Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтық жұмыс коучинг
КОУЧИНГ ЖОСПАРЫ
Тренер: Темирова Жанар
Жаңаөзен қаласы №12 мектеп
НЗМ I
деңгейін бітіруші мұғалімі
|Апта: 1 |Күн: 5 |Сабақ: 3 |Күні: 05.09.2013 |
|Сабақ |Сыни тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмысты қалыптастыру . |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Сыни тұрғысынан ойлау арқылы сабақ үдерісіне топтық жұмысты қалыптастыру. |
|мақсаты | |
|Оқу |Сабақ соңында мұғалімдер: СТО туралы білетін болады. Топтық жұмыстың тәсілдерімен танысады. |
|нәтижелері | |
|УАҚЫТЫ |ТРЕНЕР ӘРЕКЕТІ |ТЫҢДАУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|2 мин |Сәлемдесу |Сәлемдесу | | |
|2 мин |Көңіл күйлерін байқау. |Көңіл күйлерін смайлик арқылы |Өзара бағалау |Бейнежазба «Hippo» |
| | |көрсетеді. | | |
| | | |Өзара бағалау |Суреттер |
|5 мин | | | | |
|5мин | | |Өзара бағалау | |
| |Би «Hippo»-таңғы жаттығу. |Таңғы жаттығу жасайды. | |«How will you teach me|
| | |Ойын «Цепочка» ойналады. Қатысушылар | |in the future?» |
|2 мин |Ойын «Цепочка» ойналады. |овал құрып тұрады да сағат тілі |Өзара бағалау |бейнежазбасы. |
| | |бойынша айналып бір-біріне жақсы | | |
| | |тілектер айтады. |Өзара бағалау, | |
|5 мин | | |мадақтау. |Таратпа материалдар |
| | | |Өзара бағалау, |Power point. |
|5 мин | |Суреттегі заттардың атауының бас |мадақтау. | |
| |Топқа бөліну. |әрпіне байланысты топқа бөлінеді. | | |
| | | | | |
|5 мин | | |Өзара бағалау, | |
| | |«How will you teach me in the |мадақтау. | |
|3 мин |«How will you teach me in the|future?» бейнежазбасын тамашалап, өз |Өзара бағалау, | |
|10 мин |future?» бейнежазбасын |ойларын жеткізеді. |мадақтау. |Постерлер |
| |тамашалау. | |Өзара бағалау, | |
|10 мин | |Әр мұғалім топтық жұмыс туралы өз |мадақтау. |Суреттер, постер |
| |Оқыту әдістерінің тиімділігі |ойларын айтады. |Өзара бағалау, | |
|5 мин |қандай? (ой қозғау) | |мадақтау. |Бейнежазба «Gummy |
| | |Әр мұғалім топтық жұмыс туралы өз |Өзара бағалау, |Bear» |
|15 мин |Топтық жұмыс дегеніміз не? |ойларын айтады. |мадақтау, қолдау. | |
| |(ой қозғау) |Парақшаларға топтағы атқарылытын |Бағдаршам |Суреттер |
|20 мин |Топтағы атқарылатын рөлдер. |рөлдер туралы өз ойларын түсіру. |Смайлик |6 түсті қалпақ |
|5 мин |Постер орындау. Қорғау. |Постер орындайды. Қорғайды. | | |
| | | |Рефлексия |Стикерлер |
| |«Топтастыру» әдісі. |«Топтастыру» әдісімен танысады және | | |
| | |постермен қорғайды. | | |
| |Сергіту сәті «Gummy Bear» |Сергіту сәтін орындайды: «Gummy Bear»| | |
| |«Велсипед» ойынымен танысу. |«Велсипед» ойынымен танысады.топта | | |
| |«Ақылдының алты қалпағы» |орындайды. | | |
| |танысу. |«Ақылдының алты қалпағы» танысу. | | |
| |Рефлексия |Рефлексия | | |
| | | | | |
|Өзіндік рефлексия: Күтілетін нәтижеге жеттім. |
|Жаңа әдістерді түсіндіру сәтті өтті. |
|Уақыттың жеткіліксіздігі сәтсіз болды. Себебі, мұғалімдерге сыни тұрғысынан жылдам ойлануға көп уақыт қажет болды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz