Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
|Орта мерзімді сабақ жоспары (3-сабақ) Әдебиет 5-сынып |
|Пән мұғалімі: Уразова Улдай |
|Сабақтың тақырыбы: |Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар» (3-сағат) |
|Сілтеме : |Күнтізбелік жоспар |
|Сабақтың мақсаты: |Әңгімедегі кейіпкер бейнесі арқылы адамгершілік, |
| |ізгі қасиеттерге қол жеткізу |
|Оқытудың мақсаты: |Әңгімедегі балалар тағдыры мен қазіргі балалар |
| |тағдырының айырмашылығын түсіну; |
|Міндеті: |Кейіпкер бейнесін тану, олардың іс әрекетін, ерте |
| |есею себебін анықтау; |
| |Кейіпкер өмірін қазіргі балалар өмірімен |
| |байланыстыру, оқушы танымын кеңейту; |
| |Сұлтанмұрат іс-әрекеті арқылы оқушы бойындағы |
| |шыдамдылық, қайырымдылық қасиеттердерді дәріптеу. |
|Оқыту нәтижелері: |Кейіпкер бейнесін ашады, қиын тағдырына түскен |
| |ауыртпашылықтың себебін анықтайды. |
| |Соғыс кезіндегі балалар өмірін қазіргі заманмен |
| |салыстырады. |
| |Ізгілік, қайырымдылық істерге ынталанады, еңбекті |
| |бағалайды. |
|Түйінді идея: |
|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
| | |
|Сабақтың барысы: | |
|1.Ұйымдастыру |Оқушыларды топқа бөлу. |
|Оқушыларды түгендеу, журналды | |
|толтыру | |
|2.Үй тапсырмасын сұрау | |
|Жоспар құру. |Әр топтан ортақ жоспар құру |
|Тұрақты тіркесті табу |Оқып шығу, түсіндіру |
|Слайд №1 | |
|Сұрақ- жауап |Атап шығады |
|Әңгіме кейіпкерлері кімдер? | |
|( Сұлтанмұрат, Әжмұрат | |
|Анатай, Еркінбек, Еркеш, | |
|Құбатқұл, Іңкамал апай, Төраға,| |
|Шекіш бригадир) | |
|Сұлтанмұратқа мінездеме. | |
|Слайд. | |
|Топтық тапсырма | |
|1- топқа | |
| |Жазып шығады. |
|Мәселе | |
|Себептер | |
|Факты- дәлел | |
|Шешім |Топта постерге жазады. |
|2- топқа | |
|5 жолды өлең | |
|Зат есім – 1 | |
|Сын есім – 2 | |
|Етістік – 3 | |
|Сөз тіркесі. | |
|Синоним. |Өлең шығарып көреді. |
|3-топқа | |
|Интервью сұхбат | |
|Журналист, Сұлтанмұрат сізбен | |
|кездесуде. | |
|4-топқа | |
|Іңкамал апай, оқушылар (сіздер)|Көрініс көрсету. |
|журналист. | |
|Сергіту сәті. | |
|Тест беріледі. | |
| |Сұхбат жүргізу. |
|Бағалау | |
|Үйге тапсырма: « Біз – бейбіт | |
|елдің ұланымыз» шағын шығарма |Оқушылар орындайды. |
|жазу. | |
|Рефлексия |Топ басшылары бағалайды. |
|Бүгінгі сабақ маған не берді? | |
|Не үйрендім? | |
|Қандай тапсырмалар ұнады? | |
| |Стикерге жазады. Смайлик |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz