Файл қосу

Модульдік оқыту бойынша тақырыптық жоспар

Пән: Тарих


Солтүстік Қазақстан облысы
Уәлиханов ауданы
Кішкенекөл мектеп -гимназиясы тарих пәні мұғалімі
Тохан Манаргүл

Қазақстан тарихы
Модульдік оқыту бойынша тақырыптық жоспар
7-сынып 5-тарау
ХІІІ-ХY ғасырдың І жартысындағы Қазақстан
(10 сағат)
|Модульдің |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыт |Ескертпелер |
|құрылымы |саны | |кестесі | |
|1 |1 сабақ |І.Модульге кіру | |Дәптермен жұмыс|
| | |І.Білім беру/Оқу | | |
|Кіріспе | |материалын игеру |15мин |тірек |
| | |1. Монголдардың Қазақстан | |сызбалармен |
| | |жерлерін жаулап алуы. |15 мин |жұмыс |
| | |2. Алтын Орда. | | |
| | |(тірек сызбалармен жұмыс) |15мин | |
|2 |2 сабақ |ІІ.Білім беру/Оқу | | |
| | |материалын игеру | |Жеке жұмыстар |
| | |1.Өткенді қайталау: |15мин | |
| | |Тарихи диктант,10сұрақ | | |
| | |тест |15 мин |көшбасшыны |
| | |2.Ақ Орда. | |анықтау |
| | |«Қазымыр оқушы» ойыны «» |15мин | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сөйлесу бөлімі| | | | |
| |3 сабақ |ІІІ.Білім беру/Оқу | | |
| | |материалын игеру | | |
| | |1.Өткенді | | |
| | |қайталау:индуктивтік және |15мин | |
| | |дедуктивтік әдіс | |Жеке жұмыстар |
| | |2..Моғолстан |15 мин | |
| | |«Бейнелі жады» ойыны | |топтық жұмыс |
| | |арқылы |15мин | |
| | |3..Әмір темірдің | | |
| | |басқыншылық соғыстары | | |
| | |«Шпаргалка»ойыны арқылы | | |
| |4 сабақ |ІY.Білім беру/Оқу | | |
| | |материалын игеру | | |
| | |1.Өткенді қайталау:Өзін |15мин | |
| | |өзі тексеру | | |
| | |2.Ноғай Ордасы |15 мин | |
| | |(саралап оқу элементтері) | | |
| | |3.Әбілхайыр хандығы |15мин | |
| | |(сұрақтар арқылы | | |
| | |мәліметтерді жинау) | | |
| |5 сабақ |Y.Білім беру/Оқу | | |
| | |материалын игеру | |Жұптық жұмыс |
| | |1.Өткенді | | |
| | |қайталау:(кестені толтыр.)| | |
| | |2..АқОрда,Моғолстанның, |15мин | |
| | |Ноғай ордасының әкімшілік | | |
| | |құрылымы(кескін сызбалар) |15 мин | |
| | |3.ХІY-ХY қазақстанның | | |
| | |экономикалық жағдайы(өздік|15мин | |
| | |жұмыс) | | |
| | |Білім деңгейін пысықтау | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Қорытынды | | | | |
| |6 сабақ |Топтық сайыс |45мин |топтық жұмыс |
| |7 сабақ |«Қазымыр оқушы» ойыны |45 мин |Жеке жұмыстар |
| |8 сабақ |Шешендер жарысы |45 мин |топтық жұмыс |
| |9 сабақ |«Интеллектуалдық |45 мин |Жеке жұмыстар |
| | |олимпиада» | | |
| | |зияткерлік ойын | | |
| |10 сабақ |Қорытынды;бекіту, бағалау |45 мин | |
| | |1.Тарихи сынақ | | |
| | |2.Тест | | |
| | | | | |




Ұқсас жұмыстар
Тәлімгер сабақтарына қатысу, оқытудың жаңа технологияларын сабақ барысында пайдалану
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Программа құрылымы
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
«қазақ тілі мен әдебиетінен білім сапасын диагностикалау мен мониторингілеудің білім беру сапасын арттырудағы рөлі»
Ұлттық тағам. бас табақ тарту
Модульдік оқыту технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру
Компьютерлік және жаңа технологияларды физика сабағында тиімді пайдалану
Авторлық оқу бағдарламаларын құрастыруға әдістемелік ұсыныстар
Ж. Аймауытовтың Әнші әңгімесіндегі Әмірқан бейнесі
Пәндер