Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Қош бол, балдай тәтті балабақша!

Тақырыбы: Қош бол, балдай тәтті балабақша!
Қатысушытар: балабақша түлектері
Тасша бала
Тәрбиешілер: Абеуова Лаура Дынымхановна
Сагинбаева Алмагул Толегеновна
Тәрбиеші: Балдай тәтті балалар,
Алдыңда білім мектеп бар.
Өзеріңнен өтеді,
Өнерлі де даналар.
Өтті қызық көп күндер,
Бір белестен өттіңдер.
Өсті міне бойларың,
Өсті ақыл ойларың.
Қуанышқа ортақпыз,
Құтты болсын тойларың !

Таудай биік талабың,
Жақсы көреді сабақты.
Тақпақ айту өнерін.
Тамила, Алия, Богдан, Назира айтады.

Тамила: Біз балалар бағында
Тұрамыз өте көңілді.
Көп болсақта достықпен,
Өткіземіз өмірді.

Богдан: Құшағында жарқылдап,
Өтті сәби күндерім.
Би биледім, ән тыңдап,
Алаңдауды білмедім.

Назира: Бала бақшка есігін
Үшке тола ашқанбыз.
Балапандай өсіріп,
Мәпелейді бақшамыз.

Ән: <<Кел бақшаға>>
--------------------------------------------------------------------------------
Біздің балалардың әнін көңіл бөліп тыңдауларыңызды сұраймыз.
--------------------------------------------------------------------------------

Ал балалар сендердің естеріңде біздің балабақша жайлы қандай жақсы ойларың қалды ?

Богдан Әртүрлі ойыншықтар бар.
Бексұлтан Балдай тәтті тағамдары бар.
Алия Топтағы балаларды сағынам.

Богдан: Іш ауырса ,
Тіс ауырса ,
Бізге дәрі береді.
Бақшамызда барлық бала,
Дәрігерді жақсы көреді.

Бексұлтан: Ақ төсекке жатқызып,
Тәтті тағам ұсынған.
Бала болып ойнаған,
Күтуші апай сағынам.

Алия: Томпиған дәмді баурсақ,
Бізге арнап пісірген.
Шебер қолды аспазшы,
--------------------------------------------------------------------------------
Апайлар есте қалады.
--------------------------------------------------------------------------------

Біздің балдырғандардың тағы бір әнін тыңдауға рұқсат етіңіздер.
--------------------------------------------------------------------------------
Ән: <<Бәрімізге мереке>>
--------------------------------------------------------------------------------

Тасша бала ортаға келеді. Амандасады. Не болып жатқанын сұрайды.
* Ассалаумағалейкум жиналған қауым. Өзі бұл жерде не болып жатыр ?
* Сәлематсызба тасша бала. Сіз балабақшаның салтанатты жиынына келдіңіз.Біз жас бүлдіршіндерді мектепке оқуға шығарып салып жатырмыз. (Сөмкесінде тас, ағаш, пистолет, рагатка т. б. заттарды төгеді.)
* Ой балалар, Тасша баланың алып келген заттары мектепке баратын балалардың заттарына ұқсайма ?
* Жоқ.
* Мұндай заттарды ұстауға болады ма?
* Жоқ.
* Олай болса, біз тасша балаға қандай үлгілі, тәртіпті екенімізді көрсетейікш. Көрсетеміз бе?
* Иә.
* Олай болса біздің кішкентай бүлдіршіндеріміз мақал - мәтел біледі. Осыдан бастайық.
Нұрсұлтан: Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.

Аружан: Жақсы бала - еңбекшіл
Жаман бала - себепшіл.

Эрик: Ойна да күл, оқы да біл.

Дария: Көп біл, аз сөйле.

Тасша бала
- Ой мен кішкене бүлдіршіндерге өте риза болдым. Рахмет сендерге. Енді сендерге
мен жұмбақ жасырғым келіп тұр. Жасырсам шешесіңдер ма ?
- Иә.
Қабат , қабат қаттама,
Ақылың болса аттама .
( кітап)
Ізі жол болып қалады,
Алтын жинап алады.
( қалам )
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
( сызғыш )
Ортасында шегесі,
Жіп жіңішке денесі.
--------------------------------------------------------------------------------
( қарындаш )

- Тасша бала мектепке барамын дейді, сөмкесін толтырып алыпты. Қане көрейік (сөмкедегі барлық заттар төгіледі)
- Ал балалар, менің мектепке баратын балаларға бір ойыным бар.
--------------------------------------------------------------------------------
Екі топқа бөліп жарыстыру. Балаларға сөмкеге керекті құрал жабдықтарды салдыру.
--------------------------------------------------------------------------------

Тасша баланың екінші ойыны. << Мен өскенде кім болам ? >>
--------------------------------------------------------------------------------
( Ортаға мамандық иелерінің суреттерін жайып, және ән әуенінқою, балалар айналып жүреді. Әуен тоқтағанда әр бала жанындағы суретті алады. Сол суретте кім бейнеленсе сол маман иесі болатынын айту.)
--------------------------------------------------------------------------------

Өз қуыршақтарына арнап Айгерім мен Назерке тақпақ айтпақ..
Айгерім: Сөйлемейсің сен неге ,
Тілің жоқ па қуыршақ.?
Назерке: Жуынбайсың сен неге,
Кірің жоқ па қуыршақ ?
Айгерім: Аяғың бар сен неге ,
Жүре алмайсың қуыршақ.?
Назерке: Жұмасағанда неге сен,
Тіл алмайсың қуыршақ ?
Айгерім: Біз күлгенде күлмейсің ,
Аңқаусың ба қуыршақ ?
Назерке: Бізбен бірге жүрмейсің ,
--------------------------------------------------------------------------------
Жалқаусың ба қуыршақ ?
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Тәрбиеші: Би билеп жандандырған,
--------------------------------------------------------------------------------
Елді есінен тандырған.
--------------------------------------------------------------------------------
Бұлақтай тасыған өнері,
--------------------------------------------------------------------------------
<<Қуыршақ >> биі шеберлі.
--------------------------------------------------------------------------------
Би: <<Қуыршақ>>
--------------------------------------------------------------------------------

Құйқылжытып ән салған,
Әніне жұрт тамсанған
Әнші біздің Бексұлтан мен Айгерім
Ән: <<Бала тілі>>

Хор: <<Жас дәуірдің түлегіміз.>>


Ұқсас жұмыстар
Әліппемен ұстазға
Балалардың бал мекені!
Қош бол менің қасиетті ӘЛІППЕМ
Рахмет саған, Әліппе
Ойынсоңында балаларды мадақтау
Меңгеруші апайға
ҚОШ БОЛ, БАЛАБАҚШАМЫЗ
"әнші балапан" 1 сыныптар арасындағы ән байқауы
Антонимдерді қайталау. 5-сынып
СӨЗДЕРДІ ТАП
Пәндер