Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Жай бөлшектерді көбейту. есептер шығару



Қазалы қаласындағы Ғ.Мұратбаев атындағы
№17 қазақ орта мектеп

Шығармашылық сабақ

Тақырыбы:

Жай бөлшектерді көбейту
Есептер шығару

Пәні: Математика

Сыныбы: 5 б

Пән мұғалімі: Алпысбаева Айнагүл

Қазалы қаласы

Пәні: Математика
Сыныбы: 5 б
Тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту
Есептер шығару
Мақсаты: Білімділік: Жай бөлшектерді көбейту ережесін есептеулерде
қолдана білуге үйрету;
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу
дағдыларын жетілдіру, жеке даралық қасиеттерін арттыру;
Тәрбиелілік: Ынтымақтастыққа, еңбексүйгіштікке баулу;
Күтілетін нәтиже:
1. Тақырыпты жан-жақты меңгереді;
2. Оқыту үрдісінде ұлттық педагогиканың қолданылуы арқылы елжандылыққа
тәрбиеленеді;
3. Логикасы дамиды;

Сабақтың типі: Жинақтау.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Оқыту формасы: Жеке, топтық
Әдіс-тәсілдер: Ойын арқылы оқыту технологиясының элементері
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, бағалау парағы.
Пәнаралық байланыс: Әдебиет және тіл

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Кезекшінің көмегі арқылы оқушыларды түгелдеу
Оқу құралдарын қадағалау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту
«Хан талапай» ойыны арқылы өтілген тақырыптан алған білімдері
тексеріледі. Ойынға екі ойыншы қатысады. Кезектесіп асықтарды атып,
сұрақтарға жауап береді.
1-сұрақ: Бөлшектер қалай көбейтіледі?
2-сұрақ: Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеді?
3-сұрақ: Аралас сандардың көбейтілуін түсіндіріңіз?
ІІІ. Үй тапсырмасын қорыту

ІV. Жаңа сабақ
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Балалар, біз бүгін «Жай бөлшектерді көбейту» тақырыбы бойынша есептер
шығармыз. Сабағымыз «Алтын қақпа» телеойыны негізінде өтіледі.

І. ТАС қақпа тапсырмасы:
/ Тас қақпаны ашу үшін алдымен төмендегі сұрақтарға жауап беру қажет. Сонда
ғана тас қақпаның қақпасы ашылып, оның тапсырмасын орындауға жол алады./
1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
/ сызғыш, линейка/
2. Он екіге жетіп,
Жүрген кері кетіп.
/ сағат, часы/
3. Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай.
/ натурал сан, натуральные числа/

/ жоғарыдағы сұрақтарға жауап алынған соң тас қақпаның есептері
шығарылады./
№779-есеп. Шарты: Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін
пайдаланып, өрнекті ықшамдау.

[pic]

[pic]

[pic]

ІІ. КҮМІС қақпа
1. Квадраттың қабырғасы – 10 см. Ауданын тап. /100/
2. Квадраттың қабырғасы – 9 см. Периметрі нешеге тең? /36/
3. «К» әрпінен басталатын математикалық сөздерді ата / Көбейту, км,
кесінді, көлем/
№788-есеп. Шарты: Амалдарды орындау.
1)

2) [pic]

3) [pic]

4) [pic]

№791-есеп. Шарты: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып,
есептеңдер.
1) [pic]

2) [pic]

3) [pic]

4) [pic]

ІІІ. АЛТЫН қақпа
1. 1 тонна мақта ауыр ма, 1 тонна темір ауыр ма?
2. 4 жұмыртқа 4 минутта піседі? Бір жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт
керек?
3. Бір топ үйрек ұшып барады. Олар барлығы – бесеу. Біреуі жерге қонса,
нешеуі қалады?
№780-есеп. Шарты: Тік төртбұрыштың ұзындығы [pic] см, ені [pic] см. Оның
ауданын табу керек.
[pic] шешуі: S=a*b
[pic] [pic]

Табу керек: S-? Жауабы: [pic]

№785-есеп. Шарты: Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін
пайдаланып, есептеу
1) [pic]

2) [pic]

3) [pic]

4) [pic]

Сергіту сәті
Логикалық есептер

1. 3 санына байланысты қандай ұлттық ұғымдарды білесіз?
/ үш тәтті, үш арсыз, үш жүз,
үш жұрт/
2. 7 санының мағынасы. / 7 ата, 7 қазына, 7 күн, 7 жұт/
3. Қазақша өлшем бірліктері / елі, сүйем, қарыс, адым, шөкім, шымшым,
атам, тұтам, білем құлаш, т.б./
VІ. Жаңа сабақты бекіту
Тест
1. Қосуды орында
975:(25*13)*305-908 = 7
А. 6 В. 8 С.9
Д. 7
2. Теңдеуді шеш 9(х-4) = 207
А. 17 В. 13 С. 24
Д. 27
3. Көбейтуді орында 679*79=
А. В С
Д
4. Бөлшекті қысқарт 10хzу/15хуz
А. 2хz/5у; В. 2у/3х С. 5у/3z Д.
10у/15х
5. Өрнекті ықшамда 3х-4ху-х(2у-5)
А. -6ху-2х В. 8х-6ху С. 8х-2ху Д.
8х+2ху

VІІ. Жаңа сабақты қорыту
«Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін - математика» - деп ұлы ғалым
М.В.Ломоносов айтқандай, ғылымның түрлі саласын меңгеруге, жан-жақты
болып өсуге математика пәнінің ықпалы зор. Сондықтан осы пәнді жақсы
игеруге бар күштеріңізді жұмсауларыңыз қажет, балалар. Бүгінгі сабақ арқылы
біз көп нәтижеге қол жеткіздік деп ойлаймын.
VІІІ. Үйге тапсырма
№789-есеп. Шарты: Амалды орында.
№790-есеп. Өрнектің мәнін тап.

ІХ. Білім бағалау.
Оқушылар білімі бағаланады

|р/с |Оқушының аты-жөні |Өз бағасы |Мұғалім |Қорытынды баға |
| | | |бағасы | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |

-----------------------
2

1

4

3


Ұқсас жұмыстар
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектерді көбейту ережесі мұнд
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Жай бөлшектерді қысқарту
Теңдеуге есептер шешу
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
Бағалау критерийлары
Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару
Жай бөлшектерді бөлу
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Пәндер