№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағ
Мерзімі
Жаңа технология
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданылған әдебиеттер
Ресурстар
№:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін пайдалану. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, тереңдету, жіктеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
№:
1-3
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
5-6-сыныптардағы математика курсын қайталау.
Сағ:
3
Мерзімі:
Жаңа технология:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
А. Әбілқасымова, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, С. Жақсымбетова
Ресурстар:
Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар
№:
4-6
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
Сағ:
3
Мерзімі:
Жаңа технология:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру әдісі, топтастыру, топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Қасиеттерді қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Үлестірме тапсырмалар,
слайд
№:
7-8
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
Сағ:
2
Мерзімі:
Жаңа технология:
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Суреттер, таратпалар,
слайд
№:
9
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
1-
бақылау жұмысы
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар:
Таратпалар
№:
10
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қосымша сағат.
Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту, «Ой қозғау» топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Қолданылған әдебиеттер:
А. Әбілқасымова, В. Корчевский, А. Абдиев, З. Жұмағұлова, С. Төлеубаева,
Г. Жүнісова, Г. Даньяров, Ә. Шыныбеков, Ж. Қайдасов
Ресурстар:
Слайд, есептер жинағы
№:
11
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
y = ax
2
және y = ax
3
түріндегі функциялар.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, «Табыс» ағашын отырғызу
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Графиктердің нүктелерін координаталық жазықтықта белгілей алады
Қолданылған әдебиеттер:
Суреттер, сызба, слайд
№:
12
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
y =
функциясы және оның графигі
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Берілген сурет бойынша графиктердің формуласын жаза алады
Қолданылған әдебиеттер:
Суреттер, дидактикалық материалдар, слайд
№:
13
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Тест тапсырмалары.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар:
Таратпалар
№:
14-15
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі.
Сағ:
2
Мерзімі:
Жаңа технология:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл, сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, сенімділікке үйренеді. Бірмүшелерді ықшамдауға үйренеді, оларды стандарт түрге келтіре алады
Қолданылған әдебиеттер:
Үлестірмелі тапсырмалар, слайд, таратпалар
№:
16-18
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Көпмүше және көпмүшелерге амалдар қолдану.
Сағ:
3
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кері байланыс жазу, «Білім» ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, Венн диаграммасы
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Терминдерді тиімді пайдалана алады. Көпмүшелерді ықшамдай отырып, алған білімдерін пысықтайды
Қолданылған әдебиеттер:
Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов,
С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, А. Абдиев
Ресурстар:
Слайд, есептер жинағы, үлестірмелі тапсырмалар
№:
19
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
2-
бақылау жұмысы
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жеке-жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз білімдерін практикада көрсете алады
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар
№:
20-23
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу.
Сағ:
4
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, құрылған критерий бойынша бағалау, «Поезд» ойыны
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ойын арқылы бір-бірімен тығыз байланыста болуды үйренеді, өз ойларын жеткізе алады. Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу алгоритмін қолдана алады
Қолданылған әдебиеттер:
Үлестірмелі таратпалар, слайд
№:
24
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Тест тапсырмалары.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд, таратпалар
№:
25
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
3-
бақылау жұмысы.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Білімдерін практикада көрсете алады және дәлелдейді
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар
№:
26-27
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қосымша сағат.
Бірмүше және көпмүшелерге амалдар қолдану, жіктеу.
Сағ:
2
Мерзімі:
Жаңа технология:
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Қолданылған әдебиеттер:
Есептер жинағы, слайд, дидактикалық материалдар
№:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Қысқаша көбейту формулалары арқылы есептер шығару дағдыларын қалыптастыру, қорытынды жасау. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін тиянақтау, толықтыру, бағалау. Осы сабақтар бойынша берік дағды беру. Пәнге қызығушылығын арттыру. Ұлттық тәрбие беру.
№:
28-31
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары.
Сағ:
4
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл (сұрақ жауап) Кері байланыс, диалог тік оқыту, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау, топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Формулаларды есептер шығаруда дұрыс қолдана алады, өздеріне сенімділік пайда болады. Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Қолданылған әдебиеттер:
В. Корчевский, А. Абдиев, З. Жұмағұлова, С. Төлеубаева, Г. Жүнісова, Г. Даньяров, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс
Ресурстар:
Формулалар, шығармашылық тапсырмалар, слайд
№:
32-35
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырымының квадратының формулалары.
Сағ:
4
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу,
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, бір-біріне сұрақтар қою арқылы алған білімдерін қорытындылайды
Қолданылған әдебиеттер:
Үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
№:
36
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
4-
бақылау жұмысы.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, топтық бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өздік жұмысы арқылы жауапкершілікке үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар
№:
37-40
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубы формулалары.
Сағ:
4
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Құрылған критерий бойынша бағалау, жұптық жұмыс, диалог, сұрақ-жауап, топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Формулалар дұрыс қолдана білуге үйренеді, есептерді қатесіз шығаруға дағдыланады
Қолданылған әдебиеттер:
Формулалар, слайд, дидактикалық материалдар
№:
41-44
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Екі өрнектің кубтардың қосындысы және кубтардың айырымының формулалары.
Сағ:
4
Мерзімі:
Жаңа технология:
Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, диалогтік оқыту, топтық және жұптық жұмыс, сәйкестік тест
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Формулаларды қолдана отырып білімдерін нақтылап қорытындылай алады, өздерінде сенімділік пайда болады, жауапкершілікке үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Ә. Шыныбеков, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, С. Жақсымбетова
Ресурстар:
Формулалар, слайд, үлестірмелі таратпалар
№:
45
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Тест тапсырмалары.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, өздеріне деген сенімділік артады
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд
№:
46
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
5-
бақылау жұмысы.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды және практикада көрсете алады
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар
№:
47-48
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қосымша сағат
Қысқаша көбейту формулалары.
Сағ:
2
Мерзімі:
Жаңа технология:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог, кері байланыс жазу «Білім» ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, миға шабуыл
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері және достық қарым-қатынастары артады
Қолданылған әдебиеттер:
Кесте, слайд, дидактикалық материалдар
№:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру арқылы ой-пікірлерін дамыту. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ұлттық ойындарға сүйіспеншілігін арттыру.
№:
49-54
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті. Бөлшектерді қысқарту.
Сағ:
6
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кері байланыс жазу «Табыс» ағашына отырғызу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сәйкестік тест, топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтмақтастық атмосферасы нығая түседі. Рационал бөлшектерді көбейткіштерге жіктей отырып, оларды қысқартуға үйренеді, достық қарыс-қатынас орнайды
Қолданылған әдебиеттер:
А. Әбілқасымова, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, С. Жақсымбетова
Ресурстар:
Үлестірмелі тапсырмалар, таратапалар
№:
55-60
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Рационал бөлшектерді қосу және азайту.
Сағ:
6
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл (сұрақ жауап), ой және пікір алмасу, Кері байланыс, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмді дұрыс қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд, дидактикалық материалдар
№:
61
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
6-
бақылау жұмысы.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Қолданылған әдебиеттер:
Таратапалар
№:
62
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қосымша сағат.
Рационал бөлшектерді қосу және азайту.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Эстафета» ойыны, миға шабуыл, сәйкестендіру, топтық және жұптық жұмыс, құрылған критерий бойынша бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар, есептер жинағы, слайд
№:
63-68
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Рационал бөлшектерді көбейту, бөлу және дәрежеге шығару.
Сағ:
6
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Диалог арқылы бір-бірімен ұйымшылдықпен жұмыс атқаруға үйренеді, натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдана отырып рационал бөлшектерге амалдар қолдануға дағдыланады
Қолданылған әдебиеттер:
В. Корчевский, А. Абдиев, З. Жұмағұлова, С. Төлеубаева, Г. Жүнісова, Г. Даньяров, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс
Ресурстар:
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы
№:
69-74
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Бөлшек-рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру.
Сағ:
6
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс,
Кері байланыс жазу, «Табыс» ағашын отырғызу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сәйкестендіру
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмді дұрыс қолдана отырып, өрнектерді тепе-тең түрлендіруге үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд, таратпалар, кеспе қағаздар
№:
75
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Тест тапсырмалары.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Алған білімдеріне қорытынды жасай отырып практикада көрсетіп, дәлелдей алады, өзіне сенімділік пайда болады
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд
№:
76
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
7-
бақылау жұмысы.
Сағ:
1
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Жауапкершіліктері артады, өздік жұмыс арқылы өздеріне деген сенімдері арта түседі
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар
№:
77-78
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қосымша сағат.
Рационал бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Сағ:
2
Мерзімі:
Жаңа технология:
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс, Венн диаграмасы
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар:
Таратпалар, слайд
№:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Өткен сабақтарға қорытынды жасау. Алған білімдерді тиянақтау, математикалық тілде қаншалықты