М. дулатовтың "қош келдің - наурыз! "

Тақырыбы : Қош келдің, Наурыз !
Мақсаты : Жыл мезгілдеріне тоқтала отырып, көктем мезгіліндегі наурыз
мерекесін балаларға толық меңгерту.
Оқығаннан алған әсерін шығармашылықпен көрсете алу.
Ізгілікті - елжанды дара тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дамыта оқыту техналогиясы
Сабақтың әдіс - тәсілдері : Түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, көрнекілік.
Көрнекілігі: Автордың суреті, кластер мерекелерге, «Балдырған», «Мөлдір бұлақ», «Айгөйлек» журналдары
Өту барысы :
- Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың сабаққа әзірленулерін қадағалау. Келген қонақтарға орындарынан тұрып амандасу.
- Өткенді қайталау, тексеру, үй жұмысын сұрау.
а) - Бір жылда қанша мезгіл болады ?
- 4
- Қандай ?
- Қыс, көктем, жаз, күз.
- Қазір жылдың қай мезгілі ?
- Көктем
- Үйге қандай тапсырма берілді ?
- Қабыкен Мұқышевтың «Көктем» өлеңін жатқа айту.
ә) - Осы көктемнің қандай мерекелрін білесіңдер ?
- 8 наурыз, 22 наурыз
- Тағы осы екі мерекелерден басқа тағы қандай мерекелерді білесіңдер ? (гүл түрінде кластер құрастыру)
1 - 2 қаңтар Жаңа жыл
8 наурыз Халықаралық әйелдер күні
22 наурыз Наурыз мерекесі
1 мамыр Қазақстан халқының бірлігі мерекесі
9 мамыр Жеңіс күні
30 тамыз Конституция күні
16 - 17 желтоқсан Тәуелсіздік күні
- Жаңа сабақ.
а) Осы мерекенің ішіндегі біздің өтетініміз М. Дулатовтың «Хош келдің, Наурыз !» тақырыбын өтеміз.
ә) Мақсатын айту
б) М. Дулатов кім ?
( Өткен сабақты еске түсіре отырып, автордың өмірбаянына тоқталу. )
в) М. Дулатовтың «Қош келдің, Наурыз !» тақырыбы бойынша әңгіме жүргізбекпіз сондықтан сендер наурыз жайлы не білесіңдер?
г) Бізде бүгін «Балдырған», «Мөлдір бұлақ», «Айгөйлек» журналдарынан кішкентай жазушы, журналистер келіп отыр.
Сендер наурыз мерекесі жайлы қандай ой, мысалдар білесіңдер ? (Әр журналдың атынан үш оқушы қысқаша наурыз туралы үзінді оқиды . )
д) - Ал, балалар енді мәтінді абзацқа бөліп дауыстап оқимыз, тізбектей . (әр абзацты талдау)
- Оқи отырып «түртіп алу» тапсырмасы бойынша сөздік жұмысын жүргіземіз. Қарындашты алып оқулыққа белгілейміз
-- мен үшін түсініксіз
+ мен үшін жаңа ақпарат
? мені таң қалдырды
V білмеймін
е) Мәтін оқылып қортындыланған соң. «түртіп алу» тапсырмасын талдау және дәптерге жазу.
ж) - Сонымен, балалар наурыз жыл басы екенін білеміз. Біз тағы қандай мерекені жыл басы етіп тойлаймыз ?
- Наурыз мейрамы және Жаңа жыл мерекесі
Екі мерекені вендиограммасы бойынша салыстыру.
Жаңа жыл Наурыз мерекесі
мерекесі
з) Салыстыру бойынша кішкене журналистерге сөз беріу
- Қорыту, пысықтау.
а) Карточка тарату.
Бес жол өлең жазу.
1 Не?
2 Қандай ?
3 Не істеді?
4 Синонимі
5 Қорытатын бір сөйлем жазу.
ә) Бата айту
- Үйге тапсырма.
«Қазақ халқының табиғат құбылысына зор мән беретіні» жайлы ата - анадан сұрап білу.
- Бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz