Проценттерге берілген есептер. 5-сынып

Сабақтың тақырыбы: Проценттерге берілген есептер.

Сабақтың мақсаты: 1) Берілген санның процентін, проценті бойынша санды табуға есептер шығару;

2) Процентке берілген есептерді шығара білуге машықтандыру, ойлау қабілет-

терін дамыту;

3) Ұлттық салт-дәстүрімізді бойларына сіңіре отырып ұлтжандылыққа, ұйым-

шылдыққа тәрбиелеу, экономикалық тәрбие беру;

Сабақ түрі: Ұлттық ойындарға негізделген сайыс сабақ.

Сабақ типі: Білімді бекіту.

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, жалаушалар, слайд, семантикалық карта

Жоспары:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Үй тапсырмасын тексеру.
  3. «Аударыспақ» ойыны (тақырып бойынша сұрақ-жауап) .
  4. «Көкпар»ойыны (оқулықпен жұмыс) .
  5. «Арқан тартыс» ойыны (қарсылас топтардың сұрақтары) .
  6. «Сақина салу»ойыны (тест тапсырмалары) .
  7. «Орамал тастамақ» ойыны (математикалық жұмбақтар) .
  8. Сабақты бекіту (сабақтың өтілуі туралы оқушылардың пікірі, сайыс қорытындысы, бағалау) .
  9. Үйге тапсырма беру.

Барысы:

  1. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.

Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру, Тәуелсіздіктің 20 жылдығы туралы шолу жасау, сабақтың өтілу тәртібімен таныстыру.

  1. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

№1415. Ш: 104500-95000= 9500

9500/95000 *100% = 950/95 = 10% Ж: 10%

№ 1416. Ш: в = 6см, а = 6*80% = 6*80/100 = 4, 8

S = а*в = 6*4, 8 = 28, 8 Ж: S =28, 8 см 2

№ 1417. 1) 36 ; 2) 56; 3) 56 ; 4) 75 ; 5) 85; 6) 36.

  1. «АУДАРЫСПАҚ»
  1. Процент деп нені айтады?
  2. Процент бөлшекпен қалай жазылады?
  3. Бөлшекті процентпен қалай жазады?
  4. Берілген санның процентін қалай табады?
  5. Проценті бойынша санды қалай табады?
  6. Бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше процент құрайтынын қалай табады?
  1. «КӨКПАР»

№ 1426. Барлығы : 28 оқушы

75% -і спортпен айналысады

Оқушы саны -?

№ 1427. Барлығы : 51 кг

90 % -і темір

Темір -? Никель-?

№ 1428.

70 % -і оқылды
42-бет қалды

Барлығы -?

№ 1430. Барлығы: 75 бет

I күні 21 бет терді.

I күні терген бет -%? II күні терген бет -% ?

№ 1431. v = 84 км/сағ

30 % -ін жүрді

Барлығы -?

  1. «АРҚАН ТАРТЫС»

Топ басшылары дайындаған тапсырмаларын ұсынады.

  1. «САҚИНА САЛУ» тест тапсырмасы.
1-нұсқа
2-нұсқа
1-нұсқа:
  1. 15 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.

А) 0, 15; Ә) 1, 5; Б) 1, 15; В) 11, 5.

2-нұсқа:
  1. 17 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.

А) 0, 17; Ә) 1, 7; Б) 1, 17; В) 11, 7.

1-нұсқа:
  1. 900-дің 15 %-ін тап.

А) 1350; Ә) 6; Б) 135; В) 75.

2-нұсқа:
  1. 120-ның 40 %-ін тап.

А) 480; Ә) 3; Б) 80; В) 48.

1-нұсқа:
  1. 70% -і 14-ке тең санды тап.

А) 25; Ә) 56; Б) 500; В) 20.

2-нұсқа:
  1. 75% -і 15-ке тең санды тап.

А) 20; Ә) 600; Б) 55; В) 400.

1-нұсқа:
  1. 710\frac{7}{10}\неше процент құрайды.

А) 7; Ә) 70; Б) 0, 7; В) 700.

2-нұсқа:
  1. 610\frac{6}{10}\неше процент құрайды.

А) 6; Ә) 60; Б) 0, 6; В) 600.

1-нұсқа:
  1. Бақта 7 жеміс ағашы бар. Бұл барлық ағаштың 35% -ін құрайды. Бақта барлығы неше ағаш бар?

А) 50; Ә) 28; Б) 42; В) 20.

2-нұсқа:
  1. сыныпта 18 қыз бар. Бұл сыныптағы барлық оқушылардың 60% -і. Сыныпта барлығы неше оқушы бар?

А) 30; Ә) 28; Б) 42; В) 33.

  1. «ОРАМАЛ ТАСТАМАҚ»

Математикалық жұмбақ шешу.

  1. Нәрселерді санағанда,

Керек ол бізге ауадай.

Айтыңдаршы, бұл қандай сан,

Жан-жағыңа қарамай. (натурал сан)

  1. Өмірің сенің қызық,

Жолында жоқ түзу сызық.

Басы да жоқ аяғы,

Бір айналым баяғы. (дөңгелек)

  1. Дүкеннен мен сабын алдым,

Оның және қабын алдым.

Екі дәптер, бір қарындаш,

Тіс ысқышты тағы да алдым.

Есептеші сонда бәрі,

Қанша болды, қолда бары? (6)

  1. САБАҚТЫ БЕКІТУ.

Сабақтың өтілу барысы туралы оқушылардың пікірін тыңдау. Білімдерін бағалау.

  1. ҮЙГЕ ТАПСЫРМА БЕРУ.

№1429, 1432, 1433, 1434, 1435.

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

«Білімділер» тобы

р/с
Оқушының аты-жөні
«Аударыспақ»
«Көкпар»
«Арқан тартыс»
«Сақина салу»
«Орамал тастамақ»
р/с: 1
Оқушының аты-жөні: Исқақ Айдана
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 2
Оқушының аты-жөні: Марат Аманжол
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 3
Оқушының аты-жөні: Молдақұлова А
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 4
Оқушының аты-жөні: Матен Сабина
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 5
Оқушының аты-жөні: Молдақұл Сағи
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 6
Оқушының аты-жөні: Нұрымғали Жансая
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 7
Оқушының аты-жөні: Омарқұл Айерке
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 8
Оқушының аты-жөні: Қанапия Асхат
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 9
Оқушының аты-жөні: Рыскелді Дидар
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 10
Оқушының аты-жөні: Сатайбек Қуаныш
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 11
Оқушының аты-жөні: Салим Лаура
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 12
Оқушының аты-жөні: Тұрған Қуаныш
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:
р/с: 13
Оқушының аты-жөні: Үсен Назерке
«Аударыспақ»:
«Көкпар»:
«Арқан тартыс»:
«Сақина салу»:
«Орамал тастамақ»:

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

«Мұрагер» тобы


Ұқсас жұмыстар
Проценттерге күрделі есептер
Проценттерге берілген есептер
Процентке мәтіндік есептер шығару
Рационал сандар
Теңсіздіктерді дәлелдеуге берілген есептер
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Функцияның кризистік нүктелері
Алгебралық теңдеулер жүйелерін шешуге берілген есептер
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz