру
y= x2 - 2 функциясының графигін салу
y=|-(x-3)[2]+1| функциясының графигін салу
V.Практикалық жұмыс
1.y=x2 үлгісінің көмегімен :
а) y=-x2-2 ә) y=-(х+1)2 - 3
б) y=|-х[2] +3| графиктерін салыңдар?
2. Салуды орындамай-ақ, функцияның графигінің х осімен және у осіменен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:
а) y=х[2]+2х ә) y=х[2] +2х-8
VII.Т е с т
* Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады?
А) 2х+3 В) х[3] - х -7 С) х[2]-19х Д) 3х[2] -9х -1
2. х[2] -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:
А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х - 9) С) (х+1)(х+8) Д)жіктеуге болмайды.
3.Суретте y=x[2]-4 функцияның графигі қандай түске боялған? А) қызыл В) көк С) жасыл Д) басқа
4. y=(x+5)[2] функцияның графигін y=x2 функцияның графигінен қалай алуға болады?
А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен
5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен
Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.
5. y=3x[2]+4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінін абсциссаларын анықта:
А)1;-7/3 В) 1;7/3 С) 2;4 Д)8;1
Дұрыс жауаптар:
1.Д
2.А
3.А
4.В
5.А
VIII.Үйге деңгейлік тапсырма:
* Тест
Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz