3-сынып оқушыларының Мен қандаймын әдістемесі бойынша өзін-өзі бағалауы: талдау және ұсыныстар

«Мен қандаймын?» өзін-өзі бағалау әдістемесі

Мақсаты: Тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай ша санайтынын және бағалайтынын анықтау.

Зерттеу объектісі: 3- сынып оқушылары.

Зерттеу құралы: «Мен қандаймын?» әдістемесі .

Өзін-өзі бағалау (психодиагностика)
Мен қандаймын?

«__»

Мен қандаймын?
Иә
Жоқ
Кейде
Білмеймін
№: 1
Мен қандаймын?: Мен жақсымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 2
Мен қандаймын?: Мен қайырымдымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 3
Мен қандаймын?: Мен ақылдымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 4
Мен қандаймын?: Мен тиянақты ұқыптымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 5
Мен қандаймын?: Мен тілалғышпын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 6
Мен қандаймын?: Мен ықыласты, зейіндімін
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 7
Мен қандаймын?: Мен сыпайымын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 8
Мен қандаймын?: Мен ақылды, қабілеттімін
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 9
Мен қандаймын?: Мен еңбекқормын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:
№: 10
Мен қандаймын?: Мен шыншылмын
Иә:
Жоқ:
Кейде:
Білмеймін:

Сынып жетекшісі:

Мектеп психологі: Р. Абишева

Жұмыстың барысы: 1. «Мен қандаймын?» әдістемесінің протоколын дайындау

2. Алынған нәтижені талдау.

Әдістеме баланың өзін бағалау деңгейін дамытуға арналған. Берілген протокол бойынша баладан тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай санайтынын және бағалайтынын анықтаймыз. Баланың өзін бағалаудағы берген бағасын протоколдың сәйкес келетін бағандарына қойылып, ұпайларға аударылды.

Нәтижені бағалау

«иә» - 1 ұпай; «жоқ» - 0 ұпай; «білмеймін, кейде» - 0, 5 ұпай

10 ұпай -өте жоғары; 8-9ұпай - жоғары
4-7 ұпай - орташа; 2-3ұпай - төмен; 0-1 ұпай - өте төмен.

Анализ

р/с
Оқушының аты-жөні
Ұпай
Қорытынды
р/с: 1
Оқушының аты-жөні: Камшат
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 2
Оқушының аты-жөні: Арайлым
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 3
Оқушының аты-жөні: Алтынай
Ұпай: 5, 5
Қорытынды: Орташа
р/с: 4
Оқушының аты-жөні: Анар
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 5
Оқушының аты-жөні: Рамазан
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 6
Оқушының аты-жөні: Жанғ. Іңкәр
Ұпай: 7
Қорытынды: Орташа
р/с: 7
Оқушының аты-жөні: Ж. Іңкәр
Ұпай: 7, 5
Қорытынды: Орташа
р/с: 8
Оқушының аты-жөні: Айдос
Ұпай: 8
Қорытынды: Жоғары
р/с: 9
Оқушының аты-жөні: Жасұлан
Ұпай: 9
Қорытынды: Жоғары
р/с: 10
Оқушының аты-жөні: Мақсат
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 11
Оқушының аты-жөні: Шұғыла
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 12
Оқушының аты-жөні: Рысқали
Ұпай: 7
Қорытынды: Орташа
р/с: 13
Оқушының аты-жөні: Рабиға
Ұпай: 8, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 14
Оқушының аты-жөні: Абдрахман
Ұпай: 8, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 15
Оқушының аты-жөні: Назира
Ұпай: 8, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 16
Оқушының аты-жөні: Айнұр
Ұпай: 6, 5
Қорытынды: Орташа
р/с: 1
Оқушының аты-жөні: Төрехан
Ұпай: 9
Қорытынды: Жоғары
р/с: 2
Оқушының аты-жөні: Ахмедияр
Ұпай: 8
Қорытынды: Жоғары
р/с: 3
Оқушының аты-жөні: Дастан
Ұпай: 7, 5
Қорытынды: Орташа
р/с: 4
Оқушының аты-жөні: Сұңғат
Ұпай: 10
Қорытынды: Жоғары
р/с: 5
Оқушының аты-жөні: Сүйрік
Ұпай: 9, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 6
Оқушының аты-жөні: Булек
Ұпай: 9, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 7
Оқушының аты-жөні: Алпамыс
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 8
Оқушының аты-жөні: Жансая
Ұпай: 9
Қорытынды: Жоғары
р/с: 9
Оқушының аты-жөні: Теңел
Ұпай: 8, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 10
Оқушының аты-жөні: Дауылбай
Ұпай: 7
Қорытынды: Орташа
р/с: 11
Оқушының аты-жөні: Иванұлы
Ұпай: 8, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 12
Оқушының аты-жөні: Аяжан
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 13
Оқушының аты-жөні: Дәулеткерей
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 1
Оқушының аты-жөні: Меруерт
Ұпай: 8, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 2
Оқушының аты-жөні: Арсен
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 3
Оқушының аты-жөні: Бекзат
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 4
Оқушының аты-жөні: Аягөз
Ұпай: 9
Қорытынды: Жоғары
р/с: 5
Оқушының аты-жөні: Жасылан
Ұпай: 10
Қорытынды: Өте жоғары
р/с: 6
Оқушының аты-жөні: Ақмарал
Ұпай: 9, 5
Қорытынды: Жоғары
р/с: 7
Оқушының

Ұқсас жұмыстар
Кембридж тәсілі арқылы сабақ барысында оқушылардың өзін-өзі бағалауы
2-сыныпқа арналған Дүниетану пәнінің тоқсандық жиынтық бағалауы бойынша әдістемелік ұсыныстар
8-сынып: Мен кіммін, мен қандаймын - психологиялық сабақтың мақсаттары, әдістері және рефлексиясы
Өзін-өзі тану (3-сынып): Мейірімділік - асыл қасиет (ашық сабақ)
2-сыныпқа арналған Әдебиеттік оқу пәнінің тоқсандық жиынтық бағалауы үшін әдістемелік ұсыныстар
Бастауыш сыныптардағы Өзін-өзі тану пәнін оқытудың әдістемесі мен тәрбие мақсаты
3-сынып Өзін-өзі тану пәні бойынша Туған жер ғажаптары тақырыбындағы сабақ жоспары
Бастауыш сынып оқушыларының мазмұндама мен шығарма жұмыстарындағы қателерді түзету әдістемесі
3-сынып: Өзін-өзі тану және дүниетану пәндерінің Отан мен жүрек тақырыбындағы кіріктірілген сабағы
Шаңырақ жарастығы: 3-сынып өзін-өзі тану сабағы және сүйіспеншілік құндылығын дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz