Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы

4-сынып
ІІ тоқсан. 4-сабақ

Тақырыбы: Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік Гербі

Мерзімі: 19. 11.
4-сынып:

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары :

  • Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру;
  • Сұрақтарға сауатты жауап беру;
  • Топпен жұмыс істеуге дағдылану;
  • Бағаның мазмұнын түсіну.
4-сынып:

Оқытуда қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер :

Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап (ОмОЖТ) ; топтық жұмыс, «Ыстық орындық», (СТО) ; өзін-өзі бағалау ( ОүБ) ; сөздікпен жұмыс (ЖЕСО), деңгейлік тапсырмалар (ТжДБО) .

4-сынып:

Оқып-үйренудің нәтижесі :

  • Сөздік қорын кеңейтті;
  • Құрылысшы туралы баяндай алады;
  • Сыныптасына көмектесіп, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі.
4-сынып:

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау :

Көңіл-күй рефлексиясы; өзін-өзі бағалау.

4-сынып: Бәрін қоса есептегенде : «Ыстық орындық» (кезекші)
4-сынып: Негізгі дерек көздер : дәптер, оқулық, сөздіктер.
4-сынып: Сабақ кезеңдері
4-сынып: Уақыты
ІІ тоқсан. 4-сабақ: Жұмыс түрі
Тақырыбы: Қазақстан РеспубликасыныңМемлекеттік Гербі: Мұғалім әрекеті
Мерзімі: 19. 11.: Оқушы әрекеті
4-сынып: І Ұйымдастыру кезеңі
4-сынып: 0, 5 мин
ІІ тоқсан. 4-сабақ: 1. Психологиялық ықпал
Тақырыбы: Қазақстан РеспубликасыныңМемлекеттік Гербі:

Амандасамын

Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Мерзімі: 19. 11.:

Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен.

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық.

Бас бармақты не көтереді, не түсіреді.

4-сынып: 2, 5 мин
ІІ тоқсан. 4-сабақ: 3. Кезекшімен «Ыстық орындықта» сұхбаттасу
Тақырыбы: Қазақстан РеспубликасыныңМемлекеттік Гербі: Бақылаймын
Мерзімі: 19. 11.: Кезекші ыстық орындыққа отырады, қалғандары кезекпен оған өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

  • Көрсетілім.

ІІІ Жаңа сабақ

  • Деңгей бойынша топқа бөлу.
  • Сөздікпен жұмыс: хормен оқу. Сөйлем не сөз тіркестерін құрастыру.

  • Мәтінмен жұмыс: ДЖИГСО әдісі. 3-мин. (5-тапсырма)

ІV Бекіту. Тапсырмаларды орындау.

-Сен қайда тұрасың?

-Ол қандай?

-Онда қандай табиғи атақты жерлер бар?

V Қорытынды

«Кірпіш» ойынын ойнау. Оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Тақта алдында 1 қатар оқушылары шығады, 2 мен 3-қатардағы оқушылар сұрақтар қояды. Дұрыс жауап берген оқушы алға жылжиды, мәреге бірінші жеткен оқушы-жеңімпаз.

1-ертегі

2-мемлекет

3-қыран

4-бейбітшілік

  • Көңіл-күй рефлексиясы.

VІ Үй жұмысы

39-бет өлең жаттау.

VІІ Бағалау

Өзін-өзі бағалау.

-Сен өзіңе қандай баға қоясың?

-Неге?

Мадақтау әдісін қолдану.

-Сабақ аяқталды, сау болыңдар!

Балық

Сиыр

Етік

Ән

Сурет

Кітап

Үй

Би


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан республикасының елтаңбасы
Елтаңбаның авторы кім
Менің байтақ Республикам таулары, Менің кӛгім мӛлдіреген кӛк аспан
Менің Қазақстаным – менің болашағым жайлы ақпарат
Ақыл, қайрат, жүректі тең ұстаған мұхтар арын
Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтаныш
Мемлекетті рәміздер
Тәуелсіздік белестері
Мемлекетіміздің биік мәртебесі- мемлекеттік туы, елтаңбасы, әнұраны
Рәміздерім-мақтанышым жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz