Файл қосу

Жемістер 6 сынып

Пән: Биология
Сыныбы 6
Күні 28.11.13ж
Сабақтың тақырыбы
Жемістер
Сабақтың мақсаты
Тақырыптың мазмұнын меңгерту. Логикалық ойлауын дамыту, сөздік қорын көбейту.
Күтілетін
нәтижелер
Жемістердің түрлерін ажырата алады, құрғақ және шырынды жемістерді салыстыра отырып, маңыздылығын талдай алалы
Керекті
жабдықтар
Оқулық, дәптер, флипчарт, маркер, кесінді карточкалар
Сабақ барысы
Мұғалім әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Кіріспе
5 мин
Оқушылар мен сәлемдесу,сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады.
Оқушыларды топқа бөлу.

Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын.
<<Бүгінгі сабақта сыныптасыңа қандай тілек тілер едің..>>
Тақтада жемістердің суретін таңдап топқа бөлінеді

Алдын- ала бағалау парақтарын ұсыну
Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып , топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді, назар салып тыңдайды.

Өзара критериалды бағалау өлшемдерімен танысады
Топтық бағалау және өзін-өзі бағалау
Тұсаукесер
10 мин

АКТ
Диологты оқыту
Әр топқа үй тапсырмасын пысықтау мақсатында тапсырмалар беріледі
І топ <<Сәйкестендіру кестесі>>
ІІ топ <<Семантикалық карта>>
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды
Жұптасып, топтасып жұмыс жасайды.Бағалау парақтарына толтырады. Сағат тілі мен дәптерлерін ауыстырып тексереді

Негізгі бөлім

20 минут

Сергіту сәті

Дәптерге жаңа тақырыпты жазғызу, тақырыпқа қысқаша мәлімет беру, назарын тақырыпқа аудару. Постермен жұмыс

<<Жеміс ағаштары>>
Қозғалыс жаттығыларын орындату.

<<Дәрумен тарелкеде>> сұрақтарға жауап береді



















<<Артық болмас білгенің, көрегіңе түйгенін>> оқушылар қосымша мәліметтерімен бөліседі.











І топ
<<Шырынды жемістер>>

ІІ топ <<Құрғақ жемістер>>

1. Жеміс гүлдің қай бөлімінен пайда болады, неше топқа
бөлінеді?
2. Шырынды жемістер нешеге бөлінеді, оларға мысал келтіріңдер?
3. Жидек жеміс пен жидек тәрізді жемістерді сипаттап мысалмен дәлелдеңдер?
4. Құрғақ жемістерді атап,оларға мысал келтір?
5. Жүзім,қияр,бидай,
мақта,үйенкі,қырық-қабат,алхоры жемістері қандай жеміс түріне жатады?

Оқушылар <<Жемістер>> туралы оның пайдасы туралы қосымша мәліметтерді оқиды, талқылайды.

Әр топтағы оқушылар өздеріне берілген тапсырма бойынша постер дайындап, қорғайды

Барлық оқушылар орындарынан тұрып қимыл қозғалыс жасап сергіту жаттығуын орындайды.

Оқушылар өздеріне ұнаған жемісі таңдай отырып берілген сұрақтарға жауап береді.
1-топ Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалау
2- топ. Қол белгілерімен бағаланады
Қорытыныды
10 минут
Бағалау критерийлерімен жұмыстану

Үйге тапсырма : тақырыпты оқып, кесте толтыру.
Рефлексия
Не үйрендім
Мен үшін қиын болды
Мен үшін қызық
болды

Стикермен сабақтан алған әсерлерін қорытындылайды

Түрлі түсті стикерлер

Сәйкестендіру тест
Аталық
Гүл негізігі бөлімдері
Аналық

1-түйін, 2- аталық, 3- күлте жапырақша, 4- аналық аузы, 5- аталық жіпшесі, 6- тостағанша жапырақша, 7-аналық, 8- аналық мойны, 9- тозаңқап


Биологиялық диктант
1.Гүл сағағы, гүл табаны, тостағанша жапырақша, күлте жапырақша, аталық пен аналықтан тұратын бөліміді ................ деп атаймыз. 2................ - гүлдің барлық бөлімдері бекінеді. 3................ жасыл түсті гүлдің сыртында бірікпеген жеке немесе біріккен жапырақшалардан тұрады. 4. ........... тостағанша жапырақшадан кейін орналасады. 5. ........... гүлдің көбеюге қатысатын бөлімі. 6. Әрбір аталық - аталық.............. және .............. тұрады. 7.............. гүлдің жеміс түзуіне қатысады. 8. Аналық ұшын- ................, ортаңғы жіңішкерген жерін................, түп жағындағы жуандаған жерін ............. деп атайды.



Ұқсас жұмыстар
Жемістер жайлы ақпарат ( 6 сынып )
Тақырып - Жемістер
Жеміс ағашы
Құрғақ жеміс
Жемістер түрлері
Сабақ құрылымы
Жемістер жидектер көкөністер
Жемістер туралы ақпарат ( 6-сынып )
Жемістер мен тұқымдардың таралу жолдары
Құрғақ жемістер
Пәндер