Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
М. дулатовтың "қош келдің - наурыз! "
Тақырыбы : Қош келдің , Наурыз !
Мақсаты : Жыл мезгілдеріне тоқтала отырып , көктем мезгіліндегі наурыз
мерекесін балаларға толық меңгерту.
Оқығаннан алған әсерін шығармашылықпен көрсете алу.
Ізгілікті - елжанды дара тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дамыта оқыту техналогиясы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, көрнекілік.
Көрнекілігі: Автордың суреті, кластер мерекелерге, <<Балдырған>>, <<Мөлдір бұлақ>>, <<Айгөйлек>> журналдары
Өту барысы :
* Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың сабаққа әзірленулерін қадағалау. Келген қонақтарға орындарынан тұрып амандасу.
* Өткенді қайталау, тексеру, үй жұмысын сұрау.
а) - Бір жылда қанша мезгіл болады ?
- 4
- Қандай ?
- Қыс, көктем, жаз, күз.
- Қазір жылдың қай мезгілі ?
- Көктем
- Үйге қандай тапсырма берілді ?
- Қабыкен Мұқышевтың <<Көктем>> өлеңін жатқа айту.
ә)- Осы көктемнің қандай мерекелрін білесіңдер ?
- 8 наурыз, 22 наурыз
- Тағы осы екі мерекелерден басқа тағы қандай мерекелерді білесіңдер ? (гүл түрінде кластер құрастыру)
1 - 2 қаңтар Жаңа жыл
8 наурыз Халықаралық әйелдер күні
22 наурыз Наурыз мерекесі
1 мамыр Қазақстан халқының бірлігі мерекесі
9 мамыр Жеңіс күні
30 тамыз Конституция күні
16 - 17 желтоқсан Тәуелсіздік күні
* Жаңа сабақ.
а) Осы мерекенің ішіндегі біздің өтетініміз М. Дулатовтың <<Хош келдің , Наурыз !>> тақырыбын өтеміз.
ә) Мақсатын айту
б) М. Дулатов кім ?
( Өткен сабақты еске түсіре отырып , автордың өмірбаянына тоқталу.)
в) М. Дулатовтың <<Қош келдің , Наурыз !>> тақырыбы бойынша әңгіме жүргізбекпіз сондықтан сендер наурыз жайлы не білесіңдер?
г) Бізде бүгін <<Балдырған>>, <<Мөлдір бұлақ>>, <<Айгөйлек>> журналдарынан кішкентай жазушы , журналистер келіп отыр.
Сендер наурыз мерекесі жайлы қандай ой , мысалдар білесіңдер ? (Әр журналдың атынан үш оқушы қысқаша наурыз туралы үзінді оқиды .)
д) - Ал , балалар енді мәтінді абзацқа бөліп дауыстап оқимыз , тізбектей . (әр абзацты талдау)
- Оқи отырып <<түртіп алу>> тапсырмасы бойынша сөздік жұмысын жүргіземіз. Қарындашты алып оқулыққа белгілейміз
-- мен үшін түсініксіз
+ мен үшін жаңа ақпарат
? мені таң қалдырды
V білмеймін
е) Мәтін оқылып қортындыланған соң. <<түртіп алу>> тапсырмасын талдау және дәптерге жазу.
ж) - Сонымен , балалар наурыз жыл басы екенін білеміз. Біз тағы қандай мерекені жыл басы етіп тойлаймыз ?
- Наурыз мейрамы және Жаңа жыл мерекесі
Екі мерекені вендиограммасы бойынша салыстыру.
Жаңа жыл Наурыз мерекесі
мерекесі
з) Салыстыру бойынша кішкене журналистерге сөз беріу
* Қорыту , пысықтау.
а) Карточка тарату.
Бес жол өлең жазу.
1 Не?
2 Қандай ?
3 Не істеді?
4 Синонимі
5 Қорытатын бір сөйлем жазу.
ә) Бата айту
* Үйге тапсырма.
<<Қазақ халқының табиғат құбылысына зор мән беретіні>> жайлы ата - анадан сұрап білу.
* Бағалау
Мақсаты : Жыл мезгілдеріне тоқтала отырып , көктем мезгіліндегі наурыз
мерекесін балаларға толық меңгерту.
Оқығаннан алған әсерін шығармашылықпен көрсете алу.
Ізгілікті - елжанды дара тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дамыта оқыту техналогиясы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, көрнекілік.
Көрнекілігі: Автордың суреті, кластер мерекелерге, <<Балдырған>>, <<Мөлдір бұлақ>>, <<Айгөйлек>> журналдары
Өту барысы :
* Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың сабаққа әзірленулерін қадағалау. Келген қонақтарға орындарынан тұрып амандасу.
* Өткенді қайталау, тексеру, үй жұмысын сұрау.
а) - Бір жылда қанша мезгіл болады ?
- 4
- Қандай ?
- Қыс, көктем, жаз, күз.
- Қазір жылдың қай мезгілі ?
- Көктем
- Үйге қандай тапсырма берілді ?
- Қабыкен Мұқышевтың <<Көктем>> өлеңін жатқа айту.
ә)- Осы көктемнің қандай мерекелрін білесіңдер ?
- 8 наурыз, 22 наурыз
- Тағы осы екі мерекелерден басқа тағы қандай мерекелерді білесіңдер ? (гүл түрінде кластер құрастыру)
1 - 2 қаңтар Жаңа жыл
8 наурыз Халықаралық әйелдер күні
22 наурыз Наурыз мерекесі
1 мамыр Қазақстан халқының бірлігі мерекесі
9 мамыр Жеңіс күні
30 тамыз Конституция күні
16 - 17 желтоқсан Тәуелсіздік күні
* Жаңа сабақ.
а) Осы мерекенің ішіндегі біздің өтетініміз М. Дулатовтың <<Хош келдің , Наурыз !>> тақырыбын өтеміз.
ә) Мақсатын айту
б) М. Дулатов кім ?
( Өткен сабақты еске түсіре отырып , автордың өмірбаянына тоқталу.)
в) М. Дулатовтың <<Қош келдің , Наурыз !>> тақырыбы бойынша әңгіме жүргізбекпіз сондықтан сендер наурыз жайлы не білесіңдер?
г) Бізде бүгін <<Балдырған>>, <<Мөлдір бұлақ>>, <<Айгөйлек>> журналдарынан кішкентай жазушы , журналистер келіп отыр.
Сендер наурыз мерекесі жайлы қандай ой , мысалдар білесіңдер ? (Әр журналдың атынан үш оқушы қысқаша наурыз туралы үзінді оқиды .)
д) - Ал , балалар енді мәтінді абзацқа бөліп дауыстап оқимыз , тізбектей . (әр абзацты талдау)
- Оқи отырып <<түртіп алу>> тапсырмасы бойынша сөздік жұмысын жүргіземіз. Қарындашты алып оқулыққа белгілейміз
-- мен үшін түсініксіз
+ мен үшін жаңа ақпарат
? мені таң қалдырды
V білмеймін
е) Мәтін оқылып қортындыланған соң. <<түртіп алу>> тапсырмасын талдау және дәптерге жазу.
ж) - Сонымен , балалар наурыз жыл басы екенін білеміз. Біз тағы қандай мерекені жыл басы етіп тойлаймыз ?
- Наурыз мейрамы және Жаңа жыл мерекесі
Екі мерекені вендиограммасы бойынша салыстыру.
Жаңа жыл Наурыз мерекесі
мерекесі
з) Салыстыру бойынша кішкене журналистерге сөз беріу
* Қорыту , пысықтау.
а) Карточка тарату.
Бес жол өлең жазу.
1 Не?
2 Қандай ?
3 Не істеді?
4 Синонимі
5 Қорытатын бір сөйлем жазу.
ә) Бата айту
* Үйге тапсырма.
<<Қазақ халқының табиғат құбылысына зор мән беретіні>> жайлы ата - анадан сұрап білу.
* Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz