Коучинг жоспары: сыни тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмысты қалыптастыру

КОУЧИНГ ЖОСПАРЫ Тренер: Темирова Жанар

Жаңаөзен қаласы №12 мектеп

НЗМ I деңгейін бітіруші мұғалімі

Апта: 1
Күн: 5
Сабақ: 3
Күні: 05. 09. 2013
Апта:1: Сабақ тақырыбы
Күн:5: Сыни тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмысты қалыптастыру .
Апта:1: Жалпы мақсаты
Күн:5: Сыни тұрғысынан ойлау арқылы сабақ үдерісіне топтық жұмысты қалыптастыру.
Апта:1: Оқу нәтижелері
Күн:5: Сабақ соңында мұғалімдер: СТО туралы білетін болады. Топтық жұмыстың тәсілдерімен танысады.
Апта:1: УАҚЫТЫ
Күн:5: ТРЕНЕР ӘРЕКЕТІ
Сабақ:3: ТЫҢДАУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ
Күні:05. 09. 2013: БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
Апта:1:

2 мин

2 мин

5 мин

5мин

2 мин

5 мин

5 мин

5 мин

3 мин

10 мин

10 мин

5 мин

15 мин

20 мин

5 мин

Күн:5:
  1. Сәлемдесу
  2. Көңіл күйлерін байқау.
  3. Би «Hippo»-таңғы жаттығу.
  4. Ойын «Цепочка» ойналады.
  5. Топқа бөліну.
  6. «How will you teach me in the future?» бейнежазбасын тамашалау.
  7. Оқыту әдістерінің тиімділігі қандай? (ой қозғау)
  8. Топтық жұмыс дегеніміз не? (ой қозғау)
  9. Топтағы атқарылатын рөлдер.
  10. Постер орындау. Қорғау.
  11. «Топтастыру» әдісі.
  12. Сергіту сәті «Gummy Bear»
  13. «Велсипед» ойынымен танысу.
  14. «Ақылдының алты қалпағы» танысу.
  15. Рефлексия
Сабақ:3:
  1. Сәлемдесу
  2. Көңіл күйлерін смайлик арқылы көрсетеді.
  3. Таңғы жаттығу жасайды.
  4. Ойын «Цепочка» ойналады. Қатысушылар овал құрып тұрады да сағат тілі бойынша айналып бір-біріне жақсы тілектер айтады.
  5. Суреттегі заттардың атауының бас әрпіне байланысты топқа бөлінеді.
  6. «How will you teach me in the future?» бейнежазбасын тамашалап, өз ойларын жеткізеді.
  7. Әр мұғалім топтық жұмыс туралы өз ойларын айтады.
  8. Әр мұғалім топтық жұмыс туралы өз ойларын айтады.
  9. Парақшаларға топтағы атқарылытын рөлдер туралы өз ойларын түсіру.
  10. Постер орындайды. Қорғайды.
  11. «Топтастыру» әдісімен танысады және постермен қорғайды.
  12. Сергіту сәтін орындайды: «Gummy Bear»
  13. «Велсипед» ойынымен танысады. топта орындайды.
  14. «Ақылдының алты қалпағы» танысу.
  15. Рефлексия
Күні:05. 09. 2013:
  1. Өзара бағалау
  2. Өзара бағалау
  3. Өзара бағалау
  4. Өзара бағалау
  5. Өзара бағалау, мадақтау.
  6. Өзара бағалау, мадақтау.
  7. Өзара бағалау, мадақтау.
  8. Өзара бағалау, мадақтау.
  9. Өзара бағалау, мадақтау.
  10. Өзара бағалау, мадақтау.
  11. Өзара бағалау, мадақтау, қолдау.
  12. Бағдаршам
  13. Смайлик
  14. Рефлексия

Бейнежазба «Hippo»

Суреттер

«How will you teach me in the future?» бейнежазбасы.

Таратпа материалдар

Power point.

Постерлер

Суреттер, постер

Бейнежазба «Gummy Bear»

Суреттер

6 түсті қалпақ

Стикерлер

Апта:1:

Өзіндік рефлексия: Күтілетін нәтижеге жеттім.

Жаңа әдістерді түсіндіру сәтті өтті.

Уақыттың жеткіліксіздігі сәтсіз болды. Себебі, мұғалімдерге сыни тұрғысынан жылдам ойлануға көп уақыт қажет болды.


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың тиімділігін арттыруға арналған коучинг жоспары
Дарынды оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру арқылы құзіреттілігін жетілдіру: коучинг жоспары
Сыни тұрғысынан ойлау: коучинг сессиясы мен оқыту үшін бағалау семинар жоспары
Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Топтық жұмыс арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға арналған коучинг-семинар жоспары
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы баланың метасанасын қалыптастыруға арналған коучинг жоспары
Коучинг сабақтарының жоспары: топтық жұмысты ұйымдастыру және оқуды бағалау
Сын тұрғысынан ойлау модулі бойынша коучинг жоспары
Оқытуда жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тиімді топтық жұмысты ұйымдастыру: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Бастауыш сыныптарда топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту: мектепті дамыту жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz