Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика


Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Абай атындағы
мектеп- лицейінің математика пәні мұғалімі Галиева Гүльнар Болатқызы,
6 сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар
|Сабақтың тақырыбы |Өтілген тақырып |Оқытуда |Үйрену |Бәрін қоса |Негізгі дерек |
|мен мақсаттары : |бойынша күтілетін |қолданылатын әдіс|мақсатындағы |есептегенде, |көздер |
| |нәтижелер |- тәсілдер |бағаны қоса |барлығын қоса алғанда| |
| | | |бағалау | | |
|Екі айнымалысы бар |Топ ережесін құрады. |1.Сұрақ - жауап |Геометриялық |А деңгейі. Теңдеулер |Математика |
|теңдеулер жүйесін | |2.Жигсо әдісі |фигуралар арқылы |шешу |оқулығы 6 сынып |
|шешудегі қосу |Оқушылар екі |3.Ой – толғаныс |формативті |В деңгейі. Екі |Дидактикалық |
|тәсілі. |айнымалысы бар |4.Тест |бағалау, бірін - |айнымалысы бар |материал |
|Мақсаты: |теңдеулер жүйесін қосу|5. Жұптық |бірі |теңдеулер жүйесін |Тест жинағы. |
|- екі айнымалысы |тәсілі арқылы шеше |6. Топтық |бағалау,критерилер|алмастыру тәсілі | |
|бар теңдеу лер |алады,екі айнымалы сы |7. Қалай оқытуды |ге сүйене отырып |арқылы шешу. | |
|туралы түсінік |бар теңдеулер туралы |үйрену |бағалау, жиынтық |С деңгейі. Екі | |
|беру; |түсінік тері |8.Диалог |бағалау. |айнымалысы бар | |
|-теңдеулерді шешіп,|қалыптасады, теңдеулер|9. ACTIVote | |теңдеулер жүйесін | |
|бір жүйеге |жүйесін бір жүйеге |құралымен | |алмастыру, қосу | |
|келтіруді үйрету |келтіреді |тест | |тәсілдері арқылы | |
| | | | |шығару. | |
|Екі айнымалысы бар |Жұппен, топпен бірге | 1. Ой қозғау |Геометриялық |Жалпылама тапсырма |Математика |
|теңдеулер жүйесін |шешім іздейді, тобында|2. Мағынаны |фигуралар арқылы |Математикалық диктант|оқулығы |
|шешуге есептер |өзара көмек көрсетеді,|ажырату |формативті | |Дидактикалық |
|шығарту. |ережелерді есептер |3. Жұптық |бағалау. | |материал |
|Мақсаты: |шығаруда қолдана |4. Топтық |Бірін-бірі 5 | |Тест жинағы. |
|- Екі айнымалысы |алады. |5. Қалай оқытуды |балдық жүйемен | |«Математика және|
|бар теңдеулер |Топта |үйрену |бағалайды. | |информатика» |
|жүйесін шешуде |талқылайды,талдайды, |6.Диалог |Не білемін? Не | |журналы |
|графиктік, |есепті шығарады, |7.Есептер |білгім | |№ 1 2013жыл |
|алмастыру, қосу |нәтижені интерактивті |шығарту. |келеді ? Не | | |
|тәсілдерін |тақтаға жазып, |8. ACTIVote |үйрендім ? | | |
|қолданып, есептер |қорғайды. |құралымен |Жиынтық баға | | |
|шығарады. |Оқушылар ACTIVote |тест |қойылады. | | |
| |құралымен тест | | | | |
| |тапсырады | | | | |
|Бір айнымалысы бар|Топтық жұмысқа |1.«Теңсіздік» |Оқушыларды топтар |Элетрондық оқулықтағы|Математика |
|сызықтық |дағдыланады, топпен |тақырыбына |ақылдасып, |деңгей лік тапсырманы|оқулығы |
|теңсіздіктер |ассоциация құра алады.|ассоциациялық |формативті бағалау|орындайды. |Дидактикалық |
|жүйесін шешу. |Әр оқушы жеке оқып, |карта жасау |, смайликтер |Төменгі деңгей – |материал |
|Мақсаты: |жұппен, топпен талдап,|2.Мағынаны |пайдаланды. |электронды оқулықтағы|Тест жинағы |
|бір айнымалысы бар |электронды оқулықтағы |ажырату. |«Үш шапалақ» |мысал |Электронды |
|сызықтық |тапсырмаларды |3. Жұптық |әдісі. |Орта деңгей |оқулық – |
|теңсіздіктер |орындайды. Тыңдайды, |4. Топтық |Жиынтық баға |элекрондық оқулықтағы|6 сынып |
|жүйесін шеше білуге|жазады,еске түсіреді, |5. Қалай оқытуды |қойылады. |тапсырма | |
|үйренеді; |есте сақтайды, |үйрену |Не білемін? Не |Жоғарғы деңгей – | |
| |ойлайды,қорғайды. |6.Диалог |білгім |электронды оқулықтағы| |
| | |7. «Түртіп алу» |келеді ? Не |тест | |
| | |әдісі. |үйрендім ? | | |
|Координаталық |Координаталық түзу |1. Сөз жұмбақ |Бағалау үшін |Төменгі деңгей – |Математика |
|жазықтық. |туралы түсініктерін |шешкізу. |геометрия лық |декарттық |оқулығы |
|Координаталары |жаңғыртады, |2.Мағынаны |фигураларды пайда |координаталар жүйесін|Дидактикалық |
|бойынша нүкте салу |координаталық жазықтық|ажырату. |ланады. |салады; |материал |
|тақырыбын қайталау.|, декарттық |3. Жұптық |Ауызша бағалау. |Орта деңгей – |Тест жинағы |
|Мақсаты: |координаталар жүйесі |4. Топтық |Топтық жұмыстардың|координаталық |Интернеттен |
|- координаталық |туралы түсінік |5. Қалай оқытуды |жиынтық бағасы |жазықтықты салады, |материалдар алу.|
|түзу; |қалыптасады, |үйрену |қойылады |нүктелерін табады, | |
|- координаталық |Топтар кезектесіп |6.Диалог |Оқушылардан |топпен жұмыс істейді;| |
|жазықтық; |қарсы топқа сұрақ |7. «Суретшілер |интервью алу |Жоғарғы деңгей - | |
|- декарттық |қояды.Оқушылар топпен|жарысы» |парағы. |Координаталық | |
|координаталар |бірігіп,ортақ шешім | | |жазықтықта нүктелерді| |
|жүйесі туралы |шығарылып, өнім |ойыны. | |таба алады, шыққан | |
|түсінік |жасалады, скипер | | |нәтижені қорғайды. | |
|қалыптастырып, есеп|қорғайды. | | | | |
|шығаруда қолданады.| | | | | |

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникациялық технологияларды ( АКТ )
пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуды басқару және
көшбасшылық


Ұқсас жұмыстар
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Заттың меншікті жылу сыйымдылығы
Электр тогы
Тақырып Булану және конденсация
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Масса және заттың тығыздығы
Дауыссыз дыбыс түрлері
Заттың күйі
Заттың күйлері
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі
Пәндер