Файл қосу

Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (2-сағат)

Пән: Қазақ әдебиеті

|Орта мерзімді сабақ жоспары (2-сабақ) Әдебиет 5-сынып |
|Пән мұғалімі:Уразова Улдай |
|Сабақтың тақырыбы: |Ш.Айтматов «Ерте келген тырналар» |
| |(2-сағат) «Ақсай десанты», |
| |«Дайындығыңды баянда» бөлімдері |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар |
|Сабақтың мақсаты: |Әңгіменің жаңа бөлімдерімен танысу, |
| |мазмұнын түсіну, оқиғаны жүйелі |
| |баяндау. |
|Оқытудың мақсаты: |Тақырыпты түсінуге, мәтін мазмұны, |
| |кейіпкерлер тағдыры туралы оқушыны |
| |ойлануға, өзіндік пікір айтуға, |
| |өзін-өзі бағалауға үйрету. |
|Міндеті: |1.Әңгіме мазмұнын,тақырыбын ашу. |
| |2.Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға |
| |беруге,оқушы көзқарасы,диалог |
| |арасында пікір алмасуды |
| |қалыптастыру. |
| |3.Оқушылардың жан-дүниесі,ауыр |
| |тағдыр-тауқыметін сезініп |
| |қиыншылықты жеңуге уйрену. |
|Оқыту нәтижесі: |1.Әңгіменің басты тақырыбын,идеясын |
| |ашады. |
| |2.Сұрақ қою,диалог құру арқылы |
| |пікір алмасуды іске асырады. |
| |3.Соғыс кезіндегі балалардың көрген |
| |қиыншылығын сезінеді. |
|Түйінді идея: |Ел болып көтерген жүк жеңіл |
|Сабақтың барысы: | |
|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті. |
|1.Ұйымдастыру | |
|2.Үй тапсырмасын пысықтау |Үй жұмысына жауап береді. |
| |Конверттегі сөздерден сөйлем |
| |құрастыру. Сол сөйлем арқылы мәтін |
| |мазмұнын баяндау. |
|Қызығушылықты ояту |Кластер. Кестені толтырады |
|«Десант» сөзін қалай түсінесің? | |
|Тақырыпты хабарлау.»Ақсай | |
|десанты»»Дайындығыңды баянда»бөлімі.| |
|Жигсо. 1-4 ке санау ,топқа бөлу. |Оқушылар өз тобында оқып танысады, |
|1.-топқа «Ақсай десанты» |өз ойын айтып пікірлеседі |
|2-топқа «Дайындығыңды баянда» | |
|3-топқа»Ерте келген | |
|тырналар»(289-291бет) | |
|4-топқа «Ерте келген | |
|тырналар»(2291-293бет) | |
|Сұрақ-жауап | |
|Әр топ бір-біріне сұрақ береді. | |
|Сағат тілімен. | |
|Сергіту сәті. |Оқушылар қатысады. |
|Топтық тапсырма беріледі. | |
|1.Десант кімдер? |Топта талқылап,жауап береді. |
|2.олар не істеді? |Тақырып пен идеяны анықтайды. |
|3.Қандай қиындық көрді? 4.Қиыншылық | |
|көру себебі не? |Постерге түсіреді. |
|Тақырыпты анықтау. | |
|Идеяны ашу | |
| |Салыстыру жасайды. |
|Тақтадан тақырып пен идеяны шығару | |
|Кері байланыс. «Кейіпкерге хат» |Оқушы хат жазады,оқиды. |
|1.Сұлтанмұратқа | |
|2.Іңкамал апайға | |
|3.Төраға Тінәлиевке | |
|4.Әкесіне | |
| | |
|Рефлексия. | |
|Бүгінгі сабақ маған не берді? Не |Оқушы стикерге жазады |
|үйрендім? | |
|Қандай тапсырмалар ұнады? | |

Бағалау

Әр топ басшысы тобын бағалайды. Бағалау парағын ұсынады.

Үйге тапсырма: 1. Жоспар құру
2. Мәтіннен тұрақты тіркестерді табу

Үй жұмысын пысықтау:

1 топқа Шіркін-ай,баяғыдағы Шу каналынан қайтқандағыдай ғып , ойда жоқта
төбеден түскендей боп,сап ете қалса ғой.(279-бет)

2 топқа Шалбарының балағын тізеден асыра түріп алды,асау жуасыту оңай шаруа
емес.(281-бет)

3 топқа Іңкамал апай терезеден почташыны көріп қалса болды,дереу бір баланы
жүгіртіп жібереді.(284-бет)

4 топқа Осы сыныптағы ең үлкені , Сұлтанмұрат, сен екенсің,кәне,сен
айтшы...(285-бет)

Тақырып-соғыстың жалпы халыққа ,соның ішінде мектептегі оқушы балаларға
түсірілген салмағы мен ауыртпалығы,балалардың бал дәуренін ұрлап , ерте
есеюі.

Идея-сол қиыншылықты ел болып бірігіп жеңу,елі үшін адал қызмет ету.

-----------------------
ДЕСАНТ

НЕ ІСТЕДІ?

Ол кім?




Ұқсас жұмыстар
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (1-сағат)
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Ш.айтматов. «найман-ана». 8 сынып
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Ш.айтматов "найман - ана"
Өлеңдерінің көркем тілі
Мектеп энциклопедия
Абай өлеңдері
Шынарым менің, шырайлым менің
М. Әуезов көксерек әңгімесі жайлы ақпарат
Пәндер