Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Математика, 4 сынып. өткенді қайталау

Касимова Р.Б.
lefttopБастауыш сынып мұғалімі
Бидайық орта мектебі
Уалиханов ауданы
Солтүстік Қазақстан Облысы


Математика, 4-сынып
Тақырыбы: Өткенді қайталау.
Мақсаты: қозғалысқа және өнімділікке берілген есептерді қайталау, өткен есеп түрлерін шешу қабілеттерін бекіту;
есептеу дағдыларын жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
оқушылардың топпен жұмыс атқару дағдыларын жетілдіріп,
өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: ойын, топтық жұмыс, тест
Көрнекілік: Сөзжұмбақ, ребус, үлестірмелік қималар.

Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды топтарға бөліп отырғызу. Топ ішінен бір оқушыны мұғалімдікке сайлау.
ІІ. Дайындық кезеңі.
* <<Мұғалімдерге>> тапсырма.

Шерлоқ Холмстың Ватсонға арналған сөздерін табу.



Кәне, есептейік!
Холмс не деді екен?

* Қалған оқушылармен ауызша есептеу.
* Ең үлкен 5 таңбалы сан ең кіші 5 таңбалы саннан қанша артық?
* Ең кіші 4 таңбалы сан ең үлкен 4 таңбалы саннан нешеге кем?
* 6248 х 500 тиімді тәсілмен есепте ( 6248 х 1000 : 2)
* Сөзжұмбақ шешу.

* Сабақтың ұранын шығару.
* <<Барлығы оңай, Ватсон!>> - Ш. Холмстың айтқан сөзі. Ендеше бұл сөздер бүгінгі сабағымыздың ұраны болсын. Өйткені, сабақ үстінде тапсырмалардың барлығы бізге таныс, ондай есептерді, мысалдарды, теңдеулерді біз өткен болғанбыз. Жұмыстарына сәттілік тілеймін!
* Консультация беру.
<<Мұғалімдерге>> міндеттерін түсіндіріп, <<топ журналы>> беріледі. Топ ішіндегі оқушылардың жұмыстары бағаланып, соңында қорытынды баға шығарылады.
Аты
№1
№2
№3
№4























ІІІ. Топ ішінде жұмыс.
Оқушылардың алдына бірнеше тапсырмалар ұсынылады.
Соның ішінде:
* Математикалық диктант;
* Тест;
* Қозғалысқа берілген есеп;
* Өнімділікке берілген есеп;
* Жай есеп;
* Күрделі теңдеулер;
* Амалдарды орындау;
* Геометриялық материал;

<<Мұғалімдер>> өздері қалаған тапсырманы өз топтарына ұсынып, тақтаға, дәптерге орындатқызады.
Тапсырмаларды таңдау кезеңі
Мұғалім бұл жерде тек бағыт беруші рөлінде болады.
rightbottom
Есептеуді білемін!


Мұғалімсіз болмайды!
Топ ішінде жұмыс


<<Топ журналын>> да толтыруға үлгеру керек!
<<Мұғалімдер>> тексеру үстінде


Барлығы мұғалімнің бақылауында!

leftbottomIV. Қорытынды.
Әр <<мұғалім>> оқушыларын бағалап, ұстазға жұмыс есебін береді.
V. Рефлексия.
- Сабақ ұнады ма?
- Не қызықтырды сендерді?
- Мұғалімдерін баға қойған кезде әділдік көрсетті ме?
- Мұғалім болу ұнады ма ?
- Қиыншылық болды ма?(оқушылар өз пікірлерін ортаға салып, әңгімелеседі)


Ұқсас жұмыстар
Математика 3 кл. кайталау. ашык сабак
Қайталау, білім бекіту сабағы
Циклдік алгоритм. 9 сынып
For қайталау операторы жайлы ақпарат
7 санының құрамы жайлы ақпарат
"ондық бөлшекті натурал санға көбейту" математика, 5-сынып
Бөлшектерді қысқарту
Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу
Өткенді қайталау. Сабақтың тақырыбы
Сөзжасам тарауы
Пәндер