5-сынып әдебиеті: Ш. Айтматов Ерте келген тырналар әңгімесінің Ақсай десанты және Дайындығыңды баянда бөлімдерін талдау

Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сынып

Пән мұғалімі:Уразова Улдай

Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Сабақтың тақырыбы:
Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар» (2-сағат) «Ақсай десанты», «Дайындығыңды баянда» бөлімдері
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Сабақтың мақсаты:
Әңгіменің жаңа бөлімдерімен танысу, мазмұнын түсіну, оқиғаны жүйелі баяндау.
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Оқытудың мақсаты:
Тақырыпты түсінуге, мәтін мазмұны, кейіпкерлер тағдыры туралы оқушыны ойлануға, өзіндік пікір айтуға, өзін-өзі бағалауға үйрету.
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Міндеті:

1. Әңгіме мазмұнын, тақырыбын ашу. 2. Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруге, оқушы көзқарасы, диалог арасында пікір алмасуды қалыптастыру.

3. Оқушылардың жан-дүниесі, ауыр тағдыр-тауқыметін сезініп қиыншылықты жеңуге уйрену.

Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Оқыту нәтижесі:

1. Әңгіменің басты тақырыбын, идеясын ашады.

2. Сұрақ қою, диалог құру арқылы пікір алмасуды іске асырады.

3. Соғыс кезіндегі балалардың көрген қиыншылығын сезінеді.

Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Түйінді идея:
Ел болып көтерген жүк жеңіл
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Сабақтың барысы:
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті.
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: 1. Ұйымдастыру
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: 2. Үй тапсырмасын пысықтау

Үй жұмысына жауап береді.

Конверттегі сөздерден сөйлем құрастыру. Сол сөйлем арқылы мәтін мазмұнын баяндау.

Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Қызығушылықты ояту

«Десант» сөзін қалай түсінесің?

Кластер. Кестені толтырады
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай: Тақырыпты хабарлау. »Ақсай десанты»»Дайындығыңды баянда»бөлімі.
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Жигсо. 1-4 ке санау, топқа бөлу.

1. -топқа «Ақсай десанты»

2-топқа «Дайындығыңды баянда»

3-топқа»Ерте келген тырналар»(289-291бет)

4-топқа «Ерте келген тырналар»(2291-293бет)

Сұрақ-жауап

Әр топ бір-біріне сұрақ береді. Сағат тілімен.

Оқушылар өз тобында оқып танысады, өз ойын айтып пікірлеседі
Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сыныпПән мұғалімі:Уразова Улдай:

Сергіту сәті.

Топтық тапсырма беріледі.

1. Десант кімдер?

2. олар не істеді?

3. Қандай қиындық көрді? 4. Қиыншылық көру себебі не?

Тақырыпты анықтау.

Идеяны ашу

Тақтадан тақырып пен идеяны шығару

Кері байланыс. «Кейіпкерге хат»

1. Сұлтанмұратқа

2. Іңкамал апайға

3. Төраға Тінәлиевке

4. Әкесіне

Рефлексия.

  1. Бүгінгі сабақ маған не берді? Не үйрендім?
  2. Қандай тапсырмалар ұнады?

Оқушылар қатысады.

Топта талқылап, жауап береді.

Тақырып пен идеяны анықтайды.

Постерге түсіреді.

Салыстыру жасайды.

Оқушы хат жазады, оқиды.

Оқушы стикерге жазады

Бағалау

Әр топ басшысы тобын бағалайды. Бағалау парағын ұсынады.

Үйге тапсырма: 1. Жоспар құру

  1. Мәтіннен тұрақты тіркестерді табу

Үй жұмысын пысықтау:

1 топқа Шіркін-ай, баяғыдағы Шу каналынан қайтқандағыдай ғып, ойда жоқта төбеден түскендей боп, сап ете қалса ғой. (279-бет)

2 топқа Шалбарының балағын тізеден асыра түріп алды, асау жуасыту оңай шаруа емес. (281-бет)

3 топқа Іңкамал апай терезеден почташыны көріп қалса болды, дереу бір баланы жүгіртіп жібереді. (284-бет)

4 топқа Осы сыныптағы ең үлкені, Сұлтанмұрат, сен екенсің, кәне, сен айтшы . . . (285-бет)

Тақырып -соғыстың жалпы халыққа, соның ішінде мектептегі оқушы балаларға түсірілген салмағы мен ауыртпалығы, балалардың бал дәуренін ұрлап, ерте есеюі.

Идея -сол қиыншылықты ел болып бірігіп жеңу, елі үшін адал қызмет ету.


Ұқсас жұмыстар
5-сынып әдебиеті: Ш. Айтматовтың Ерте келген тырналар әңгімесіне арналған орта мерзімді 1-сағаттық сабақ жоспары
Әдебиет 5-сынып: Ш. Айтматовтың Ерте келген тырналар әңгімесіне арналған 3-сабақтық орта мерзімді жоспар - кейіпкер талдауы мен адамгершілік тәрбиесі
31-сабақ: Әдебиеттік оқу - Ауылға келген мұғалім: мәтін бөлімдерін түсіну және оқиғаның соңын болжау
7-сынып әдебиеті сабағы: Ш. Қанайұлының Зар заман толғауын талдау және автор бейнесі
6-сынып қазақ әдебиеті: Әбділхамид Марқабаевтың Ғарыштағы қымыз әңгімесінің сабақ жоспары
Сайын Мұратбековтың Қылау әңгімесінің мазмұны мен композициясын талдау
5-сынып қазақ әдебиеті: Ыбырай Алтынсариннің Дүние қалай етсең табылады әңгімесінің тақырыбы мен идеясы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сынып қазақ әдебиеті сабақ жоспары: Ілияс Жансүгіровтің Күй поэмасын талдау
6-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Ш. Мұртазаның Тұтқын бала үзіндісіндегі Тұрар бейнесін жан-жақты талдау
5-сынып қазақ әдебиеті: Ыбырай Алтынсариннің Әке мен бала әңгімесін талдау және тәрбиелік маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz