Файл қосу

Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу

Пән: Математика

Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.

|Пән: алгебра |29.04.2013 |Сынып 8 |
|Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу |
|Сілтеме |Алгебра 8-сынып оқулығы |
| |8-сынып дидактикалық материалдар |
| |8-сынып алгебрадан есептер жинағы |
| |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу,|
| |бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген |
| |қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. |
| | |
| |- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді. |
|Оқу нәтижесі |– Пікір таласуға үйренеді . |
| |-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады. |
|Туындайтын идеялар |Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуде берілген есептерді топпен жұмыс жасау |
| |барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі |
| |Ұйымдастыру кезеңі(«Көтеріңкі көңіл-күй» |- Бір-бірлерін жылы лебіздерін |
|Тапсырмалар |психологиялық тренинг) |білдіреді. |
| |Үй жұмысын тексеру(слайд арқылы) |Топқа бөлінеді |
| |Жаңа тақырып пен өткен тақырыптың |- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі |
| |байланысы(«Қайталау – оқу анасы» |-Пысықтау сұрақтары бойынша |
| |сәйкестік тест) |сұрақтарға жауап береді. |
| |Жаңа сабаққа дайындық(«Ой қозғау» топтастыру |-топпен жұмыс |
| |стратегиясы) |-«Математикалық домино» ойыны |
| |Жаңа сабақты меңгеру(оқушылар өздіктерінен |-топтық жұмыс |
| |түсіндіреді) |-оқулықпен жұмыс |
| |Сергіту сәті |-деңгейлік тапсырма |
| |Сабақты бекіту(оқулықпен жұмыс) |- рефлексия |
| |Сабақты пысықтау(деңгейлік тапсырмалар) |-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау |
| |Сабақты қорытындылау(қорытынды алгоритмі) | |
| |Рефлексия(«Табыс ағашын отырғызу») | |
| |Үй тапсырмасын беру | |
| |Бағалау | |
|І. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты төрт топқа |
|бөлемін(үшбұрыш, трапеция, параллелограмм, ромб). |
|Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады. |
| |
| |
|Үй тапсырмасын тексеру |
|«Қайталау – оқу анасы» |
|«Ой қозғау» |
|Сергіту сәті |
|Оқулықпен жұмыс |
|Деңгейлік тапсырмалар |
|Барлық ұпай саны |
|Қорытынды бағасы |
| |
|Ұпай саны |
|  |
|  |
|  |
|  |
|  |
| |
| |
| |
| |
|ІІ. Слайд бойынша бірін-бірі тексереді, бағалайды (Әр дұрыс жауап 1 ұпай).(7 мин) |
|ІІІ. Қайталау |
|1) Сәйкестік тест |
|[pic] |
| |
|2) Функциялардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар: |
|1-топ(үшбұрыш) 2-топ(трапеция) |
|[pic] [pic] |
|3-топ(параллелограмм) 4-топ(ромб) |
|[pic] [pic] |
|3) Сан аралықтарын кескіндеу: |
|1-топ 2-топ |
|[-2;4] ∩ [1;6] = [-9;4) ( (1;6] = |
| |
|3-топ 4-топ |
|[-4;1] ∩ [3;7] = (-2;4) ( [1;6] = |
|ІҮ. «Ой қозғау» |
|Математикалық домино ойыны |
|Бақылау сұрақтары |
|Ү. Жаңа білім. |
|Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар, жағдаяттар ұсынылады: |
|- Біз теңдеу мен теңсіздік туралы сөз қозғадық. Ендеше, квадрат теңсіздік дегеніміз не? – еске түсіріп көрелік. |
|- Квадрат теңсіздікті шешудің неше әдісі бар? |
|- Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің айырмашылығы неде? |
|- Интервалдар әдісімен шешуді қалай түсінесіңдер? |
|ҮІ. Сергіту сәті. Оқушыларға қызықты, логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. (6 мин) |
|Оқушыларға 12 сұрақ қойылады. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады. |
|ҮІІ. Сабақты бекіту. |
|Оқулықпен жұмыс: |
|І топ(үшбұрыш) - №296(3), ІІ топ(трапеция) - №296(4), ІІІ топ(параллелограмм) - №297(3), ІҮ топ(ромб) - №297(4) |
|есебін түсіндіре отырып тақтаға орындайды. Қалғандары осы есепті дәптерге орындайды. Болған соң тексеріледі және |
|сұрақтарға жауап береді. |
|Дарынды оқушы |
| |
|ҮІІІ. Сабақты пысықтау. |
|Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин) |
|А деңгейіндегі есептер. |
|1-топ      (х - 1) (х + 4)≥0                                      3-топ (x-8)(x+11)<0 |
|x –1 =0        x+ 4 =0                                          x-8=0        x+11=0 |
|x=1              x=-4     х=8 х=-11 |
|Жауабы: (-∞;-4] [pic] [1; +∞)                          Жауабы: (-11;8)                 |
|2-топ      (х+2) (х-3)<0                                          4-топ (х+7) (3- х ) < 0           |
| x+2=0      x-3=0                                x+7=0          3-x=0 |
|         x=-2        x=3                                         х=-7 х=3 |
|Жауабы: (-2; 3) Жауабы: (-∞; -7) [pic](3; +∞) |
|В деңгейіндегі есептер. |
|1. -2х2 – 5х +3[pic]0                                                   3. x(2-x)>0 |
|D=25+24=49; x1=-3;       x2=0,5 x=0   2-x=0 |
|-2х2 – 5х +3=-2(x+3) (x-0,5 )                                      x=2 |
|Жауабы: (-∞; -3] [pic] [0,5; +∞) Жауабы: (0; 2) |
|2. –x2 – 2x + 8>0                           4. -2х2-х+6[pic] |
|D=4+32=36 D= 1+48=49 |
|x=-4     x=2       x1=-2           x2= 1,5 |
|–x2 – 2x + 8= -(x+4) (x - 2)>0 -2х2-х+6х-2=-2(x+2) (x-1,5) |
|Жауабы: (-4; 2) Жауабы: [-2; 1,5] |
| |
|С деңгейіндегі есептер |
|1. 5х(3+x) (x - 9) <0 2.  5x2-2x-3[pic]0 |
|5x=0    3+x=0     x-9=0 D=4+ 60 = 64; х1= 1       x2= -0,6 |
|x=0      x=-3       x=9 5x2-2x-3 =5(x -1)(x+0,6) |
|Жауабы: (-∞; -3) [pic](0; 9) Жауабы: [-0,6; 1] |
|3. 3x2 -7x +2 <0 4.  – 2x2 -5x +3[pic]0 |
|D=49 – 24 = 25; х1= 2      x2= [pic] D= 25 + 24 = 49; х1= -3 х1=0,5 |
|3x2 -7x +2=3(х-2)(х-[pic])[pic]0 – 2x2 -5x +3 =- 2(x+3)(x-0,5) |
|Жауабы: ([pic]; 2) Жауабы: [-3; 0,5] |
|ІХ. Сабақты қорытындылау(әр топ квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешудің алгоритмін құрады). |
|Х. – Енді «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті) |
|Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған |
|білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады). |
|Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. |
|Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. |
|Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз. |
|ХІ. Үйге тапсырма беру. |
|«Интервалдар әдісі» тақырыбы бойынша № 296(1,2), №297(1,2) есептерді есептеп келу. |
|Тест |
|1. аx+b>0, ax+b<0 түріндегі теңсіздік ... |
|деп аталады. |
|Квадрат теңсіздік b)Сызықтық теңсіздік c)Биквадрат теңсіздік |
|2. аx2+bх+с>0, аx2+bх+с <0 түріндегі теңсіздік ... деп аталады. |
|Квадрат теңсіздік b)Сызықтық теңсіздік c)Биквадрат теңсіздік |
|3. Нақты R сандар жиынын сан түзуі деп атайды. Оны теңсіздік түрінде ... белгілейді. |
|(-(;() b) [-(;(] c)[0 ; () |
|6. X<3 теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңыз |
|3 b) 2 c)0 |
|7. x≥-5 теңсіздігін қанағаттандыратын ең кіші бүтін санды табыңыз |
|-4 b)0 c)-5 |
|8. 2X-1<3 теңсіздігінің оң шешімін табыңдар? |
|(-(;2) b)(0;2) c) (1;2) |
|9. -2X-5<-3 теңсіздігінің теріс шешімін табыңдар? |
|(-1;() b)(-(;-1) c)(-1;0) |
|10. -x2+6x-5≥0 теңсіздігін шеш: |
|[1;5] b)(-(;1]([5;() c)[2, 3] |
|ХІІ. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған |
|ұпайларына байланысты бағаланады. |
|6 – 12 ұпай - «3» |
|13 – 20 ұпай - «4» |
|21 – 42 ұпай - «5» |
Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.

|Сабақтың |Жұмыс бағыттары мен әр |Сабақтағы дидактикалық |Жұмыс тәсілдері, |Беріле|
|дидактика |дидактикалық кезең |кезең мазмұны |әдіс-формалары |тін |
|лық кезеңдері|мақсаты | | |уақыт |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасу, | |Тәсілі: Сұрақ- |1 мин |
|кезеңі |түгендеу, сабаққа | |жауап | |
| |қатысуы, дайындығын | |Формасы: ұжымдық.| |
| |тексеру, зейінін | | | |
| |мақсатқа бағыттау. | | | |
|Мақсат қою |Сабақтың оқушылармен |Квадрат теңсіздікті |Тәсілі: қысқаша |1 мин |
| |бірлесе атқарылар |интервалдар әдісімен |мәлімет беру | |
| |мақсатты жұмыс |шешуді зерттеу | | |
| |бағыттарын анықтау. | | | |
|Жаңа сабаққа |«Ой қозғау» топтастыру |Өткен тақырыптарға шолу |Тәсілі: топтық |2 мин |
|дайындық |стратегиясы: | |жұмыс | |
| |«Математикалық домино» | | | |
| |ойыны | | | |
| |Бақылау сұрақтары | | | |
|Жаңа сабақты |Оқушы қызығушылығын |Сан осі, сан осіндегі |Әдістері: ой |5-10 |
|түсіндіру |тудыратын тақырыпқа |нүктенің координатасы, |тудыру, қорытынды|мин |
| |қатысты проблемалық |теңсіздік, |ойға жетелер | |
| |сұрақтар ұсынылады; |теңсіздіктердің |пікір алмасу; | |
| |Өзіндік пікірін |қасиетін, теңдеу, | | |
| |қалыптастыруға бағдар |квадрат теңдеу, квадрат |Жекелей тапсырма | |
| |беру; |үшмүше, квадрат үшмүшені|беру арқылы | |
| |Практикалық біліктерін |көбейткіштерге жіктеу |ізденіске | |
| |толықтыруға бағдар |және квадрат теңсіздікті|жетелеу; Тәсілі: | |
| |беру; |интервалдар әдісімен |топтық | |
| |Практикалық |шешу анықтамасына, | | |
| |құндылықтары негізінде |формулаларына, өздеріне | | |
| |ғылыми ізденіске |анықтамасын тұжырымдату.| | |
| |бағдарлау; | | | |
|Жаңа сабақты |Төмендегі есептерді |Оқулықпен жұмыс: |Жалпы |6-10 |
|бекіту |орындата отырып өз |№296(3,4), |дидактикалық |мин |
| |білетін мәліметтерін |№297(3,4) |әдіс: жартылай | |
| |пайдалана отырып, | |ізденіс, | |
| |практикалық білігі | |тұжырымды пікір | |
| |негізінде ізденіске | |айтуға ұмтылдыру.| |
| |жағдай тудыру. Есептің| |Ғылыми дәлелдерге| |
| |орындалуына ғылыми | |сүйену. | |
| |негіздеме бергізе | |Тәсілі: топтық, | |
| |отырып өз пікірін | |жұптық, жекелей. | |
| |даярлауға қолайлы сәт | | | |
| |туғызу. | | | |
|Жаңа сабақты |Деңгейлік тапсырмалар |А, В және С деңгейлік |Тиянақты жұмыс |10 мин|
|пысықтау |орындайды |есептерді топпен шығарып|үлгісіне | |
| | |тақтада қорғайды |бейімдеу. | |
| | | |Шығармашылыққа | |
| | |Есеп шарты бойынша |жетелер түрлі | |
| | |жарқын идеялар |әдістер арқылы | |
| | |жәрмеңкесі |ізденіске бағдар | |
| | | |беру. | |
| | | |Тәсілі: ұжымдық, | |
| | | |топтық , жекелей.| |
|Жаңа сабақты |Өзіндік ізденіске |Әр топ теңсіздіктерді |Нақты жауап, |3-4 |
|қорыту |бағыттау. |интервалдар әдісімен |дәлелді ізденіс, |мин |
| | |шешудің алгоритмін |қорытынды пікірге| |
| | |құрады. |баулу. | |
| | | |Тәсілі: топтық, | |
| | | |ұжымдық | |
|Рефлексия |«Табыс» ағашын отырғызу|Қағаздан жасалған |Тәсілі: жекелей |1 мин |
| |Жасыл алма: Маған сабақ|алмаларды өздері таңдап | | |
| |ұнады. Тақырыпты |алып, ағашқа магнит | | |
| |меңгердім. |көмегімен жабыстырады. | | |
| |Сары алма: Тақырыпты | | | |
| |түсіндім, бірақ | | | |
| |есептеген кезде | | | |
| |қиналдым. | | | |
| |Қызыл алма: Сабақ маған| | | |
| |түсініксіз. | | | |
|Бағалау |Оқушы пікірі мен талдау|6 – 12 ұпай - «3» |Топтық және |2-3 |
| |жұмыстарын бағалау. Ой |13 – 20 ұпай - «4» |жекелей |мин |
| |қорытуға сабақ соңында|21 – 42 ұпай - «5» |жетістіктерді | |
| |сұхбаттасуға шақырар | |бағалау. Ұпай | |
| |пікір қолдану. | |саны бойынша | |
| | | |бағалау | |
|Үй тапсырмасы|Үй тапсырмасы- келесі |№296(1,2), №197(1,2) |Жауапкершілікті |3-4 |
| |сабақтың іргетасы. |есептер арқылы оз |сезіну, қосымша |мин |
| |Сыныпта жасаған |ойларын дәлелді |материалдармен | |
| |тапсырмалар төңірегінде|ізденіске және ой |жұмыс істеу, | |
| |тест жұмысын орындау. |жүйесін сауатты |шығармашылық | |
| |Үй тапсырмасын дұрыс |жеткізуге бағыттау |әрекеттерін | |
| |орындауға бағыт беру | |дамытуға, | |
| | | |тұлғалық | |
| | | |қасиеттерін | |
| | | |дамытуға жол ашу.| |

Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.
|30.04.2013 ж |Алгебра |8 сынып |
|Сабақтың тақырыбы|Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу |
|Жалпы мақсаты |Квадрат теңзісдіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйреніп, |
| |бөлшек рационал теңсіздіктерді де осы әдіспен шешеді, бір – |
| |бірін сыйлауға, ептілікке және шапшаңдылыққа тәрбиеленеді. |
|Сілтеме | |
| |Алгебра оқыту әдістемесі. |
| |8 сыныпқа арналған алгебра оқулығы |
|Оқу нәтижесі |Квадрат теңсіздіктерді шеше алады. |
|Негізгі идеялар. |Сан өсі, сан осіндегі нүктенің координатасы, теңсіздік, |
| |теңсіздіктердің қасиеті, теңдеу, квадрат теңдеу, квадрат |
| |үшмүше, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу және қысқаша |
| |көбейту формулаларының анықтамалары. |
|Сабақта |Деңгейлік есептер. |
|қолданылатын |Есептер жинағы. |
|материалдар |Белсенді тақта. |
|Оқыту әдістері. |Жаңа әдістер. |
| |Диалог. АКТ. СТО. |
| |Блум таксономиясы бойынша: |
| |Компоненттер |
| |Критерийлер |
| | |
| |Білу |
| |И г е р д і |
| |Кез келген теңдеудің шешімдерін таба біледі; |
| |Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан |
| |осін интервалдарға бөлу; |
| |Интервалдың кез-келген біреуінде функцияның |
| |таңбасын анықтап, осы интервалға анықталған таңбаны |
| |қоя біледі; |
| |Жұп және тақ сандарды ажырата біледі. |
| | |
| |Түсіну |
| | |
| |Оқушы материалды түсінеді; |
| |Квадрат теңсіздікті интервал әдісімен шешуді және |
| |оны сан аралықта кескіндеу арасындағы байланысты |
| |түсінеді. |
| | |
| |Қолдану |
| | |
| |Толық және толымсыз квадрат теңдеуді шеше алады; |
| |Квадрат теңдеу мен квадрат теңсіздік арасындағы |
| |байланысты есеп шығаруда пайдаланады. |
| | |
| |Анализ (Талдау) |
| |Шығармашылықпен |
| |жұмыстанады |
| |Өрнектердің мағынасын талдай алады; |
| |Келесі қадамды болжай алады. |
| |Күрделі өрнектерді түрлендіруді қателеспей |
| |орындайды. |
| | |
| |Синтез (Топтау) |
| | |
| |Әр есепке қажетті алгоритмнің ең қысқа жолын |
| |таңдай алады. |
| |Өз бетімен есептер құрастыра алады. |
| | |
| |Білімді бағалау |
| | |
| |Материалдың мәнін бағалай біледі; |
| |Тақырып бойынша зерттеу жүргізе алады. |
| | |
|Дерек көздері. |Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шағару тақырыбына |
| |арналған материалдар. |
| |1.Алгебра жұмыс дәптері |
| |2.Алгебра оқулығы |
| |3. Бағалау парағы |
| |4. АКТ |

-----------------------

[pic]

D [ -1;4)

C ( -1;4]

В [ -1;4]

[pic]




Ұқсас жұмыстар
Интервалдар әдісі
Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Интервалдар әдісі. Сабақтың тақырыбы
Интервалдар әдісі жайлы ақпарат
Интервалдар әдісімен есептер шығару
Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешу
Квадрат түбірлер
Квадрат теңсіздік. бір айнымалысы бар квадрат теңсіздікті шешу
Квадрат теңсіздіктер
Блум жүйесін сабақта қолдану тәжірибемнен
Пәндер