Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әтешке арналған бұршақтар
Білім беру саласы: Таным. Шығармашылық .
Білім бөлімі: Экология. Мүсіндеу.
Тақырыбы: «Әтешке арналған бұршақтар»
Мақсаты: Үй құстары, олардың адам өміріндегі мәні және оларды күту туралы
балалардың білімін кеңейту және жүйелеу. Қамқор көзқарасқа, үлкендерге үй
құстарын күтуге көмектесуге ынталы болуға тәрбиелеу. Алақан арасында
домалақтау, есіп балшықты үзіп әр көлемді дөңгелектер жасау.
Билингвалдық компоненттер: Қаз- гусь, тауық- курица, әтеш- петух, сауысқан-
сорока, қарлығаш- ласточка.
Керекті құралдар: Үлгі жұмыс, саз балшық, қағаз майлықтар, суреттер,
тақтайшалар.
Әдіс- тәсілі: Түсіндіру, көрсету, сұрақ- жауап алу.
Инклюзивтік әлеумет: Ұйымдастырылған оқу- іс әрекетіне белсенділігі төмен
балармен жеке жұмыс жасау.
|Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әреті|
|Мотивациялық |Әтештің қатты айғайлап шақырған |Келген қонақтарыңмен|
|қозғаушы |дауысы естіледі. |сәлемдеседі. |
| |Алтын айдарлы әтеш шыға келеді. –|Ғажайып сәтке келген|
| |Мұнда барлық балалар оянды ма? Ал|әтешке таңырқай |
| |келген қонақтар түгел оянып келді|қарайды |
| |ма? Күн баяғыда шыққан. |Ия, ия |
| |Біздің құс қорада барлығы ояу. Ой|Сәлеметсізбе! |
| |балалар! Келген қонақтар | |
|Іздену |сәлеметсіздерме! | |
|Ұйымдастыруш |Балалар сендер өте ақылды, зерек | |
| |бала екенсіңдер ғой. | |
| |Мен сендерге кеше берген уадемді | |
| |орындап бүгін қонаққа келдім, | |
| |сендермен бүгін, өзім жайлы және | |
| |өзімнің достарым жайлы айтып, | |
| |ойын ойнасам болама? Ал қонақтар | |
| |сіздер рұқсат етесіздер ме? |Ия |
| |Жылдың қай мезгілі? Өте дұрыс, |Ия |
| |қыс мезгілі не арнаған |Қыс |
| |тақпақтарын кім айтады? | |
| |Жарайсыңдар бәріміз бірге бейне |Балалар өз |
| |таспаға қарайық. Бейне таспадан |тақпақтарын айтады. |
| |не көрдік? Үй құстары және дала |Бейне таспадан |
| |құстары болып бөлінеді. Құстар |көргенін баяндайды. |
| |табиғатқа сән береді олардың |Әңгімені тыңдайды |
| |әуені табиғатты құлпыртып | |
| |адамдардың көңіл күйін көтереді, | |
| |дала құстарының түрлері өте көп | |
| |олар өз азықтарын өздері тауып | |
| |жейді. Ал үй құстары адамдардың | |
| |көмегімен азықтанады, | |
| |Оларға адамдар қамқорлық | |
| |жасайды.Арнайы қора | |
| |салады,Уақытымен жем су береді. | |
| |Д/о «Бұл қандай құс» | |
| |Ойын: «Етек- етек» | |
| |Ойынның шартын түсіндіру. | |
| |Кім айрылса етектен | |
| |Шығып қалса жетектен | |
| |Соны ұстайды, қара құс | |
| |Қайдан іздеп табамыз. | |
| |Балапандарым бір- бірімізді | |
| |жібермейік қара құс келеді. | |
| |Бізге көмектесіңіздер . | |
| |«Қиқ,қиқ» буркіт көмекке келеді. | |
| |Сен тағыда шабуыл жасадың ба? | |
| |қара құс балапандарға тимеймін | |
| |дегенің қайда? Балапандар |Кеудесі қайқандап, |
| |айтыңдаршы қара құсты жібере |жүреді байпандап |
| |саламызба? Жоқ бұны тектен –тек |(қаз) |
| |жібере қоймаймыз сендер жұмбақ |Шашы жоқ тарағы бар |
| |жасырыңдар. Шешуін тапсын |Егіні жоқ орағы бар |
| | |(қораз) |
| |Балалар жұмбақтарын айтады. |Бұрап қойған |
| |Рахымет бүркіт қош бол! |сағаттай айқайлайды |
| |Ойын ұнады ма? |таң атпай (қораз) |
| |Балалар,менің қарным ашты есіме |Секектеп бір |
| |сендер, берген кешегі жемдер |тұрмайды өреден құрт|
| |түсті. |ұрлайды (сауысқан) |
| | |Бұдыр бұдыр балшығы |
| | |жинады да |
| | |талшықты,ұқсатып |
| | |қамытқа,үй салды |
| | |жабыққа (Қарлығаш) |
| | | |
| | | |
| |Шип, шип шөжелерім | |
| |Сары алтындай балапаным | |
| |Тез жетіңдер жем беремін | |
| |Дәнге толы алақаным, | |
| |Менің қолымда не көріп тұрсыңдар?| |
| |Сендермен үй құстарына арналған | |
| |бұршақтар жасаймыз ол үшін | |
| |жеңімізді түремізде балшықтың | |
| |кішкене бөлігін үзіп алып | |
| |Екі алақан арасында домалақтап |Әтештің бұршағы |
| |есу арқылы кішкене бұршақтар | |
| |жасаймыз | |
| |Жұмысым ұқсады ма? Өнер | |
| |орталығына жақындаймыз | |
| |Үн таспа қойылады. Балалар | |
| |жұмыстарыңды аяқтаған болсаңдар | |
| |қолдарымызды сүртіп, сендердің | |
| |жұмыстарыңды бағалаймыз. | |
| |-Сендерге бүгін қонаққа қандай үй| |
| |құсы келді? | |
| |- Ол қандай құстар туралы айтып | |
| |берді? | |
| |- Үй құстары қайда тұрады? | |
| |- Оларға кім күтім жасайды? | |
| |- Кімнің үйінде үй құстары бар? | |
| |-Сендер үлкендерге оларға тамақ |Әтеш |
| |беруге көмектесесіңдерма? | |
| |Мен енді қайтайын, |үй құстары, дала |
| |қош сау болыңдар! |құстары |
| | |қорада |
| | |адамдар |
|Рефлексивті | | |
|түзетүші | | |
| | |ия |
| | | |
| | | |
| | |сау болыңыз! |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
1, Нені білу керек: Үй, дала құстарын ажарата білді
2,Нені білді: Саз балшықтан үй құстарына бұршақтар жасауды.
3, Нені игерді: Құстарға қамқор болуды түсінеді, қойылған сұрақтарға жауап
бере алады.
05.12.13ж
Қазығұрт ауданы
«Шолпан» балабақшасы
[pic]
Тақырыбы: Әтешке арналған бұршақ
Орындаған: Азимбаева. Р
05.12.13ж
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz