9-сынып химия: Тұздардың гидролизі - теория, теңдеулер және ерітінді ортасын болжау

Пәні: химия

Сыныбы: 9«А» 26. 10. 2013

Тақырып: Тұздар гидролизі

Мақсаты : тұздар гидролизі туралы түсінікпен танысу. Тұздар гидролизінің

теңдеулерін құруды үйрену, әртүрлі тұз ерітінділерінің ортасын

болжап айта білу

Міндеттері: 1. Заттардың суда еруі тек физикалық процесс емес, еріген заттың

сумен әрекеттесуімен қатар жүретін химиялық процесс екендігі

туралы ұғымдарды тереңдету.

2. Сыни көзқарасын қалыптастыру .

3. Зерттеушілік қабілеттерін, күнделікті тұрмыстағы гидролиз

реакцияларын және олардың маңызын танып-білуге

дағдыландыру

Күтілетін нәтиже: 1. Тұздар гидролизі туралы түсініктері қалыптасады.

2. Гидролиз теңдеулерін құра алады, ерітінділерін ортасын

болжап айтады.

3. Өз бетінше тапсырманы орындайды.

4. Сұрақ қоя біледі.

5. Топпен жұмыс жасайды.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: 1. «Бес жолды өлең» стратегиясы

2. Сұрақ-жауап

3. Бағытталған оқыту

4. Зертханалық тәжірибе

5. Семантикалық карта

6. Сұрақты тап

7. Тақырыптық теннис

8. Кубизм стратегиясы

Көрнекіліктері: тақырыпқа байланысты слайдтар, электронды

оқулық, үлестірмелі тапсырма парақшалары, бағалау

парақтары, кубиктер, әртүрлі геометриялық пішіндер

қиындылары.

Сабақ барысы: I . Ұйымдастыру.

Сыныпты геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу

II. Үй тапсырмасын сұрау: 1. Қалтадағы сұрақтар

1- қалта

1. Электролиттік диссоциация теориясы бойынша қышқылдарға анықтама бер.

2. Оқулықтан 8 жаттығу

2-қалта

1. Электролиттік диссоциация теориясы бойынша тұздарға анықтама беру

2. 5- жаттығу

3-қалта

1. Күшті электролитке жататын қышқылдарға және негіздерге мысал келтіріңдер.

2. 9 - жаттығу

2. «Бес жолды өлең»

Үй тапсырмасына берілген қышқыл, негіз, тұздарға «Бес жолды өлең»

III. Мағынаны тану. Бағыттталған оқыту. Алдымен тақырып бойынша түсінік беру.

Тақтаға күшті қышқыл, күшті негіз, әлсіз негіз бен әлсіз қышқылдардың формулаларын жазу.

Тақырыпты алдын-ала бөліктерге бөлу. Оқушылар әр бөлікті оқығаннан кейін сұрақтар қою.

1. Бейтарап ерітінді қандай ерітінді.

2. Сілтілік ерітіндіде қандай иондар артық болады?

3. Сутек иондары артық болса, қандай ерітінді болады?

2-бөлім бойынша

1. Әлсіз негізбен күшті қышқылдан түзілген тұздар гидролизі кезінде ерітіндіде қандай иондар жиналады және орта қандай болады?

2. Тұздар гидролизі деген не?

3-бөлім

1. Күшті негізбен әлсіз қышқылдан түзілген тұздар гидролизінде қандай иондар артық жиналады және орта қандай болады?

2. Әлсіз негіз бен әлсіз қышқылдан түзілген тұздардың гидролиздену процесі қалай жүреді?

4-бөлім

1. Сутектің көрсеткіш деген не? Қалай өрнектеледі?

2. Бейтарап, сілтілік, қышқылдық ортада рН қалай сипатталады?

3. Тұздар гидролизінің биосферадағы маңызы қандай?

2-зертханалық тәжірибе. Электронды оқулықтан зертханалық тәжірибені проектор арқылы көрсетіп, нәтижесін дәптерге жазу.

Семантикалық картамен жұмыс.

Тұздардың формуласы
Тұздардың атауы
Тұзға сәйкес келетін негіз
Тұзға сәйкес келетін қышқыл
Тұздардың формуласы: СuCL 2
Тұздардың атауы:
Тұзға сәйкес келетін негіз:
Тұзға сәйкес келетін қышқыл:
Тұздардың формуласы: AL 2 (SO 4 ) 3
Тұздардың атауы:
Тұзға сәйкес келетін негіз:
Тұзға сәйкес келетін қышқыл:
Тұздардың формуласы: K 2 CO 3
Тұздардың атауы:
Тұзға сәйкес келетін негіз:
Тұзға сәйкес келетін қышқыл:
Тұздардың формуласы: Fe(NO 3 ) 3
Тұздардың атауы:
Тұзға сәйкес келетін негіз:
Тұзға сәйкес келетін қышқыл:
Тұздардың формуласы: NaHS
Тұздардың атауы:
Тұзға сәйкес келетін негіз:
Тұзға сәйкес келетін қышқыл:

«Сұрақты тап»: Топтарға парақшалар таратылып беріледі: 1. Әр топ жауап жазады. Сағат тілімен бір-біріне ауыстырады.

2. Жазылған жауапқа сұрақ жазады.

Одан кейін сұрақтарға жауаптарды табады. Әр топтан сұрақты және оған жазылған жауапты оқиды.

Сергіту сәті: Тақырыптық теннис

Тақырыпты қорытындылау

«Кубизм» стратегиясы

Кубиктің алты қырына жазылған тапсырмалар

Үйге: §12 5-9 жаттығу

Бағалау:

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні
Бес жолды өлең 2балл

Сұрақ-жауап

2балл

Бағытталған оқу

4 балл

Зерт. жұмыс

3 балл

Сұрақты тап

2балл

Тақырыптық

теннис

10 балл

Кубизм

2 балл

Жалпы балл
Бағасы
Оқушының аты-жөні:
Бес жолды өлең 2балл:
Сұрақ-жауап2балл:
Бағытталған оқу4 балл:
Зерт. жұмыс3 балл:
Сұрақты тап2балл:
Тақырыптықтеннис10 балл:
Кубизм2 балл:
Жалпы балл:
Бағасы:
Оқушының аты-жөні:
Бес жолды өлең 2балл:
Сұрақ-жауап2балл:
Бағытталған оқу4 балл:
Зерт. жұмыс3 балл:
Сұрақты тап2балл:
Тақырыптықтеннис10 балл:
Кубизм2 балл:
Жалпы балл:
Бағасы:
Оқушының аты-жөні:
Бес жолды өлең 2балл:
Сұрақ-жауап2балл:
Бағытталған оқу4 балл:
Зерт. жұмыс3 балл:
Сұрақты тап2балл:
Тақырыптықтеннис10 балл:
Кубизм2 балл:
Жалпы балл:
Бағасы:
Оқушының аты-жөні:
Бес жолды өлең 2балл:
Сұрақ-жауап2балл:
Бағытталған оқу4 балл:
Зерт. жұмыс3 балл:
Сұрақты тап2балл:
Тақырыптықтеннис10 балл:
Кубизм2 балл:
Жалпы балл:
Бағасы:

Бағалау шкаласы:

20 -25 - «5»

15-19- «4»

8- 15 - «3»

1-7 - «2»


Ұқсас жұмыстар
8-сынып химия сабағы: Тұздардың жіктелуі, алынуы, қасиеттері және қолданылуы
9-сынып: Қышқылдардың, сілтілердің және тұздардың диссоциациялануы - сабақ жоспары
Химия сабақтарында сыни ойлауды дамыту технологиялары: теория және практикалық қолданылуы
Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқылдар, негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттері - 9 сынып зерттеу сабағы
Шар мен сфераның жазықтықпен қимасы: теория, теңдеулер және есептер
9-сынып химия пәні бойынша мемлекеттік аттестаттау материалдары: 25 билеттің тақырыптары мен есептері
Тұздардың жіктелуі, алынуы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
Тұздардың химиялық құрамы, алыну әдістері және қасиеттері
9-сынып химия сабағы: судың кермектігі және оны жою жолдары
9-сынып оқушыларына арналған Тұрмыстағы химия элективті курс бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz