Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математика, 4 сынып. өткенді қайталау
Касимова Р.Б.
lefttopБастауыш сынып мұғалімі
Бидайық орта мектебі
Уалиханов ауданы
Солтүстік Қазақстан Облысы
Математика, 4-сынып
Тақырыбы: Өткенді қайталау.
Мақсаты: қозғалысқа және өнімділікке берілген есептерді қайталау, өткен есеп түрлерін шешу қабілеттерін бекіту;
есептеу дағдыларын жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
оқушылардың топпен жұмыс атқару дағдыларын жетілдіріп,
өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: ойын, топтық жұмыс, тест
Көрнекілік: Сөзжұмбақ, ребус, үлестірмелік қималар.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды топтарға бөліп отырғызу. Топ ішінен бір оқушыны мұғалімдікке сайлау.
ІІ. Дайындық кезеңі.
* <<Мұғалімдерге>> тапсырма.
Шерлоқ Холмстың Ватсонға арналған сөздерін табу.
Кәне, есептейік!
Холмс не деді екен?
* Қалған оқушылармен ауызша есептеу.
* Ең үлкен 5 таңбалы сан ең кіші 5 таңбалы саннан қанша артық?
* Ең кіші 4 таңбалы сан ең үлкен 4 таңбалы саннан нешеге кем?
* 6248 х 500 тиімді тәсілмен есепте ( 6248 х 1000 : 2)
* Сөзжұмбақ шешу.
* Сабақтың ұранын шығару.
* <<Барлығы оңай, Ватсон!>> - Ш. Холмстың айтқан сөзі. Ендеше бұл сөздер бүгінгі сабағымыздың ұраны болсын. Өйткені, сабақ үстінде тапсырмалардың барлығы бізге таныс, ондай есептерді, мысалдарды, теңдеулерді біз өткен болғанбыз. Жұмыстарына сәттілік тілеймін!
* Консультация беру.
<<Мұғалімдерге>> міндеттерін түсіндіріп, <<топ журналы>> беріледі. Топ ішіндегі оқушылардың жұмыстары бағаланып, соңында қорытынды баға шығарылады.
Аты
№1
№2
№3
№4
ІІІ. Топ ішінде жұмыс.
Оқушылардың алдына бірнеше тапсырмалар ұсынылады.
Соның ішінде:
* Математикалық диктант;
* Тест;
* Қозғалысқа берілген есеп;
* Өнімділікке берілген есеп;
* Жай есеп;
* Күрделі теңдеулер;
* Амалдарды орындау;
* Геометриялық материал;
<<Мұғалімдер>> өздері қалаған тапсырманы өз топтарына ұсынып, тақтаға, дәптерге орындатқызады.
Тапсырмаларды таңдау кезеңі
Мұғалім бұл жерде тек бағыт беруші рөлінде болады.
rightbottom
Есептеуді білемін!
Мұғалімсіз болмайды!
Топ ішінде жұмыс
<<Топ журналын>> да толтыруға үлгеру керек!
<<Мұғалімдер>> тексеру үстінде
Барлығы мұғалімнің бақылауында!
leftbottomIV. Қорытынды.
Әр <<мұғалім>> оқушыларын бағалап, ұстазға жұмыс есебін береді.
V. Рефлексия.
- Сабақ ұнады ма?
- Не қызықтырды сендерді?
- Мұғалімдерін баға қойған кезде әділдік көрсетті ме?
- Мұғалім болу ұнады ма ?
- Қиыншылық болды ма?(оқушылар өз пікірлерін ортаға салып, әңгімелеседі)
lefttopБастауыш сынып мұғалімі
Бидайық орта мектебі
Уалиханов ауданы
Солтүстік Қазақстан Облысы
Математика, 4-сынып
Тақырыбы: Өткенді қайталау.
Мақсаты: қозғалысқа және өнімділікке берілген есептерді қайталау, өткен есеп түрлерін шешу қабілеттерін бекіту;
есептеу дағдыларын жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
оқушылардың топпен жұмыс атқару дағдыларын жетілдіріп,
өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: ойын, топтық жұмыс, тест
Көрнекілік: Сөзжұмбақ, ребус, үлестірмелік қималар.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды топтарға бөліп отырғызу. Топ ішінен бір оқушыны мұғалімдікке сайлау.
ІІ. Дайындық кезеңі.
* <<Мұғалімдерге>> тапсырма.
Шерлоқ Холмстың Ватсонға арналған сөздерін табу.
Кәне, есептейік!
Холмс не деді екен?
* Қалған оқушылармен ауызша есептеу.
* Ең үлкен 5 таңбалы сан ең кіші 5 таңбалы саннан қанша артық?
* Ең кіші 4 таңбалы сан ең үлкен 4 таңбалы саннан нешеге кем?
* 6248 х 500 тиімді тәсілмен есепте ( 6248 х 1000 : 2)
* Сөзжұмбақ шешу.
* Сабақтың ұранын шығару.
* <<Барлығы оңай, Ватсон!>> - Ш. Холмстың айтқан сөзі. Ендеше бұл сөздер бүгінгі сабағымыздың ұраны болсын. Өйткені, сабақ үстінде тапсырмалардың барлығы бізге таныс, ондай есептерді, мысалдарды, теңдеулерді біз өткен болғанбыз. Жұмыстарына сәттілік тілеймін!
* Консультация беру.
<<Мұғалімдерге>> міндеттерін түсіндіріп, <<топ журналы>> беріледі. Топ ішіндегі оқушылардың жұмыстары бағаланып, соңында қорытынды баға шығарылады.
Аты
№1
№2
№3
№4
ІІІ. Топ ішінде жұмыс.
Оқушылардың алдына бірнеше тапсырмалар ұсынылады.
Соның ішінде:
* Математикалық диктант;
* Тест;
* Қозғалысқа берілген есеп;
* Өнімділікке берілген есеп;
* Жай есеп;
* Күрделі теңдеулер;
* Амалдарды орындау;
* Геометриялық материал;
<<Мұғалімдер>> өздері қалаған тапсырманы өз топтарына ұсынып, тақтаға, дәптерге орындатқызады.
Тапсырмаларды таңдау кезеңі
Мұғалім бұл жерде тек бағыт беруші рөлінде болады.
rightbottom
Есептеуді білемін!
Мұғалімсіз болмайды!
Топ ішінде жұмыс
<<Топ журналын>> да толтыруға үлгеру керек!
<<Мұғалімдер>> тексеру үстінде
Барлығы мұғалімнің бақылауында!
leftbottomIV. Қорытынды.
Әр <<мұғалім>> оқушыларын бағалап, ұстазға жұмыс есебін береді.
V. Рефлексия.
- Сабақ ұнады ма?
- Не қызықтырды сендерді?
- Мұғалімдерін баға қойған кезде әділдік көрсетті ме?
- Мұғалім болу ұнады ма ?
- Қиыншылық болды ма?(оқушылар өз пікірлерін ортаға салып, әңгімелеседі)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz