4-сынып, II тоқсан: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік гербі - сабақ жоспары

4-сынып
ІІ тоқсан. 4-сабақ

Тақырыбы: Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік Гербі

Мерзімі: 19. 11.
4-сынып:

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары :

  • Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру;
  • Сұрақтарға сауатты жауап беру;
  • Топпен жұмыс істеуге дағдылану;
  • Бағаның мазмұнын түсіну.
4-сынып:

Оқытуда қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер :

Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап (ОмОЖТ) ; топтық жұмыс, «Ыстық орындық», (СТО) ; өзін-өзі бағалау ( ОүБ) ; сөздікпен жұмыс (ЖЕСО), деңгейлік тапсырмалар (ТжДБО) .

4-сынып:

Оқып-үйренудің нәтижесі :

  • Сөздік қорын кеңейтті;
  • Құрылысшы туралы баяндай алады;
  • Сыныптасына көмектесіп, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі.
4-сынып:

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау :

Көңіл-күй рефлексиясы; өзін-өзі бағалау.

4-сынып: Бәрін қоса есептегенде : «Ыстық орындық» (кезекші)
4-сынып: Негізгі дерек көздер : дәптер, оқулық, сөздіктер.
4-сынып: Сабақ кезеңдері
4-сынып: Уақыты
ІІ тоқсан. 4-сабақ: Жұмыс түрі
Тақырыбы: Қазақстан РеспубликасыныңМемлекеттік Гербі: Мұғалім әрекеті
Мерзімі: 19. 11.: Оқушы әрекеті
4-сынып: І Ұйымдастыру кезеңі
4-сынып: 0, 5 мин
ІІ тоқсан. 4-сабақ: 1. Психологиялық ықпал
Тақырыбы: Қазақстан РеспубликасыныңМемлекеттік Гербі:

Амандасамын

Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Мерзімі: 19. 11.:

Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен.

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық.

Бас бармақты не көтереді, не түсіреді.

4-сынып: 2, 5 мин
ІІ тоқсан. 4-сабақ: 3. Кезекшімен «Ыстық орындықта» сұхбаттасу
Тақырыбы: Қазақстан РеспубликасыныңМемлекеттік Гербі: Бақылаймын
Мерзімі: 19. 11.: Кезекші ыстық орындыққа отырады, қалғандары кезекпен оған өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

  • Көрсетілім.

ІІІ Жаңа сабақ

  • Деңгей бойынша топқа бөлу.
  • Сөздікпен жұмыс: хормен оқу. Сөйлем не сөз тіркестерін құрастыру.

  • Мәтінмен жұмыс: ДЖИГСО әдісі. 3-мин. (5-тапсырма)

ІV Бекіту. Тапсырмаларды орындау.

-Сен қайда тұрасың?

-Ол қандай?

-Онда қандай табиғи атақты жерлер бар?

V Қорытынды

«Кірпіш» ойынын ойнау. Оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Тақта алдында 1 қатар оқушылары шығады, 2 мен 3-қатардағы оқушылар сұрақтар қояды. Дұрыс жауап берген оқушы алға жылжиды, мәреге бірінші жеткен оқушы-жеңімпаз.

1-ертегі

2-мемлекет

3-қыран

4-бейбітшілік

  • Көңіл-күй рефлексиясы.

VІ Үй жұмысы

39-бет өлең жаттау.

VІІ Бағалау

Өзін-өзі бағалау.

-Сен өзіңе қандай баға қоясың?

-Неге?

Мадақтау әдісін қолдану.

-Сабақ аяқталды, сау болыңдар!

Балық

Сиыр

Етік

Ән

Сурет

Кітап

Үй

Би


Ұқсас жұмыстар
Ашық сабақ: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қорықтары: мектепке арналған сабақ жоспары
1 сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: сабақ жоспары мен тәрбиелік-дамытушылық мақсаттары
Алғашқы әскери дайындық пәні: Қазақстан Республикасының мемлекеттік нышандары тақырыбындағы 10-сынып сабақ жоспары
5-сынып қазақ тілі сабағы: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Ашық тәрбие сағаты: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
1-сыныпқа арналған Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: Ту, Елтаңба, Әнұран
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: мәні және патриоттық тәрбиедегі рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz