Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш. Б.

Пән: алгебра
29. 04. 2013
Сынып 8
Пән: алгебра: Сабақтың тақырыбы
29. 04. 2013: Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Пән: алгебра: Сілтеме
29. 04. 2013:

Алгебра 8-сынып оқулығы

8-сынып дидактикалық материалдар

8-сынып алгебрадан есептер жинағы

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Пән: алгебра: Жалпы мақсаты
29. 04. 2013:

Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.

Пән: алгебра: Оқу нәтижесі
29. 04. 2013:

- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.

- Пікір таласуға үйренеді .

-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады.

Пән: алгебра: Туындайтын идеялар
29. 04. 2013: Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуде берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі
Пән: алгебра: Тапсырмалар
29. 04. 2013:
  1. Ұйымдастыру кезеңі(«Көтеріңкі көңіл-күй» психологиялық тренинг)
  2. Үй жұмысын тексеру(слайд арқылы)
  3. Жаңа тақырып пен өткен тақырыптың байланысы(«Қайталау - оқу анасы»

сәйкестік тест)

  1. Жаңа сабаққа дайындық(«Ой қозғау» топтастыру стратегиясы)
  2. Жаңа сабақты меңгеру(оқушылар өздіктерінен түсіндіреді)
  3. Сергіту сәті
  4. Сабақты бекіту(оқулықпен жұмыс)
  5. Сабақты пысықтау(деңгейлік тапсырмалар)
  6. Сабақты қорытындылау(қорытынды алгоритмі)
  7. Рефлексия(«Табыс ағашын отырғызу»)
  8. Үй тапсырмасын беру
  9. Бағалау
Сынып 8:

- Бір-бірлерін жылы лебіздерін білдіреді.

Топқа бөлінеді

- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі

-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді.

-топпен жұмыс

-«Математикалық домино» ойыны

-топтық жұмыс

-оқулықпен жұмыс

-деңгейлік тапсырма

- рефлексия

-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау

Пән: алгебра:

І. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты төрт топқа бөлемін(үшбұрыш, трапеция, параллелограмм, ромб) .

Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ІІ. Слайд бойынша бірін-бірі тексереді, бағалайды ( Әр дұрыс жауап 1 ұпай) . (7 мин)

ІІІ. Қайталау

1) Сәйкестік тест

2) Функциялардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар:

1-топ(үшбұрыш) 2-топ(трапеция)

3-топ(параллелограмм) 4-топ(ромб)

3) Сан аралықтарын кескіндеу:

1-топ 2-топ

[-2; 4] ∩ [1; 6] = [-9; 4) ∪ (1; 6] =

3-топ 4-топ

[-4; 1] ∩ [3; 7] = (-2; 4) ∪ [1; 6] =

ІҮ. «Ой қозғау»

  • Математикалық домино ойыны
  • Бақылау сұрақтары

Ү. Жаңа білім.

Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар, жағдаяттар ұсынылады:

- Біз теңдеу мен теңсіздік туралы сөз қозғадық. Ендеше, квадрат теңсіздік дегеніміз не? - еске түсіріп көрелік.

- Квадрат теңсіздікті шешудің неше әдісі бар?

- Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің айырмашылығы неде?

- Интервалдар әдісімен шешуді қалай түсінесіңдер?

ҮІ. Сергіту сәті. Оқушыларға қызықты, логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. (6 мин)

Оқушыларға 12 сұрақ қойылады. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.

ҮІІ. Сабақты бекіту.

Оқулықпен жұмыс:

І топ(үшбұрыш) - №296(3), ІІ топ(трапеция) - №296(4), ІІІ топ(параллелограмм) - №297(3), ІҮ топ(ромб) - №297(4) есебін түсіндіре отырып тақтаға орындайды. Қалғандары осы есепті дәптерге орындайды. Болған соң тексеріледі және сұрақтарға жауап береді.

Дарынды оқушы

ҮІІІ. Сабақты пысықтау.

Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)

А деңгейіндегі есептер.

1-топ (х - 1) (х + 4) ≥0 3-топ (x-8) (x+11) <0

x -1 =0 x+ 4 =0 x-8=0 x+11=0

x=1 x=-4 х=8 х=-11

Жауабы: (-∞; -4] [1; +∞) Жауабы: (-11; 8)

2-топ (х+2) (х-3) <0 4 -топ (х+7) (3- х ) < 0

x+2=0 x-3=0 x+7=0 3-x=0

x=-2 x=3 х=-7 х=3

Жауабы: (-2; 3) Жауабы: (-∞; -7) (3; +∞)

В деңгейіндегі есептер.

1. -2х 2 - 5х +3 0 3. x(2-x) >0

D=25+24=49; x 1 =-3; x 2 =0, 5 x=0 2-x=0

-2х 2 - 5х +3=-2(x+3) (x-0, 5 ) x=2

Жауабы: (-∞; -3] [0, 5; +∞) Жауабы: (0; 2)

2. -x 2 - 2x + 8>0 4. -2х 2 -х+6

D=4+32=36 D= 1+48=49

x=-4 x=2 x 1 =-2 x 2 = 1, 5

-x 2 - 2x + 8= -(x+4) (x - 2) >0 -2х 2 -х+6х-2=-2(x+2) (x-1, 5)

Жауабы: (-4; 2) Жауабы: [-2; 1, 5]

С деңгейіндегі есептер

1. 5х(3+x) (x - 9) <0 2. 5x 2 -2x-3 0

5x=0 3+x=0 x-9=0 D=4+ 60 = 64; х 1 = 1 x 2 = -0, 6

x=0 x=-3 x=9 5x 2 -2x-3 =5(x -1) (x+0, 6)

Жауабы: (-∞; -3) (0; 9) Жауабы: [-0, 6; 1]

3. 3x 2 -7x +2 <0 4. - 2x 2 -5x +3 0

D=49 - 24 = 25; х 1 = 2 x 2 = D= 25 + 24 = 49; х 1 = -3 х 1 =0, 5

3x 2 -7x +2=3(х-2) (х- ) 0 - 2x 2 -5x +3 =- 2(x+3) (x-0, 5)

Жауабы: ( ; 2) Жауабы: [-3; 0, 5]

ІХ. Сабақты қорытындылау (әр топ квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешудің алгоритмін құрады) .

Х. - Енді «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті)

Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек - экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады) .

  • Жасыл алма:Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
  • Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
  • Қызыл алма:Сабақ маған түсініксіз.

ХІ. Үйге тапсырма беру.

  • «Интервалдар әдісі» тақырыбы бойынша № 296(1, 2), №297(1, 2) есептерді есептеп келу.
  • Тест

1. аx+b>0, ax+b<0 түріндегі теңсіздік . . .

деп аталады.

  1. Квадрат теңсіздік b) Сызықтық теңсіздік c) Биквадрат теңсіздік

2. аx2+bх+с>0, аx2+bх+с <0 түріндегі теңсіздік . . . деп аталады.

  1. Квадрат теңсіздік b) Сызықтық теңсіздік c) Биквадрат теңсіздік

3. Нақты R сандар жиынын сан түзуі деп атайды. Оны теңсіздік түрінде . . . белгілейді.

  1. (-∞; ∞) b) [-∞; ∞] c) [0 ; ∞)

6. X<3 теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңыз

  1. 3 b) 2 c) 0

7. x≥-5 теңсіздігін қанағаттандыратын ең кіші бүтін санды табыңыз

  1. -4 b) 0 c) -5

8. 2X-1<3 теңсіздігінің оң шешімін табыңдар?

  1. (-∞; 2) b) (0; 2) c) (1; 2)

9. -2X-5<-3 теңсіздігінің теріс шешімін табыңдар?

  1. (-1; ∞) b) (-∞; -1) c) (-1; 0)

10. -x2+6x-5≥0 теңсіздігін шеш:

  1. [1; 5] b) (-∞; 1] ∪[5; ∞) c) [2, 3]

ХІІ. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған ұпайларына байланысты бағаланады.

6 - 12 ұпай - «3»

13 - 20 ұпай - «4»

21 - 42 ұпай - «5»

29. 04. 2013:
Сынып 8: Үй тапсырмасын тексеру
«Қайталау - оқу анасы»
«Ой қозғау»
Сергіту сәті
Оқулықпен жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар
Барлық ұпай саны
Қорытынды бағасы
Ұпай саны
Пән: алгебра:
29. 04. 2013:
Сынып 8:
Пән: алгебра:
29. 04. 2013:
Сынып 8:

Қысқа мерзімді жоспар

8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш. Б.

Сабақтың дидактика

лық кезеңдері

Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары
Берілетін уақыт
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа қатысуы, дайындығын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Тәсілі: Сұрақ- жауап

Формасы: ұжымдық.

Берілетін уақыт: 1 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Мақсат қою
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Сабақтың оқушылармен бірлесе атқарылар мақсатты жұмыс бағыттарын анықтау.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешуді зерттеу
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары: Тәсілі: қысқаша мәлімет беру
Берілетін уақыт: 1 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабаққа дайындық
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:

«Ой қозғау» топтастыру стратегиясы:

  • «Математикалық домино» ойыны
  • Бақылау сұрақтары
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Өткен тақырыптарға шолу
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары: Тәсілі: топтық жұмыс
Берілетін уақыт: 2 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты түсіндіру
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:
  • Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар ұсынылады;
  • Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру;
  • Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру;
  • Практикалық құндылықтары негізінде ғылыми ізденіске бағдарлау;
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Сан осі, сан осіндегі нүктенің координатасы, теңсіздік, теңсіздіктердің қасиетін, теңдеу, квадрат теңдеу, квадрат үшмүше, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу және квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу анықтамасына, формулаларына, өздеріне анықтамасын тұжырымдату.
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Әдістері: ой тудыру, қорытынды ойға жетелер пікір алмасу;

Жекелей тапсырма беру арқылы ізденіске жетелеу; Тәсілі: топтық

Берілетін уақыт: 5-10 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты бекіту
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Төмендегі есептерді орындата отырып өз білетін мәліметтерін пайдалана отырып, практикалық білігі негізінде ізденіске жағдай тудыру. Есептің орындалуына ғылыми негіздеме бергізе отырып өз пікірін даярлауға қолайлы сәт туғызу.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:

Оқулықпен жұмыс:

№296(3, 4),

№297(3, 4)

Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Жалпы дидактикалық әдіс: жартылай ізденіс, тұжырымды пікір айтуға ұмтылдыру.

Ғылыми дәлелдерге сүйену.

Тәсілі: топтық, жұптық, жекелей.

Берілетін уақыт: 6-10 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты пысықтау
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар орындайды
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:

А, В және С деңгейлік есептерді топпен шығарып тақтада қорғайды

Есеп шарты бойынша

жарқын идеялар жәрмеңкесі

Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Тиянақты жұмыс үлгісіне бейімдеу.

Шығармашылыққа жетелер түрлі әдістер арқылы ізденіске бағдар беру.

Тәсілі: ұжымдық, топтық, жекелей.

Берілетін уақыт: 10 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты қорыту
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Өзіндік ізденіске бағыттау.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Әр топ теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешудің алгоритмін құрады.
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Нақты жауап, дәлелді ізденіс, қорытынды пікірге баулу.

Тәсілі: топтық, ұжымдық

Берілетін уақыт: 3-4 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Рефлексия
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:

«Табыс» ағашын отырғызу

  • Жасыл алма:Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
  • Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
  • Қызыл алма:Сабақ маған түсініксіз.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Қағаздан жасалған алмаларды өздері таңдап алып, ағашқа магнит көмегімен жабыстырады.
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары: Тәсілі: жекелей
Берілетін уақыт: 1 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Бағалау
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Оқушы пікірі мен талдау жұмыстарын бағалау. Ой қорытуға сабақ соңында сұхбаттасуға шақырар пікір қолдану.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:

6 - 12 ұпай - «3»

13 - 20 ұпай - «4»

21 - 42 ұпай - «5»

Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары: Топтық және жекелей жетістіктерді бағалау. Ұпай саны бойынша бағалау
Берілетін уақыт: 2-3 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Үй тапсырмасы
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:

Үй тапсырмасы- келесі сабақтың іргетасы.

Сыныпта жасаған тапсырмалар


Ұқсас жұмыстар
Интервалдар әдісі
Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Интервалдар әдісі. Сабақтың тақырыбы
Интервалдар әдісі жайлы ақпарат
Интервалдар әдісімен есептер шығару
Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешу
Квадрат түбірлер
Квадрат теңсіздік. бір айнымалысы бар квадрат теңсіздікті шешу
Квадрат теңсіздіктер
Блум жүйесін сабақта қолдану тәжірибемнен
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz