Математика, 4 сынып. өткенді қайталау

Касимова Р. Б.
Бастауыш сынып мұғалімі
Бидайық орта мектебі
Уалиханов ауданы
Солтүстік Қазақстан Облысы
Математика, 4-сынып
Тақырыбы: Өткенді қайталау.
Мақсаты: қозғалысқа және өнімділікке берілген есептерді қайталау, өткен есеп түрлерін шешу қабілеттерін бекіту;
есептеу дағдыларын жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
оқушылардың топпен жұмыс атқару дағдыларын жетілдіріп,
өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: ойын, топтық жұмыс, тест
Көрнекілік: Сөзжұмбақ, ребус, үлестірмелік қималар.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды топтарға бөліп отырғызу. Топ ішінен бір оқушыны мұғалімдікке сайлау.
ІІ. Дайындық кезеңі.
- «Мұғалімдерге» тапсырма.
Шерлоқ Холмстың Ватсонға арналған сөздерін табу.
- Қалған оқушылармен ауызша есептеу.
- Ең үлкен 5 таңбалы сан ең кіші 5 таңбалы саннан қанша артық?
- Ең кіші 4 таңбалы сан ең үлкен 4 таңбалы саннан нешеге кем?
- 6248 х 500 тиімді тәсілмен есепте ( 6248 х 1000 : 2)
- Сөзжұмбақ шешу.
- Сабақтың ұранын шығару.
- «Барлығы оңай, Ватсон!» - Ш. Холмстың айтқан сөзі. Ендеше бұл сөздер бүгінгі сабағымыздың ұраны болсын. Өйткені, сабақ үстінде тапсырмалардың барлығы бізге таныс, ондай есептерді, мысалдарды, теңдеулерді біз өткен болғанбыз. Жұмыстарына сәттілік тілеймін!
- Консультация беру.
«Мұғалімдерге» міндеттерін түсіндіріп, «топ журналы» беріледі. Топ ішіндегі оқушылардың жұмыстары бағаланып, соңында қорытынды баға шығарылады.
ІІІ. Топ ішінде жұмыс.
Оқушылардың алдына бірнеше тапсырмалар ұсынылады.
Соның ішінде:
- Математикалық диктант;
- Тест;
- Қозғалысқа берілген есеп;
- Өнімділікке берілген есеп;
- Жай есеп;
- Күрделі теңдеулер;
- Амалдарды орындау;
- Геометриялық материал;
«Мұғалімдер» өздері қалаған тапсырманы өз топтарына ұсынып, тақтаға, дәптерге орындатқызады.
Мұғалім бұл жерде тек бағыт беруші рөлінде болады.
IV. Қорытынды.
Әр «мұғалім» оқушыларын бағалап, ұстазға жұмыс есебін береді.
V. Рефлексия.
- Сабақ ұнады ма?
- Не қызықтырды сендерді?
- Мұғалімдерін баға қойған кезде әділдік көрсетті ме?
- Мұғалім болу ұнады ма ?
- Қиыншылық болды ма?(оқушылар өз пікірлерін ортаға салып, әңгімелеседі)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz