Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Абай атындағы
мектеп- лицейінің математика пәні мұғалімі Галиева Гүльнар Болатқызы,
6 сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар
|Сабақтың тақырыбы |Өтілген тақырып |Оқытуда |Үйрену |Бәрін қоса |Негізгі дерек |
|мен мақсаттары : |бойынша күтілетін |қолданылатын әдіс|мақсатындағы |есептегенде, |көздер |
| |нәтижелер |- тәсілдер |бағаны қоса |барлығын қоса алғанда| |
| | | |бағалау | | |
|Екі айнымалысы бар |Топ ережесін құрады. |1.Сұрақ - жауап |Геометриялық |А деңгейі. Теңдеулер |Математика |
|теңдеулер жүйесін | |2.Жигсо әдісі |фигуралар арқылы |шешу |оқулығы 6 сынып |
|шешудегі қосу |Оқушылар екі |3.Ой – толғаныс |формативті |В деңгейі. Екі |Дидактикалық |
|тәсілі. |айнымалысы бар |4.Тест |бағалау, бірін - |айнымалысы бар |материал |
|Мақсаты: |теңдеулер жүйесін қосу|5. Жұптық |бірі |теңдеулер жүйесін |Тест жинағы. |
|- екі айнымалысы |тәсілі арқылы шеше |6. Топтық |бағалау,критерилер|алмастыру тәсілі | |
|бар теңдеу лер |алады,екі айнымалы сы |7. Қалай оқытуды |ге сүйене отырып |арқылы шешу. | |
|туралы түсінік |бар теңдеулер туралы |үйрену |бағалау, жиынтық |С деңгейі. Екі | |
|беру; |түсінік тері |8.Диалог |бағалау. |айнымалысы бар | |
|-теңдеулерді шешіп,|қалыптасады, теңдеулер|9. ACTIVote | |теңдеулер жүйесін | |
|бір жүйеге |жүйесін бір жүйеге |құралымен | |алмастыру, қосу | |
|келтіруді үйрету |келтіреді |тест | |тәсілдері арқылы | |
| | | | |шығару. | |
|Екі айнымалысы бар |Жұппен, топпен бірге | 1. Ой қозғау |Геометриялық |Жалпылама тапсырма |Математика |
|теңдеулер жүйесін |шешім іздейді, тобында|2. Мағынаны |фигуралар арқылы |Математикалық диктант|оқулығы |
|шешуге есептер |өзара көмек көрсетеді,|ажырату |формативті | |Дидактикалық |
|шығарту. |ережелерді есептер |3. Жұптық |бағалау. | |материал |
|Мақсаты: |шығаруда қолдана |4. Топтық |Бірін-бірі 5 | |Тест жинағы. |
|- Екі айнымалысы |алады. |5. Қалай оқытуды |балдық жүйемен | |«Математика және|
|бар теңдеулер |Топта |үйрену |бағалайды. | |информатика» |
|жүйесін шешуде |талқылайды,талдайды, |6.Диалог |Не білемін? Не | |журналы |
|графиктік, |есепті шығарады, |7.Есептер |білгім | |№ 1 2013жыл |
|алмастыру, қосу |нәтижені интерактивті |шығарту. |келеді ? Не | | |
|тәсілдерін |тақтаға жазып, |8. ACTIVote |үйрендім ? | | |
|қолданып, есептер |қорғайды. |құралымен |Жиынтық баға | | |
|шығарады. |Оқушылар ACTIVote |тест |қойылады. | | |
| |құралымен тест | | | | |
| |тапсырады | | | | |
|Бір айнымалысы бар|Топтық жұмысқа |1.«Теңсіздік» |Оқушыларды топтар |Элетрондық оқулықтағы|Математика |
|сызықтық |дағдыланады, топпен |тақырыбына |ақылдасып, |деңгей лік тапсырманы|оқулығы |
|теңсіздіктер |ассоциация құра алады.|ассоциациялық |формативті бағалау|орындайды. |Дидактикалық |
|жүйесін шешу. |Әр оқушы жеке оқып, |карта жасау |, смайликтер |Төменгі деңгей – |материал |
|Мақсаты: |жұппен, топпен талдап,|2.Мағынаны |пайдаланды. |электронды оқулықтағы|Тест жинағы |
|бір айнымалысы бар |электронды оқулықтағы |ажырату. |«Үш шапалақ» |мысал |Электронды |
|сызықтық |тапсырмаларды |3. Жұптық |әдісі. |Орта деңгей |оқулық – |
|теңсіздіктер |орындайды. Тыңдайды, |4. Топтық |Жиынтық баға |элекрондық оқулықтағы|6 сынып |
|жүйесін шеше білуге|жазады,еске түсіреді, |5. Қалай оқытуды |қойылады. |тапсырма | |
|үйренеді; |есте сақтайды, |үйрену |Не білемін? Не |Жоғарғы деңгей – | |
| |ойлайды,қорғайды. |6.Диалог |білгім |электронды оқулықтағы| |
| | |7. «Түртіп алу» |келеді ? Не |тест | |
| | |әдісі. |үйрендім ? | | |
|Координаталық |Координаталық түзу |1. Сөз жұмбақ |Бағалау үшін |Төменгі деңгей – |Математика |
|жазықтық. |туралы түсініктерін |шешкізу. |геометрия лық |декарттық |оқулығы |
|Координаталары |жаңғыртады, |2.Мағынаны |фигураларды пайда |координаталар жүйесін|Дидактикалық |
|бойынша нүкте салу |координаталық жазықтық|ажырату. |ланады. |салады; |материал |
|тақырыбын қайталау.|, декарттық |3. Жұптық |Ауызша бағалау. |Орта деңгей – |Тест жинағы |
|Мақсаты: |координаталар жүйесі |4. Топтық |Топтық жұмыстардың|координаталық |Интернеттен |
|- координаталық |туралы түсінік |5. Қалай оқытуды |жиынтық бағасы |жазықтықты салады, |материалдар алу.|
|түзу; |қалыптасады, |үйрену |қойылады |нүктелерін табады, | |
|- координаталық |Топтар кезектесіп |6.Диалог |Оқушылардан |топпен жұмыс істейді;| |
|жазықтық; |қарсы топқа сұрақ |7. «Суретшілер |интервью алу |Жоғарғы деңгей - | |
|- декарттық |қояды.Оқушылар топпен|жарысы» |парағы. |Координаталық | |
|координаталар |бірігіп,ортақ шешім | | |жазықтықта нүктелерді| |
|жүйесі туралы |шығарылып, өнім |ойыны. | |таба алады, шыққан | |
|түсінік |жасалады, скипер | | |нәтижені қорғайды. | |
|қалыптастырып, есеп|қорғайды. | | | | |
|шығаруда қолданады.| | | | | |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникациялық технологияларды ( АКТ )
пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуды басқару және
көшбасшылық
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz