Сабақ жоспары: Математика - геометриялық пішіндерді тану және ажырату

C9E7C079 Тренер: Темирова Жанар

Жаңаөзен қаласы №12 мектеп

НЗМ I деңгейін бітіруші мұғалімі

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Апта 4
Күн дүйсенбі.
Сабақ математика
Күні: 23. 09. 2013
Апта4: Сабақ тақырыбы
Күндүйсенбі.: Фигуралар
Апта4: Жалпы мақсаты
Күндүйсенбі.: Балаларға тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, шаршы, доңгелек, сопақша секілді геометриялық пішіндерді ажыратуға, дұрыс айтуға заттардан өздеріне таныс фигураларды таба білуге үйрету.
Апта4: Оқу нәтижелері
Күндүйсенбі.:

Сабақ соңында оқушылар:

Балалар сабақ соңында геометриялық пішіндерді таныпжәне ажыратып, заттардың арасынан таба білуге үйренеді.

Апта4: УАҚЫТЫ
Күндүйсенбі.: МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
Сабақматематика: ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ
Күні:23. 09. 2013: БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
Апта4:

2мин

3мин

2мин

3мин

3мин

5мин

5мин

7мин

Күндүйсенбі.:

І. Ұйымдастыру бөлімі.

1. Сәлемдесу.

Сәлем саған Жер-ана!

Сәлем саған Нұрлы күн!

Аман-есен болайық,

Бейбітшілік қалайық.

  1. Сергіту сәті «Қара жорға»
  2. Балаларды топқа бөлу.
  3. Ой қозғау: әр топқа әртүрлі пішіндегі кубиктер беріледі, пішіндер туралы оз ойларын айту.
  4. 4. Балаларға геометриялық пішіндер туралы түсіндіру
  5. Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер беріледі. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастыру сұралады.
  6. 6. Әр топ өз постерлерін шығып қорғау. (Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т. б. ?)
Сабақматематика:

Оқушылар амандасады.

  1. «Қара жорға» биін билейді.
  2. Балалар пішіндер бойынша топқа бөлінеді.
  3. Балалар пішіндер туралы оз ойларын айтады.
  4. Балалар пішіндер туралы түсінік алады. түсінгендерін қайталап
  5. Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер алады. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастырады.
  6. Әр топ өз постерлерін шығып қорғайды. (Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т. б. ?)
Күні:23. 09. 2013:

Өзін-өзі бағалау

Өзін-өзі бағалау

Өзін-өзі бағалау

«Смайлик»

«Бағдаршам»

Пішіндер

Пішіндер

Апта4:

Үй тапсырмасы

2мин

Күндүйсенбі.: Балалар үйде әртүрлі геометриялық пішідерді түрлі түсті қатты қағаздан қиып жасап әкелу.
Сабақматематика:
Күні:23. 09. 2013:
Апта4:

Өзіндік бағалау:

Оқушылар күтілетін нәтижелерге жеттіме? Балалар күтілетін нәтижеге жетті, себебі топпен жұмыс жасағандықтан барлығы қызығып сабаққа қатысып отырды.

Не сәтті болды? Топтық жұмыста балаларға әрқайсысына жауапты рөл бөліп бергенімде бала жауапкершілікпен қатысып отырды.

Не сәтсіз болды?Уақыттын тығыздығы.

Неліктен?Себебі МАД тобының балалары жәй жұмыстанады.

Нені өзгертуге болады? Неліктен? Келесіде мен маркермен сурет салып жұмыстануды берер едім. Себебі балалардың қолы жазуғажылдам үйреніп икемделуі үшін.


Ұқсас жұмыстар
Ғажайып математика: 5-ке дейінгі санау және геометриялық пішіндерді меңгертуге арналған балабақшада оқу-іс әрекетінің ашық жоспары
Ортаңғы топтағы дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндерді бекіту (кіріктірілген кешенді сабақ)
Бөбекжайға арналған сабақ жоспары: Геометриялық пішіндер туралы ертегі - 1-5-ке санау және пішіндерді таныту
Түзету кабинетінің ашық сабағы: Үйшік ертегісіне саяхат - геометриялық пішіндерді қайталау
Шағын орталықтағы тәрбие сағаттары: Тәуелсіздік пен Елбасы тақырыбы және пішіндерді тану
Мектепалды даярлық тобына арналған сенсорлық тәрбие: геометриялық пішіндерді топтау бойынша оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Естиярлар тобына арналған Ғарышқа математикамен бірге: сандар мен геометриялық пішіндерді меңгертуге бағытталған білім беру сабағы
Жеті түсті гүл: 7-ге дейін санау, сан құрамы және геометриялық пішіндерді меңгертуге арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Технологиялық карта №4 (I-кіші топ) Вагон сүйреген паровоз - жапсыру арқылы көлік түрлері мен геометриялық пішіндерді таныстыру
1-сыныпқа арналған Жабайы және үй жануарларын ажырату сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz