Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Сын тұрғысынан ойлау мен жазу
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ
САПАРОВА Назымгүл,
<<Қазақстан >> жалпы орта білім беретін мектептің
биология пәні мұғалімі
Зәрдің құрамы ,құрылысы ,қызметі,бүйрек аурулары тақырыбы бойынша, оқушылардың ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту, сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында <<Сын тұрғысынан ойлау мен жазу әдіс-тәсілдерін >> пайдалана отырып сабақ өткіздім. Сыныпты 4 топқа бөлдім.
І топ- Алғырлар
ІІ топ- Зерделілер
ІІІ топ- Тапқырлар
ІV топ- Ізденімпаздар
Үй тапсырмасын сұрау кезінде деңгейлік тапсырмалар бердім.
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды толық орындауға тырысып,жақсы баға алуға ұмтылды.
Жаңа сабақ мағынаны ажырату сатысының <<Инсерт>> әдісі немесе түртіп алу әдісі арқылы түсіндірдім.
<< V>> білемін
<<+>> жаңа мәлімет
<<->> білмеймін
<< ?>>сұрақ туды
Сыныпта оқушылар 53,54 -параграфты оқып, кестені толтырды .237 - 239 бет.
Бұл әдісте жаңа тақырыпты оқушылар өздері оқып, әр азат жолдан белгі қойып отырады.
Оқып болған соң дәптерлеріне кестені толтырады.
<< ->> және << ?>> белгісі қойылған қатарға білмейтін мәліметтер мен термин сөздер немесе
сұрап білгісі келген мәліметтерді жазады. << ->> және << ?>> белгісі тұрған қатарға жазылған мәліметтер жайлы түсінік бердім.
Топтастыру әдісі. Әр оқушы өз ойын қағаз бетіне түсіріп,жеке жұмыс жасап,әр топ
ойларын топтастырып тақтаға сөздерді қайталамай түсіреді.
Бүйректің қызметі
Бүйректің ең негізгі қызметі- сүзгіштік.
-сұйықтықтың құрамын реттейді
-ағзаның ішкі ортасы құрамының тұрақтылығын сақтайды.
-су мен тұздың мөлшерін реттейді
-артериялық қысымның реттелуіне қатысады
-сүйектің қызыл кемігінде эритроциттердің түзілуіне әсер етеді
-биологиялық белсенді заттардың түзілуіне қатысады
Қызығушылықты ояту сатысы.
І топ <<Зәр шығару жүйесі >>суреті бойынша 1-6 сандарымен нелер белгіленгенін жазу.
ІІ топ Бүйректің құрылысы >> суреті бойынша 1-6 сандарымен нелер белгіленгенін
ІІІ топ <<Нефронның құрылысы >> 1-7 сандарымен нелер белгіленгенін жазу.
ІV топ <<Зәр шығару жүйелерінің аурулары >> туралы кестені толтыру.
<<Ой толғаныс >> сатысы. Синквеин
1.Зат есім-1 сөз. Бүйрек
2. Сын есім-2 сөз. Қоңыр түсті,үрме бұршақ пішінді
3.Етістік-3 сөз. Зәр пайда болады,фильтрация жүреді,қажетсіз зат сыртқа шығарылады.
5. Тақырыптың синонимі(баламасы) <<Бүйрек - организмнің сүзгіші>>
Сабақты қорытындылау ,бекіту.
( Интерактивті тақтада биологиялық диктант беріледі)
Оқушылар білімін бағалау.
Үйге тапсырма. §53,54
Сабақ мақсаты. Балаларды зәр шығару құрылысы және қызметімен таныстыру. Бүйрек адам өмірі үшін маңызды екенін түсіндіру. Зәр шығару жүйесін күту ережелерін сақтау, салауатты өмір салтын ұстанып, жекебастың гигиеналарын сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі. Нақнұсқа, сурет, плакат, кеспе қағаз, кесте.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап, топтастыру, ойын.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Оқушыларды сабақ жоспарымен таныстыру.
3. Жаңа сабақтың құрылымы сағат тілі бағытымен жүреді.
САПАРОВА Назымгүл,
<<Қазақстан >> жалпы орта білім беретін мектептің
биология пәні мұғалімі
Зәрдің құрамы ,құрылысы ,қызметі,бүйрек аурулары тақырыбы бойынша, оқушылардың ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту, сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында <<Сын тұрғысынан ойлау мен жазу әдіс-тәсілдерін >> пайдалана отырып сабақ өткіздім. Сыныпты 4 топқа бөлдім.
І топ- Алғырлар
ІІ топ- Зерделілер
ІІІ топ- Тапқырлар
ІV топ- Ізденімпаздар
Үй тапсырмасын сұрау кезінде деңгейлік тапсырмалар бердім.
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды толық орындауға тырысып,жақсы баға алуға ұмтылды.
Жаңа сабақ мағынаны ажырату сатысының <<Инсерт>> әдісі немесе түртіп алу әдісі арқылы түсіндірдім.
<< V>> білемін
<<+>> жаңа мәлімет
<<->> білмеймін
<< ?>>сұрақ туды
Сыныпта оқушылар 53,54 -параграфты оқып, кестені толтырды .237 - 239 бет.
Бұл әдісте жаңа тақырыпты оқушылар өздері оқып, әр азат жолдан белгі қойып отырады.
Оқып болған соң дәптерлеріне кестені толтырады.
<< ->> және << ?>> белгісі қойылған қатарға білмейтін мәліметтер мен термин сөздер немесе
сұрап білгісі келген мәліметтерді жазады. << ->> және << ?>> белгісі тұрған қатарға жазылған мәліметтер жайлы түсінік бердім.
Топтастыру әдісі. Әр оқушы өз ойын қағаз бетіне түсіріп,жеке жұмыс жасап,әр топ
ойларын топтастырып тақтаға сөздерді қайталамай түсіреді.
Бүйректің қызметі
Бүйректің ең негізгі қызметі- сүзгіштік.
-сұйықтықтың құрамын реттейді
-ағзаның ішкі ортасы құрамының тұрақтылығын сақтайды.
-су мен тұздың мөлшерін реттейді
-артериялық қысымның реттелуіне қатысады
-сүйектің қызыл кемігінде эритроциттердің түзілуіне әсер етеді
-биологиялық белсенді заттардың түзілуіне қатысады
Қызығушылықты ояту сатысы.
І топ <<Зәр шығару жүйесі >>суреті бойынша 1-6 сандарымен нелер белгіленгенін жазу.
ІІ топ Бүйректің құрылысы >> суреті бойынша 1-6 сандарымен нелер белгіленгенін
ІІІ топ <<Нефронның құрылысы >> 1-7 сандарымен нелер белгіленгенін жазу.
ІV топ <<Зәр шығару жүйелерінің аурулары >> туралы кестені толтыру.
<<Ой толғаныс >> сатысы. Синквеин
1.Зат есім-1 сөз. Бүйрек
2. Сын есім-2 сөз. Қоңыр түсті,үрме бұршақ пішінді
3.Етістік-3 сөз. Зәр пайда болады,фильтрация жүреді,қажетсіз зат сыртқа шығарылады.
5. Тақырыптың синонимі(баламасы) <<Бүйрек - организмнің сүзгіші>>
Сабақты қорытындылау ,бекіту.
( Интерактивті тақтада биологиялық диктант беріледі)
Оқушылар білімін бағалау.
Үйге тапсырма. §53,54
Сабақ мақсаты. Балаларды зәр шығару құрылысы және қызметімен таныстыру. Бүйрек адам өмірі үшін маңызды екенін түсіндіру. Зәр шығару жүйесін күту ережелерін сақтау, салауатты өмір салтын ұстанып, жекебастың гигиеналарын сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі. Нақнұсқа, сурет, плакат, кеспе қағаз, кесте.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап, топтастыру, ойын.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Оқушыларды сабақ жоспарымен таныстыру.
3. Жаңа сабақтың құрылымы сағат тілі бағытымен жүреді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz