Файл қосу

Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (1-сағат)

Пән: Қазақ әдебиеті

|Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сынып |
|Пән мұғалімі:Уразова Улдай |
|Сабақтың тақырыбы: |Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар» (1-сағат) |
|Сілтеме : |Күнтізбелік жоспар |
|Сабақтың мақсаты: |Жазушы өмірімен танысу, әңгіме мазмұнын түсіну, |
| |кейіпкер әрекеттерін саралау |
|Оқытудың мақсаты: |Әдебиет сабағында проблемалық сұрақтар арқылы оқушыны |
| |ойлануға, салыстыруға, өзіндік бағалау дағдысын |
| |қалыптастыруға үйрету |
|Міндеті: |Жазушы өмірінен мәлімет алу, әңгіменің басты тақырыбын|
| |анықтау; мазмұнын меңгеру. |
| |Оқиға желісін түсініп, әрі қарай оймен жалғап, сыни |
| |ойлауды дамыту. |
| |Кейіпкер әрекеті арқылы балалардың жан- дүниесін |
| |ұғыну. |
|Оқыту нәтижелері: |Жазушы өмірімен танысады. Әңгіме мазмұнын меңгереді |
| |Оқушы ойын сөзбен жеткізеді. Суретпен бейнелейді. |
| |Соғыстың жалпы халыққа мектеп оқушыларына тигізген |
| |зардабын ұғынады. |
|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
| | |
|Сабақтың барысы: |Оқушыларды топқа бөлу, 1-4ке санату |
|1.Ұйымдастыру | |
|2.Үй тапсырмасын сұрау |Қанағат қарын тойғызады. Шығарма |
|3.Қызығушылықты ояту | |
|Тірек сөздер: | |
|Мұғалім, апай, оқушылар, | |
|тырналар, егіс, соғыс кезі, |Мәтін құрайды, 7мин |
|көмек, ерте келген |Әр топтан бір бала оқиды. Жақсы мәтін құраған – |
|4.Тақырыпты хабарлау |көшбасшы болады. |
|Ш.Айтматов «Ерте келген |Бағалау парағын алады |
|тырналар» | |
|І топқа Ш.Айтматов өмірі | |
|туралы дерек. | |
|ІІ топқа әңгімеден үзінді. |Слайд көреді |
|Іңкамал апай |1-4ке санап, 1 лер бір топқа, т.с. отырады. |
|ІІІ топқа әңгімеден үзінді. |Оқушылар оқып танысады, топта талқылайды. |
|IV топ мәтін «Төраға» | |
|«Ортада қаламсап» бойынша |Қайта бұрынғы орындарына қайтып барады, өзінің мәтінін|
|жауап беретін оқушыны |түсіндіріп айтады. |
|анықтау |Топтан бір оқушы шығып айтады. |
| | |
|Сергіту сәті | |
|5 «Болжау» | |
|Әгңіме мазмұндалып болған | |
|соң соңғы сөйлем оқылады да,| |
| | |
|Әрі қарай не болады? | |
|Сұлтанмұрат қандайәрекетке | |
|барады? | |
|Кесте бойынша оқушы ойын | |
|жазады. (1,2 бағанаға) |Топта талқылап жазады, қорғайды. |
|Мәтін нұсқасы таратылады |Топтық келісуімен бір оқушы жауап береді. |
|6.Мәтіннен сізге ұнаған |(тақтаға кестеге жазады) |
|жері, әсер еткен жері болды | |
|ма? | |
|Белгі қойып кету арқылы | |
|жауап берушіні таңдайды | |
|Рефлексия | |
|Сабақ соңында оқушылар | |
|келесі сұрақтарға жауап | |
|береді. | |
| |Оқушы салыстырады. 3-бағанды толтырады. Бір оқушы |
| |қорғайды. |
| |Жауап береді |
| |Топта сол мәтін бойынша сурет салады. Постерге 10минут|
| | |
| |Бүгінгі сабақ маған не берді? Не үйрендім? |
| |Қандай тапсырмалар ұнады? |
| |Әр топбасшы өз тобына баға береді |

Үйге тапсырма : 1. Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар» оқуға,
«Іңкамал апай», «Төраға» мазмұны
2. Жоспар құру




Ұқсас жұмыстар
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (2-сағат)
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Ш.айтматов. «найман-ана». 8 сынып
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Ш.айтматов "найман - ана"
Өлеңдерінің көркем тілі
Мектеп энциклопедия
Абай өлеңдері
Шынарым менің, шырайлым менің
М. Әуезов көксерек әңгімесі жайлы ақпарат
Пәндер