Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары

Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Сабақ тақырыбы
Координаттық жазықтық
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Мақсаты

1. Оқушыларға координаттық жазықтық тақырыбын түсіндіру.

2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.

3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Негізгі идея
Тапқырлыққа, шапшаңдыққа , терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Күтілетін нәтиже
координаттық жазықтық тақырыбын түсінеді.
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Оқыту формасы
Практикалық жұмыс, АКТ.
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Ресурс
слайдтар, графопроектор.
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Бағалау түрі
Критерий арқылы бағалау
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Сілтеме:
3 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы, www. Google. kz, www. ustaz. kz .
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Мұғалім әрекеті
Уақыт (мин)
Оқушы әрекеті
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3:

Ұйымдастыру

(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу) : Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.

Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды.

5 мин

Мұғаліммен амандасады.

Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.

Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.

Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3:

Кіріспе:

(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т. б. ) :

Тұлға аралық байланысты орнату

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау

Тұсаукесер:

Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу.

Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы

оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау.

Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру)

  1. Әлiмге ойыншықты табуға және оны бояуға көмектес.

Оң жақтан екiншi шкаф, төменнен екiншi сөре - қоян

Сол жақтан бiрiншi шкаф, төменнен үшiншi сөре - доп

  1. Шкафтарды солдан-оңға, сөрелердi төменнен-жоғарыға қарай нөмiрле. Мына ойыншықтар қайда орналасқан? Олардың орнын көрсет.

Үй - (1, 4) .

Машина - (2, 3) .

Кеме - (3, 4) .

Қоян - (4, 4) .

Қуыршақ - (4, 1) .

  1. Сыныптағы өзiң отыратын орынды анықта.
  2. Мына тұрғындардың мекен-жайын анықтап, жаз

Аруна - (2, 4)

Әлiм - (4, 3)

Әже - (2, 1)

Аспаз- (1, 3)

Дәрiгер - (4, 5)

Ит - (3, 3)

Мысық - (5, 4)

Тышқан- (5, 1)

5. Берiлген тiлсызықтар арқылы Сараға өзiнiң мекен-жайын табуға көмектес. Олардың орнын көрсет.

→ → ↑ → ↓→ ↑ ↑ ↑ ← ↑ ← ← Сара (1, 5) .

6. Жүретiн жолдарын жазып көрсет.

Арунадан Әлiмге баратын жол - → → ↓

Дәрiгерден әжеге баратын жол - → → ↓ ↓ ↓ ← ← ← ← ↓

Әжеден итке баратын жол - ↑ ↑ →

Иттен мысыққа баратын жол - ↑ → →

Мысықтан тышқанға баратын жол - ↓ ↓ ↓

20 мин

Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі.

Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды.

Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:

Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше…. », «Сонымен, Сіздің айтуыңызша…. ?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т. б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет .
5 мин
Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді.
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады.
5 мин
Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады.
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3: Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?) хатшы жинақтап қорытыныдылайды.
5мин
Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды.
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3:

Бағалау.

Өзара жұппен бағалау.

3 мин
Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады
Пәні :информатика Күні:15. 11. 2013ж Сынып: 3:

Қосымша тапсырма:

Ү/т § Координаттық жазықтық.

2 мин
§ Координаттық жазықтық.
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :: Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Нені өзгертіп дамытар едім?
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І ::

«___» 2013ж

Тексерілді:

Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Сабақ тақырыбы
Координаттық жазықтық
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Мақсаты

1. Оқушыларға координаттық жазықтық тақырыбын түсіндіру.

2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.

3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Негізгі идея
Тапқырлыққа, шапшаңдыққа , терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Күтілетін нәтиже
координаттық жазықтық тақырыбын түсінеді.
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Оқыту формасы
Практикалық жұмыс, АКТ.
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Ресурс
слайдтар, графопроектор.
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Бағалау түрі
Критерий арқылы бағалау
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Сілтеме:
3 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы, www. Google. kz, www. ustaz. kz .
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Мұғалім әрекеті
Уақыт (мин)
Оқушы әрекеті
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3:

Ұйымдастыру

(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу) : Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.

Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды.

5 мин

Мұғаліммен амандасады.

Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.

Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.

Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3:

Кіріспе:

(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т. б. ) :

Тұлға аралық байланысты орнату

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау

Тұсаукесер:

Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу.

Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы

оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау.

Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру)

Тапсырма.

  1. Кеме капитаны, аспаз және матрос жасырылған қазынаны тапқысы келеді.

Капитанның кемеге жетуіне көмектес - (1, 1), (1, 2), (1, 3), (2, 3), (3, 3) .

Аспаздың кемеге жетуіне көмектес - (6, 1), (5, 1), (4, 1), (3, 1), (3, 2), (3, 3) .

Матросты кемеге жетуiне көмектес - (1, 5), (1, 4), (1, 3), (2, 3), (3, 3) .

Енді оларға картаны табу керек - (2, 3), (2, 4), (2, 5) .

Кілтсіз сандықты аша алмайды - (2, 6), (3, 6), (4, 6) .

Iшетiн су таусылды. Оны алу үшiн Аралға бару керек! -

(5, 6), (5, 5), (5, 4), (4, 4) .

Енді қазынаға жетейік!

  1. Әлiмге алма жинауға көмектес. Тiлсызықтар арқылы жолын көрсет.
  2. Арунаға гүлдер арасымен өтуге көмектес. Тiлсызықтар арқылы жолын көрсет.

4. Торкөздерi боя. Нәтижесiнде ит пайда болады.

Сергiту сәтi

20 мин

Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі.

Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды.

Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:

Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше…. », «Сонымен, Сіздің айтуыңызша…. ?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т. б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет .
5 мин
Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді.
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады.
5 мин
Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады.
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3: Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?) хатшы жинақтап қорытыныдылайды.
5мин
Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды.
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3:

Бағалау.

Өзара жұппен бағалау.

3 мин
Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады
Пәні :информатика Күні:22. 11. 2013ж Сынып: 3:

Қосымша тапсырма:

Ү/т § Координаттық жазықтық.

2 мин
§ Координаттық жазықтық.
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :: Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Нені өзгертіп дамытар едім?
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І ::

«___» 2013ж

Тексерілді:

Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Сабақ тақырыбы
Ақпаратты кодтау
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Мақсаты

1. Оқушыларға ақпаратты кодтау тақырыбын түсіндіру.

2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.

3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Негізгі идея
Тапқырлыққа, шапшаңдыққа , терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Күтілетін нәтиже
Ақпаратты кодтау тақырыбын түсінеді.
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Оқыту формасы
Практикалық жұмыс, АКТ.
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Ресурс
слайдтар, графопроектор.
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Бағалау түрі
Жұптық, топтық бағалау
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Сілтеме:
3 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы, www. Google. kz, www. ustaz. kz .
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Мұғалім әрекеті
Уақыт (мин)
Оқушы әрекеті
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:

Ұйымдастыру

(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу) : Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.

Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды.

5 мин

Мұғаліммен амандасады.

Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.

Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.

Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:

Кіріспе:

(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т. б. ) :

Тұлға аралық байланысты орнату

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау

Тұсаукесер:

Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу.

Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы

оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау.

Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру)

12-сабаққа арналған тапсырмалар:

  1. Әрiптердi сандардың өсу реттiлiгiне қарай орналастырса, онда қандай сөздер шығады?

КОМПЬЮТЕР, МОНИТОР.

  1. Әрiптердi сандардың кему реттiлiгiне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады?

БЛОК, МЕҢЗЕР

3. Жасырылған сөздердi тап. Бiрiншi сан - бағана нөмiрi, ал екiншi сан - жол нөмiрi.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

1 2 3 4

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

4. Тек көк және қызыл қарындаштар арқылы мүмкiн болатын барлық тәсiлдердi пайдаланып, боя.

5. Кодтық кесте. Алфавитте әрбiр әрiптiң өзiндiк нөмiрi бар.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Код кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi кодтар арқылы жаз:

ҚАБЫЛДАУ - 15, 1, 3, 37, 16, 7, 1, 26

САҚТАУ - 24, 1, 15, 25, 1, 26

ӨҢДЕУ - 21, 19, 7, 8, 26

ТАРАТУ - 25, 1, 23, 1, 25, 26

6. Код кестесiнiң көмегiмен жұмбақталған сөздердi тауып, оқы.

22, 8, 23, 18, 8, 25, 1, 15, 25, 1 - ПЕРНЕТАҚТА

10, 1, 7 - ЖАД

22, 23, 20, 32, 8, 24, 24, 20, 23 - ПРОЦЕССОР

7. Қарақшы құрылықтан сандық тауып алды. Сандықтың iшiнен алтынның орнына жазулар шықты. Осы жазуды оның оқып шығуына көмектес.

САРАҢҒА ЖӘНЕ ӨТIРIКШIГЕ ЖОЛ БЕРIЛМЕЙДI!

13-сабаққа арналған тапсырмалар:

1. Кодтар кестесiн пайдаланып, графикалық редактордың құралдарын кодтар арқылы жаз:

СЫЗЫҚ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . БҮРIККIШ . .

ҚАРЫНДАШ . ЭЛЛИПС . .

ТIКТӨРТБҰРЫШ .

2. Кодтар кестесi арқылы жұмбақталған сөздердi тап:

13, 20, 11 -

16, 26, 22, 36, 17 -

14, 26, 15, 1, 14 -

24, 8, 22, 37 -

24, 37, 15 -

3. Тек көк және қызыл карындаштарды пайдаланып, мүмкiн болатын барлық тәсiлдермен боя.

4. Кодтар кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi кодтар арқылы жаз:Атың . . . . . . . . . . . . . . . . Фамилияң . . . . . . . . . . Қалаң . . . . . . . . . . . . . Елiң . . . . . . . . . . . . . .

3
С
П
Қ
Р
2
Б
Ы
Т
Е
1
А
Л
Д
У
(1, 1)
(3, 3)
(2, 3)
(1, 1)
(4, 3)
(1, 1)
(3, 2)
А
Қ
П
А
Р
А
Т
(1, 2)
(4, 2)
(4, 3)
(4, 1)
Б
Е
Р
У
(1, 3)
(1, 1)
(3, 3)
(3, 2)
(1, 1)
(4, 1)
С
А
Қ
Т
А
У
(3, 3)
(1, 1)
(1, 2)
(2, 2)
(2, 1)
(3, 1)
(1, 1)
(4, 1)
Қ
А
Б
Ы
Л
Д
А
У
А
Ә
Б
В
Г
Ғ
Д
Е
Ё
Ж
З
И
Й
К
Қ
Л
М
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Н
Ң
О
Ө
П
Р
С
Т
У
Ұ
Ү
Ф
Х
Һ
Ц
Ч
Ш
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Щ
Ъ
Ы
I
Ь
Э
Ю
Я
35
36
37
38
39
40
41
42
20 мин

Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі.

Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды.

Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:

Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше…. », «Сонымен, Сіздің айтуыңызша…. ?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т. б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет .
5 мин
Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді.
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады.
5 мин
Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады.
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3: Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?) хатшы жинақтап қорытыныдылайды.
5мин
Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды.
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:

Бағалау.

Өзара жұппен бағалау.

3 мин
Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады
Пәні :информатика Күні:29. 11. 2013ж Сынып: 3:

Қосымша тапсырма:

Ү/т § Координаттық жазықтық.

2 мин
§ Координаттық жазықтық.
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :: Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Нені өзгертіп дамытар едім?
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І ::

«___» 2013ж

Тексерілді:


Ұқсас жұмыстар
Блокнот және калькулятор бағдарламалары
Электрондық кестелерді оқыту әдістемесі
Компьютер жадысының түрлері
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ
Компьютер құрылғыларының суреттері
Компьютер құрылғылары туралы
Сұрақ парақшалар
Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Операциялық жүйе ұғымы туралы
Секіру. Екі аяқпен екпін алып, орыннан ұзындыққа секіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz