Файл қосу

Менің Қазақстаным. мектепалды даярлық сыныбы

Пән: Өзін-өзі тану

Умирбекова Гүлзат
Тараз қаласы №25 орта мектептің
мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі
Күні: 20.11.2013 жыл
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта. Қатынас. Денсаулық.
Бөлімі: көркем әдебиет
Тақырыбы: «Менің Қазақстаным»
Мақсаты:
Білімділік: балалардың патриоттық және адамгершілік сезімін ояту, «Отан"
туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: туған жерге деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.
Тәрбиелік: туған жерін сүюге, қадірлеуге үйрету.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, көрсету, ойын.
Сөздік жұмыс: Отан, туған жер.
Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі: Қазақстан картасы, суреттер, электронды
оқулық, интерактивті
тақта.
Блингвалдық сыңары: Менің Қазақстаным-Мой Казахстан, Отан-Родина.

|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті. |Балалардың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті. |
|Мотивациялық |Балалар шаттық шеңберіне тұрады, барлығы бірге |Балалар |
|қозғаушылық. |қосылып айтады. |қосылып |
| |Отан деген-атамекен, |айтады. |
| |Отан деген-туған жер. | |
| |Отан-ана, Отан-үлкен, | |
| |Қазақстан-туған ел! | |
|Ұйымдастыру - |Тәрбиеші: |Балалар |
|іздестіру. |Отан-біздің сүйікті отбасымызбен бірге тұратын |тәрбиешіні |
| |үйіміз, туған жеріміз, аулымыз, қаламыз, айналаны |тыңдайды, |
| |қоршаған табиғатымыз. |сұрақтарға |
| |Біздің Отанымыз Қазақстан. |жауап береді. |
| |Қазақстан Республикасының астанасы қалай аталады? | |
| |Рәміздерді атаңдар. | |
| |Қазақстан Республикасының Президенті кім? | |
| |Қазақстан картасын білесің бе? | |
| |Сендер қайқалада тұрасыңдар? | |
| |Әліппе –дәптермен жұмыс | |
| |Т.Молдағалиевтің «Қазақстан картасы» өлеңінің | |
| |мазмұнын талдау. |Өлеңді |
| |Анау Жайық өзені, анау жатқан Атырау, |тыңдайды, |
| |Бәрі сенің өз жерің, өз суларың батыр-ау, |талдайды. |
| |Туған жердің тынысын ұққын орман нуымен, | |
| |Алтынды Алтай шығысың, қыран ұшқан шыңынан... | |
| |Тәрбиеші баларға өздері тұрып жатқан жерін картадан| |
| |көрсетіп, арнайы белгілермен белгілейді. |Әңгімелейді, |
| |Балаларға электронды оқулықтан еліміздің картасын |тапсырманы |
| |көрсету. әңгімелеу, тапсырмаларды орындау. |орындайды. |
| |Тыныштық сәті: Баяу музыка әуенімен балалар | |
| |көздерін жұмады. Туған жеріміздің табиғатын, таза |Әуенді |
| |ауасын, әдемі гүлдерін, сайраған құстарын көз |көздерін |
| |алдымызға елестетеміз. Туған өлкеміздің табиғаты |жұмып, туған |
| |қандай тамаша! |жер туралы |
| |Көзімізді ашамыз. Туған жеріміз туралы ойымызды |әңгімелейді. |
| |әңгімелейміз. | |
| |Сергіту сәті. | |
| |Төскейден жел еседі, |Қимылмен |
| |Төбемнен бұлт көшеді. |көрсетеді. |
| |Туған жерім мен үшін, | |
| |Көк майсасын төседі. | |
| |Дидактикалық ойын: «Қай қала екенін тап?» | |
| |Ойынның шарты: ойын үшін Қазақстан картасын |Ойын арқылы |
| |пайдаланамыз. Балаларға Қазақстандағы бірнеше |тапсырманы |
| |қалалардың аты беріледі. Үлгі: Астана –Бәйтерек, |орындайды. |
| |Алматы-Қазақстан қонақ үйі. т.б. | |
|Рефлексивті |Қазақстан Республикасы біздің сүйікті Отанымыз! |Оқу |
|түзетушілік. |Қазақстан - өте үлкен, бай республика. «Жері байдың|іс-әрекетін |
| |елі бай». Балаларды мадақтау. |қорытындылайды|
| | |. |

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Қазақстанның байлығын білу керек.
Нені игерді: Қазақстанның картасын, өлеңді үйренді.
Нені білді: Отанымыздың байлығы мен Т.Молдағалиевтің «Қазақстан
картасы» өлеңініің мазмұнын түсінді.




Ұқсас жұмыстар
Қош бол, даярлық
Топ ұраны
Біз Қазақтың баласы
Менің елім - Қазақстаным
Мектеп туралы
Достаса білейік!
Эссе. «баланың періште әлемі-тәрбиешінің бақыты»
Баланы бақылау
Дұрыс шештіңдер балалар
Зейінді дамыту
Пәндер