Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары

1. Оқушыларға координаттық жазықтық тақырыбын түсіндіру.
2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.
3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Ұйымдастыру
(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу) : Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.
Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды.
Мұғаліммен амандасады.
Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.
Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.
Кіріспе:
(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т. б. ) :
Тұлға аралық байланысты орнату
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау
Тұсаукесер:
Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу.
Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы
оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау.
Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру)
- Әлiмге ойыншықты табуға және оны бояуға көмектес.
Оң жақтан екiншi шкаф, төменнен екiншi сөре - қоян
Сол жақтан бiрiншi шкаф, төменнен үшiншi сөре - доп
- Шкафтарды солдан-оңға, сөрелердi төменнен-жоғарыға қарай нөмiрле. Мына ойыншықтар қайда орналасқан? Олардың орнын көрсет.
Үй - (1, 4) .
Машина - (2, 3) .
Кеме - (3, 4) .
Қоян - (4, 4) .
Қуыршақ - (4, 1) .
- Сыныптағы өзiң отыратын орынды анықта.
- Мына тұрғындардың мекен-жайын анықтап, жаз
Аруна - (2, 4)
Әлiм - (4, 3)
Әже - (2, 1)
Аспаз- (1, 3)
Дәрiгер - (4, 5)
Ит - (3, 3)
Мысық - (5, 4)
Тышқан- (5, 1)
5. Берiлген тiлсызықтар арқылы Сараға өзiнiң мекен-жайын табуға көмектес. Олардың орнын көрсет.
→ → ↑ → ↓→ ↑ ↑ ↑ ← ↑ ← ← Сара (1, 5) .
6. Жүретiн жолдарын жазып көрсет.
Арунадан Әлiмге баратын жол - → → ↓
Дәрiгерден әжеге баратын жол - → → ↓ ↓ ↓ ← ← ← ← ↓
Әжеден итке баратын жол - ↑ ↑ →
Иттен мысыққа баратын жол - ↑ → →
Мысықтан тышқанға баратын жол - ↓ ↓ ↓
Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі.
Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды.
Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
Бағалау.
Өзара жұппен бағалау.
Қосымша тапсырма:
Ү/т § Координаттық жазықтық.
«___» 2013ж
Тексерілді:
1. Оқушыларға координаттық жазықтық тақырыбын түсіндіру.
2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.
3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Ұйымдастыру
(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу) : Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.
Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды.
Мұғаліммен амандасады.
Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.
Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.
Кіріспе:
(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т. б. ) :
Тұлға аралық байланысты орнату
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау
Тұсаукесер:
Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу.
Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы
оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау.
Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру)
Тапсырма.
- Кеме капитаны, аспаз және матрос жасырылған қазынаны тапқысы келеді.
Капитанның кемеге жетуіне көмектес - (1, 1), (1, 2), (1, 3), (2, 3), (3, 3) .
Аспаздың кемеге жетуіне көмектес - (6, 1), (5, 1), (4, 1), (3, 1), (3, 2), (3, 3) .
Матросты кемеге жетуiне көмектес - (1, 5), (1, 4), (1, 3), (2, 3), (3, 3) .
Енді оларға картаны табу керек - (2, 3), (2, 4), (2, 5) .
Кілтсіз сандықты аша алмайды - (2, 6), (3, 6), (4, 6) .
Iшетiн су таусылды. Оны алу үшiн Аралға бару керек! -
(5, 6), (5, 5), (5, 4), (4, 4) .
Енді қазынаға жетейік!
- Әлiмге алма жинауға көмектес. Тiлсызықтар арқылы жолын көрсет.
- Арунаға гүлдер арасымен өтуге көмектес. Тiлсызықтар арқылы жолын көрсет.
4. Торкөздерi боя. Нәтижесiнде ит пайда болады.
Сергiту сәтi
Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі.
Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды.
Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
Бағалау.
Өзара жұппен бағалау.
Қосымша тапсырма:
Ү/т § Координаттық жазықтық.
«___» 2013ж
Тексерілді:
1. Оқушыларға ақпаратты кодтау тақырыбын түсіндіру.
2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.
3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Ұйымдастыру
(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу) : Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.
Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды.
Мұғаліммен амандасады.
Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.
Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.
Кіріспе:
(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т. б. ) :
Тұлға аралық байланысты орнату
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау
Тұсаукесер:
Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу.
Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы
оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау.
Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру)
12-сабаққа арналған тапсырмалар:
- Әрiптердi сандардың өсу реттiлiгiне қарай орналастырса, онда қандай сөздер шығады?
КОМПЬЮТЕР, МОНИТОР.
- Әрiптердi сандардың кему реттiлiгiне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады?
БЛОК, МЕҢЗЕР
3. Жасырылған сөздердi тап. Бiрiншi сан - бағана нөмiрi, ал екiншi сан - жол нөмiрi.
1 2 3 4
4. Тек көк және қызыл қарындаштар арқылы мүмкiн болатын барлық тәсiлдердi пайдаланып, боя.
5. Кодтық кесте. Алфавитте әрбiр әрiптiң өзiндiк нөмiрi бар.
Код кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi кодтар арқылы жаз:
ҚАБЫЛДАУ - 15, 1, 3, 37, 16, 7, 1, 26
САҚТАУ - 24, 1, 15, 25, 1, 26
ӨҢДЕУ - 21, 19, 7, 8, 26
ТАРАТУ - 25, 1, 23, 1, 25, 26
6. Код кестесiнiң көмегiмен жұмбақталған сөздердi тауып, оқы.
22, 8, 23, 18, 8, 25, 1, 15, 25, 1 - ПЕРНЕТАҚТА
10, 1, 7 - ЖАД
22, 23, 20, 32, 8, 24, 24, 20, 23 - ПРОЦЕССОР
7. Қарақшы құрылықтан сандық тауып алды. Сандықтың iшiнен алтынның орнына жазулар шықты. Осы жазуды оның оқып шығуына көмектес.
САРАҢҒА ЖӘНЕ ӨТIРIКШIГЕ ЖОЛ БЕРIЛМЕЙДI!
13-сабаққа арналған тапсырмалар:
1. Кодтар кестесiн пайдаланып, графикалық редактордың құралдарын кодтар арқылы жаз:
СЫЗЫҚ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . БҮРIККIШ . .
ҚАРЫНДАШ . ЭЛЛИПС . .
ТIКТӨРТБҰРЫШ .
2. Кодтар кестесi арқылы жұмбақталған сөздердi тап:
13, 20, 11 -
16, 26, 22, 36, 17 -
14, 26, 15, 1, 14 -
24, 8, 22, 37 -
24, 37, 15 -
3. Тек көк және қызыл карындаштарды пайдаланып, мүмкiн болатын барлық тәсiлдермен боя.
4. Кодтар кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi кодтар арқылы жаз:Атың . . . . . . . . . . . . . . . . Фамилияң . . . . . . . . . . Қалаң . . . . . . . . . . . . . Елiң . . . . . . . . . . . . . .
Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі.
Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды.
Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді:
Бағалау.
Өзара жұппен бағалау.
Қосымша тапсырма:
Ү/т § Координаттық жазықтық.
«___» 2013ж
Тексерілді:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz