Дұрыс көпбұрыштардың ауданы. 9-сынып геометрия

Геометрия пәні

9 сынып

Сабақтың тақырыбы: Дұрыс көпбұрыштардың ауданын табуды н

нақты өмірдегі жағдайларда пайдалану.

Сабақтың мақсаты: Дұрыс көпбұрыштардың ауданын табуды

нақты өмірдегі жағдайларда пайдалану

арқылы қоршаған ортадағы объектілерден,

нәрселерден дұрыс көпбұрыштарды көре

білуге көз жеткізу.

Сабақтың міндеттері: 1. Теориялық білімін практикада қолдана

білу және білім - білік дағдыларын

қалыптастырады.

2. Оқушының танымын кеңейту, ойлау

қабілетін арттырады.

3. Эстетикалық тәрбие беру және

оқушылардың сөйлеу мәдениетін

қалыптастырады.

Күтілетін нәтиже: 1. Формула анықтамасы және жазылуын толық

меңгереді;

2. Формулаларды әр түрлі деңгейдегі есептерді

шығаруда қолдана алады;

3. Білімді өз бетінше меңгеруге, өзгенің пікірін

тыңдауға, өз ойын еркін жеткізе алуға

дағдыланады.

Сабақтың типі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.

Кіріктірілетін модульдер: ОҮБ, ОБ, СТО, оқу мен оқытудың жаңа

тәсілдері, көшбасшылық, жас

ерекшеліктері.

Бағалау критерийі: 1. Ауызша есептеулер

2. Оқулықтағы есептер

Бағалау рейтингі: 30-35 ұпай «5»

29-25 ұпай «4»

24-16 ұпай «3»

15-0 ұпай «2»

Дескриптор:

Тапсырмалар
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар
Тапсырмалар: Ауызша есептер толық, қатесіз, нақты шыққан жағдайда
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 2 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар: 7 есепке - 14 ұпай
Тапсырмалар: Формуланы түсініп, қолдана алса, тек коэффиценттерден, есептеулерден қателер жіберсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 1 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар:
Тапсырмалар: №243, №247, №248 есепте формулаларды дұрыс түсініп, есептеулер қатесіз шықса
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 2 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар: 3 есепке - 6 ұпай
Тапсырмалар: №243, №247, №248 есепте формулаларды дұрыс түсініп, есептеулерде қате кетсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 1 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар:
Тапсырмалар: Өз бойынша шығаруға арналған есепте дұрыс көпбұрыштың ауданын толық, дұрыс, сан мәні қатесіз есептелсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 3 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар: 4 есепке - 12 ұпай
Тапсырмалар: Өзіндік жұмыс есептерді толық дұрыс, мәнін табуда есептеуде қателер кетсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 2 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар:
Тапсырмалар: Өзіндік жұмыста формула дұрыс қолданылып, түрлендіруде қате кетсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 1 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар:
Тапсырмалар: Шығармашылық жұмыстарын фомулаға сәйкес «алтыбұрыштың ауданын) дұрыс тауып, есеп дұрыс шешілсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 3 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар: 1 есепке - 3 ұпай
Тапсырмалар: Шығармашылық жұмыстары сызбасын дұрыс сызып, штрихталған - тың ауданына қатынасын табуда қателіктер кетсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 2 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар:
Тапсырмалар: Шығармашылық жұмыстары дұрыс сызылып, дұрыс үшбұрышты табуда; штрихталған - тың ауданына қатынасын табуда қателіктер кетсе
1 тапсырмаға берілетін ұпайлар: 1 ұпай
Жалпы тапсырмаға берілетін ұпайлар:

Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.

2. Ауызша есептер.

3. Есептер шығару.

4. Бағалау.

5. Үйге тапсырма.

6. Қорытынды.

1. 1-топ. «Дұрыс көпбұрыштың қабырғасы», 2-топ «Дұрыс көпбұрыштың радиусы», 3-топ «Дұрыс көпбұрыштың периметрі», 4-топ «Дұрыс көпбұрыштың ауданы». Оқушыларды 4 топқа бөлемін және әр топ сол формулалардың анықтамасы мен жазылуына тоқталады.

Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстырып, оқушылардың әрбірі бүгінгі сабақта не үйренгісі, білгісі келетіндігін ойлана отырып мақсат қою тапсырылады. Бүгінгі сабақты бағалай критерийін таныстыра отырып, олардың пікірін, ұсыныстарын сұраймын.

2. Ауызша есептер шығарту. Оқушыларға ауызша есептер айтылады және көрсетіледі. Есептердің шешімін ауызша есептей отырып, тақтайшаларға жазып, белгі берілген сәтте көтереді. Әрбір дұрыс бір жауапқа бір ұпайдан беріледі.

Ауызша есептер

  1. Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары дөңес көпбұрышты . . . деп атайды?
  2. Дұрыс көпбұрыштың периметрін табыңдар.
  3. Дұрыс көпбұрыштың әрбір бұрышының формуласы қайсы?
  4. Дұрыс көпбұрыштың формулаларына тірек сызбалар арқылы лайықты жауабын қойып шығыңдар.

S n = a n 2 = \ \frac{an}{2} r \bullet r Шеңберге іштей сызылған дұрыс

көпбұрыштың ауданы

S(Q n ) = р O D = р\ \bullet OD Іштей сызылған көпбұрыштың

қабырғасы

b = 2 R t g 180 n = 2R\ \bullet tg\ \frac{180{^\circ}}{n} Дұрыс көпбұрышқа сырттай сызылған

шеңбердің радиусы

a = = 2 R sin 180 n 2R\ \bullet \sin\ \frac{180{^\circ}}{n} Шеңберге сырттай сызылған дұрыс

көпбұрыштың ауданы

r = R c o s 180 n = R\ \bullet cos\frac{180{^\circ}}{n} Дұрыс көпбұрыштың а n бұрышының

формуласы

R = a 2 t g 180 n = \ \frac{a}{2tg\frac{180{^\circ}}{n}\ } Сырттай сызылған көпбұрыштың

қабырғасы

r = a 2 t g 180 n = \ \frac{a}{2tg\frac{180{^\circ}}{n}\ } Дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай

сызылған шеңбердің радиусы

а n = = n 2 n \frac{n - 2}{n\ } 180 \bullet 180{^\circ} Дұрыс көпбұрышқа іштей сызылған

шеңбердің радиусы

5. Көпбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің диаметрі 8 дм, ал оның ауданы 1, 6 дм 2 . Шеңбердің радиусын табыңдар.

6. Қабырғасы 7 \sqrt{7} - ге тең дұрыс алтыбұрыштың ауданын табыңдар.

Нұсқау. S = n a 2 4 = \ \frac{na^{2}}{4} c t g 180 n \bullet ctg\frac{180{^\circ}}{n}\

7. Венн диаграммасы

180 {^\circ} (n-2) ; 2 = = \ 180 ( n 2 ) n \frac{180{^\circ}(n - 2) }{n} ;

180 {^\circ} n 180 ( n 2 ) = 360 \bullet n - 180{^\circ}\ \bullet (n - 2) = 360{^\circ} ; < 1 + < 3 = 180 \ \ \ \ \ \ < 1 + < 3 = 180{^\circ} ; r = a 2 t g 180 n = \frac{a}{2tg\frac{180{^\circ}}{n}\ }

a n = n 2 n = \ \frac{n - 2}{n\ } 180 ; \bullet 180{^\circ}; \ R = a 2 sin 180 n = \ \frac{a}{2\sin\frac{180{^\circ}}{n}\ } ; S n = a n 2 = \ \frac{an}{2} r \bullet r ; S = a b = ab ; S = = \ ( a + b ) 2 \frac{(a + b) }{2\ } * h ;

S = 1 2 = \ \frac{1}{2} h ; \bullet h\ ; S = a h ; = ah\ ; S(Q n ) = р O D = р\ \bullet OD


Ұқсас жұмыстар
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Ғылымға әркімнің де бар таласы. аукцион сабақ, 7- сынып
Математикалық ойлау есептері
Жоғары сыныптарда стереометрияны оқыту әдісінің ерекшеліктері
АВС үшбұрышының ауданын табыңдар
"Дұрыс көпбұрыштар."
Геометриялық фигуралар. көпбұрыштардың периметрі
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Пирамида
Сағат саны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz