Файл қосу

Топтық жұмыс коучинг

Пән: Әртүрлі

КОУЧИНГ ЖОСПАРЫ
Тренер: Темирова Жанар

Жаңаөзен қаласы №12 мектеп

НЗМ I
деңгейін бітіруші мұғалімі

|Апта: 1 |Күн: 5 |Сабақ: 3 |Күні: 05.09.2013 |
|Сабақ |Сыни тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмысты қалыптастыру . |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Сыни тұрғысынан ойлау арқылы сабақ үдерісіне топтық жұмысты қалыптастыру. |
|мақсаты | |
|Оқу |Сабақ соңында мұғалімдер: СТО туралы білетін болады. Топтық жұмыстың тәсілдерімен танысады. |
|нәтижелері | |
|УАҚЫТЫ |ТРЕНЕР ӘРЕКЕТІ |ТЫҢДАУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|2 мин |Сәлемдесу |Сәлемдесу | | |
|2 мин |Көңіл күйлерін байқау. |Көңіл күйлерін смайлик арқылы |Өзара бағалау |Бейнежазба «Hippo» |
| | |көрсетеді. | | |
| | | |Өзара бағалау |Суреттер |
|5 мин | | | | |
|5мин | | |Өзара бағалау | |
| |Би «Hippo»-таңғы жаттығу. |Таңғы жаттығу жасайды. | |«How will you teach me|
| | |Ойын «Цепочка» ойналады. Қатысушылар | |in the future?» |
|2 мин |Ойын «Цепочка» ойналады. |овал құрып тұрады да сағат тілі |Өзара бағалау |бейнежазбасы. |
| | |бойынша айналып бір-біріне жақсы | | |
| | |тілектер айтады. |Өзара бағалау, | |
|5 мин | | |мадақтау. |Таратпа материалдар |
| | | |Өзара бағалау, |Power point. |
|5 мин | |Суреттегі заттардың атауының бас |мадақтау. | |
| |Топқа бөліну. |әрпіне байланысты топқа бөлінеді. | | |
| | | | | |
|5 мин | | |Өзара бағалау, | |
| | |«How will you teach me in the |мадақтау. | |
|3 мин |«How will you teach me in the|future?» бейнежазбасын тамашалап, өз |Өзара бағалау, | |
|10 мин |future?» бейнежазбасын |ойларын жеткізеді. |мадақтау. |Постерлер |
| |тамашалау. | |Өзара бағалау, | |
|10 мин | |Әр мұғалім топтық жұмыс туралы өз |мадақтау. |Суреттер, постер |
| |Оқыту әдістерінің тиімділігі |ойларын айтады. |Өзара бағалау, | |
|5 мин |қандай? (ой қозғау) | |мадақтау. |Бейнежазба «Gummy |
| | |Әр мұғалім топтық жұмыс туралы өз |Өзара бағалау, |Bear» |
|15 мин |Топтық жұмыс дегеніміз не? |ойларын айтады. |мадақтау, қолдау. | |
| |(ой қозғау) |Парақшаларға топтағы атқарылытын |Бағдаршам |Суреттер |
|20 мин |Топтағы атқарылатын рөлдер. |рөлдер туралы өз ойларын түсіру. |Смайлик |6 түсті қалпақ |
|5 мин |Постер орындау. Қорғау. |Постер орындайды. Қорғайды. | | |
| | | |Рефлексия |Стикерлер |
| |«Топтастыру» әдісі. |«Топтастыру» әдісімен танысады және | | |
| | |постермен қорғайды. | | |
| |Сергіту сәті «Gummy Bear» |Сергіту сәтін орындайды: «Gummy Bear»| | |
| |«Велсипед» ойынымен танысу. |«Велсипед» ойынымен танысады.топта | | |
| |«Ақылдының алты қалпағы» |орындайды. | | |
| |танысу. |«Ақылдының алты қалпағы» танысу. | | |
| |Рефлексия |Рефлексия | | |
| | | | | |
|Өзіндік рефлексия: Күтілетін нәтижеге жеттім. |
|Жаңа әдістерді түсіндіру сәтті өтті. |
|Уақыттың жеткіліксіздігі сәтсіз болды. Себебі, мұғалімдерге сыни тұрғысынан жылдам ойлануға көп уақыт қажет болды. |




Ұқсас жұмыстар
Бірлескен топтық жұмыс - ынтымақтастық кілті
Коучинг сабағының жоспары
Сабақта оқушыларды топтық жұмысқа бейімдеу
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Тақырып Топтық жұмыстың тиімділігі
Топтық жұмыстың тиімділігі
"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану
Сұрақтардың түрлері
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы
Пәндер