Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу

Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш. Б.
Алгебра 8-сынып оқулығы
8-сынып дидактикалық материалдар
8-сынып алгебрадан есептер жинағы
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- Пікір таласуға үйренеді .
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады.
- Ұйымдастыру кезеңі(«Көтеріңкі көңіл-күй» психологиялық тренинг)
- Үй жұмысын тексеру(слайд арқылы)
- Жаңа тақырып пен өткен тақырыптың байланысы(«Қайталау - оқу анасы»
сәйкестік тест)
- Жаңа сабаққа дайындық(«Ой қозғау» топтастыру стратегиясы)
- Жаңа сабақты меңгеру(оқушылар өздіктерінен түсіндіреді)
- Сергіту сәті
- Сабақты бекіту(оқулықпен жұмыс)
- Сабақты пысықтау(деңгейлік тапсырмалар)
- Сабақты қорытындылау(қорытынды алгоритмі)
- Рефлексия(«Табыс ағашын отырғызу»)
- Үй тапсырмасын беру
- Бағалау
- Бір-бірлерін жылы лебіздерін білдіреді.
Топқа бөлінеді
- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі
-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді.
-топпен жұмыс
-«Математикалық домино» ойыны
-топтық жұмыс
-оқулықпен жұмыс
-деңгейлік тапсырма
- рефлексия
-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау
І. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты төрт топқа бөлемін(үшбұрыш, трапеция, параллелограмм, ромб) .
Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады.
ІІ. Слайд бойынша бірін-бірі тексереді, бағалайды ( Әр дұрыс жауап 1 ұпай) . (7 мин)
ІІІ. Қайталау
1) Сәйкестік тест
2) Функциялардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар:
1-топ(үшбұрыш) 2-топ(трапеция)
3-топ(параллелограмм) 4-топ(ромб)
3) Сан аралықтарын кескіндеу:
1-топ 2-топ
[-2; 4] ∩ [1; 6] = [-9; 4) ∪ (1; 6] =
3-топ 4-топ
[-4; 1] ∩ [3; 7] = (-2; 4) ∪ [1; 6] =
ІҮ. «Ой қозғау»
- Математикалық домино ойыны
- Бақылау сұрақтары
Ү. Жаңа білім.
Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар, жағдаяттар ұсынылады:
- Біз теңдеу мен теңсіздік туралы сөз қозғадық. Ендеше, квадрат теңсіздік дегеніміз не? - еске түсіріп көрелік.
- Квадрат теңсіздікті шешудің неше әдісі бар?
- Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің айырмашылығы неде?
- Интервалдар әдісімен шешуді қалай түсінесіңдер?
ҮІ. Сергіту сәті. Оқушыларға қызықты, логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. (6 мин)
Оқушыларға 12 сұрақ қойылады. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
ҮІІ. Сабақты бекіту.
Оқулықпен жұмыс:
І топ(үшбұрыш) - №296(3), ІІ топ(трапеция) - №296(4), ІІІ топ(параллелограмм) - №297(3), ІҮ топ(ромб) - №297(4) есебін түсіндіре отырып тақтаға орындайды. Қалғандары осы есепті дәптерге орындайды. Болған соң тексеріледі және сұрақтарға жауап береді.
Дарынды оқушы
ҮІІІ. Сабақты пысықтау.
Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)
А деңгейіндегі есептер.
1-топ (х - 1) (х + 4) ≥0 3-топ (x-8) (x+11) <0
x -1 =0 x+ 4 =0 x-8=0 x+11=0
x=1 x=-4 х=8 х=-11
Жауабы: (-∞; -4]
[1; +∞) Жауабы: (-11; 8)
2-топ (х+2) (х-3) <0 4 -топ (х+7) (3- х ) < 0
x+2=0 x-3=0 x+7=0 3-x=0
x=-2 x=3 х=-7 х=3
Жауабы: (-2; 3) Жауабы: (-∞; -7)
(3; +∞)
В деңгейіндегі есептер.
1.
-2х
2
- 5х +3
0
3.
x(2-x) >0
D=25+24=49; x 1 =-3; x 2 =0, 5 x=0 2-x=0
-2х 2 - 5х +3=-2(x+3) (x-0, 5 ) x=2
Жауабы: (-∞; -3]
[0, 5; +∞) Жауабы: (0; 2)
2.
-x
2
- 2x + 8>0
4.
-2х
2
-х+6
D=4+32=36 D= 1+48=49
x=-4 x=2 x 1 =-2 x 2 = 1, 5
-x 2 - 2x + 8= -(x+4) (x - 2) >0 -2х 2 -х+6х-2=-2(x+2) (x-1, 5)
Жауабы: (-4; 2) Жауабы: [-2; 1, 5]
С деңгейіндегі есептер
1.
5х(3+x) (x - 9) <0
2.
5x
2
-2x-3
0
5x=0 3+x=0 x-9=0 D=4+ 60 = 64; х 1 = 1 x 2 = -0, 6
x=0 x=-3 x=9 5x 2 -2x-3 =5(x -1) (x+0, 6)
Жауабы: (-∞; -3)
(0; 9) Жауабы: [-0, 6; 1]
3.
3x
2
-7x +2 <0
4.
- 2x
2
-5x +3
0
D=49 - 24 = 25; х
1
= 2 x
2
=
D= 25 + 24 = 49; х
1
= -3 х
1
=0, 5
3x
2
-7x +2=3(х-2) (х-
)
0 - 2x
2
-5x +3 =- 2(x+3) (x-0, 5)
Жауабы: (
; 2) Жауабы: [-3; 0, 5]
ІХ. Сабақты қорытындылау (әр топ квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешудің алгоритмін құрады) .
Х. - Енді «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті)
Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек - экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады) .
- Жасыл алма:Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
- Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
- Қызыл алма:Сабақ маған түсініксіз.
ХІ. Үйге тапсырма беру.
- «Интервалдар әдісі» тақырыбы бойынша № 296(1, 2), №297(1, 2) есептерді есептеп келу.
- Тест
1. аx+b>0, ax+b<0 түріндегі теңсіздік . . .
деп аталады.
- Квадрат теңсіздік b) Сызықтық теңсіздік c) Биквадрат теңсіздік
2. аx2+bх+с>0, аx2+bх+с <0 түріндегі теңсіздік . . . деп аталады.
- Квадрат теңсіздік b) Сызықтық теңсіздік c) Биквадрат теңсіздік
3. Нақты R сандар жиынын сан түзуі деп атайды. Оны теңсіздік түрінде . . . белгілейді.
- (-∞; ∞) b) [-∞; ∞] c) [0 ; ∞)
6. X<3 теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңыз
- 3 b) 2 c) 0
7. x≥-5 теңсіздігін қанағаттандыратын ең кіші бүтін санды табыңыз
- -4 b) 0 c) -5
8. 2X-1<3 теңсіздігінің оң шешімін табыңдар?
- (-∞; 2) b) (0; 2) c) (1; 2)
9. -2X-5<-3 теңсіздігінің теріс шешімін табыңдар?
- (-1; ∞) b) (-∞; -1) c) (-1; 0)
10. -x2+6x-5≥0 теңсіздігін шеш:
- [1; 5] b) (-∞; 1] ∪[5; ∞) c) [2, 3]
ХІІ. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған ұпайларына байланысты бағаланады.
6 - 12 ұпай - «3»
13 - 20 ұпай - «4»
21 - 42 ұпай - «5»
Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш. Б.
Сабақтың дидактика
лық кезеңдері
Тәсілі: Сұрақ- жауап
Формасы: ұжымдық.
«Ой қозғау» топтастыру стратегиясы:
- «Математикалық домино» ойыны
- Бақылау сұрақтары
- Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар ұсынылады;
- Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру;
- Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру;
- Практикалық құндылықтары негізінде ғылыми ізденіске бағдарлау;
Әдістері: ой тудыру, қорытынды ойға жетелер пікір алмасу;
Жекелей тапсырма беру арқылы ізденіске жетелеу; Тәсілі: топтық
Оқулықпен жұмыс:
№296(3, 4),
№297(3, 4)
Жалпы дидактикалық әдіс: жартылай ізденіс, тұжырымды пікір айтуға ұмтылдыру.
Ғылыми дәлелдерге сүйену.
Тәсілі: топтық, жұптық, жекелей.
А, В және С деңгейлік есептерді топпен шығарып тақтада қорғайды
Есеп шарты бойынша
жарқын идеялар жәрмеңкесі
Тиянақты жұмыс үлгісіне бейімдеу.
Шығармашылыққа жетелер түрлі әдістер арқылы ізденіске бағдар беру.
Тәсілі: ұжымдық, топтық, жекелей.
Нақты жауап, дәлелді ізденіс, қорытынды пікірге баулу.
Тәсілі: топтық, ұжымдық
«Табыс» ағашын отырғызу
- Жасыл алма:Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
- Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
- Қызыл алма:Сабақ маған түсініксіз.
6 - 12 ұпай - «3»
13 - 20 ұпай - «4»
21 - 42 ұпай - «5»
Үй тапсырмасы- келесі сабақтың іргетасы.
Сыныпта жасаған тапсырмалар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz