Квадраттық функцияларды қайталау: дербес түрлері, графиктерін сызу және түрлендіру ережелері

Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция тақырыбын қайталау

Сабақтың мақсаты:

Квадраттық функцияның y= ax 2 +n y= a(x-m) 2 дербес түрлерін қайталау

және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін

салудағы оқушылардың білімдерін бекіту

Сабақтың типі: Өткенді қайталау

Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, слайд, плакаттар , таратпа материалдар, тестік тапсырмалар

Сабақтың әдісі: Есептер шығару, сұрақ-жауап

Сабақтың барысы:

І . «Қызығушылықты ояту»

II. Теориялық материалды қайталау

1. Қандай фукцияны квадраттық функция деп атайды ?

Жауабы у = ах 2 +bх+с түріндегі функцияны квадраттық функция деп атайды

Мұндағы а, b, c - нақты сандар, а≠0, х - тәуелсіз айнымалы.

2. Берілген функциялардың қайсысы квадраттық функция болады?

  1. у=5х2-6 4) у=4х2
  2. 2) у=7х-1 5) у=x3+x+1
  3. 3) у=-3х2+х+7 6) у=-9х2+4х

Ж 1, 4, 3, 6

3. y=ax 2 y= ax 2 +n y= a(x-m) 2 функциялардағы а коэффициенті нені білдіреді?

1. а коэффициентінің таңбасы параболаның тармақтарының бағытын көрсетеді:

а>0

а<0

2. а коэффициентінің мәні:

  • y= а х2, y=ах2+n, y= а(х-m) 2функциялардың графигі
  • а>1 болғанда
  • y= х2функциясының графигінен ордината осі бойымен а есе созу
  • 0<а<1 болғанда абсцисса осіне қарай 1/а есе сығу арқылы шығады

4. y= ax 2 +n функциясының графигін қалай салуға болады ?

y= ax 2 +n функциясының графигі y=ax2 функциясының графигін

ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе n<0 болғанда төмен

n бірлікке жылжыту арқылы алынған парабола.

5. y= a(x-m) 2 функциясының графигін қалай салуға болады?

y= a(x-m) 2 +n функциясының графигін салу үшін:

1. y=ax 2 функциясының графигін абсцисса осі бойымен m>0 болғанда,

оңға қарай немесе m<0 болғанда, солға қарай m бірлікке жылжытамыз.

2. Шыққан графикті ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе

n<0 болғанда төмен n бірлікке жылжытамыз.

6. y= a(x-m) 2 +n функциясының графигін қалай салуға болады ?

y= a(x-m) 2 +n функциясының графигін салу үшін:

1. y=ax 2 функциясының графигін абсцисса осі бойымен m>0 болғанда,

оңға қарай немесе m<0 болғанда, солға қарай m бірлікке жылжытамыз.

2. Шыққан графикті ордината осі бойымен n>0 болғанда, жоғары немесе

n<0 болғанда төмен n бірлікке жылжытамыз

III. Ауызша есептер шығару

Сәйкестікті табыңдар

Квадраттық функция келесі формуламен берілген. Парабола төбесін анықтаңдар.

  1. y = x2-6
  2. y = (x-5) 2
  3. y = (x-7) 2+4
  4. y = (x+3) 2-1

(0; -6)

(5; 0)

(7; 4)

(-3; -1)

y= 0, 5(x-1) 2 +4 функциясының графигін y=0, 5x 2 функциясының графигінен қалай алуға болады?

Aбсцисса осі бойымен 1бірлікке оңға жылжытамыз, өйткені m=1. Нәтижесінде 0, 5(х-1) 2 функциясының графигін аламыз.

Шыққан графикті ордината осі бойымен

4 бірлікке жоғары жылжытамыз, өйткені n=4

Шыққан парабола y= 0, 5(x-1) 2 +4 функциясының графигі болады.

IV. Шығармашылық

Үй тапсырмасын тексеру

y= ‌ x 2 - 2 ‌функциясының графигін салу

y=-(x-3) 2 +1 ‌функциясының графигін салу

V. Практикалық жұмыс

1. y=x 2 үлгісінің көмегімен :

а) y=-x 2 -2 ә) y=-(х+1) 2 - 3

б) y=-х 2 +3 графиктерін салыңдар?

2. Салуды орындамай-ақ, функцияның графигінің х осімен және у осіменен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:

а) y=х 2 +2х ә) y=х 2 +2х-8

VII. Т е с т

  1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады?

А) 2х+3 В) х 3 - х -7 С) х 2 -19х Д) 3х 2 -9х -1

2. х 2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:

А) (х-1) (х-8) В) (х+1) (х -9) С) (х+1) (х+8) Д) жіктеуге болмайды.

3. Суретте y=x 2 -4 функцияның графигі қандай түске боялған? А) қызыл В) көк С) жасыл Д) басқа

4. y=(x+5) 2 функцияның графигін y=x 2 функцияның графигінен қалай алуға болады?

А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен

5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен

Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.

5. y=3x 2 +4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінін абсциссаларын анықта:

А) 1; -7/3 В) 1; 7/3 С) 2; 4 Д) 8; 1

Дұрыс жауаптар:

1. Д

2. А

3. А

4. В

5. А

VIII. Үйге деңгейлік тапсырма:

  • Тест

Бағалау


Ұқсас жұмыстар
Алгебра пәнінде квадраттық функцияларды оқытуда GeoGebra бағдарламасын қолданудың практикалық-әдістемелік негіздері
Квадраттық теңдеулер: сұрақ-жауап, түрлендіру және практикалық есептер
5-6 сыныптарға арналған санау жүйелерінің түрлері және оларды түрлендіру ережелері
10-сынып математикасы: Функцияларды дифференциалдау ережелері
Келтіру формулалары арқылы тригонометриялық функцияларды түрлендіру және есептер шығару
8-сынып: y=ax^2+n және y=a(x-m)^2 квадраттық функцияларының Excel-де графиктерін салуға арналған кіріктірілген сабақ
Квадраттық функция: қасиеттері және графигін компьютерде модельдеу (білімді тиянақтау сабағы)
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру: жаттығу және қайталау сабағы
8-сынып алгебра: Квадраттық функцияның анықтамасы және графигін салу
Модуль таңбасы бар тригонометриялық функциялардың графиктерін салу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz