Ы. алтынсарин - шағын әңгіме шебері. 10-сынып

Сыныбы
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан
Сыныбы: Сабақтың тақырыбы
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан: Ы. Алтынсарин шағын әңгіме шебері
Сыныбы: Мақсаты
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан: Оқушылардың ақын өмірі мен шығармашылығы, ағартушылық қызметі жөнінде білімдерін тереңдету, әңгімелерінің мазмұнын, тақырыбын, идеясын меңгерту
Сыныбы: Күтілетін нәтиже
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан:

Тіл мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қорын молаяды, шығармашылық қабілеті артады, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады.

Ана тілін қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа, білімділікке тәрбиеленеді

Сыныбы: Керекті жабдықтар
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан:

Белсенді тақта; Презентация; Үлестірме парақтар; Бағалау парағы

Сыныбы: Сабақ барысы
Сыныбы: Сабақ кезендері
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: Кіріспе
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан:

Топқа бөлу Топқа бөлу/Бойлары бойынша тұрады, 3 -ке дейін санайды/, Топ ережесі: Уақытты тиімді пайдалану, Тыныштық сақтау, Сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу, т. б топ басшысы сайланады;

Үй жұмысын тексеру /Зымыран сұрақтар/

Оқушылар амандасады, топқа бөлінеді. Үй тапсырмаларын орындайды, сұрақтарға жауап береді
Сыныбы: Тұсаукесер
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан: Қызығушылықты ояту. Ойын «Таныс болайық» Ойынды жүргізудің мақсаты: Әр баланың өмірде өз жолы, өз тағдыры, өз таңдауы бар екендігіне көңіл аударту. Шарты: Әр бала өз есімін атайды да, оның немен байланысты қойылғаны жөнінде мәлімет береді. Балалар жеке жұмыс жасайды. Барлығы өз есімдерінің тарихын айтып шығады.

Топтар қойылған сұрақтар бойынша топта жұмыстанады.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады;

Бағалау парағына аты-жөндерін толтырады

Сыныбы: Негізгі бөлім
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан:
  1. Жұптық жұмыс(берілген әңгімені оқып, бір біріне түсіндіреді, түсінігі бойынша негізгі тақырыбын ашып айтады)
  2. Топтық жұмыс. Әр топқа берілген мәтін бойынша рөлге бөлініп, қойылым көрсетеді. (басқа топ мүшелері бағалап, тақырыбын айтады)
  3. І топқа: жазушының өмірі мен шығармашылығы жөнінде 4 сұрақтан тұратын сұхбаттасудың үлгісін көрсету (мәнді, ұтымды сұрақтар мен толық, дұрыс жауаптар бағаланады)
  4. ІІ топқа:Жазушы әңгімелерінің негізгі тақырыптары туралы сызба дайындап, түсіндіріп беру (постерда қорғау)

5. ІІІ топқа : «Әдебиет лотосын» толтыру (диолог түрінде тақтада қорғау)

1. Әр оқушы өзіне берілген тапсырма бойынша жауап береді;

Топ басшысы сәйкес бағаларын бағалау парағына түсіреді;

2. Топта оқушылар рөлдерде ойнайды;

Нәтижесін басқа топ түйіндеп айтады

Топта көшбасшыны, белсенді оқушыны, ұсынысты дайындап барлық оқушылар алдында айта отырып формативті бағаларын береді;

Сыныбы: Қорытынды
10 сынып 4 сабақ Күні 4 желтоқсан:

Кері байланыс «Балалар әдебиетінің атасы» тақырыбында бүгінгі сабақта алған білім туралы эссе жазу (2-3 балаға оқыту)

Бағалау.

Сабақты пысықтау үшін, топтар бірін-бірі бағалайды. Үш түрлі смайликтер арқылы әр топтан ең жақсы қатысқан оқушыларды топ ішінде ақылдаса отырып, марапаттайды.

Бағалау:топ басшыларынан бағалау парақтары бойынша қорытынды бағаларын түсіру

Үй тапсырмасы: «Атымтай жомарт», «Мейірімді бала» әңгімелерін оқу

Топ басшысы топ мүшелерімен ақылдасып өзара бір-бірін бағалайды;

топ басшысы бағалау парағына қорытынды бағасын қойып, таныстырып өтеді

Нұғманова Жанна Қабиқызы

Батыс Қазақстан облысы.

Қаратөбе ауданы.

Шөптікөл орта жалпы білім беретін мектеп балабақшасы

Жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі


Ұқсас жұмыстар
Ыбырай шығармаларындағы адамгершілік мәселесі
Үйретуден балаға
Сабақтың жабыдығы
Ыбырай - шағын әңгіме шебері. Сабақтың тақырыбы
Ыбырай алтансарин "бай баласы мен жарлы баласы"
Ыбырай Алтынсарин кім
Ыбырай-шағын әңгіме шебері
"Сәулелі жұлдыз іздеген адам"
Алтынсарин мектеп ашуы
Ы.алтынсарин-балалар әдебиетінің атасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz