Дұрыс көпбұрыштардың ауданы. 9-сынып геометрия

Геометрия пәні
9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс көпбұрыштардың ауданын табуды н
нақты өмірдегі жағдайларда пайдалану.
Сабақтың мақсаты: Дұрыс көпбұрыштардың ауданын табуды
нақты өмірдегі жағдайларда пайдалану
арқылы қоршаған ортадағы объектілерден,
нәрселерден дұрыс көпбұрыштарды көре
білуге көз жеткізу.
Сабақтың міндеттері: 1. Теориялық білімін практикада қолдана
білу және білім - білік дағдыларын
қалыптастырады.
2. Оқушының танымын кеңейту, ойлау
қабілетін арттырады.
3. Эстетикалық тәрбие беру және
оқушылардың сөйлеу мәдениетін
қалыптастырады.
Күтілетін нәтиже: 1. Формула анықтамасы және жазылуын толық
меңгереді;
2. Формулаларды әр түрлі деңгейдегі есептерді
шығаруда қолдана алады;
3. Білімді өз бетінше меңгеруге, өзгенің пікірін
тыңдауға, өз ойын еркін жеткізе алуға
дағдыланады.
Сабақтың типі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.
Кіріктірілетін модульдер: ОҮБ, ОБ, СТО, оқу мен оқытудың жаңа
тәсілдері, көшбасшылық, жас
ерекшеліктері.
Бағалау критерийі: 1. Ауызша есептеулер
2. Оқулықтағы есептер
Бағалау рейтингі: 30-35 ұпай «5»
29-25 ұпай «4»
24-16 ұпай «3»
15-0 ұпай «2»
Дескриптор:
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Ауызша есептер.
3. Есептер шығару.
4. Бағалау.
5. Үйге тапсырма.
6. Қорытынды.
1. 1-топ. «Дұрыс көпбұрыштың қабырғасы», 2-топ «Дұрыс көпбұрыштың радиусы», 3-топ «Дұрыс көпбұрыштың периметрі», 4-топ «Дұрыс көпбұрыштың ауданы». Оқушыларды 4 топқа бөлемін және әр топ сол формулалардың анықтамасы мен жазылуына тоқталады.
Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстырып, оқушылардың әрбірі бүгінгі сабақта не үйренгісі, білгісі келетіндігін ойлана отырып мақсат қою тапсырылады. Бүгінгі сабақты бағалай критерийін таныстыра отырып, олардың пікірін, ұсыныстарын сұраймын.
2. Ауызша есептер шығарту. Оқушыларға ауызша есептер айтылады және көрсетіледі. Есептердің шешімін ауызша есептей отырып, тақтайшаларға жазып, белгі берілген сәтте көтереді. Әрбір дұрыс бір жауапқа бір ұпайдан беріледі.
Ауызша есептер
- Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары дөңес көпбұрышты . . . деп атайды?
- Дұрыс көпбұрыштың периметрін табыңдар.
- Дұрыс көпбұрыштың әрбір бұрышының формуласы қайсы?
- Дұрыс көпбұрыштың формулаларына тірек сызбалар арқылы лайықты жауабын қойып шығыңдар.
S n Шеңберге іштей сызылған дұрыс
көпбұрыштың ауданы
S(Q n ) Іштей сызылған көпбұрыштың
қабырғасы
b Дұрыс көпбұрышқа сырттай сызылған
шеңбердің радиусы
a Шеңберге сырттай сызылған дұрыс
көпбұрыштың ауданы
r Дұрыс көпбұрыштың а n бұрышының
формуласы
R Сырттай сызылған көпбұрыштың
қабырғасы
r Дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай
сызылған шеңбердің радиусы
а n Дұрыс көпбұрышқа іштей сызылған
шеңбердің радиусы
5. Көпбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің диаметрі 8 дм, ал оның ауданы 1, 6 дм 2 . Шеңбердің радиусын табыңдар.
6. Қабырғасы - ге тең дұрыс алтыбұрыштың ауданын табыңдар.
Нұсқау. S
7. Венн диаграммасы
180 (n-2) ; 2 ;
180 ; ; r
a n R ; S n ; S ; S * h ;
S S S(Q n )
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz