Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (2-сағат)

Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сынып
Пән мұғалімі:Уразова Улдай
1. Әңгіме мазмұнын, тақырыбын ашу. 2. Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға беруге, оқушы көзқарасы, диалог арасында пікір алмасуды қалыптастыру.
3. Оқушылардың жан-дүниесі, ауыр тағдыр-тауқыметін сезініп қиыншылықты жеңуге уйрену.
1. Әңгіменің басты тақырыбын, идеясын ашады.
2. Сұрақ қою, диалог құру арқылы пікір алмасуды іске асырады.
3. Соғыс кезіндегі балалардың көрген қиыншылығын сезінеді.
Үй жұмысына жауап береді.
Конверттегі сөздерден сөйлем құрастыру. Сол сөйлем арқылы мәтін мазмұнын баяндау.
Қызығушылықты ояту
«Десант» сөзін қалай түсінесің?
Жигсо. 1-4 ке санау, топқа бөлу.
1. -топқа «Ақсай десанты»
2-топқа «Дайындығыңды баянда»
3-топқа»Ерте келген тырналар»(289-291бет)
4-топқа «Ерте келген тырналар»(2291-293бет)
Сұрақ-жауап
Әр топ бір-біріне сұрақ береді. Сағат тілімен.
Сергіту сәті.
Топтық тапсырма беріледі.
1. Десант кімдер?
2. олар не істеді?
3. Қандай қиындық көрді? 4. Қиыншылық көру себебі не?
Тақырыпты анықтау.
Идеяны ашу
Тақтадан тақырып пен идеяны шығару
Кері байланыс. «Кейіпкерге хат»
1. Сұлтанмұратқа
2. Іңкамал апайға
3. Төраға Тінәлиевке
4. Әкесіне
Рефлексия.
- Бүгінгі сабақ маған не берді? Не үйрендім?
- Қандай тапсырмалар ұнады?
Оқушылар қатысады.
Топта талқылап, жауап береді.
Тақырып пен идеяны анықтайды.
Постерге түсіреді.
Салыстыру жасайды.
Оқушы хат жазады, оқиды.
Оқушы стикерге жазады
Бағалау
Әр топ басшысы тобын бағалайды. Бағалау парағын ұсынады.
Үйге тапсырма: 1. Жоспар құру
- Мәтіннен тұрақты тіркестерді табу
Үй жұмысын пысықтау:
1 топқа Шіркін-ай, баяғыдағы Шу каналынан қайтқандағыдай ғып, ойда жоқта төбеден түскендей боп, сап ете қалса ғой. (279-бет)
2 топқа Шалбарының балағын тізеден асыра түріп алды, асау жуасыту оңай шаруа емес. (281-бет)
3 топқа Іңкамал апай терезеден почташыны көріп қалса болды, дереу бір баланы жүгіртіп жібереді. (284-бет)
4 топқа Осы сыныптағы ең үлкені, Сұлтанмұрат, сен екенсің, кәне, сен айтшы . . . (285-бет)
Тақырып -соғыстың жалпы халыққа, соның ішінде мектептегі оқушы балаларға түсірілген салмағы мен ауыртпалығы, балалардың бал дәуренін ұрлап, ерте есеюі.
Идея -сол қиыншылықты ел болып бірігіп жеңу, елі үшін адал қызмет ету.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz