Санды теңсіздіктердің қасиеттері жайлы ақпарат ( 6-сынып )

Алматы облысы, Іле ауданы, Өтеген батыр кенті,
«М. Мақатаев атындағы №13 орта мектебі» МКМ
Математика пәнінің мұғалімі
Ширкитбаева Айымторы Абдухалыковна
Пәні: математика сынып
Тақырып: Санды теңсіздіктер қасиеттері
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: Санды теңсіздіктер қасиеттерін қайталау, білімдерін тиянақтау, еске түсіре отырып есептер шығару, теңсіздік туралы білімдерін қалыптастыру;
ә) дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып, ойлау қабілеттерін, танымын дамыта отырып математикаға деген қызығушылығын арттыру;
б) тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу;
Көрнекілігі: оқулық, карточка, интерактивті тақта, плакат
Әдісі: практикалық, іздестіру, интерактивті әдіс, дамыта оқыту
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: а) сәлемдесу
ә) оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
б) оқушы зейінін сабаққа аудару
II. Үй тапсырмасын сұрау: “Ақ сандық” №913, №915
“Сыр сандық” Білесің бе?
- Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігін оның екінші жақ бөлігіне орын ауыстырғанды теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
- Санды теңсіздіктегі қосылғышты оның бір жақ бөлігінен екінші жақ бөлігіне қалай көшіруге болады?
- Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісін қалай өзгерту керек?
- Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне де бірдей санды қосанда немесе азайтқанда теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
- Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де, бірдей оң санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
Ұғып ал!
- Жауабы: қарама - қарсы теңсіздік белгісіне өзгереді
- Жауабы: қосылғыш қарама - қарсы таңбамен көшіреді
- Жауабы: теңсіздік белгісі қарама - қарсы теңсіздік белгісіне өзгереді
- Жауабы: теңсіздік белгісі өзгермейді
- Жауабы: теңсіздік белгісі өзгермейді
“Ой сандық” ойлан да, меңгер!
III. Үй тапсырмасын қорытындылау:
Тест тапсырмасы:
I нұсқа
- Бөлшекті салыстыр:512*514\frac{5}{12}*\frac{5}{14}
- 512>514\frac{5}{12} > \frac{5}{14}B. 512<514\ \frac{5}{12} < \frac{5}{14}C. 512=514\frac{5}{12} = \frac{5}{14}
- 25>20 болса, осы сандарға кері сандардың қайсысы үлкен?
А. B. C.
3. Сандарды салыстыр:
А . B. C.
4. Қате тұжырымды көрсет, егер m>n болса.
А. B. C.
II нұсқа
- Бөлшекті салыстыр:722*723\frac{7}{22}*\frac{7}{23}
B. C.
- 4>2 болса, осы сандарға кері сандардың қайсысы үлкен?
А. B. C.
3. Сандарды салыстыр:
А. B. C.
4. Қате тұжырымды көрсет, егер a>b болса.
А. B. C.
Жауаптары:
I нұсқа
1 - A
2 - B
3 - B
4 - C
II нұсқа
1 - A
2 - B
3 - A
4 - C
“Құпия сандық”
IV. Мақсат қою. Бүгінгі сабақтың мақсаты - санды теңсіздіктер қасиеттеріне есептер шығару, оқушылардың білімдерін одан әрі дамыту.
“Көк сандық”
V. Бекіту. №921 өрнектердің мәндерін салыстырып, теңсізді белгісімен жазыңдар. Мұндағы a>b :
1) ; 4)
2) 5)
3) 6)
№922. Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойып жазыңдар:
- 5m-3n>3m-n 2) 8m+3n<4m+7n 3) 3m+2n<1, 8m+3, 2n
5m-3m>-n+3n 8m-4m<7n-3n 3m-1, 8n<3, 2n-2n
2m>2n 4m<4n 1, 2m<1, 2n
m>n; m<n; m<n.
№923. өрнегінің мәнін бағалаңдар:
- 3<a<7 2) 4<a<9 3) 19<a<15\frac{1}{9} < a < \frac{1}{5}4) 18<a<14\frac{1}{8} < a < \frac{1}{4}
9>
№924 3a-5>2a-1 теңсіздігінің екі жақ бөлігіне де 7, 4а, -6, және -3а санын қосыңдар:
- 3a-5+7>2a-1+7 2) 3a+4a-5>2a+4a-1 3) 3a-5+(-6) >2a-1+(-6)
3a+2>2a+6 7a-5>6a-1 3a-5-6>2a-1-6
3a-2a>6-2 7a-6a>-1+5 3a-2a>-7+11
a>4; a>4; a>4.
№925. 3, 5m-6>4, 5m-2 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 0, 2. 7, -4 санына көбейтіңдер:
1) 3, 5m-6>4, 5m-2 2) 7(3, 5m-6) >7(4, 5m-2) 3) -4(3, 5m-6) >-4(4, 5m-2)
0, 2(3, 5m-6) >0, 2(4, 5m-2) 24, 5m-42>31, 5m-14 -14m+24>-18m+8
0, 7m-1, 2>0, 9m-0, 4 7m>28 4m>-16
0, 7m-0, 9m>-0, 4+1, 2 m>4; m>-4.
-0, 2m>0, 8
m>-4;
VI. Бекіту. “Cиқырлы сандық”
№926. Егер 0, 8<a<0, 9 болса, қабырғасы а дм квадраттың периметрін бағалаңдар.
0, 8<a<0, 9, 0, 8 4<4a<0, 9 4, 3, 2<4a<3, 6.
№927. Бірінші құмырада 7 л, екінші құмырада 5 л сүт бар еді. Құмыралардың әрқайсысынан 3 л сүт құйылып алынды. Қай өқұмырада көп сүт қалды? Салыстырып, теңсіздік белгісімен жазыңдар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz