Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика

Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Абай атындағы мектеп- лицейінің математика пәні мұғалімі Галиева Гүльнар Болатқызы,

6 сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары :
Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтижелер
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса есептегенде,

барлығын қоса алғанда

Негізгі дерек көздер
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары ::

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешудегі қосу тәсілі.

Мақсаты:

- екі айнымалысы бар теңдеу лер туралы түсінік беру;

-теңдеулерді шешіп, бір жүйеге келтіруді үйрету

Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтижелер:

Топ ережесін құрады.

Оқушылар екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілі арқылы шеше алады, екі айнымалы сы бар теңдеулер туралы түсінік тері қалыптасады, теңдеулер жүйесін бір жүйеге келтіреді

Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:

1. Сұрақ - жауап

2. Жигсо әдісі

3. Ой - толғаныс

4. Тест

5. Жұптық

6. Топтық

7. Қалай оқытуды үйрену

8. Диалог

9. ACTIVote құралымен

тест

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау: Геометриялық фигуралар арқылы формативті бағалау, бірін - бірі бағалау, критерилерге сүйене отырып бағалау, жиынтық бағалау.
Бәрін қоса есептегенде,барлығын қоса алғанда:

А деңгейі. Теңдеулер шешу

В деңгейі. Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілі арқылы шешу.

С деңгейі. Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру, қосу тәсілдері арқылы шығару.

Негізгі дерек көздер:

Математика оқулығы 6 сынып

Дидактикалық материал

Тест жинағы.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары ::

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығарту.

Мақсаты:

- Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуде графиктік, алмастыру, қосу тәсілдерін қолданып, есептер шығарады.

Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтижелер:

Жұппен, топпен бірге шешім іздейді, тобында өзара көмек көрсетеді, ережелерді есептер шығаруда қолдана алады.

Топта талқылайды, талдайды, есепті шығарады, нәтижені интерактивті тақтаға жазып, қорғайды.

Оқушылар ACTIVote құралымен тест тапсырады

Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:

1. Ой қозғау

2. Мағынаны ажырату

3. Жұптық

4. Топтық

5. Қалай оқытуды үйрену

6. Диалог

7. Есептер шығарту.

8. ACTIVote құралымен

тест

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

Геометриялық фигуралар арқылы формативті бағалау.

Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.

Не білемін? Не білгім

келеді ? Не үйрендім ?

Жиынтық баға қойылады.

Бәрін қоса есептегенде,барлығын қоса алғанда:

Жалпылама тапсырма

Математикалық диктант

Негізгі дерек көздер:

Математика оқулығы

Дидактикалық материал

Тест жинағы.

«Математика және информатика» журналы

№ 1 2013жыл

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары ::

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу.

Мақсаты:

бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шеше білуге үйренеді;

Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтижелер:

Топтық жұмысқа дағдыланады, топпен ассоциация құра алады.

Әр оқушы жеке оқып, жұппен, топпен талдап, электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды . Тыңдайды, жазады, еске түсіреді, есте сақтайды, ойлайды, қорғайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:

1. «Теңсіздік» тақырыбына ассоциациялық карта жасау

2. Мағынаны ажырату.

3. Жұптық

4. Топтық

5. Қалай оқытуды үйрену

6. Диалог

7. «Түртіп алу» әдісі.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

Оқушыларды топтар ақылдасып, формативті бағалау, смайликтер пайдаланды.

«Үш шапалақ» әдісі.

Жиынтық баға қойылады.

Не білемін? Не білгім

келеді ? Не үйрендім ?

Бәрін қоса есептегенде,барлығын қоса алғанда:

Элетрондық оқулықтағы деңгей лік тапсырманы орындайды.

Төменгі деңгей - электронды оқулықтағы мысал

Орта деңгей элекрондық оқулықтағы тапсырма

Жоғарғы деңгей - электронды оқулықтағы тест

Негізгі дерек көздер:

Математика оқулығы

Дидактикалық материал

Тест жинағы

Электронды оқулық -

6 сынып

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары ::

Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүкте салу тақырыбын қайталау.

Мақсаты:

- координаталық түзу;

- координаталық жазықтық;

- декарттық координаталар жүйесі туралы түсінік қалыптастырып, есеп шығаруда қолданады.

Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтижелер:

Координаталық түзу туралы түсініктерін жаңғыртады, координаталық жазықтық, декарттық координаталар жүйесі туралы түсінік қалыптасады,

Топтар кезектесіп қарсы топқа сұрақ қояды. Оқушылар топпен бірігіп, ортақ шешім шығарылып, өнім жасалады, скипер қорғайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:

1. Сөз жұмбақ шешкізу.

2. Мағынаны ажырату.

3. Жұптық

4. Топтық

5. Қалай оқытуды үйрену

6. Диалог

7. «Суретшілер жарысы»

ойыны.

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

Бағалау үшін геометрия лық фигураларды пайда ланады.

Ауызша бағалау.

Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады

Оқушылардан интервью алу парағы.

Бәрін қоса есептегенде,барлығын қоса алғанда:

Төменгі деңгей - декарттық координаталар жүйесін салады;

Орта деңгей - координаталық жазықтықты салады, нүктелерін табады, топпен жұмыс істейді;

Жоғарғы деңгей - Координаталық

жазықтықта нүктелерді таба алады, шыққан нәтижені қорғайды.

Негізгі дерек көздер:

Математика оқулығы

Дидактикалық материал

Тест жинағы

Интернеттен материалдар алу.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникациялық технологияларды ( АКТ ) пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқытуды басқару және көшбасшылық


Ұқсас жұмыстар
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Заттың меншікті жылу сыйымдылығы
Электр тогы
Тақырып Булану және конденсация
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Масса және заттың тығыздығы
Дауыссыз дыбыс түрлері
Заттың күйі
Заттың күйлері
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz