Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (1-сағат)

Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сынып

Пән мұғалімі:Уразова Улдай

Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Сабақтың тақырыбы:

Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар» (1-сағат)

Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Сілтеме :

Күнтізбелік жоспар

Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Сабақтың мақсаты:

Жазушы өмірімен танысу, әңгіме мазмұнын түсіну, кейіпкер әрекеттерін саралау

Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Оқытудың мақсаты:

Әдебиет сабағында проблемалық сұрақтар арқылы оқушыны ойлануға, салыстыруға, өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйрету

Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Міндеті:

  1. Жазушы өмірінен мәлімет алу, әңгіменің басты тақырыбын анықтау; мазмұнын меңгеру.
  2. Оқиға желісін түсініп, әрі қарай оймен жалғап, сыни ойлауды дамыту.
  3. Кейіпкер әрекеті арқылы балалардың жан- дүниесін ұғыну.
Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Оқыту нәтижелері:

  1. Жазушы өмірімен танысады. Әңгіме мазмұнын меңгереді
  2. Оқушы ойын сөзбен жеткізеді. Суретпен бейнелейді.
  3. Соғыстың жалпы халыққа мектеп оқушыларына тигізген зардабын ұғынады.
Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті
Орта мерзімді сабақ жоспары (1-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру

2. Үй тапсырмасын сұрау

3. Қызығушылықты ояту

Тірек сөздер:

Мұғалім, апай, оқушылар, тырналар, егіс, соғыс кезі, көмек, ерте келген

4. Тақырыпты хабарлау

Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар»

І топқа Ш. Айтматов өмірі туралы дерек.

ІІ топқа әңгімеден үзінді. Іңкамал апай

ІІІ топқа әңгімеден үзінді.

IV топ мәтін «Төраға»

«Ортада қаламсап» бойынша жауап беретін оқушыны анықтау

Сергіту сәті

5 «Болжау»

Әгңіме мазмұндалып болған соң соңғы сөйлем оқылады да,

  • Әрі қарай не болады?
  • Сұлтанмұрат қандайәрекетке барады?

Кесте бойынша оқушы ойын жазады. (1, 2 бағанаға)

Мәтін нұсқасы таратылады

6. Мәтіннен сізге ұнаған жері, әсер еткен жері болды ма?

Белгі қойып кету арқылы жауап берушіні таңдайды

Рефлексия

Сабақ соңында оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді.

Оқушыларды топқа бөлу, 1-4ке санату

Қанағат қарын тойғызады. Шығарма

Мәтін құрайды, 7мин

Әр топтан бір бала оқиды. Жақсы мәтін құраған - көшбасшы болады.

Бағалау парағын алады

Слайд көреді

1-4ке санап, 1 лер бір топқа, т. с. отырады.

Оқушылар оқып танысады, топта талқылайды.

Қайта бұрынғы орындарына қайтып барады, өзінің мәтінін түсіндіріп айтады.

Топтан бір оқушы шығып айтады.

Топта талқылап жазады, қорғайды.

Топтық келісуімен бір оқушы жауап береді.

(тақтаға кестеге жазады)

Оқушы салыстырады. 3-бағанды толтырады. Бір оқушы қорғайды.

Жауап береді

Топта сол мәтін бойынша сурет салады. Постерге 10минут

  1. Бүгінгі сабақ маған не берді? Не үйрендім?
  2. Қандай тапсырмалар ұнады?

Әр топбасшы өз тобына баға береді

Үйге тапсырма : 1. Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар» оқуға,

«Іңкамал апай», «Төраға» мазмұны

  1. Жоспар құру

Ұқсас жұмыстар
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (2-сағат)
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Ш.айтматов. «найман-ана». 8 сынып
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Ш.айтматов "найман - ана"
Өлеңдерінің көркем тілі
Мектеп энциклопедия
Абай өлеңдері
Шынарым менің, шырайлым менің
М. Әуезов көксерек әңгімесі жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz