5-сынып математикасы: Жай бөлшектерді көбейту және есептер шығару

Қазалы қаласындағы Ғ. Мұратбаев атындағы

№17 қазақ орта мектеп

Шығармашылық сабақ

Тақырыбы:

Жай бөлшектерді көбейту

Есептер шығару

Пәні: Математика

Сыныбы: 5 б

Пән мұғалімі: Алпысбаева Айнагүл

Қазалы қаласы

Пәні: Математика

Сыныбы: 5 б

Тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту

Есептер шығару

Мақсаты: Білімділік: Жай бөлшектерді көбейту ережесін есептеулерде қолдана білуге үйрету;

Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, жеке даралық қасиеттерін арттыру;

Тәрбиелілік: Ынтымақтастыққа, еңбексүйгіштікке баулу;

Күтілетін нәтиже:

  1. Тақырыпты жан-жақты меңгереді;
  2. Оқыту үрдісінде ұлттық педагогиканың қолданылуы арқылы елжандылыққа тәрбиеленеді;
  3. Логикасы дамиды;

Сабақтың типі: Жинақтау.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес

Оқыту формасы: Жеке, топтық

Әдіс-тәсілдер: Ойын арқылы оқыту технологиясының элементері

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, бағалау парағы.

Пәнаралық байланыс: Әдебиет және тіл

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Кезекшінің көмегі арқылы оқушыларды түгелдеу

Оқу құралдарын қадағалау

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту

«Хан талапай» ойыны арқылы өтілген тақырыптан алған білімдері тексеріледі. Ойынға екі ойыншы қатысады. Кезектесіп асықтарды атып, сұрақтарға жауап береді.

1-сұрақ: Бөлшектер қалай көбейтіледі?

2-сұрақ: Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеді?

3-сұрақ: Аралас сандардың көбейтілуін түсіндіріңіз?

ІІІ. Үй тапсырмасын қорыту

ІV. Жаңа сабақ

Мұғалімнің кіріспе сөзі:

Балалар, біз бүгін «Жай бөлшектерді көбейту» тақырыбы бойынша есептер шығармыз. Сабағымыз «Алтын қақпа» телеойыны негізінде өтіледі.

І. ТАС қақпа тапсырмасы:

/ Тас қақпаны ашу үшін алдымен төмендегі сұрақтарға жауап беру қажет. Сонда ғана тас қақпаның қақпасы ашылып, оның тапсырмасын орындауға жол алады. /

  1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,

Ұзындығы жазулы тұр бойында.

/ сызғыш, линейка/

  1. Он екіге жетіп,

Жүрген кері кетіп.

/ сағат, часы/

  1. Нәрселерді санағанда,

Керек ол бізге ауадай.

Айтыңдаршы бұл қандай сан,

Жан-жағыңа қарамай.

/ натурал сан, натуральные числа/

/ жоғарыдағы сұрақтарға жауап алынған соң тас қақпаның есептері шығарылады. /

№779-есеп. Шарты: Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнекті ықшамдау.

2 5 3 4 b 10 = ( 2 5 10 ) 3 4 b = 4 3 4 b = 4 3 4 b = 3 b \frac{2}{5} \bullet \frac{3}{4}b \bullet 10 = \left( \frac{2}{5} \bullet 10 \right) \bullet \frac{3}{4}b = 4 \bullet \frac{3}{4}b = \frac{4 \bullet 3}{4}b = 3b

4 1 5 a 1 3 5 7 = ( 1 3 5 7 ) 4 1 5 a = 5 21 21 5 a = a 4\frac{1}{5}a \bullet \frac{1}{3} \bullet \frac{5}{7} = \left( \frac{1}{3} \bullet \frac{5}{7} \right) \bullet 4\frac{1}{5}a = \frac{5}{21} \bullet \frac{21}{5}a = a

8 1 3 b 1 10 3 5 = ( 1 10 3 5 ) 8 1 3 b = 3 50 25 3 b = 1 2 b 8\frac{1}{3}b \bullet \frac{1}{10} \bullet \frac{3}{5} = \left( \frac{1}{10} \bullet \frac{3}{5} \right) \bullet 8\frac{1}{3}b = \frac{3}{50} \bullet \frac{25}{3}b = \frac{1}{2}b

ІІ. КҮМІС қақпа

  1. Квадраттың қабырғасы - 10 см. Ауданын тап. /100/
  2. Квадраттың қабырғасы - 9 см. Периметрі нешеге тең? /36/
  3. «К» әрпінен басталатын математикалық сөздерді ата / Көбейту, км, кесінді, көлем/

№788-есеп. Шарты: Амалдарды орындау.

  1. (34+12) •12=34•12+120•12=38+140=1640=25\left( \frac{3}{4} + \frac{1}{2} \right) \bullet \frac{1}{2} = \frac{3}{4} \bullet \frac{1}{2} + \frac{1}{20} \bullet \frac{1}{2} = \frac{3}{8} + \frac{1}{40} = \frac{16}{40} = \frac{2}{5}
  2. (712−13) •1619=712•1619−13•1619=2857−1657=1257=419\left( \frac{7}{12} - \frac{1}{3} \right) \bullet \frac{16}{19} = \frac{7}{12} \bullet \frac{16}{19} - \frac{1}{3} \bullet \frac{16}{19} = \frac{28}{57} - \frac{16}{57} = \frac{12}{57} = \frac{4}{19}(712−13) •1619=712•1619−13•1619=2857−1657=1257=419\left( \frac{7}{12} - \frac{1}{3} \right) \bullet \frac{16}{19} = \frac{7}{12} \bullet \frac{16}{19} - \frac{1}{3} \bullet \frac{16}{19} = \frac{28}{57} - \frac{16}{57} = \frac{12}{57} = \frac{4}{19}
  3. (735−2415) •932=5515•932=8015•932=3020=32=112\left( 7\frac{3}{5} - 2\frac{4}{15} \right) \bullet \frac{9}{32} = 5\frac{5}{15} \bullet \frac{9}{32} = \frac{80}{15} \bullet \frac{9}{32} = \frac{30}{20} = \frac{3}{2} = 1\frac{1}{2}(735−2415) •932=5515•932=8015•932=3020=32=112\left( 7\frac{3}{5} - 2\frac{4}{15} \right) \bullet \frac{9}{32} = 5\frac{5}{15} \bullet \frac{9}{32} = \frac{80}{15} \bullet \frac{9}{32} = \frac{30}{20} = \frac{3}{2} = 1\frac{1}{2}
  4. (1124+16) •135=1524•85=33=1\left( \frac{11}{24} + \frac{1}{6} \right) \bullet 1\frac{3}{5} = \frac{15}{24} \bullet \frac{8}{5} = \frac{3}{3} = 1(1124+16) •135=1524•85=33=1\left( \frac{11}{24} + \frac{1}{6} \right) \bullet 1\frac{3}{5} = \frac{15}{24} \bullet \frac{8}{5} = \frac{3}{3} = 1

№791-есеп. Шарты: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептеңдер.

  1. 514•8+312•8=(514+312) •8=834•8=354•8=35•84=705\frac{1}{4} \bullet 8 + 3\frac{1}{2} \bullet 8 = \left( 5\frac{1}{4} + 3\frac{1}{2} \right) \bullet 8 = 8\frac{3}{4} \bullet 8 = \frac{35}{4} \bullet 8 = \frac{35 \bullet 8}{4} = 70514•8+312•8=(514+312) •8=834•8=354•8=35•84=705\frac{1}{4} \bullet 8 + 3\frac{1}{2} \bullet 8 = \left( 5\frac{1}{4} + 3\frac{1}{2} \right) \bullet 8 = 8\frac{3}{4} \bullet 8 = \frac{35}{4} \bullet 8 = \frac{35 \bullet 8}{4} = 70
  2. 934•12+1723•12=(934+1723•12) =261712•12=329•1212=3299\frac{3}{4} \bullet 12 + 17\frac{2}{3} \bullet 12 = \left( 9\frac{3}{4} + 17\frac{2}{3} \bullet 12 \right) = 26\frac{17}{12} \bullet 12 = \frac{329 \bullet 12}{12} = 329934•12+1723•12=(934+1723•12) =261712•12=329•1212=3299\frac{3}{4} \bullet 12 + 17\frac{2}{3} \bullet 12 = \left( 9\frac{3}{4} + 17\frac{2}{3} \bullet 12 \right) = 26\frac{17}{12} \bullet 12 = \frac{329 \bullet 12}{12} = 329
  3. 816•3−219•3=(816−219) •3=6118•3=109•318=1096=18168\frac{1}{6} \bullet 3 - 2\frac{1}{9} \bullet 3 = \left( 8\frac{1}{6} - 2\frac{1}{9} \right) \bullet 3 = 6\frac{1}{18} \bullet 3 = \frac{109 \bullet 3}{18} = \frac{109}{6} = 18\frac{1}{6}816•3−219•3=(816−219) •3=6118•3=109•318=1096=18168\frac{1}{6} \bullet 3 - 2\frac{1}{9} \bullet 3 = \left( 8\frac{1}{6} - 2\frac{1}{9} \right) \bullet 3 = 6\frac{1}{18} \bullet 3 = \frac{109 \bullet 3}{18} = \frac{109}{6} = 18\frac{1}{6}
  4. 715•5+2110•5=(715+2110) •5=9310•5=93. 510=932=46127\frac{1}{5} \bullet 5 + 2\frac{1}{10} \bullet 5 = \left( 7\frac{1}{5} + 2\frac{1}{10} \right) \bullet 5 = 9\frac{3}{10} \bullet 5 = \frac{93. 5}{10} = \frac{93}{2} = 46\frac{1}{2}715•5+2110•5=(715+2110) •5=9310•5=93. 510=932=46127\frac{1}{5} \bullet 5 + 2\frac{1}{10} \bullet 5 = \left( 7\frac{1}{5} + 2\frac{1}{10} \right) \bullet 5 = 9\frac{3}{10} \bullet 5 = \frac{93. 5}{10} = \frac{93}{2} = 46\frac{1}{2}

ІІІ. АЛТЫН қақпа

  1. 1 тонна мақта ауыр ма, 1 тонна темір ауыр ма?
  2. 4 жұмыртқа 4 минутта піседі? Бір жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек?
  3. Бір топ үйрек ұшып барады. Олар барлығы - бесеу. Біреуі жерге қонса, нешеуі қалады?

№780-есеп. Шарты: Тік төртбұрыштың ұзындығы a = 6 2 5 a = 6\frac{2}{5} см, ені b = 2 1 4 b = 2\frac{1}{4} см. Оның ауданын табу керек.

a = 6 2 5 a = 6\frac{2}{5} шешуі: S=a*b

b = 2 1 4 b = 2\frac{1}{4} S=6 2 5 ∙2 1 4 = 32 5 9 4 = 72 5 =14 2 5 ( c м ) \text{S=6}\frac{\text{2}}{\text{5}}\text{∙2}\frac{\text{1}}{\text{4}}\text{=}\frac{\text{32}}{\text{5}}\text{∙}\frac{\text{9}}{\text{4}}\text{=}\frac{\text{72}}{\text{5}}\text{=14}\frac{\text{2}}{\text{5}}\text{ }\left( \text{c}\text{м} \right)

Табу керек: S-? Жауабы: 14 2 5 см \text{14}\frac{\text{2}}{\text{5}}\text{ см }

№785-есеп. Шарты: Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептеу

  1. 7512•4=(7+512) •4=7•4+512•4=28+53=84+53=893=29237\frac{5}{12} \bullet 4 = \left( 7 + \frac{5}{12} \right) \bullet 4 = 7 \bullet 4 + \frac{5}{12} \bullet 4 = 28 + \frac{5}{3} = \frac{84 + 5}{3} = \frac{89}{3} = 29\frac{2}{3}7512•4=(7+512) •4=7•4+512•4=28+53=84+53=893=29237\frac{5}{12} \bullet 4 = \left( 7 + \frac{5}{12} \right) \bullet 4 = 7 \bullet 4 + \frac{5}{12} \bullet 4 = 28 + \frac{5}{3} = \frac{84 + 5}{3} = \frac{89}{3} = 29\frac{2}{3}
  2. 5•614=(6+14) •5=6•5+14•5=30+54=1254=31145 \bullet 6\frac{1}{4} = \left( 6 + \frac{1}{4} \right) \bullet 5 = 6 \bullet 5 + \frac{1}{4} \bullet 5 = 30 + \frac{5}{4} = \frac{125}{4} = 31\frac{1}{4}5•614=(6+14) •5=6•5+14•5=30+54=1254=31145 \bullet 6\frac{1}{4} = \left( 6 + \frac{1}{4} \right) \bullet 5 = 6 \bullet 5 + \frac{1}{4} \bullet 5 = 30 + \frac{5}{4} = \frac{125}{4} = 31\frac{1}{4}
  3. 10•725=(7+25) •10=7•10+25•10=70+4=7410 \bullet 7\frac{2}{5} = \left( 7 + \frac{2}{5} \right) \bullet 10 = 7 \bullet 10 + \frac{2}{5} \bullet 10 = 70 + 4 = 7410•725=(7+25) •10=7•10+25•10=70+4=7410 \bullet 7\frac{2}{5} = \left( 7 + \frac{2}{5} \right) \bullet 10 = 7 \bullet 10 + \frac{2}{5} \bullet 10 = 70 + 4 = 74
  4. 827•7=(8+27) •7=8•7+27•7=56+2=588\frac{2}{7} \bullet 7 = \left( 8 + \frac{2}{7} \right) \bullet 7 = 8 \bullet 7 + \frac{2}{7} \bullet 7 = 56 + 2 = 58827•7=(8+27) •7=8•7+27•7=56+2=588\frac{2}{7} \bullet 7 = \left( 8 + \frac{2}{7} \right) \bullet 7 = 8 \bullet 7 + \frac{2}{7} \bullet 7 = 56 + 2 = 58

Сергіту сәті

Логикалық есептер

  1. 3 санына байланысты қандай ұлттық ұғымдарды білесіз?

/ үш тәтті, үш арсыз, үш жүз, үш жұрт/


Ұқсас жұмыстар
Жай және ондық бөлшектерді түрлендіру: есептер шығару
Ондық бөлшектерді көбейту: есептер шығару бойынша сабақ жоспары
5-сынып: Жай бөлшектерді көбейту - ереже мен практикалық тапсырмалар
5-сынып математикасы: Жай бөлшектерді қайталау және бекіту (ойын сабақ)
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру және есептер шығару: 5 «б» сыныпқа арналған ашық сабақ
5-сынып математика: Жай бөлшектерді көбейту бойынша алгоритмдік сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Бөлшектерді көбейту - жай бөлшектерді, аралас және натурал сандарды көбейту
5-сынып математикасы: Жай бөлшектерді қосуды қайталау және бекіту ашық сабағы
5-сынып математикасы: Ондық бөлшектерді қосу, азайту және натурал санға көбейту тақырыбын бекіту сабағы
5-сынып математикасы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру - ашық сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz