Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай бөлшектерді көбейту. есептер шығару
Қазалы қаласындағы Ғ.Мұратбаев атындағы
№17 қазақ орта мектеп
Шығармашылық сабақ
Тақырыбы:
Жай бөлшектерді көбейту
Есептер шығару
Пәні: Математика
Сыныбы: 5 б
Пән мұғалімі: Алпысбаева Айнагүл
Қазалы қаласы
Пәні: Математика
Сыныбы: 5 б
Тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту
Есептер шығару
Мақсаты: Білімділік: Жай бөлшектерді көбейту ережесін есептеулерде
қолдана білуге үйрету;
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу
дағдыларын жетілдіру, жеке даралық қасиеттерін арттыру;
Тәрбиелілік: Ынтымақтастыққа, еңбексүйгіштікке баулу;
Күтілетін нәтиже:
1. Тақырыпты жан-жақты меңгереді;
2. Оқыту үрдісінде ұлттық педагогиканың қолданылуы арқылы елжандылыққа
тәрбиеленеді;
3. Логикасы дамиды;
Сабақтың типі: Жинақтау.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Оқыту формасы: Жеке, топтық
Әдіс-тәсілдер: Ойын арқылы оқыту технологиясының элементері
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, бағалау парағы.
Пәнаралық байланыс: Әдебиет және тіл
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Кезекшінің көмегі арқылы оқушыларды түгелдеу
Оқу құралдарын қадағалау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту
«Хан талапай» ойыны арқылы өтілген тақырыптан алған білімдері
тексеріледі. Ойынға екі ойыншы қатысады. Кезектесіп асықтарды атып,
сұрақтарға жауап береді.
1-сұрақ: Бөлшектер қалай көбейтіледі?
2-сұрақ: Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеді?
3-сұрақ: Аралас сандардың көбейтілуін түсіндіріңіз?
ІІІ. Үй тапсырмасын қорыту
ІV. Жаңа сабақ
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Балалар, біз бүгін «Жай бөлшектерді көбейту» тақырыбы бойынша есептер
шығармыз. Сабағымыз «Алтын қақпа» телеойыны негізінде өтіледі.
І. ТАС қақпа тапсырмасы:
/ Тас қақпаны ашу үшін алдымен төмендегі сұрақтарға жауап беру қажет. Сонда
ғана тас қақпаның қақпасы ашылып, оның тапсырмасын орындауға жол алады./
1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
/ сызғыш, линейка/
2. Он екіге жетіп,
Жүрген кері кетіп.
/ сағат, часы/
3. Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай.
/ натурал сан, натуральные числа/
/ жоғарыдағы сұрақтарға жауап алынған соң тас қақпаның есептері
шығарылады./
№779-есеп. Шарты: Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін
пайдаланып, өрнекті ықшамдау.
[pic]
[pic]
[pic]
ІІ. КҮМІС қақпа
1. Квадраттың қабырғасы – 10 см. Ауданын тап. /100/
2. Квадраттың қабырғасы – 9 см. Периметрі нешеге тең? /36/
3. «К» әрпінен басталатын математикалық сөздерді ата / Көбейту, км,
кесінді, көлем/
№788-есеп. Шарты: Амалдарды орындау.
1)
2) [pic]
3) [pic]
4) [pic]
№791-есеп. Шарты: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып,
есептеңдер.
1) [pic]
2) [pic]
3) [pic]
4) [pic]
ІІІ. АЛТЫН қақпа
1. 1 тонна мақта ауыр ма, 1 тонна темір ауыр ма?
2. 4 жұмыртқа 4 минутта піседі? Бір жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт
керек?
3. Бір топ үйрек ұшып барады. Олар барлығы – бесеу. Біреуі жерге қонса,
нешеуі қалады?
№780-есеп. Шарты: Тік төртбұрыштың ұзындығы [pic] см, ені [pic] см. Оның
ауданын табу керек.
[pic] шешуі: S=a*b
[pic] [pic]
Табу керек: S-? Жауабы: [pic]
№785-есеп. Шарты: Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін
пайдаланып, есептеу
1) [pic]
2) [pic]
3) [pic]
4) [pic]
Сергіту сәті
Логикалық есептер
1. 3 санына байланысты қандай ұлттық ұғымдарды білесіз?
/ үш тәтті, үш арсыз, үш жүз,
үш жұрт/
2. 7 санының мағынасы. / 7 ата, 7 қазына, 7 күн, 7 жұт/
3. Қазақша өлшем бірліктері / елі, сүйем, қарыс, адым, шөкім, шымшым,
атам, тұтам, білем құлаш, т.б./
VІ. Жаңа сабақты бекіту
Тест
1. Қосуды орында
975:(25*13)*305-908 = 7
А. 6 В. 8 С.9
Д. 7
2. Теңдеуді шеш 9(х-4) = 207
А. 17 В. 13 С. 24
Д. 27
3. Көбейтуді орында 679*79=
А. В С
Д
4. Бөлшекті қысқарт 10хzу/15хуz
А. 2хz/5у; В. 2у/3х С. 5у/3z Д.
10у/15х
5. Өрнекті ықшамда 3х-4ху-х(2у-5)
А. -6ху-2х В. 8х-6ху С. 8х-2ху Д.
8х+2ху
VІІ. Жаңа сабақты қорыту
«Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін - математика» - деп ұлы ғалым
М.В.Ломоносов айтқандай, ғылымның түрлі саласын меңгеруге, жан-жақты
болып өсуге математика пәнінің ықпалы зор. Сондықтан осы пәнді жақсы
игеруге бар күштеріңізді жұмсауларыңыз қажет, балалар. Бүгінгі сабақ арқылы
біз көп нәтижеге қол жеткіздік деп ойлаймын.
VІІІ. Үйге тапсырма
№789-есеп. Шарты: Амалды орында.
№790-есеп. Өрнектің мәнін тап.
ІХ. Білім бағалау.
Оқушылар білімі бағаланады
|р/с |Оқушының аты-жөні |Өз бағасы |Мұғалім |Қорытынды баға |
| | | |бағасы | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
-----------------------
2
1
4
3
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz