Қазақстандағы сөйлем мүшелері

Қазақ тілі пәні мұғалімі

Маликова Айнұр Кеңесбайқызының

сабақ жоспары.

Қазақ тілі 8 сынып

Сабақ тақырыбы: Қазақстандағы сөйлем мүшелері.

Жалпы мақсаты: Сөйлем мүшелері туралы түсінік беру, грамматикалық белгілерін ажырата білуге, сөйлем ішіндегі сөйлем мүшелерін дұрыс қолдануға дағдыландыру. Ойлау қабілетін арттыру, өз бетінше жұмыс істеуге мүмкіндік бере отырып, ойларын еркін жеткізуге баулу.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Лексикалық тақырып бойынша көп сөздер мен сөйлемдер үйренеді. Бір-бірін оқытуда жауапкершілікті сезініп, түсінгенін өз мысалдарымен дәлелдеп жеткізуге тырысады. Бір-бірін мұқият тыңдайды, жаңа сөздер мен сөйлемдерді қолданып, мәтін құра алады. Сөйлем ішіндегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдануға үйренеді.

Негізгі идеялар: Оқушыларға тақырыпты өзіндік меңгеруіне үйрету, ауыз-екі-сөйлеу тілін дамыту.

Сабақта қолданылатын материалдар: Суреттер, үлестірме кәртішкесі, алфавит тізбегі, слайд-презентация

Оқыту әдістері: «Сұрақты тауып ал», «Көршіңмен сырлас», «Алфавит тізбегі», «Ұшбұрыш» әдістері, Жеке тұлғаға бағытталған технология элементі. Деңгей бойынша оқыту 1. Диалог 2. сұрақ-жауап әдісі

3. жұптық, ұжымдық жұмыс 4. түсіндіру әдісі

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер: Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер: Психологиялық ахуал
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасқаннан кейін жағымды көңіл туғызу үшін бір- біріне жақсы тілек білдіруін сұраймын.
Оқушылардың іс-әрекеті: Қысында отырған сыныптастарына қазақша лебіздерін білдіреді.
Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер: Кіріспе бөлімі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер:

Үй жұмысын тексеру

Жеке тұлғаға бағытталған тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті: Модуль бойынша өткен мәтіндердің мазмұнын тексеру үшін әр оқушыны сынып алдында сурет бойынша сөйлетемін.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Кезек-кезекпен суретті таңдайды да, әңгіме құрады.

( барыс, қыран, күн, бәйтерек, шаңырақ, Астана, ою)

Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер: Оқушылық деңгей
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер:

«Сұрақты тауып ал»

әдісі

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақтада «Қазақстан» тақырыбына бірнеше сөйлемді оқушыларға кезекпен оқытамын да, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай қандай сөйлем екенін ажыратуды сұраймын.

а) Отансүйгіштік қазақтар үшін ең жоғары қасиет болып саналады.

в) Тудың ортасында жарқырап шыққан күн-бейбітшіліктің белгісі.

с) Әсем Есілдің оң жағасындасалынып жатқан жаңа Астананың сұлулығы ерекше.

д) Мемлекетімізде әр түрлі ұлттар тату өмір сүріп жатыр.

е) Қазақстанның жер көлемі

2, 7 миллион шаршы

шақырымнан асады.

ж) Қазақстан- көп ұлтты

егеменді мемлекет.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Тақтадағы сөйлемдерді мәнерлеп оқиды. Бұл сөйлемдер қандай сұраққа жауап екенін айтады. Сұраулы сөйлем құрады.

а) Қазақстан қандай мемлекет?

в) Тудағы күн нені білдіреді?

с) Астана қай жерде орналасқан?

д) Қазақстанның жер көлемі қанша?

е) Қазақтар үшін ең жоғары қасиет?

Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер: Алгоритмдік деңгей
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер:

«Көршіңмен сырлас» әдісі

( жұптық жұмыс)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сөйлем сөйлем мүшелері

тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелер

а) Оқушыларға тақтадағы тірек сызба бойынша жұмыс істеуді тапсырамын.

в) Бағыттаушы сұрақтар арқылы ережені сұраймын.

с) бай, рәміздер, қазақстандықтар, бәйтерек, Жолдау сөздерімен сөйлем құруды тапсырамын.

Оқушылардың іс-әрекеті:

а) Ең алдымен, оқушылар ойланады. Өз білімдерімен көршілерімен бөліседі, бір-бірінің жауабын толықтырады да, ойларын ортаға салады.

в) Ережені мысалмен дәлелдейді.

с) Берілген сөздермен әр қайсысы жайылма сөйлем құрастырады.

Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер: Эвристикалық деңгей
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақырыпты қаншалықты меңгергенін бақылау үшін ауызша жұмыс жүргіземін.

а) Біз отыншыл болуымыз керек.

в) Әке-шешесін сыйлаған балада намыс болады.

с) Адам өз ісінің шебері болу керек.

д) Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау керек.

е) Астана- мемлекетіміздің бас қаласы.

Оқушылардың іс-әрекеті: Кезекпен берілген сөйлемдердің тұрлаулы мүшелерін табады.
Сабақ кезеңдері мен әдіс-тәсілдер: Шығармашылық деңгей
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың

Ұқсас жұмыстар
Бұйрықты сөйлем
1920 – 1930 жылдардағы Қазақстандағы индустрияландыру 9 сынып
Жайылма сөйлем
Сөйлем мүшелеріне сұрақ қой
Қазақ зиялылары кімдер
Сөйлемнің дара және күрделі түрлері. 4 сынып
Сөйлем мүшелері жайлы ақпарат
Практикалық тапсырмалар
Тұрлаусыз мүшелер
Сөйлем мүшелері.2-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz