Қысқа мерзімді сабақ жоспары.6 сынып

Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы,
Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-лицейдің
математика және информатика пәнінің мұғалімі Галиева Г. Б.
Үш айлық курста Кембридж бағдарламасы бойынша оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері туралы оқып, біліп, ІІІ деңгейлік курсын аяқтадым. Мұғалімге арналған нұсқаулықта » негізгі материал тиісті сабақта қарастырылатын жеті модульге сараланған. Осы жеті модульде қарастырылған идеялар сабақта пайдаланылатын жекеленген стратегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланыста болады » - деп сипатталғандай қазір әр сабағымда курстан алған теориялық білімімді тиянақты пайдаланып, бағдарламаның жеті модулін жүйелі түрде кіріктіріп, дәстүрлі оқуға дағдыланған оқушылардың белсенділігін, оқуға деген ынтасын арттыруға, бүкіл сынып оқушыларын қалыс қалмайтындай етіп сабаққа қатысып отыруына көңіл бөліп отырмын. Әр сабақта АКТ- ны пайдалануға тырысамын, өйткені қазіргі заман талабына сай оқушылардың көбінің ынтасы компьютерде, сондықтан интерактивті тақтаны, электронды оқулықты, ACTIVote құралын пайдаланамын.
Мектепте осы жеті модуль бойынша дәстүрлі сабақты өзгертіп, жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, 4 сабақ өткіздім. Мақсатым бағдарлама бойынша үйренген әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға жаңаша білім беру. Мен 7 модульді қатыстырып жоспарлау, оқыту, талдау және бағалау бойынша бір қатар іс-әрекеттер атқардым. Яғни, білім беру мен білім алуға жаңа тәсілдерді сыни тұрғыдан ойлауды, бағалауды талантты балаларды оқытуды, жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырма беруді, білім беруді басқару және көшбасшылыққа көңіл аудардым деп ойлаймын. Осы сабақтарымның үлгісін әріптестеріме ұсынып отырмын.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
теңдеулерді шешіп, бір жүйеге келтіреді ;
теңдеулер жүйесін шешу туралы түсінік қалыптасады;
есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді;
Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды, әр топ тапсырма бойынша : топ ережесін топта талқылап, талдап, плакатқа топтар кезектесіп жазады.
Топтар : Жемістер, Көліктер,
Үй жиһаздары, Оқу құралдары
Қызығушылы
ғын ояту:
Интерактивті тақтаға «Қайталау-оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
10 10 10
20 20 20
30 30 30
Бағалау үшін :
береді.
Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
10 - Функция дегеніміз не ?
10 - Тәуелсіз айнымалы не деп аталады ?
10 - Тәуелді айнымалы не деп аталады ?
20 - Функцияның анықталу аймағы деген не ?
20-Функция мәндерінің аймағы деген не ?
20 -Функция графигінің анықтамасын айтып беріңдер ?
30-Сызықтық функция деп қандай функцияны айтамыз?
30-Сызықтық функцияның графигі қандай сызық болады ?
30 -
функциясының графигі қандай сызық ?
Мағынаны ажырату
Жаңа тақырып
Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді.
І топ: І жағдай
ІІ топ: ІІ жағдай
ІІІ топ: ІІІ жағдай
ІV топ: ІV жағдай
Үй тобы:
Сарапшылар :
Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады.
Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.
І топ : І жағдай - Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері - қарама-қарсы сандар.
ІІ топ: ІІ жағдай - Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері бірдей.
Бұл теңдеулер жүйесін 2 тәсілмен шешеміз.
І тәсіл.
Теңдеулердің біреуінің екі жағын да -1-ге көбейтіп, теңдеулерді мүшелеп қосу.
(-1) -ге көбейтеміз
Жауабы:
,
ІІ тәсіл
Теңдеулердің біреуін екіншісінен азайту.
,
Жауабы:
,
ІІІ топ . ІІІ жағдай.
Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың ешқайсысының коэффициенттері өз ара тең емес және қарама-қарсы.
Бірінші теңдеуді 7-ге, екінші теңдеуді (-2) -ге көбейтеміз.
Жауабы:
,
IV топ . IV жағдай.
Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шығару.
Есеп. 4 қарындаш пен 3 дәптерге 70 теңге төледі, ал 2 қарындаш пен 1 дәптерге 28 теңге төледі. 1 қарындаш пен 1 дәптер қанша тұрады ?
х - қарындаш, у - дәптер
екінші теңдеуді
(-3) -ке көбейтеміз.
Жауабы :
,
Бағалау : Бірін - бірі бағалайды
5
мин
Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
Тест
1. Есептеңдер: 16 · (-25) =
а) 400 в) -400 с) -300
2. Есептеңдер: (-64) ·(24-1 -9 ) =
а) 0 в) -64 с) 64
3. Теңдеуді шешіңдер:
4х + 4х = 432
а) 54 в) 45 с) 50
4. Теңдеуді шешіңдер:
6у - 2у +25 = 65
а) 4 в) 40 с) 10
5. Теңдеуді шеш: 7·( +17 ) = 1, 4
а) -15 в) -16, 8 с) 17, 2
6. 3х + 2у = 4 теңдеуінен айнымалы у-ті өрнекте.
а) у = 1, 5х + 2 в) у = -1, 5х +2
с) у = -3х +2
Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Критерий
Б а ғ а л а у
І дең
гей
1
мин
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz