Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Сызықтық теңсіздіктер 6-сынып
* Сабақтың мақсаты: 1) Сызықтық теңсіздіктерді шешуге есептер шығару;
2) Теңсіздіктерді шешу және шешімдер жиынын анықтай білуге үйрету;
3) Ұйымшылдыққа, белсенділікке баулу;
2. Сабақ түрі: білімді бекіту.
3.Сабақ типі: әдеби-монтажды сабақ.
4. Қолданылатын көрнекіліктер: карточкалар, тест тапсырмалары.
Сабақ жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
* Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
* Білімді бекіту тапсырмалары 30 минут
* Сабақты қорыту, білім бағалау 4 минут
* Үйге тапсырма беру 1 минут
Сабақ барысы:
* ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
Оқушылардың сабаққа дайындығын, оқу құралдарын тексеру, сабақтың барысы мен мақсаты туралы түсінік
II.Үй тапсырмасын тексеру
III.Білімді бекіту тапсырмалары
* Музыкалық - әдеби монтаж
1-оқушы : Арифметикадан бастау алып,
Ұзақ сапар шектік біз.
Кейде құлап, қайта тұрып,
Осы күнге жеттік біз.
2-оқушы: Математика Ұлы атамыз,
Қажет болды адамдарға.
Туын жықпай келе жатыр,
Мынау қилы замандарда.
* Сұрақпен жұмыс
* Теңсіздіктің түрлері
* Сан аралықтары
* Теңсіздік қасиеттері
3-оқушы: Азияда ғылым қашан,
Нұрын шашты жарқырай?
Ғалымдары кімдер болды,
Айтыңдаршы жалпылай?!
4- оқушы: Ғалым болған ұл-қыздары,
Шығыстың бас жұлдыздары.
Ұлықбекті отқа жақты,
Сол заманның құзғындары.
5- оқушы: <<Екінші ұстаз>>- деп атады,
Фарабиді жұрт түгел.
Атамыздың трактатын,
Бағалы әлі ,мықты дер.
6-оқушы: Әл-Бируни-Әбуәли,
-Өзбекстан, тәжікстан !
Елдерінің мақтаны,
Қатарынан озып шыққан.
7- оқушы: Тоғызыншы - он бесінші,
Ғасырлардың алыбы.
Нұрын шашқан бар әлемге,
Бұлар - Азия ғалымы.
* Карточка тапсырмаларын орындау.
Теңсіздіктерді сан түзуінде кескіндеп, шешімдер жиынын сан аралығында жазыңдар.
* Х <= 3 , Х › -5,2
* Х >= 2, Х ‹ -3,7
* Х >= 7, Х ‹ -6,5
8-оқушы: Еуропа ғалымдары,
Бастау алды бұлардан.
Барын алып, жоғын тауып,
Алақайлап қуанған.
9-оқушы: Қолына алып бағындырды,
Он алтыншы ғасырды.
Білімді де, ғылымды да,
Пайдасына асырды.
10-оқушыы: Француздан виет шықты,
Кезегім менің келді деп.
Алгебралық символдарды,
Әріптермен белгілеп.
11-оқушы: Іле-шала Декарт келді,
Осы күнгі белгіні ап.
Бүгінгі ұрпақ, жазып жүрміз,
Декартша әлі белгілеп.
12-оқушы: Куб теңдеуді шешеміз деп,
Талап қылды әркімдер.
Итальяндық Тарталья алғаш,
Шешкен нағыз - кемеңгер!
13- оқушы: Мұра қылып жазып кетті,
Кардано оны жазбаша.
Бізге бүгін жетер ме еді,
Егерде ешкім жазбаса?
14-оқушы: Геометриялық тәсілменен,
Куб теңдеуді Хайям шешкен.
Әрі ақын ,әрі ғалым,
Мол бақытты бастан кешкен.
* Есептер шығару.
Х-тің мәні болатын натурал сандарды жаз:
* 14,2 <= Х <= 21, Х= 15, 16, 17, 18, 19,20,21.
* 8,3 <= Х <= 15 , Х= 9 ,10, 11,12,13,14,15.
* 5,5 <= Х <= 11,2, Х= 6, 7, 8, 9, 10, 11.
15-оқушы:Орыстарда бұл ғылым,
Дамыды қашан қарыштап.
Аты шықты кімдердің,
Айтыңдаршы дұрыстап.
16-оқушы: Орыстар да бастау алып,
Он жетінші ғасырдан.
Өндірісте, ғылымда,
Жаңалықтар ашылған.
17-оқушы: Ломоносов, Лобачевский-
Аты шыққан ғалымдар.
Мақтанышы өз елінің,
Мәңгі өшпес жалындар.
* Тест тапсырмаларын орындау.
р/с
1-нұсқа
р/с
2-нұсқа
1
Теңсіздіктің шешімін анықтаңыз:
2,3 Х <= 6,6
А) б) в)
1
Теңсіздіктің шешімін анықтаңыз:
-1,2 Х <= 3,2
А) б) в)
2
Х-тің мәнін табыңыз: 19 21
А) 19; б) 20; в) 21.
2
Х-тің мәнін табыңыз: 17 х 19
А) 17; б) 18; в) 19.
3
Теңсіздікті шешіңіз: 2х 12
А) б) в)
3
Теңсіздікті шешіңіз: 3х 12
А) б) в)
IV.Сабақты қорыту , оқушы білімін бағалау.
Сұрақтар: 1) Азия ғалымдары (Ұлықбек, Фараби, Әл-Бируни)
2) Еуропа ғалымдары (Декарт, Виет, Тарталья, Кардано)
3) Орыс ғалымдары (Ломоносов, Лобачевский)
4) Қазіргі қазақтан шыққан математик ғалымдар.
<<Математиканың әні>> орындалады.
V.Үйге тапсырма
2) Теңсіздіктерді шешу және шешімдер жиынын анықтай білуге үйрету;
3) Ұйымшылдыққа, белсенділікке баулу;
2. Сабақ түрі: білімді бекіту.
3.Сабақ типі: әдеби-монтажды сабақ.
4. Қолданылатын көрнекіліктер: карточкалар, тест тапсырмалары.
Сабақ жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
* Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
* Білімді бекіту тапсырмалары 30 минут
* Сабақты қорыту, білім бағалау 4 минут
* Үйге тапсырма беру 1 минут
Сабақ барысы:
* ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
Оқушылардың сабаққа дайындығын, оқу құралдарын тексеру, сабақтың барысы мен мақсаты туралы түсінік
II.Үй тапсырмасын тексеру
III.Білімді бекіту тапсырмалары
* Музыкалық - әдеби монтаж
1-оқушы : Арифметикадан бастау алып,
Ұзақ сапар шектік біз.
Кейде құлап, қайта тұрып,
Осы күнге жеттік біз.
2-оқушы: Математика Ұлы атамыз,
Қажет болды адамдарға.
Туын жықпай келе жатыр,
Мынау қилы замандарда.
* Сұрақпен жұмыс
* Теңсіздіктің түрлері
* Сан аралықтары
* Теңсіздік қасиеттері
3-оқушы: Азияда ғылым қашан,
Нұрын шашты жарқырай?
Ғалымдары кімдер болды,
Айтыңдаршы жалпылай?!
4- оқушы: Ғалым болған ұл-қыздары,
Шығыстың бас жұлдыздары.
Ұлықбекті отқа жақты,
Сол заманның құзғындары.
5- оқушы: <<Екінші ұстаз>>- деп атады,
Фарабиді жұрт түгел.
Атамыздың трактатын,
Бағалы әлі ,мықты дер.
6-оқушы: Әл-Бируни-Әбуәли,
-Өзбекстан, тәжікстан !
Елдерінің мақтаны,
Қатарынан озып шыққан.
7- оқушы: Тоғызыншы - он бесінші,
Ғасырлардың алыбы.
Нұрын шашқан бар әлемге,
Бұлар - Азия ғалымы.
* Карточка тапсырмаларын орындау.
Теңсіздіктерді сан түзуінде кескіндеп, шешімдер жиынын сан аралығында жазыңдар.
* Х <= 3 , Х › -5,2
* Х >= 2, Х ‹ -3,7
* Х >= 7, Х ‹ -6,5
8-оқушы: Еуропа ғалымдары,
Бастау алды бұлардан.
Барын алып, жоғын тауып,
Алақайлап қуанған.
9-оқушы: Қолына алып бағындырды,
Он алтыншы ғасырды.
Білімді де, ғылымды да,
Пайдасына асырды.
10-оқушыы: Француздан виет шықты,
Кезегім менің келді деп.
Алгебралық символдарды,
Әріптермен белгілеп.
11-оқушы: Іле-шала Декарт келді,
Осы күнгі белгіні ап.
Бүгінгі ұрпақ, жазып жүрміз,
Декартша әлі белгілеп.
12-оқушы: Куб теңдеуді шешеміз деп,
Талап қылды әркімдер.
Итальяндық Тарталья алғаш,
Шешкен нағыз - кемеңгер!
13- оқушы: Мұра қылып жазып кетті,
Кардано оны жазбаша.
Бізге бүгін жетер ме еді,
Егерде ешкім жазбаса?
14-оқушы: Геометриялық тәсілменен,
Куб теңдеуді Хайям шешкен.
Әрі ақын ,әрі ғалым,
Мол бақытты бастан кешкен.
* Есептер шығару.
Х-тің мәні болатын натурал сандарды жаз:
* 14,2 <= Х <= 21, Х= 15, 16, 17, 18, 19,20,21.
* 8,3 <= Х <= 15 , Х= 9 ,10, 11,12,13,14,15.
* 5,5 <= Х <= 11,2, Х= 6, 7, 8, 9, 10, 11.
15-оқушы:Орыстарда бұл ғылым,
Дамыды қашан қарыштап.
Аты шықты кімдердің,
Айтыңдаршы дұрыстап.
16-оқушы: Орыстар да бастау алып,
Он жетінші ғасырдан.
Өндірісте, ғылымда,
Жаңалықтар ашылған.
17-оқушы: Ломоносов, Лобачевский-
Аты шыққан ғалымдар.
Мақтанышы өз елінің,
Мәңгі өшпес жалындар.
* Тест тапсырмаларын орындау.
р/с
1-нұсқа
р/с
2-нұсқа
1
Теңсіздіктің шешімін анықтаңыз:
2,3 Х <= 6,6
А) б) в)
1
Теңсіздіктің шешімін анықтаңыз:
-1,2 Х <= 3,2
А) б) в)
2
Х-тің мәнін табыңыз: 19 21
А) 19; б) 20; в) 21.
2
Х-тің мәнін табыңыз: 17 х 19
А) 17; б) 18; в) 19.
3
Теңсіздікті шешіңіз: 2х 12
А) б) в)
3
Теңсіздікті шешіңіз: 3х 12
А) б) в)
IV.Сабақты қорыту , оқушы білімін бағалау.
Сұрақтар: 1) Азия ғалымдары (Ұлықбек, Фараби, Әл-Бируни)
2) Еуропа ғалымдары (Декарт, Виет, Тарталья, Кардано)
3) Орыс ғалымдары (Ломоносов, Лобачевский)
4) Қазіргі қазақтан шыққан математик ғалымдар.
<<Математиканың әні>> орындалады.
V.Үйге тапсырма
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz