Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.
|Пән: алгебра |29.04.2013 |Сынып 8 |
|Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу |
|Сілтеме |Алгебра 8-сынып оқулығы |
| |8-сынып дидактикалық материалдар |
| |8-сынып алгебрадан есептер жинағы |
| |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу,|
| |бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген |
| |қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. |
| | |
| |- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді. |
|Оқу нәтижесі |– Пікір таласуға үйренеді . |
| |-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады. |
|Туындайтын идеялар |Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуде берілген есептерді топпен жұмыс жасау |
| |барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі |
| |Ұйымдастыру кезеңі(«Көтеріңкі көңіл-күй» |- Бір-бірлерін жылы лебіздерін |
|Тапсырмалар |психологиялық тренинг) |білдіреді. |
| |Үй жұмысын тексеру(слайд арқылы) |Топқа бөлінеді |
| |Жаңа тақырып пен өткен тақырыптың |- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі |
| |байланысы(«Қайталау – оқу анасы» |-Пысықтау сұрақтары бойынша |
| |сәйкестік тест) |сұрақтарға жауап береді. |
| |Жаңа сабаққа дайындық(«Ой қозғау» топтастыру |-топпен жұмыс |
| |стратегиясы) |-«Математикалық домино» ойыны |
| |Жаңа сабақты меңгеру(оқушылар өздіктерінен |-топтық жұмыс |
| |түсіндіреді) |-оқулықпен жұмыс |
| |Сергіту сәті |-деңгейлік тапсырма |
| |Сабақты бекіту(оқулықпен жұмыс) |- рефлексия |
| |Сабақты пысықтау(деңгейлік тапсырмалар) |-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау |
| |Сабақты қорытындылау(қорытынды алгоритмі) | |
| |Рефлексия(«Табыс ағашын отырғызу») | |
| |Үй тапсырмасын беру | |
| |Бағалау | |
|І. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты төрт топқа |
|бөлемін(үшбұрыш, трапеция, параллелограмм, ромб). |
|Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады. |
| |
| |
|Үй тапсырмасын тексеру |
|«Қайталау – оқу анасы» |
|«Ой қозғау» |
|Сергіту сәті |
|Оқулықпен жұмыс |
|Деңгейлік тапсырмалар |
|Барлық ұпай саны |
|Қорытынды бағасы |
| |
|Ұпай саны |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|ІІ. Слайд бойынша бірін-бірі тексереді, бағалайды (Әр дұрыс жауап 1 ұпай).(7 мин) |
|ІІІ. Қайталау |
|1) Сәйкестік тест |
|[pic] |
| |
|2) Функциялардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар: |
|1-топ(үшбұрыш) 2-топ(трапеция) |
|[pic] [pic] |
|3-топ(параллелограмм) 4-топ(ромб) |
|[pic] [pic] |
|3) Сан аралықтарын кескіндеу: |
|1-топ 2-топ |
|[-2;4] ∩ [1;6] = [-9;4) ( (1;6] = |
| |
|3-топ 4-топ |
|[-4;1] ∩ [3;7] = (-2;4) ( [1;6] = |
|ІҮ. «Ой қозғау» |
|Математикалық домино ойыны |
|Бақылау сұрақтары |
|Ү. Жаңа білім. |
|Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар, жағдаяттар ұсынылады: |
|- Біз теңдеу мен теңсіздік туралы сөз қозғадық. Ендеше, квадрат теңсіздік дегеніміз не? – еске түсіріп көрелік. |
|- Квадрат теңсіздікті шешудің неше әдісі бар? |
|- Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің айырмашылығы неде? |
|- Интервалдар әдісімен шешуді қалай түсінесіңдер? |
|ҮІ. Сергіту сәті. Оқушыларға қызықты, логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. (6 мин) |
|Оқушыларға 12 сұрақ қойылады. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады. |
|ҮІІ. Сабақты бекіту. |
|Оқулықпен жұмыс: |
|І топ(үшбұрыш) - №296(3), ІІ топ(трапеция) - №296(4), ІІІ топ(параллелограмм) - №297(3), ІҮ топ(ромб) - №297(4) |
|есебін түсіндіре отырып тақтаға орындайды. Қалғандары осы есепті дәптерге орындайды. Болған соң тексеріледі және |
|сұрақтарға жауап береді. |
|Дарынды оқушы |
| |
|ҮІІІ. Сабақты пысықтау. |
|Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин) |
|А деңгейіндегі есептер. |
|1-топ (х - 1) (х + 4)≥0 3-топ (x-8)(x+11)<0 |
|x –1 =0 x+ 4 =0 x-8=0 x+11=0 |
|x=1 x=-4 х=8 х=-11 |
|Жауабы: (-∞;-4] [pic] [1; +∞) Жауабы: (-11;8) |
|2-топ (х+2) (х-3)<0 4-топ (х+7) (3- х ) < 0 |
| x+2=0 x-3=0 x+7=0 3-x=0 |
| x=-2 x=3 х=-7 х=3 |
|Жауабы: (-2; 3) Жауабы: (-∞; -7) [pic](3; +∞) |
|В деңгейіндегі есептер. |
|1. -2х2 – 5х +3[pic]0 3. x(2-x)>0 |
|D=25+24=49; x1=-3; x2=0,5 x=0 2-x=0 |
|-2х2 – 5х +3=-2(x+3) (x-0,5 ) x=2 |
|Жауабы: (-∞; -3] [pic] [0,5; +∞) Жауабы: (0; 2) |
|2. –x2 – 2x + 8>0 4. -2х2-х+6[pic] |
|D=4+32=36 D= 1+48=49 |
|x=-4 x=2 x1=-2 x2= 1,5 |
|–x2 – 2x + 8= -(x+4) (x - 2)>0 -2х2-х+6х-2=-2(x+2) (x-1,5) |
|Жауабы: (-4; 2) Жауабы: [-2; 1,5] |
| |
|С деңгейіндегі есептер |
|1. 5х(3+x) (x - 9) <0 2. 5x2-2x-3[pic]0 |
|5x=0 3+x=0 x-9=0 D=4+ 60 = 64; х1= 1 x2= -0,6 |
|x=0 x=-3 x=9 5x2-2x-3 =5(x -1)(x+0,6) |
|Жауабы: (-∞; -3) [pic](0; 9) Жауабы: [-0,6; 1] |
|3. 3x2 -7x +2 <0 4. – 2x2 -5x +3[pic]0 |
|D=49 – 24 = 25; х1= 2 x2= [pic] D= 25 + 24 = 49; х1= -3 х1=0,5 |
|3x2 -7x +2=3(х-2)(х-[pic])[pic]0 – 2x2 -5x +3 =- 2(x+3)(x-0,5) |
|Жауабы: ([pic]; 2) Жауабы: [-3; 0,5] |
|ІХ. Сабақты қорытындылау(әр топ квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешудің алгоритмін құрады). |
|Х. – Енді «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті) |
|Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған |
|білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады). |
|Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. |
|Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. |
|Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз. |
|ХІ. Үйге тапсырма беру. |
|«Интервалдар әдісі» тақырыбы бойынша № 296(1,2), №297(1,2) есептерді есептеп келу. |
|Тест |
|1. аx+b>0, ax+b<0 түріндегі теңсіздік ... |
|деп аталады. |
|Квадрат теңсіздік b)Сызықтық теңсіздік c)Биквадрат теңсіздік |
|2. аx2+bх+с>0, аx2+bх+с <0 түріндегі теңсіздік ... деп аталады. |
|Квадрат теңсіздік b)Сызықтық теңсіздік c)Биквадрат теңсіздік |
|3. Нақты R сандар жиынын сан түзуі деп атайды. Оны теңсіздік түрінде ... белгілейді. |
|(-(;() b) [-(;(] c)[0 ; () |
|6. X<3 теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңыз |
|3 b) 2 c)0 |
|7. x≥-5 теңсіздігін қанағаттандыратын ең кіші бүтін санды табыңыз |
|-4 b)0 c)-5 |
|8. 2X-1<3 теңсіздігінің оң шешімін табыңдар? |
|(-(;2) b)(0;2) c) (1;2) |
|9. -2X-5<-3 теңсіздігінің теріс шешімін табыңдар? |
|(-1;() b)(-(;-1) c)(-1;0) |
|10. -x2+6x-5≥0 теңсіздігін шеш: |
|[1;5] b)(-(;1]([5;() c)[2, 3] |
|ХІІ. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған |
|ұпайларына байланысты бағаланады. |
|6 – 12 ұпай - «3» |
|13 – 20 ұпай - «4» |
|21 – 42 ұпай - «5» |
Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.
|Сабақтың |Жұмыс бағыттары мен әр |Сабақтағы дидактикалық |Жұмыс тәсілдері, |Беріле|
|дидактика |дидактикалық кезең |кезең мазмұны |әдіс-формалары |тін |
|лық кезеңдері|мақсаты | | |уақыт |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасу, | |Тәсілі: Сұрақ- |1 мин |
|кезеңі |түгендеу, сабаққа | |жауап | |
| |қатысуы, дайындығын | |Формасы: ұжымдық.| |
| |тексеру, зейінін | | | |
| |мақсатқа бағыттау. | | | |
|Мақсат қою |Сабақтың оқушылармен |Квадрат теңсіздікті |Тәсілі: қысқаша |1 мин |
| |бірлесе атқарылар |интервалдар әдісімен |мәлімет беру | |
| |мақсатты жұмыс |шешуді зерттеу | | |
| |бағыттарын анықтау. | | | |
|Жаңа сабаққа |«Ой қозғау» топтастыру |Өткен тақырыптарға шолу |Тәсілі: топтық |2 мин |
|дайындық |стратегиясы: | |жұмыс | |
| |«Математикалық домино» | | | |
| |ойыны | | | |
| |Бақылау сұрақтары | | | |
|Жаңа сабақты |Оқушы қызығушылығын |Сан осі, сан осіндегі |Әдістері: ой |5-10 |
|түсіндіру |тудыратын тақырыпқа |нүктенің координатасы, |тудыру, қорытынды|мин |
| |қатысты проблемалық |теңсіздік, |ойға жетелер | |
| |сұрақтар ұсынылады; |теңсіздіктердің |пікір алмасу; | |
| |Өзіндік пікірін |қасиетін, теңдеу, | | |
| |қалыптастыруға бағдар |квадрат теңдеу, квадрат |Жекелей тапсырма | |
| |беру; |үшмүше, квадрат үшмүшені|беру арқылы | |
| |Практикалық біліктерін |көбейткіштерге жіктеу |ізденіске | |
| |толықтыруға бағдар |және квадрат теңсіздікті|жетелеу; Тәсілі: | |
| |беру; |интервалдар әдісімен |топтық | |
| |Практикалық |шешу анықтамасына, | | |
| |құндылықтары негізінде |формулаларына, өздеріне | | |
| |ғылыми ізденіске |анықтамасын тұжырымдату.| | |
| |бағдарлау; | | | |
|Жаңа сабақты |Төмендегі есептерді |Оқулықпен жұмыс: |Жалпы |6-10 |
|бекіту |орындата отырып өз |№296(3,4), |дидактикалық |мин |
| |білетін мәліметтерін |№297(3,4) |әдіс: жартылай | |
| |пайдалана отырып, | |ізденіс, | |
| |практикалық білігі | |тұжырымды пікір | |
| |негізінде ізденіске | |айтуға ұмтылдыру.| |
| |жағдай тудыру. Есептің| |Ғылыми дәлелдерге| |
| |орындалуына ғылыми | |сүйену. | |
| |негіздеме бергізе | |Тәсілі: топтық, | |
| |отырып өз пікірін | |жұптық, жекелей. | |
| |даярлауға қолайлы сәт | | | |
| |туғызу. | | | |
|Жаңа сабақты |Деңгейлік тапсырмалар |А, В және С деңгейлік |Тиянақты жұмыс |10 мин|
|пысықтау |орындайды |есептерді топпен шығарып|үлгісіне | |
| | |тақтада қорғайды |бейімдеу. | |
| | | |Шығармашылыққа | |
| | |Есеп шарты бойынша |жетелер түрлі | |
| | |жарқын идеялар |әдістер арқылы | |
| | |жәрмеңкесі |ізденіске бағдар | |
| | | |беру. | |
| | | |Тәсілі: ұжымдық, | |
| | | |топтық , жекелей.| |
|Жаңа сабақты |Өзіндік ізденіске |Әр топ теңсіздіктерді |Нақты жауап, |3-4 |
|қорыту |бағыттау. |интервалдар әдісімен |дәлелді ізденіс, |мин |
| | |шешудің алгоритмін |қорытынды пікірге| |
| | |құрады. |баулу. | |
| | | |Тәсілі: топтық, | |
| | | |ұжымдық | |
|Рефлексия |«Табыс» ағашын отырғызу|Қағаздан жасалған |Тәсілі: жекелей |1 мин |
| |Жасыл алма: Маған сабақ|алмаларды өздері таңдап | | |
| |ұнады. Тақырыпты |алып, ағашқа магнит | | |
| |меңгердім. |көмегімен жабыстырады. | | |
| |Сары алма: Тақырыпты | | | |
| |түсіндім, бірақ | | | |
| |есептеген кезде | | | |
| |қиналдым. | | | |
| |Қызыл алма: Сабақ маған| | | |
| |түсініксіз. | | | |
|Бағалау |Оқушы пікірі мен талдау|6 – 12 ұпай - «3» |Топтық және |2-3 |
| |жұмыстарын бағалау. Ой |13 – 20 ұпай - «4» |жекелей |мин |
| |қорытуға сабақ соңында|21 – 42 ұпай - «5» |жетістіктерді | |
| |сұхбаттасуға шақырар | |бағалау. Ұпай | |
| |пікір қолдану. | |саны бойынша | |
| | | |бағалау | |
|Үй тапсырмасы|Үй тапсырмасы- келесі |№296(1,2), №197(1,2) |Жауапкершілікті |3-4 |
| |сабақтың іргетасы. |есептер арқылы оз |сезіну, қосымша |мин |
| |Сыныпта жасаған |ойларын дәлелді |материалдармен | |
| |тапсырмалар төңірегінде|ізденіске және ой |жұмыс істеу, | |
| |тест жұмысын орындау. |жүйесін сауатты |шығармашылық | |
| |Үй тапсырмасын дұрыс |жеткізуге бағыттау |әрекеттерін | |
| |орындауға бағыт беру | |дамытуға, | |
| | | |тұлғалық | |
| | | |қасиеттерін | |
| | | |дамытуға жол ашу.| |
Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.
|30.04.2013 ж |Алгебра |8 сынып |
|Сабақтың тақырыбы|Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу |
|Жалпы мақсаты |Квадрат теңзісдіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйреніп, |
| |бөлшек рационал теңсіздіктерді де осы әдіспен шешеді, бір – |
| |бірін сыйлауға, ептілікке және шапшаңдылыққа тәрбиеленеді. |
|Сілтеме | |
| |Алгебра оқыту әдістемесі. |
| |8 сыныпқа арналған алгебра оқулығы |
|Оқу нәтижесі |Квадрат теңсіздіктерді шеше алады. |
|Негізгі идеялар. |Сан өсі, сан осіндегі нүктенің координатасы, теңсіздік, |
| |теңсіздіктердің қасиеті, теңдеу, квадрат теңдеу, квадрат |
| |үшмүше, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу және қысқаша |
| |көбейту формулаларының анықтамалары. |
|Сабақта |Деңгейлік есептер. |
|қолданылатын |Есептер жинағы. |
|материалдар |Белсенді тақта. |
|Оқыту әдістері. |Жаңа әдістер. |
| |Диалог. АКТ. СТО. |
| |Блум таксономиясы бойынша: |
| |Компоненттер |
| |Критерийлер |
| | |
| |Білу |
| |И г е р д і |
| |Кез келген теңдеудің шешімдерін таба біледі; |
| |Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан |
| |осін интервалдарға бөлу; |
| |Интервалдың кез-келген біреуінде функцияның |
| |таңбасын анықтап, осы интервалға анықталған таңбаны |
| |қоя біледі; |
| |Жұп және тақ сандарды ажырата біледі. |
| | |
| |Түсіну |
| | |
| |Оқушы материалды түсінеді; |
| |Квадрат теңсіздікті интервал әдісімен шешуді және |
| |оны сан аралықта кескіндеу арасындағы байланысты |
| |түсінеді. |
| | |
| |Қолдану |
| | |
| |Толық және толымсыз квадрат теңдеуді шеше алады; |
| |Квадрат теңдеу мен квадрат теңсіздік арасындағы |
| |байланысты есеп шығаруда пайдаланады. |
| | |
| |Анализ (Талдау) |
| |Шығармашылықпен |
| |жұмыстанады |
| |Өрнектердің мағынасын талдай алады; |
| |Келесі қадамды болжай алады. |
| |Күрделі өрнектерді түрлендіруді қателеспей |
| |орындайды. |
| | |
| |Синтез (Топтау) |
| | |
| |Әр есепке қажетті алгоритмнің ең қысқа жолын |
| |таңдай алады. |
| |Өз бетімен есептер құрастыра алады. |
| | |
| |Білімді бағалау |
| | |
| |Материалдың мәнін бағалай біледі; |
| |Тақырып бойынша зерттеу жүргізе алады. |
| | |
|Дерек көздері. |Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шағару тақырыбына |
| |арналған материалдар. |
| |1.Алгебра жұмыс дәптері |
| |2.Алгебра оқулығы |
| |3. Бағалау парағы |
| |4. АКТ |
-----------------------
[pic]
D [ -1;4)
C ( -1;4]
В [ -1;4]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz