Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Ә/б отырысында
«Келісілді»
«Бекітемін» қаралды:
оқу ісінің
меңгерушісі Мектеп директоры
______________ Хазез
Алтынгүл ______ Б.Н.Закенов
________
«___»_________2013ж
«___»_________2013ж
«___»_________2013ж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Пән: алгебра
Сынып: 7
Мұғалім: Мухаева Шолпан Бекежанқызы
Барлық сағат саны-102 , аптасына-3 сағат
Жоспарланған бақылау жұмысының саны: 9
Тест - 5
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және «2013-
2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру
ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау
хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 2013
жылғы 22.04. №146 бұйрық бойынша ұсынылған жалпы білім беретін мектептің 7
-сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.
Оқулық авторы : А.Әбілқасымова, В.Корчевский, Басылым: Алматы
«Мектеп» Шыққан жылы: 2012 ж
А.Абдиев, З.Жұмағұлова
|№ |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін пайдалану. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, тереңдету, |
|жіктеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз|
|бетімен ойлау қабілетін дамыту. |
|1-3 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Қысқаша көбейту формулалары арқылы есептер шығару дағдыларын қалыптастыру, қорытынды жасау. Өткен тақырыптар бойынша |
|білімдерін тиянақтау, толықтыру, бағалау. Осы сабақтар бойынша берік дағды беру. Пәнге қызығушылығын арттыру. Ұлттық тәрбие |
|беру. |
|28-31 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру арқылы ой-пікірлерін дамыту. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, |
|сөздік қорын молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыландыру,өз жетістіктерін бағалай білуге,қарым-қатынасты |
|күшейтуді дамыту. Ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ұлттық ойындарға сүйіспеншілігін арттыру. |
|49-54 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Өткен сабақтарға қорытынды жасау. Алған білімдерді тиянақтау, математикалық тілде қаншалықты деңгейде сауатты сөйлеуін |
|бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру, осы сабақтар бойынша |
|берік дағды қалыптастыру. |
|79-81 |
|Оқып-үйренудің мақсаттары: |
|Оқушылардың квадрат түбірлер туралы білімдерін дамыту. Квадрат түбірлерді шешуде әр түрлі тәсілді қолдана білуге үйрету. |
|Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Топтық және жұптық жұмыс істеуге тәрбиелеу, бір-бірін|
|бағалауға үйрету. |
|1-4 |
|Оқып-үйренудің мақсаттары: |
|Оқушылардың Квадрат теңдеулер туралы білімдерін дамыту. Квадрат теңдеулерді шешуде әр түрлі тәсілді қолдана білуге үйрету. |
|Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|28-29 |
|Оқып-үйренудің мақсаттары: |
|Тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, бір жүйеге келтіру, математика тілінде сөйлеу, графиктер салуды, олардың орналасуын|
|анықтау дағдыларын қалыптастыру. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, |
|қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. |
|49-52 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Өткен сабақтарға қорытынды жасау. Квадраттық теңдеу бойынша алған білімдерді тиянақтау, математикалық тілде қаншалықты |
|деңгейде сауатты сөйлеуін бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін |
|тексеру, кейінгі сабақтар бойынша берік дағды қалыптастыру. Топ болып жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|79-81 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері ұғымымен таныстыру, шешу жолдарын үйрету. Теңдеулер жүйесін шығару тақырыбымен |
|байланыстыру. Шешімін сандық сәуледе кескіндеуді еске түсіру,білімдерін жүйелеу, тереңдету, жіктеудің әртүрлі тәсілдерін |
|пайдалану. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін |
|дамыту. |
|1-2 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Қысқаша көбейту формулалары арқылы есептер шығару дағдыларын қалыптастыру, қорытынды жасау. Өткен тақырыптар бойынша |
|білімдерін тиянақтау, толықтыру, бағалау. Осы сабақтар бойынша берік дағды беру. Пәнге қызығушылығын арттыру. Ұлттық тәрбие |
|беру. |
|28-29 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Тригонометрия элементтері арқылы ой-пікірлерін дамыту. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын |
|молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге,қарым-қатынасты күшейтуді |
|дамыту. Жұп болып және топ болып жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны әрі қарай дамыту. |
|49 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Өткен сабақтарға қорытынды жасау. Алған білімдерді тиянақтау, математикалық тілде қаншалықты деңгейде сауатты сөйлеуін |
|бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру, осы сабақтар бойынша |
|берік дағды қалыптастыру. |
|79 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Геометрияның негізгі ұғымдарымен таныстыру. Нүкте, түзу, кесінді және сәулелерді дұрыс сала білуге, олардың өзара орналасуын |
|үйрету. Математикалық білім, білік деңгейлерін тексеру. Пәнге қызығушылығын арттыру, сұрақтарға мәдени түрде жауап беруге, |
|қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз |
|бетімен ойлау қабілетін дамыту. |
|1 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Үшбұрыштар туралы мағлұмат беру, білім алу дағдыларын қалыптастыру, қорытынды жасау. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін |
|тиянақтау, толықтыру, бағалау. Осы сабақтар бойынша берік дағды беру. Пәнге қызығушылығын арттыру. Ұлттық тәрбие беру. |
|19 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуымен таныстыру. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыта оқыту, сөздік қорын |
|молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді |
|дамыту. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, сабаққа деген қызығушылықтарын |
|арттыру. |
|33-35 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Шеңбер, геометриялық салулар жайлы толық мәлімет беру, өткен сабақтарға қорытынды жасау. Алған білімдерді тиянақтау, |
|математикалық тілде қаншалықты деңгейде сауатты сөйлеуін бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Өткен |
|тақырыптар бойынша білімдерін тексеру, осы сабақтар бойынша берік дағды қалыптастыру. |
|53-54 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Дөңес төртбұрыштар туралы толық мағлұмат беру. Олардың қабырғаларының ұзындықтары мен бұрыштарының шамаларын дұрыс таба |
|білуге және оларды дұрыс сала білуге үйрету. Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сұрақтарға мәдени түрде жауап беруге, |
|қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз |
|бетімен ойлау қабілетін дамыту. Топпен жұмыс істеуге үйрету. |
|1-2 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен олардың арасындағы бұрыштары арасындағы қатынастар туралы мағлұмат беру, білім алу |
|дағдыларын қалыптастыру, қорытынды жасау. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тиянақтау, толықтыру, бағалау. Осы сабақтар |
|бойынша берік дағды беру. Пәнге қызығушылығын арттыру. Жұппен және топпен бірігіп жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|19 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуымен таныстыру. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыта оқыту, сөздік қорын |
|молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді |
|дамыту. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, сабаққа деген қызығушылықтарын |
|арттыру. |
|33-34 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Төртбұрыштар мен үшбұрыштың аудандарын табу ережесі мен формуласымен таныстыру, есептер шығарту. Алған білімдерді тиянақтау, |
|математикалық тілде қаншалықты деңгейде сауатты сөйлеуін бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Өткен |
|тақырыптар бойынша білімдерін тексеру, осы сабақтар бойынша берік дағды қалыптастыру. |
|53 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Жазықтықтағы векторларға амалдар қолдануды және оларды геометриялық фигураларда салуға үйрету. Тақырып бойынша алған |
|білімдерін жүйелеу, тереңдету, жіктеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту. Жұппен бірігіп жұмыс істеуге дағдыландыру. |
|1-2 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Алған білімдері бойынша ойларын тиянақтау, толықтыру, бағалау. Осы сабақтар бойынша берік дағды беру. Пәнге деген |
|қызығушылықтарын арттыру. Өздерін бағалау дағдыларын қалыптастыру, топпен жұмыс істеуге үйрету. |
|19-20 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Көпбұрыштар туралы мәлімет беру арқылы ой-пікірлерін дамыту. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын |
|молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыландыру,өз жетістіктерін бағалай білуге,қарым-қатынасты күшейтуді |
|дамыту. Ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу. Пәнге деген сүйіспеншіліктерін арттыру. |
|33 |
|Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
|Өткен сабақтарға қорытынды жасау. Алған білімдерді тиянақтау, математикалық тілде қаншалықты деңгейде сауатты сөйлеуін |
|бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексеру, осы сабақтар бойынша |
|берік дағды қалыптастыру. |
53-54 |Шеңбердің ұзындығы. π саны. Шеңбердің доғасының ұзындығы. Бұрыштың
радиандық өлшемі. |2 | |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және
дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау |«Ой қозғау»
стратегиясы, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, смайликтер арқылы бір-бірін
бағалау,
Топтық, жұптық жұмыс, топтастыру |Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі,
диалог арқылы жуық сандардың абсолюттік қателігін табуға үйреніп
дағдыланады |Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов,
К.Бүкібаева, А.Миразова,
Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
|Есептер жинағы, слайд | |55-56 |Дөңгелектің және оның бөліктерінің
(сегменттің және сектордың) ауданы. |2 | |СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау |Өзін-өзі
бағалау, қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой
және пікір алмасу, сәйкестік тест
|Бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталайды, логикалық
қабілеттерін дамиды. | |Кестелер, слайд | |57 |5-бақылау жұмысы. |1 |
|СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты
және дарынды балаларды оқыту |Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
қалай оқу керектігін үйрету, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн
диаграмасы |Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмді дұрыс қолдана
отырып, амалдарды дұрыс орындауға үйренеді | |Сызбалар, кестелер, слайд |
|58-59 |Шеңбердің ұзындығы. π саны. Шеңбердің доғасының ұзындығы. Бұрыштың
радиандық өлшемі. |2 | |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды
оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |Миға шабуыл, сұрақ-жауап
арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін
бағалау
|Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Сабаққа деген
қызығушылықтары артады, ой-өрістері кеңейеді |
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева,
А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова,
С.Жақсымбетова |Таратпалар, суреттер, слайд, үлестірмелі тапсырмалар | |60-
61 |Дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданы.
|2 | |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды
оқыту, СТО үйрету, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
топтық жұмыс, Венн диаграмасы, қалай оқу керектігін үйрету |Өткен
сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті
мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері
және достық қарым-қатынастары артады | |Есептер жинағы, дидактикалық
материалдар | |62 |6-бақылау жұмысы. |1 | |СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу |Өздік жұмыс |Өз білімдерін практикада қолдана біледі
және дәлелдей алады | |Таратпалар | |63 |Стереометрия аксиомалары және
олардың қарапайым салдарлары. |1 | |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО
үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды
балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |Миға шабуыл,
сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы
бір-бірін бағалау
|Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Сабаққа деген
қызығушылықтары артады, ой-өрістері кеңейеді, логикалық ойлау қабілеттері
артады | |Слайд, сызба, үлестірмелі тапсырмалар | |64 |Кеңістіктегі екі
түзудің, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасуы. |1 | |СТО
үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды
балаларды оқыту, АКТ |Топтық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту, «Ой
қозғау» топтастыру |Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады,
өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды |
|Таратпалар, кеспе қағаздар, слайд | |65 |Түзу мен жазықтықтың арасындағы
бұрыш. Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы. |1 | |Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,
АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу |Жұптық және топтық жұмыс, диалог,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, сәйкестік тест,
«Ой қозғау» стратегиясы, «Табыс» ағашын отырғызу, смайликтер арқылы бағалау
|Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға
шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды | |Кесте, слайд,
суреттер,
| |66 |Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, олардың
қырларының өзара орналасуы, биіктік. |1 | |АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |Қалай оқу керектігін үйрету, топтық
және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу |Шығармашылық
қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға
үйренеді | |Үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы | |67 |Цилиндр, конус,
шар және олардың кескіндері. |1 | |АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту |Кері байланыс жазу
Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
|Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып
білімдерін нығайтады | |Есептер жинағы, дидактикалық материалдар | |68
|Бізді қоршаған әлемдегі кеңістіктік геометриялық фигуралар. |1 | |АКТ, СТО
үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |Қалай оқу керектігін
үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
|Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері
байланыс орнатуға үйренеді | |Кеспе қағаздар, слайд, үлестірмелі
тапсырмалар | |65 |Тест тапсырмалары |1 | |СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу |Жеке-жеке жұмыс |Алған білімдерін нақтылап
қорытындылайды, пысықтайды. Өздеріне деген сенімділіктері артады | |Слайд,
таратпалар | |66 |7-бақылау жұмысы. |1 | |СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу |Өздік жұмыс |Алған білімдерін нақтылап
қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады |
|Таратпалар | |67-68 |Қосымша сағат.
Стереометрия элементтері |2 | |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты
және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |Топтық және жұптық
жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту, қалай оқу керектігін үйрету,
«Қазынаға саяхат» ойыны, Венн диаграммасы, топтастыру |Жыл бойы алған
білімдерін пысықтайды. Ойын арқылы өздерінің білімдерін көрсете алады,
зерттейді және дәлелдейді. Жауапкершіліктері және сенімділіктері артады |
|Есептер жинағы, дидактикалық материалдар | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz