Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кәсіптік мерекелер
Күні: 19.04.13.
Сыныбы: 3 <<б>>.
Пәні: Дүниетану.
Тақырыбы: Кәсіптік мерекелер
Мақсаты:
1. Балалардың кәсіптік мерекелер туралы түсініктерін қалыптастыру.
2. Оқушыларға талдау және жинақтау әдістерін орындауды үйрету, ой-өрісін кеңейту, өз пікірлерін еркін білдіруге үйрету.
3. Оқушыларды кәсіп жұмыскерлерді құрметтеуге үйрету
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдіс-тәсілдері: ойын, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: шахтёр, дәрігер, құрылысшылардың суреттері, портреттер.
Кезеңдері
Өту барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Ауа- райын бақылау
Үй тапсырмасын сұрау
Кубизм әдісі
Ребус шешу
Жаңа сабақ
Сұрақ-жауап
Әңгімелесу
Сахналау (ойдан шығару)
Сергіту сәті
Оқулық бойынша жұмыс.
Тізбектеп оқу
Сұрақ жауап
Дәптермен жұмыс
Кластер
Шығармашылық жұмыс
Бекіту
Гүл сыйлау ойыны
Қорытынды.
Үйге тапсырма.
Бағалау.
-Сәлеметсізбе балалар!
-Көңіл-күйлері қалай?
-Ендеше дүниетану сабағымызды мынау өлең жолынан бастайық.
- Құрылысшы, мұғалім мен дәрігер,
Үй салар, бала оқытар, адам емдер.
Адамның қажетіне жарап жүрген,
Мамандық иелері - нағыз ерлер.
-Өте жақсы балалар орынарына отырыңдар
-Балалар сабақты бастамас бұрын бүгінгі ауа-райын бақылайық.
-Балалар, аспаның күйі қандай бүгін?
-Ал ауаның температурасы?
-Жауын шашын қандай?
-Жел бағыты?
-Судың күйі?
-Жарайсындар балалар.
-Балалар үйге не берілді?
-Жарайсыңдар, мен қазір сендерден үй тапсырмасын кубизм әдісі арқылы сұраймын. (Кубикті айналдыру арқылы кем дегенде 6 оқушыдан үй тапсырмасын сұрау )
-Тамаша, балалар, үй жұмысына жақсы дайындалып келіпсіңдер.
-Қанеки балалар енді назарымызды тақтаға аударыңдар!
Тақтада не көріп тұрсыңдар?
-Ендеше бүгінгі жаңа тақырыпты ашуға бізге осы ребусты шешу керек.
-Қандай бізде сөз шықты?
-Мерекелер.
-Балалар мереке дегеніміз не?
-Ал қандай мерекелердің түрлері бар?
-Дұрыс балалар бізде халықтық мерекелер, халықаралық мерекелер және кәсіптік мерекелер бар.
-Қандай халық мерекелерді білесіңдер?
-Ал халықаралық қандай мерекелер түрлерін білесіңдер?
-Ал кәсіптік мерекелер ше?
-Жарайсыңдар!
-Балалар бүгінгі біздің сабағымыз кәсіптік мерекелерге арналған.
-Балалар біз мерекелерді өте жақсы көреміз. Бізге мереке күндерінде демалыс береді. Мерекелер келгенде біз оған дайындаламыз шашымызды жөнге келтіреміз, киім дайындаймыз, мерекелік ас дайындаймыз. Қонақтарды, туған- туыстарды, достарымызды, таныстарымызды қонаққа шақырамыз.
-Халық мерекелерге 22 наурыз, 8 науырыз, Тәуелсіздік күні және басқалары. Ал сонымен бірге кәсіптік мерекелер бар. Жыл сайын әр түрлі мамандық иелері- дәрігерлер, мұғалімдер, полиция, шахтерлер және т.б өз мерекелерін тойлайды.
-Мысалы мұғалім күні қазаның 1 жексенбісі, полиция 26 мауысымда, энергетик 22 желтоқсанда, дәрігерлер 17 мауысымда, ғарышкерлер 12 сәуірде, шахтерлер 26 тамызда өз мерекелерін тойлайды.
-Балалар қазір мен сендерді алты топқа бөлемін.
1-топ - мұғалімдер
2-топ - дәрігерлер
3-топ - шахтёрлер
4-топ -энергетиктер.
5-топ-ғарышкерлер.
6-топ- полиция болады.
-Балалар әр топ өз мамандықтарының маңызын, кәсіптік мерекелерінің қашан және қалай өткізілетінін ортаға шығып баяндап береді.
-Жарайсыңдар!
(видеобейне қосылады, сергіту сәтін жасаймыз)
-Енді орыңымызға отырамыз!
-Балалар енді кітаптағы 132 бетін ашып, <<Кәсіптік мерекелер>> мәтінді бір рет оқып шығамыз.
-Енді тізбектеп оқиық.
-Қанеки енді осы мәтінге байланысты сұрақтарды оқиды және оған жауап берейік.
- Мереке күндері түрлі мамандық иелеріне қандай сыйлық, атақтар табыс етіледі?
- Жиын-терін мерекесі қалай өткізіледі? Оны неліктен <<Сабантой>> деп атайды?
- Кәсіптік мерекелер кім үшін өткізіледі?
-Балалар енді барлығымыз дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, бүгінгі тақырыпты жазайық. Асықпай әдемілеп жазып аламыз.
-Енді дәптерімізге мерекелер деп кластер сызамыз.
Мерекелер
Кәсіптік мерекелер Халық мерекелер
(Сабантой, (тәуелсіздік күні,
Шопандар тойы, конституция күні,
Мұғалімдер күні) 22 наурыз)
Халықаралық мерекелер
(8 наурыз, жаңа жыл)
-Балалар енді дәптерлерімізге <<менің болашақ мамандығым>> деп эссені жазамыз.
-Балалар сендер өз мамандықтарының маңызын, кәсіптік мерекелерінің қашан және қалай өткізілетінін туралы жазуыныз керек.
(балалар жазған соң тақтаға шығып оқиды)
-Балалар кәнеки тақтаға назар аударыңдар!
-Тақтада қандай маман иесі ілініп тұр?
-Дұрыс бұл мұғалім. Жәй мұғалім емес, бұл біздің Анар апайымыз.
-Балалар бір айдан кейін сендер демалысқа шығасыңдар. Және бір жыл Анар апайыныз сендерге білімдеріңіз берген үшін, оған алғысымызды білдіру үшін, гүлді сыйлауымыз керек.
-Осы гүлдердің артында сендерге бүгінгі тақырыпты бекітуге арналған сұрақтар бар.
-Қанеки балалар, дайыңсындар ма?
-Халықтық мерекелерді ата.
-Халықаралық мерекелерді ата.
-Кәсіптік мерекелерді ата.
-Мұғалім күні қашан мерекеленеді?
-Қырман тойы қашан тойланады?
-Шапандар тойын қалай тойланады?
-Сенің ең жақсы көретің мереке. Неліктен?
-Тамаша балалар, міне біз жаңа сабағымызды бекіттік!
- Сабақта не туралы айтылды?
- Бүгінгі сабақта нені білдің?
-Қандай көрмеде болдық?
-Сабақ ұнады ма?
-Қанеки балалар күнделіктеріңізді ашып, үйге 132 беттегі <<Кәсіптік мерекелер>> мәтінді оқу.
-Балалар қатысулары бойынша бағаланады.
-
Сыныбы: 3 <<б>>.
Пәні: Дүниетану.
Тақырыбы: Кәсіптік мерекелер
Мақсаты:
1. Балалардың кәсіптік мерекелер туралы түсініктерін қалыптастыру.
2. Оқушыларға талдау және жинақтау әдістерін орындауды үйрету, ой-өрісін кеңейту, өз пікірлерін еркін білдіруге үйрету.
3. Оқушыларды кәсіп жұмыскерлерді құрметтеуге үйрету
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдіс-тәсілдері: ойын, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: шахтёр, дәрігер, құрылысшылардың суреттері, портреттер.
Кезеңдері
Өту барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Ауа- райын бақылау
Үй тапсырмасын сұрау
Кубизм әдісі
Ребус шешу
Жаңа сабақ
Сұрақ-жауап
Әңгімелесу
Сахналау (ойдан шығару)
Сергіту сәті
Оқулық бойынша жұмыс.
Тізбектеп оқу
Сұрақ жауап
Дәптермен жұмыс
Кластер
Шығармашылық жұмыс
Бекіту
Гүл сыйлау ойыны
Қорытынды.
Үйге тапсырма.
Бағалау.
-Сәлеметсізбе балалар!
-Көңіл-күйлері қалай?
-Ендеше дүниетану сабағымызды мынау өлең жолынан бастайық.
- Құрылысшы, мұғалім мен дәрігер,
Үй салар, бала оқытар, адам емдер.
Адамның қажетіне жарап жүрген,
Мамандық иелері - нағыз ерлер.
-Өте жақсы балалар орынарына отырыңдар
-Балалар сабақты бастамас бұрын бүгінгі ауа-райын бақылайық.
-Балалар, аспаның күйі қандай бүгін?
-Ал ауаның температурасы?
-Жауын шашын қандай?
-Жел бағыты?
-Судың күйі?
-Жарайсындар балалар.
-Балалар үйге не берілді?
-Жарайсыңдар, мен қазір сендерден үй тапсырмасын кубизм әдісі арқылы сұраймын. (Кубикті айналдыру арқылы кем дегенде 6 оқушыдан үй тапсырмасын сұрау )
-Тамаша, балалар, үй жұмысына жақсы дайындалып келіпсіңдер.
-Қанеки балалар енді назарымызды тақтаға аударыңдар!
Тақтада не көріп тұрсыңдар?
-Ендеше бүгінгі жаңа тақырыпты ашуға бізге осы ребусты шешу керек.
-Қандай бізде сөз шықты?
-Мерекелер.
-Балалар мереке дегеніміз не?
-Ал қандай мерекелердің түрлері бар?
-Дұрыс балалар бізде халықтық мерекелер, халықаралық мерекелер және кәсіптік мерекелер бар.
-Қандай халық мерекелерді білесіңдер?
-Ал халықаралық қандай мерекелер түрлерін білесіңдер?
-Ал кәсіптік мерекелер ше?
-Жарайсыңдар!
-Балалар бүгінгі біздің сабағымыз кәсіптік мерекелерге арналған.
-Балалар біз мерекелерді өте жақсы көреміз. Бізге мереке күндерінде демалыс береді. Мерекелер келгенде біз оған дайындаламыз шашымызды жөнге келтіреміз, киім дайындаймыз, мерекелік ас дайындаймыз. Қонақтарды, туған- туыстарды, достарымызды, таныстарымызды қонаққа шақырамыз.
-Халық мерекелерге 22 наурыз, 8 науырыз, Тәуелсіздік күні және басқалары. Ал сонымен бірге кәсіптік мерекелер бар. Жыл сайын әр түрлі мамандық иелері- дәрігерлер, мұғалімдер, полиция, шахтерлер және т.б өз мерекелерін тойлайды.
-Мысалы мұғалім күні қазаның 1 жексенбісі, полиция 26 мауысымда, энергетик 22 желтоқсанда, дәрігерлер 17 мауысымда, ғарышкерлер 12 сәуірде, шахтерлер 26 тамызда өз мерекелерін тойлайды.
-Балалар қазір мен сендерді алты топқа бөлемін.
1-топ - мұғалімдер
2-топ - дәрігерлер
3-топ - шахтёрлер
4-топ -энергетиктер.
5-топ-ғарышкерлер.
6-топ- полиция болады.
-Балалар әр топ өз мамандықтарының маңызын, кәсіптік мерекелерінің қашан және қалай өткізілетінін ортаға шығып баяндап береді.
-Жарайсыңдар!
(видеобейне қосылады, сергіту сәтін жасаймыз)
-Енді орыңымызға отырамыз!
-Балалар енді кітаптағы 132 бетін ашып, <<Кәсіптік мерекелер>> мәтінді бір рет оқып шығамыз.
-Енді тізбектеп оқиық.
-Қанеки енді осы мәтінге байланысты сұрақтарды оқиды және оған жауап берейік.
- Мереке күндері түрлі мамандық иелеріне қандай сыйлық, атақтар табыс етіледі?
- Жиын-терін мерекесі қалай өткізіледі? Оны неліктен <<Сабантой>> деп атайды?
- Кәсіптік мерекелер кім үшін өткізіледі?
-Балалар енді барлығымыз дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, бүгінгі тақырыпты жазайық. Асықпай әдемілеп жазып аламыз.
-Енді дәптерімізге мерекелер деп кластер сызамыз.
Мерекелер
Кәсіптік мерекелер Халық мерекелер
(Сабантой, (тәуелсіздік күні,
Шопандар тойы, конституция күні,
Мұғалімдер күні) 22 наурыз)
Халықаралық мерекелер
(8 наурыз, жаңа жыл)
-Балалар енді дәптерлерімізге <<менің болашақ мамандығым>> деп эссені жазамыз.
-Балалар сендер өз мамандықтарының маңызын, кәсіптік мерекелерінің қашан және қалай өткізілетінін туралы жазуыныз керек.
(балалар жазған соң тақтаға шығып оқиды)
-Балалар кәнеки тақтаға назар аударыңдар!
-Тақтада қандай маман иесі ілініп тұр?
-Дұрыс бұл мұғалім. Жәй мұғалім емес, бұл біздің Анар апайымыз.
-Балалар бір айдан кейін сендер демалысқа шығасыңдар. Және бір жыл Анар апайыныз сендерге білімдеріңіз берген үшін, оған алғысымызды білдіру үшін, гүлді сыйлауымыз керек.
-Осы гүлдердің артында сендерге бүгінгі тақырыпты бекітуге арналған сұрақтар бар.
-Қанеки балалар, дайыңсындар ма?
-Халықтық мерекелерді ата.
-Халықаралық мерекелерді ата.
-Кәсіптік мерекелерді ата.
-Мұғалім күні қашан мерекеленеді?
-Қырман тойы қашан тойланады?
-Шапандар тойын қалай тойланады?
-Сенің ең жақсы көретің мереке. Неліктен?
-Тамаша балалар, міне біз жаңа сабағымызды бекіттік!
- Сабақта не туралы айтылды?
- Бүгінгі сабақта нені білдің?
-Қандай көрмеде болдық?
-Сабақ ұнады ма?
-Қанеки балалар күнделіктеріңізді ашып, үйге 132 беттегі <<Кәсіптік мерекелер>> мәтінді оқу.
-Балалар қатысулары бойынша бағаланады.
-
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz