Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Акробатикалық жаттығуларға эстафеталық ойындар



Акробатикалық жаттығуларға эстафеталық ойындар

Сабақтын мақсаты:
А) акробатикалық жаттығулар элеметтерін жетілдіру.
Б) Күштілігін, икемділігін, ептілігін дамыту.
В) Батылдылыққа, алғырлыққа, ынталыққа тәрбиелеу.
Г) Оқушыларды өзара достыққа, жақсы қарым-қатынасқа баулу.
Сабаққа керекті құрал- жабдықтар:
Гимнатикалық төсеніш, гимнатикалық скамейка, ағаш ат, тартысу арқаны,
ысқырық, секундамер.
Сабақтын әдісі: Жаппай, топпен

|Қ/С | Сабақтын мазмұны |Мөлшері | Әдістемелік |
| | | |нұсқаулар |
|1 | Дайындық бөлімі |12 мин |Сабаққа |
| |Сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Оқушыларды| |әзірліктерін |
| |түгелдеу, қауіпсіздік ережесін | |байқау, берілген |
| |түсіндіру. Сабақтын мақсатымен | |бұйрықтардың |
| |таныстыру. Саптық жаттығуларды | |орындалуына назар |
| |орындау | |аудару. Ара |
| | | |қашықтықты сақтау |
|2 |Жүгіру бағытында орындалатын | |Қолды бүкпеу, |
| |жаттығулар. | |денені тік ұстау. |
| |а) Жай жүгіріспен жүгіру. | |Кеудені тік ұстау, |
| |ә) Қолды жоғары көтеріп аяқтын | |жоғары секіру, ара |
| |ұшымен жүру. | |қашықтықты сақтау |
| |б) Қол белде өкшемен жүру. | | |
| |в) Отыра жүру, секіре жүру. | | |
|3 |Жүгіру бағытында орындалатын | |Ара қашықтықта |
| |жаттығулар. | |сақтау, денені тік |
| |а) Жеңіл, бір қалыпты жүгіріс. | |ұстау.Аяқты жоғары |
| |ә) Тізені жоғары көтере жүгіру. | |көтере жүру, |
| |б) Оңға, солға қолды алға артқа | |барынша жоғары |
| |айналдыра жанымен жүріс жасау. | |секіру |
| |в) Бір мезгілді қашықтықта жоғары | | |
| |көтеріле секіру г) г) г)Спорттық | | |
| |жүріс | | |
|4 |Жалпы дамыту жаттығулары. | |Дені тік ұстау |
| |а) Б.Қ аяқты иық денгейде ұстап |5-6 рет | |
| |басымызды онға, солға айналдыру. | | |
| |ә) Б.Қ аяқты иық денгейде ұстап қол | | |
| |иық үстінде, иығымызды алға артқа |5-6 рет |Қолды толық |
| |айналдыру. | |айналдыру |
| |б) Б.Қ аяғымызды иық денгйде ұстап | | |
| |он қалымызды жоғары, сол қолымызды |5-6 рет |Жаттығуды дұрыс |
| |төмен қайшылау әдісімен жаттығу | |орындауды бақылау |
| |орындау | | |
| |в)Б.Қ екі аяқты алшақ ұстап, қолымыз|5-6 рет |Қолды белде ұста |
| |белімізде, білді оңға солға | | |
| |айналдыру | | |
| |Б.Қ аяқты кең ашып ұстау, қолды |5-6 рет | |
| |белде ұстап екі жаққа кезек кезек | |Жоғары секіре |
| |йілу | |айналу |
| |г)Б.Қ екі аяқты қосып ұстап, |10 рет | |
| |шапалықпен ұрып секіру | | |
| |д)Б.Қ екі аяқты қосып ұстау қолды |10 рет | |
| |белде ұстап секіру | | |
| | Негізгі бөлім: | | |
| |Балаларды екі топқа бөліп негізгі |30мин | |
| |сабағымызды бастаймыз әр топ өз | | |
| |капитандарын сайлап топтың атын қою | | |
| |керек. | | |
| |1 ойын. Қолдың, аяқтың көмегімен |2 рет |Ойын ережелерін |
| |алға, артқа жүру | |түсіндіру |
| |2 ойын.Қос ақпен секіре жүру |2 рет |Ойын ережелерін |
| |3 ойын.Оң және сол аяқпен секіре | |дұрыс сақтауды |
| |жүру |2 рет |бақылау |
| |4ойын.Гимнастикалық скамикаға | | |
| |көтерілу |2 рет | |
| |5 ойын.Қапшықпен секіре жүру |2 рет | |
| |6 ойын.Әр түрлі кедергілерден өту |2 рет | |
| |7 ойын.Шеңбермен жүгіру | | |
| |8ойын.Алға, артқа домалай жарысу |2 рет | |
| |9ойын.Арқан тартыс |2рет | |
| |Екі топ бір- бірімен тартысу | | |
| |Қорытынды бөлім: |3 рет | |
| |Балаларды сапқа тұрғызу. Тыныс алу | | |
| |жаттығулары жасау. |3мин | |
| |Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды| |Сабақ аяқталды, |
| |марапаттау, бағалау. | |сауболындар! |
| |Үйге тапсырма:Секіру жаттығуларын, | |Залдан саппен |
| |акробатикалық жаттығулардың | |шығрып салу |
| |орынжалуын жетелдіру. | | |
| |Сабақ аяқталды, сауболындар! | | |

БҚО. Казталов ауданы. Қаразен мектеп – лицейінің дене шынықтыру пәні
мұғалімі Оразаев. М Н


Ұқсас жұмыстар
Акробатика жайлы ақпарат
Денені қыздыру жаттығулары
Эстафеталық таяқшаларды бір-бітіне дұрыс беру әдісі. Таяқшамен дұрыс жүгіру
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Денешынықтыру календар план
Ойындағы қозғалыс белсенділігі
Эстафеталық ойын
Оқушыларды қатарға тұрғызу
Эстафеталық ойындар. 3 сынып
Командалық қозғалыстар
Пәндер