Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
10 * 3; 30 : 3; 100 * 3; 300 : 3
3 - сынып
Тақырыбы: 10 * 3; 30:3; 100 * 3; 300 : 3
Мақсаты: а) - тапсырмаларды ауызша, жазбаша орындату;
ә) - ұқсас қосымша тапсырмаларды деңгей бойынша орындату;
б) - өз бетімен шапшаң есептеуге баулу
Көрнекілігі: интерактивті тақта, жазбалар, өрнектер, сағат макеті, деңгейлік
тапсырмалар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауап, өздік жұмыс
Пәнаралық байланыс: музыка
Жүрісі:
* Ұйымдастыру бөлімі.
* Үй тапсырмасын тексеру:
Теңдеуді оқыту, шығару жолдарын сұрау, түсінік алу.
* Жаңа сабақ:
* Интерактивті тақтадан тақырыпты түсіндіру
* Оқушыларды сөйлету. Математикалық тілде сұрау
* * 5; 50 :5 т.с.с.
* Оқулықпен жұмыс
№1 ауызша оқыту, көбейтудің мәнін табу
№2 көбейтуді бөлумен алмастыру, математикалық тілде түсінік алу
10 * 3 = 30 30 : 3 = 10
3 * 10 = 30 30 :10 = 3 т.с.с.
№3 ауызша кесте бойынша шапшаң есептеу, арттыру, есе арттыру
2-ге арттыру 2 есе арттыру
4, 5, 6, 7, 8 4, 5, 6, 7, 8
* Деңгей бойынша үш өлшемді әдіс.
I деңгей 2 тапсырма орындату, үлгірмегендерге парақша үлестіру.
II деңгей Амалдардың орындалу тәртібіне байланысты 2тапсырма
IIIдеңгей Мазмұнды 1тапсырма
* Сергіту сәті <<Қара жорға>> биі.
* Шығармашылық тапсырма:
Сағат бетіндегі цифрларды пайдалану арқылы 13-ке тең болатын сандар.
* Қорыту
Бағалау
Мониторинг шығару
Атырау облысы, Атырау қаласы
И.Тайманов атындағы №27 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:
Касенова Куляш Каримовна
Тақырыбы: 10 * 3; 30:3; 100 * 3; 300 : 3
Мақсаты: а) - тапсырмаларды ауызша, жазбаша орындату;
ә) - ұқсас қосымша тапсырмаларды деңгей бойынша орындату;
б) - өз бетімен шапшаң есептеуге баулу
Көрнекілігі: интерактивті тақта, жазбалар, өрнектер, сағат макеті, деңгейлік
тапсырмалар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауап, өздік жұмыс
Пәнаралық байланыс: музыка
Жүрісі:
* Ұйымдастыру бөлімі.
* Үй тапсырмасын тексеру:
Теңдеуді оқыту, шығару жолдарын сұрау, түсінік алу.
* Жаңа сабақ:
* Интерактивті тақтадан тақырыпты түсіндіру
* Оқушыларды сөйлету. Математикалық тілде сұрау
* * 5; 50 :5 т.с.с.
* Оқулықпен жұмыс
№1 ауызша оқыту, көбейтудің мәнін табу
№2 көбейтуді бөлумен алмастыру, математикалық тілде түсінік алу
10 * 3 = 30 30 : 3 = 10
3 * 10 = 30 30 :10 = 3 т.с.с.
№3 ауызша кесте бойынша шапшаң есептеу, арттыру, есе арттыру
2-ге арттыру 2 есе арттыру
4, 5, 6, 7, 8 4, 5, 6, 7, 8
* Деңгей бойынша үш өлшемді әдіс.
I деңгей 2 тапсырма орындату, үлгірмегендерге парақша үлестіру.
II деңгей Амалдардың орындалу тәртібіне байланысты 2тапсырма
IIIдеңгей Мазмұнды 1тапсырма
* Сергіту сәті <<Қара жорға>> биі.
* Шығармашылық тапсырма:
Сағат бетіндегі цифрларды пайдалану арқылы 13-ке тең болатын сандар.
* Қорыту
Бағалау
Мониторинг шығару
Атырау облысы, Атырау қаласы
И.Тайманов атындағы №27 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:
Касенова Куляш Каримовна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz