Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Проценттерге берілген есептер. 5-сынып
Сабақтың тақырыбы: Проценттерге берілген есептер.
Сабақтың мақсаты: 1) Берілген санның процентін, проценті бойынша санды табуға есептер шығару;
2) Процентке берілген есептерді шығара білуге машықтандыру, ойлау қабілет-
терін дамыту;
3) Ұлттық салт-дәстүрімізді бойларына сіңіре отырып ұлтжандылыққа, ұйым-
шылдыққа тәрбиелеу, экономикалық тәрбие беру;
Сабақ түрі: Ұлттық ойындарға негізделген сайыс сабақ.
Сабақ типі: Білімді бекіту.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, жалаушалар, слайд, семантикалық карта
Жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі.
* Үй тапсырмасын тексеру.
* <<Аударыспақ>> ойыны (тақырып бойынша сұрақ-жауап).
* <<Көкпар>>ойыны (оқулықпен жұмыс).
* <<Арқан тартыс>> ойыны (қарсылас топтардың сұрақтары).
* <<Сақина салу>>ойыны (тест тапсырмалары).
* <<Орамал тастамақ>> ойыны (математикалық жұмбақтар).
* Сабақты бекіту (сабақтың өтілуі туралы оқушылардың пікірі, сайыс қорытындысы, бағалау).
* Үйге тапсырма беру.
Барысы:
* ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру, Тәуелсіздіктің 20 жылдығы туралы шолу жасау, сабақтың өтілу тәртібімен таныстыру.
* ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
№1415. Ш: 104500-95000= 9500
9500/95000 *100% = 950/95 = 10% Ж: 10%
№ 1416. Ш: в = 6см, а = 6*80% = 6*80/100 = 4,8
S = а*в = 6*4,8 = 28,8 Ж: S =28,8 см[2]
№ 1417. 1) 36 ; 2) 56; 3) 56 ; 4) 75 ; 5) 85; 6) 36.
* <<АУДАРЫСПАҚ>>
* Процент деп нені айтады?
* Процент бөлшекпен қалай жазылады?
* Бөлшекті процентпен қалай жазады?
* Берілген санның процентін қалай табады?
* Проценті бойынша санды қалай табады?
* Бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше процент құрайтынын қалай табады?
* <<КӨКПАР>>
№ 1426. Барлығы : 28 оқушы
75% -і спортпен айналысады
Оқушы саны -?
№ 1427. Барлығы : 51 кг
90 % -і темір
Темір -? Никель-?
№ 1428.
70 % -і оқылды
42-бет қалды
Барлығы -?
№ 1430. Барлығы: 75 бет
I күні 21 бет терді.
I күні терген бет -%? II күні терген бет -% ?
№ 1431. v = 84 км/сағ
30 % -ін жүрді
Барлығы -?
* <<АРҚАН ТАРТЫС>>
Топ басшылары дайындаған тапсырмаларын ұсынады.
* <<САҚИНА САЛУ>> тест тапсырмасы.
1-нұсқа
2-нұсқа
* 15 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.
А) 0,15; Ә) 1,5; Б) 1,15; В) 11,5.
* 17 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.
А) 0,17; Ә) 1,7; Б) 1,17; В) 11,7.
* 900-дің 15 %-ін тап.
А) 1350; Ә) 6; Б) 135; В) 75.
* 120-ның 40 %-ін тап.
А) 480; Ә) 3; Б) 80; В) 48.
* 70% -і 14-ке тең санды тап.
А) 25; Ә) 56; Б) 500; В) 20.
* 75% -і 15-ке тең санды тап.
А) 20; Ә) 600; Б) 55; В) 400.
* 710 неше процент құрайды.
А) 7; Ә) 70; Б) 0,7; В) 700.
* 610 неше процент құрайды.
А) 6; Ә) 60; Б) 0,6; В) 600.
* Бақта 7 жеміс ағашы бар. Бұл барлық ағаштың 35% -ін құрайды. Бақта барлығы неше ағаш бар?
А) 50; Ә) 28; Б) 42; В) 20.
* сыныпта 18 қыз бар. Бұл сыныптағы барлық оқушылардың 60% -і. Сыныпта барлығы неше оқушы бар?
А) 30; Ә) 28; Б) 42; В) 33.
* <<ОРАМАЛ ТАСТАМАҚ>>
Математикалық жұмбақ шешу.
* Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы, бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай. (натурал сан)
* Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық.
Басы да жоқ аяғы,
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
* Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қабын алдым.
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы да алдым.
Есептеші сонда бәрі,
Қанша болды, қолда бары? (6)
* САБАҚТЫ БЕКІТУ.
Сабақтың өтілу барысы туралы оқушылардың пікірін тыңдау. Білімдерін бағалау.
* ҮЙГЕ ТАПСЫРМА БЕРУ.
№1429, 1432, 1433, 1434, 1435.
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
<<Білімділер>> тобы
р/с
Оқушының аты-жөні
<<Аударыспақ>>
<<Көкпар>>
<<Арқан тартыс>>
<<Сақина салу>>
<<Орамал тастамақ>>
1
Исқақ Айдана
2
Марат Аманжол
3
Молдақұлова А
4
Матен Сабина
5
Молдақұл Сағи
6
Нұрымғали Жансая
7
Омарқұл Айерке
8
Қанапия Асхат
9
Рыскелді Дидар
10
Сатайбек Қуаныш
11
Салим Лаура
12
Тұрған Қуаныш
13
Үсен Назерке
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
<<Мұрагер>> тобы
р/с
Оқушының аты-жөні
<<Аударыспақ>>
<<Көкпар>>
<<Арқан тартыс>>
<<Сақина салу>>
<<Орамал тастамақ>>
1
Ордабай Әсел
2
Абайдолда Г
3
Ауелхан Ернар
4
Асен Смағұл
5
Алимжан Алмас
6
Абдыманап Н
7
Даулет Тоғжан
8
Джумабаев Рауан
9
Жақан Мақсат
10
Есембаев Самат
11
Көкенова Аида
12
Кадирсиз Еркем
13
Хасен Айым
Сабақтың мақсаты: 1) Берілген санның процентін, проценті бойынша санды табуға есептер шығару;
2) Процентке берілген есептерді шығара білуге машықтандыру, ойлау қабілет-
терін дамыту;
3) Ұлттық салт-дәстүрімізді бойларына сіңіре отырып ұлтжандылыққа, ұйым-
шылдыққа тәрбиелеу, экономикалық тәрбие беру;
Сабақ түрі: Ұлттық ойындарға негізделген сайыс сабақ.
Сабақ типі: Білімді бекіту.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, жалаушалар, слайд, семантикалық карта
Жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі.
* Үй тапсырмасын тексеру.
* <<Аударыспақ>> ойыны (тақырып бойынша сұрақ-жауап).
* <<Көкпар>>ойыны (оқулықпен жұмыс).
* <<Арқан тартыс>> ойыны (қарсылас топтардың сұрақтары).
* <<Сақина салу>>ойыны (тест тапсырмалары).
* <<Орамал тастамақ>> ойыны (математикалық жұмбақтар).
* Сабақты бекіту (сабақтың өтілуі туралы оқушылардың пікірі, сайыс қорытындысы, бағалау).
* Үйге тапсырма беру.
Барысы:
* ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру, Тәуелсіздіктің 20 жылдығы туралы шолу жасау, сабақтың өтілу тәртібімен таныстыру.
* ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
№1415. Ш: 104500-95000= 9500
9500/95000 *100% = 950/95 = 10% Ж: 10%
№ 1416. Ш: в = 6см, а = 6*80% = 6*80/100 = 4,8
S = а*в = 6*4,8 = 28,8 Ж: S =28,8 см[2]
№ 1417. 1) 36 ; 2) 56; 3) 56 ; 4) 75 ; 5) 85; 6) 36.
* <<АУДАРЫСПАҚ>>
* Процент деп нені айтады?
* Процент бөлшекпен қалай жазылады?
* Бөлшекті процентпен қалай жазады?
* Берілген санның процентін қалай табады?
* Проценті бойынша санды қалай табады?
* Бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше процент құрайтынын қалай табады?
* <<КӨКПАР>>
№ 1426. Барлығы : 28 оқушы
75% -і спортпен айналысады
Оқушы саны -?
№ 1427. Барлығы : 51 кг
90 % -і темір
Темір -? Никель-?
№ 1428.
70 % -і оқылды
42-бет қалды
Барлығы -?
№ 1430. Барлығы: 75 бет
I күні 21 бет терді.
I күні терген бет -%? II күні терген бет -% ?
№ 1431. v = 84 км/сағ
30 % -ін жүрді
Барлығы -?
* <<АРҚАН ТАРТЫС>>
Топ басшылары дайындаған тапсырмаларын ұсынады.
* <<САҚИНА САЛУ>> тест тапсырмасы.
1-нұсқа
2-нұсқа
* 15 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.
А) 0,15; Ә) 1,5; Б) 1,15; В) 11,5.
* 17 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.
А) 0,17; Ә) 1,7; Б) 1,17; В) 11,7.
* 900-дің 15 %-ін тап.
А) 1350; Ә) 6; Б) 135; В) 75.
* 120-ның 40 %-ін тап.
А) 480; Ә) 3; Б) 80; В) 48.
* 70% -і 14-ке тең санды тап.
А) 25; Ә) 56; Б) 500; В) 20.
* 75% -і 15-ке тең санды тап.
А) 20; Ә) 600; Б) 55; В) 400.
* 710 неше процент құрайды.
А) 7; Ә) 70; Б) 0,7; В) 700.
* 610 неше процент құрайды.
А) 6; Ә) 60; Б) 0,6; В) 600.
* Бақта 7 жеміс ағашы бар. Бұл барлық ағаштың 35% -ін құрайды. Бақта барлығы неше ағаш бар?
А) 50; Ә) 28; Б) 42; В) 20.
* сыныпта 18 қыз бар. Бұл сыныптағы барлық оқушылардың 60% -і. Сыныпта барлығы неше оқушы бар?
А) 30; Ә) 28; Б) 42; В) 33.
* <<ОРАМАЛ ТАСТАМАҚ>>
Математикалық жұмбақ шешу.
* Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы, бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай. (натурал сан)
* Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық.
Басы да жоқ аяғы,
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
* Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қабын алдым.
Екі дәптер, бір қарындаш,
Тіс ысқышты тағы да алдым.
Есептеші сонда бәрі,
Қанша болды, қолда бары? (6)
* САБАҚТЫ БЕКІТУ.
Сабақтың өтілу барысы туралы оқушылардың пікірін тыңдау. Білімдерін бағалау.
* ҮЙГЕ ТАПСЫРМА БЕРУ.
№1429, 1432, 1433, 1434, 1435.
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
<<Білімділер>> тобы
р/с
Оқушының аты-жөні
<<Аударыспақ>>
<<Көкпар>>
<<Арқан тартыс>>
<<Сақина салу>>
<<Орамал тастамақ>>
1
Исқақ Айдана
2
Марат Аманжол
3
Молдақұлова А
4
Матен Сабина
5
Молдақұл Сағи
6
Нұрымғали Жансая
7
Омарқұл Айерке
8
Қанапия Асхат
9
Рыскелді Дидар
10
Сатайбек Қуаныш
11
Салим Лаура
12
Тұрған Қуаныш
13
Үсен Назерке
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
<<Мұрагер>> тобы
р/с
Оқушының аты-жөні
<<Аударыспақ>>
<<Көкпар>>
<<Арқан тартыс>>
<<Сақина салу>>
<<Орамал тастамақ>>
1
Ордабай Әсел
2
Абайдолда Г
3
Ауелхан Ернар
4
Асен Смағұл
5
Алимжан Алмас
6
Абдыманап Н
7
Даулет Тоғжан
8
Джумабаев Рауан
9
Жақан Мақсат
10
Есембаев Самат
11
Көкенова Аида
12
Кадирсиз Еркем
13
Хасен Айым
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz