Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы
4-сынып
ІІ тоқсан. 4-сабақ
Тақырыбы: Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Гербі
Мерзімі: 19.11.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
* Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру;
* Сұрақтарға сауатты жауап беру;
* Топпен жұмыс істеуге дағдылану;
* Бағаның мазмұнын түсіну.
Оқытуда қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер:
Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап (ОмОЖТ); топтық жұмыс, <<Ыстық орындық>>, (СТО); өзін-өзі бағалау (ОүБ); сөздікпен жұмыс (ЖЕСО), деңгейлік тапсырмалар (ТжДБО).
Оқып-үйренудің нәтижесі:
* Сөздік қорын кеңейтті;
* Құрылысшы туралы баяндай алады;
* Сыныптасына көмектесіп, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі.
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Көңіл-күй рефлексиясы; өзін-өзі бағалау.
Бәрін қоса есептегенде: <<Ыстық орындық>> (кезекші)
Негізгі дерек көздер: дәптер, оқулық, сөздіктер.
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Жұмыс түрі
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
І Ұйымдастыру кезеңі
0,5 мин
1.Психологиялық ықпал
Амандасамын
Көңіл-күйлеріңіз қалай?
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен.
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық.
Бас бармақты не көтереді, не түсіреді.
2,5 мин
3. Кезекшімен <<Ыстық орындықта>> сұхбаттасу
Бақылаймын
Кезекші ыстық орындыққа отырады, қалғандары кезекпен оған өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
* Көрсетілім.
ІІІ Жаңа сабақ
* Деңгей бойынша топқа бөлу.
* Сөздікпен жұмыс: хормен оқу. Сөйлем не сөз тіркестерін құрастыру.
2057407937500
* Мәтінмен жұмыс: ДЖИГСО әдісі. 3-мин.(5-тапсырма)
-25407937500
ІV Бекіту. Тапсырмаларды орындау.
-666027869717-Сен қайда тұрасың?
-Ол қандай?
-Онда қандай табиғи атақты жерлер бар?
00-Сен қайда тұрасың?
-Ол қандай?
-Онда қандай табиғи атақты жерлер бар?
V Қорытынды
-286788124815801-ертегі
2-мемлекет
3-қыран
4-бейбітшілік
001-ертегі
2-мемлекет
3-қыран
4-бейбітшілік
<<Кірпіш>> ойынын ойнау. Оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Тақта алдында 1 қатар оқушылары шығады, 2 мен 3-қатардағы оқушылар сұрақтар қояды. Дұрыс жауап берген оқушы алға жылжиды, мәреге бірінші жеткен оқушы-жеңімпаз.
* Көңіл-күй рефлексиясы.
VІ Үй жұмысы
39-бет өлең жаттау.
VІІ Бағалау
Өзін-өзі бағалау.
-Сен өзіңе қандай баға қоясың?
-Неге?
Мадақтау әдісін қолдану.
58419722126Балық
Сиыр
Етік
Ән
Сурет
Кітап
Үй
Би
0Балық
Сиыр
Етік
Ән
Сурет
Кітап
Үй
Би
-Сабақ аяқталды, сау болыңдар!
ІІ тоқсан. 4-сабақ
Тақырыбы: Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Гербі
Мерзімі: 19.11.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
* Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру;
* Сұрақтарға сауатты жауап беру;
* Топпен жұмыс істеуге дағдылану;
* Бағаның мазмұнын түсіну.
Оқытуда қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер:
Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап (ОмОЖТ); топтық жұмыс, <<Ыстық орындық>>, (СТО); өзін-өзі бағалау (ОүБ); сөздікпен жұмыс (ЖЕСО), деңгейлік тапсырмалар (ТжДБО).
Оқып-үйренудің нәтижесі:
* Сөздік қорын кеңейтті;
* Құрылысшы туралы баяндай алады;
* Сыныптасына көмектесіп, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі.
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Көңіл-күй рефлексиясы; өзін-өзі бағалау.
Бәрін қоса есептегенде: <<Ыстық орындық>> (кезекші)
Негізгі дерек көздер: дәптер, оқулық, сөздіктер.
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Жұмыс түрі
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
І Ұйымдастыру кезеңі
0,5 мин
1.Психологиялық ықпал
Амандасамын
Көңіл-күйлеріңіз қалай?
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен.
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық.
Бас бармақты не көтереді, не түсіреді.
2,5 мин
3. Кезекшімен <<Ыстық орындықта>> сұхбаттасу
Бақылаймын
Кезекші ыстық орындыққа отырады, қалғандары кезекпен оған өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
* Көрсетілім.
ІІІ Жаңа сабақ
* Деңгей бойынша топқа бөлу.
* Сөздікпен жұмыс: хормен оқу. Сөйлем не сөз тіркестерін құрастыру.
2057407937500
* Мәтінмен жұмыс: ДЖИГСО әдісі. 3-мин.(5-тапсырма)
-25407937500
ІV Бекіту. Тапсырмаларды орындау.
-666027869717-Сен қайда тұрасың?
-Ол қандай?
-Онда қандай табиғи атақты жерлер бар?
00-Сен қайда тұрасың?
-Ол қандай?
-Онда қандай табиғи атақты жерлер бар?
V Қорытынды
-286788124815801-ертегі
2-мемлекет
3-қыран
4-бейбітшілік
001-ертегі
2-мемлекет
3-қыран
4-бейбітшілік
<<Кірпіш>> ойынын ойнау. Оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Тақта алдында 1 қатар оқушылары шығады, 2 мен 3-қатардағы оқушылар сұрақтар қояды. Дұрыс жауап берген оқушы алға жылжиды, мәреге бірінші жеткен оқушы-жеңімпаз.
* Көңіл-күй рефлексиясы.
VІ Үй жұмысы
39-бет өлең жаттау.
VІІ Бағалау
Өзін-өзі бағалау.
-Сен өзіңе қандай баға қоясың?
-Неге?
Мадақтау әдісін қолдану.
58419722126Балық
Сиыр
Етік
Ән
Сурет
Кітап
Үй
Би
0Балық
Сиыр
Етік
Ән
Сурет
Кітап
Үй
Би
-Сабақ аяқталды, сау болыңдар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz