Файл қосу

Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)

Пән: Қазақ әдебиеті

|Орта мерзімді сабақ жоспары (3-сабақ) Әдебиет 5-сынып |
|Пән мұғалімі: Уразова Улдай |
|Сабақтың тақырыбы: |Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар» (3-сағат) |
|Сілтеме : |Күнтізбелік жоспар |
|Сабақтың мақсаты: |Әңгімедегі кейіпкер бейнесі арқылы адамгершілік, |
| |ізгі қасиеттерге қол жеткізу |
|Оқытудың мақсаты: |Әңгімедегі балалар тағдыры мен қазіргі балалар |
| |тағдырының айырмашылығын түсіну; |
|Міндеті: |Кейіпкер бейнесін тану, олардың іс әрекетін, ерте |
| |есею себебін анықтау; |
| |Кейіпкер өмірін қазіргі балалар өмірімен |
| |байланыстыру, оқушы танымын кеңейту; |
| |Сұлтанмұрат іс-әрекеті арқылы оқушы бойындағы |
| |шыдамдылық, қайырымдылық қасиеттердерді дәріптеу. |
|Оқыту нәтижелері: |Кейіпкер бейнесін ашады, қиын тағдырына түскен |
| |ауыртпашылықтың себебін анықтайды. |
| |Соғыс кезіндегі балалар өмірін қазіргі заманмен |
| |салыстырады. |
| |Ізгілік, қайырымдылық істерге ынталанады, еңбекті |
| |бағалайды. |
|Түйінді идея: |
|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
| | |
|Сабақтың барысы: | |
|1.Ұйымдастыру |Оқушыларды топқа бөлу. |
|Оқушыларды түгендеу, журналды | |
|толтыру | |
|2.Үй тапсырмасын сұрау | |
|Жоспар құру. |Әр топтан ортақ жоспар құру |
|Тұрақты тіркесті табу |Оқып шығу, түсіндіру |
|Слайд №1 | |
|Сұрақ- жауап |Атап шығады |
|Әңгіме кейіпкерлері кімдер? | |
|( Сұлтанмұрат, Әжмұрат | |
|Анатай, Еркінбек, Еркеш, | |
|Құбатқұл, Іңкамал апай, Төраға,| |
|Шекіш бригадир) | |
|Сұлтанмұратқа мінездеме. | |
|Слайд. | |
|Топтық тапсырма | |
|1- топқа | |
| |Жазып шығады. |
|Мәселе | |
|Себептер | |
|Факты- дәлел | |
|Шешім |Топта постерге жазады. |
|2- топқа | |
|5 жолды өлең | |
|Зат есім – 1 | |
|Сын есім – 2 | |
|Етістік – 3 | |
|Сөз тіркесі. | |
|Синоним. |Өлең шығарып көреді. |
|3-топқа | |
|Интервью сұхбат | |
|Журналист, Сұлтанмұрат сізбен | |
|кездесуде. | |
|4-топқа | |
|Іңкамал апай, оқушылар (сіздер)|Көрініс көрсету. |
|журналист. | |
|Сергіту сәті. | |
|Тест беріледі. | |
| |Сұхбат жүргізу. |
|Бағалау | |
|Үйге тапсырма: « Біз – бейбіт | |
|елдің ұланымыз» шағын шығарма |Оқушылар орындайды. |
|жазу. | |
|Рефлексия |Топ басшылары бағалайды. |
|Бүгінгі сабақ маған не берді? | |
|Не үйрендім? | |
|Қандай тапсырмалар ұнады? | |
| |Стикерге жазады. Смайлик |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |




Ұқсас жұмыстар
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (1-сағат)
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (2-сағат)
Ш.айтматов. «найман-ана». 8 сынып
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Ш.айтматов "найман - ана"
Өлеңдерінің көркем тілі
Мектеп энциклопедия
Абай өлеңдері
М. Әуезов көксерек әңгімесі жайлы ақпарат
Шынарым менің, шырайлым менің
Пәндер