Файл қосу

Санды теңсіздіктердің қасиеттері жайлы ақпарат ( 6-сынып )

Пән: Математика
lefttopАлматы облысы, Іле ауданы, Өтеген батыр кенті,
<<М.Мақатаев атындағы №13 орта мектебі>> МКМ
Математика пәнінің мұғалімі
Ширкитбаева Айымторы Абдухалыковна

Пәні: математика 6-сынып
Тақырып: Санды теңсіздіктер қасиеттері
Сабақтың мақсаты: а)білімділік: Санды теңсіздіктер қасиеттерін қайталау,білімдерін тиянақтау,еске түсіре отырып есептер шығару, теңсіздік туралы білімдерін қалыптастыру;
ә)дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып, ойлау қабілеттерін, танымын дамыта отырып математикаға деген қызығушылығын арттыру;
б)тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу;
Көрнекілігі: оқулық, карточка, интерактивті тақта, плакат
Әдісі: практикалық, іздестіру, интерактивті әдіс, дамыта оқыту
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: а) сәлемдесу
ә) оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
б) оқушы зейінін сабаққа аудару
II. Үй тапсырмасын сұрау: "Ақ сандық" №913, №915
"Сыр сандық" Білесің бе?
* Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігін оның екінші жақ бөлігіне орын ауыстырғанды теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
* Санды теңсіздіктегі қосылғышты оның бір жақ бөлігінен екінші жақ бөлігіне қалай көшіруге болады?
* Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісін қалай өзгерту керек?
* Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне де бірдей санды қосанда немесе азайтқанда теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
* Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де, бірдей оң санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
Ұғып ал!
* Жауабы: қарама - қарсы теңсіздік белгісіне өзгереді
* Жауабы: қосылғыш қарама - қарсы таңбамен көшіреді
* Жауабы: теңсіздік белгісі қарама - қарсы теңсіздік белгісіне өзгереді
* Жауабы: теңсіздік белгісі өзгермейді
* Жауабы: теңсіздік белгісі өзгермейді
"Ой сандық" ойлан да, меңгер!
III. Үй тапсырмасын қорытындылау:
Тест тапсырмасы:

I нұсқа
* Бөлшекті салыстыр: 512*514
* 512>514 B. 512<514 C. 512=514
* 25>20 болса, осы сандарға кері сандардың қайсысы үлкен?
А. 125>120 B. 125<120 C. 0,04> 0,05
3. Сандарды салыстыр: -614*-514
А.-614>-514 B.-614<-514 C.-614<=-514
4. Қате тұжырымды көрсет, егер m>n болса.
А. 12m>12n B. -56m<56n C. m-8 II нұсқа
* Бөлшекті салыстыр: 722*723
A. 722>723 B. 722<723 C. 722=723
* 4>2 болса, осы сандарға кері сандардың қайсысы үлкен?
А. 14>12 B. 14<12 C. 0,25> 0,5
3. Сандарды салыстыр:
-415*-414
А.-415>-414 B. -415<-414 C.-415<=-414
4. Қате тұжырымды көрсет, егер a>b болса.
А. 12a>12b B. -56a<56b C. a-8
Жауаптары:
I нұсқа
1 - A
2 - B
3 - B
4 - C
II нұсқа
1 - A
2 - B
3 - A
4 - C

"Құпия сандық"
IV. Мақсат қою. Бүгінгі сабақтың мақсаты - санды теңсіздіктер қасиеттеріне есептер шығару,оқушылардың білімдерін одан әрі дамыту.
"Көк сандық"
V. Бекіту. №921 өрнектердің мәндерін салыстырып, теңсізді белгісімен жазыңдар. Мұндағы a>b :
1)34a>34b; 4) - a3<-b3;
2) -2a<-2b; 5) -3a+5<3b+5
3) a5>b5; 6) 6a-3*6b-3

№922. Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойып жазыңдар:
* 5m-3n>3m-n 2) 8m+3n<4m+7n 3) 3m+2n<1,8m+3,2n
5m-3m>-n+3n 8m-4m<7n-3n 3m-1,8n<3,2n-2n
2m>2n 4m<4n 1,2m<1,2n
m>n; m№923. 1a өрнегінің мәнін бағалаңдар:
* 313>1a>17; 14>1a>19; 9>1a>5; 8>a>4.

№924 3a-5>2a-1 теңсіздігінің екі жақ бөлігіне де 7, 4а, -6, және -3а санын қосыңдар:
* 3a-5+7>2a-1+7 2)3a+4a-5>2a+4a-1 3) 3a-5+(-6)>2a-1+(-6)
3a+2>2a+6 7a-5>6a-1 3a-5-6>2a-1-6
3a-2a>6-2 7a-6a>-1+5 3a-2a>-7+11
a>4; a>4; a>4.
№925. 3,5m-6>4,5m-2 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 0,2.7,-4 санына көбейтіңдер:
1)3,5m-6>4,5m-2 2) 7(3,5m-6)>7(4,5m-2) 3) -4(3,5m-6)>-4(4,5m-2)
0,2(3,5m-6)>0,2(4,5m-2) 24,5m-42>31,5m-14 -14m+24>-18m+8
0,7m-1,2>0,9m-0,4 7m>28 4m>-16
0,7m-0,9m>-0,4+1,2 m>4; m>-4.
-0,2m>0,8
m>-4;
VI. Бекіту. "Cиқырлы сандық"
№926. Егер 0,8 0,8№927. Бірінші құмырада 7 л, екінші құмырада 5 л сүт бар еді. Құмыралардың әрқайсысынан 3 л сүт құйылып алынды. Қай өқұмырада көп сүт қалды? Салыстырып, теңсіздік белгісімен жазыңдар.
7>5
7-3>5-3
4>2
№928 . Бірінші астық қоймасында 210 т, екінші астық қоймасында 280 т бидай бар еді. Астық қоймаларының әрқайсысына тағы да 75 т астық әкелінді. Қай астық қоймасындағы астық артық? Салыстырып, теңсіздік белгісімен жазыңдар.
210>280
210+75>280+75
285>355
Карточка:
№1. 1) 45>35 болса, санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне де 6 - ны қосқанда теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
* 35
№2.1) 33>22 болса, санды теңсіздіктің екі жағын да 11- ге бөлсе теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
2)6№3. 1)64>56 санды теңсіздіктің екі жағын да - 8 ге бөлгенде теңсіздік белгісі қалай өзгереді?
* 8№5. 1) 52)16<18 санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне де - 2 - ге бөлгенде теңсіздік белгісі қалай өзгереді?

№6. 1) 5№7. 1) 5
№8. 1) 5№9. 1) 5 "Алтын сандық" Ұмытпа!
VII.Үйге тапсырма: №924(2), №929
VIII. Қорытынды.Бағалау Оқушылардың орындаған есептеріне, тест тапмырмасына қарай бағалау.
<<М.Мақатаев атындағы №13 орта мектебі>> МКМ






Тақырыбы: Санды теңсіздіктердің қасиеттері





Сынып: 6ж
Пән мұғалімі: Ширкитбаева А.А.








Ұқсас жұмыстар
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Санды теңсіздіктердің қасиеттері. 6 сынып
Санды теңсіздіктің қасиеттері
Сабақ жоспары. Сабақ барысы
Сан аралықтары жайлы
Санды теңсіздіктің қасиеттері. 6 сынып
Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету
Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау
Санды теңсіздіктер тарауын қайталау . 6 сынып
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту. сабақ жоспары. 6 сынып
Пәндер