Қысқа мерзімді сабақ жоспары.6 сынып

Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы,

Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-лицейдің

математика және информатика пәнінің мұғалімі Галиева Г. Б.

Үш айлық курста Кембридж бағдарламасы бойынша оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері туралы оқып, біліп, ІІІ деңгейлік курсын аяқтадым. Мұғалімге арналған нұсқаулықта » негізгі материал тиісті сабақта қарастырылатын жеті модульге сараланған. Осы жеті модульде қарастырылған идеялар сабақта пайдаланылатын жекеленген стратегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланыста болады » - деп сипатталғандай қазір әр сабағымда курстан алған теориялық білімімді тиянақты пайдаланып, бағдарламаның жеті модулін жүйелі түрде кіріктіріп, дәстүрлі оқуға дағдыланған оқушылардың белсенділігін, оқуға деген ынтасын арттыруға, бүкіл сынып оқушыларын қалыс қалмайтындай етіп сабаққа қатысып отыруына көңіл бөліп отырмын. Әр сабақта АКТ- ны пайдалануға тырысамын, өйткені қазіргі заман талабына сай оқушылардың көбінің ынтасы компьютерде, сондықтан интерактивті тақтаны, электронды оқулықты, ACTIVote құралын пайдаланамын.

Мектепте осы жеті модуль бойынша дәстүрлі сабақты өзгертіп, жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, 4 сабақ өткіздім. Мақсатым бағдарлама бойынша үйренген әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға жаңаша білім беру. Мен 7 модульді қатыстырып жоспарлау, оқыту, талдау және бағалау бойынша бір қатар іс-әрекеттер атқардым. Яғни, білім беру мен білім алуға жаңа тәсілдерді сыни тұрғыдан ойлауды, бағалауды талантты балаларды оқытуды, жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырма беруді, білім беруді басқару және көшбасшылыққа көңіл аудардым деп ойлаймын. Осы сабақтарымның үлгісін әріптестеріме ұсынып отырмын.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып: 6 « А »
Күні: 26. 04. 2013 жыл
Пәні: Математика
Сынып: 6 « А »: Сабақтың тақырыбы
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілі бойынша шешу
Сынып: 6 « А »: Сілтеме:
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Күнтізбелік жоспар, оқулық : Т. А. Алдамұратова, Т. С. Байшоланов. « Математика » 6 сынып
Сынып: 6 « А »: Жалпы мақсаттар:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:

теңдеулерді шешіп, бір жүйеге келтіреді ;

теңдеулер жүйесін шешу туралы түсінік қалыптасады;

есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді;

Сынып: 6 « А »: Ресурстар:
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 6 « А »: Әдіс - тәсілдер
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пәні: Математика: Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Сынып: 6 « А »: Оқыту нәтижесі:
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 6 « А »: Түйінді идеялар
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі, қосу тәсілі, сызықтық функция, тәуелді және тәуелсіз айнымалы.
Сынып: 6 « А »: Дерек көздер
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сынып: 6 « А »: Сабақтың барысы
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: Математика: Оқушының іс - әрекеті
Сынып: 6 « А »: Ұйымдастыру кезеңі:
Күні: 26. 04. 2013 жыл: 1 мин
Пәні: Математика: Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді
Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып, тілек айтады
Сынып: 6 « А »: 6 мин
Күні: 26. 04. 2013 жыл: Топқа бөлу - әртүрлі суреттер таратады, топ ережесін құрады, тақтаға плакат іліп, оқушылар дан: -Топпен жұмыс істеу үшін топ мүшелері қандай ережелерді сақтау керек? т. б. сұрақтар қояды. Алдағы уақыт та осы ережелерді басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады.
Пәні: Математика:

Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды, әр топ тапсырма бойынша : топ ережесін топта талқылап, талдап, плакатқа топтар кезектесіп жазады.

Топтар : Жемістер, Көліктер,

Үй жиһаздары, Оқу құралдары

Сынып: 6 « А »:

Қызығушылы

ғын ояту:

Күні: 26. 04. 2013 жыл: 10 мин
Пәні: Математика:

Интерактивті тақтаға «Қайталау-оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

10 10 10

20 20 20

30 30 30

Бағалау үшін :

береді.

Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

10 - Функция дегеніміз не ?

10 - Тәуелсіз айнымалы не деп аталады ?

10 - Тәуелді айнымалы не деп аталады ?

20 - Функцияның анықталу аймағы деген не ?

20-Функция мәндерінің аймағы деген не ?

20 -Функция графигінің анықтамасын айтып беріңдер ?

30-Сызықтық функция деп қандай функцияны айтамыз?

30-Сызықтық функцияның графигі қандай сызық болады ?

30 - функциясының графигі қандай сызық ?

Сынып: 6 « А »:

Мағынаны ажырату

Жаңа тақырып

Күні: 26. 04. 2013 жыл: 20 мин
Пәні: Математика:

Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді.

І топ: І жағдай

ІІ топ: ІІ жағдай

ІІІ топ: ІІІ жағдай

ІV топ: ІV жағдай

:
:

Үй тобы:

Сарапшылар :

:
:
:
:
:
:
:
:

Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады.

1
2
3
4
1
1
1
1
2
2
2
2
3
3
3
3
4
4
4
4

Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.

І топ : І жағдай - Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері - қарама-қарсы сандар.

ІІ топ: ІІ жағдай - Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері бірдей.

Бұл теңдеулер жүйесін 2 тәсілмен шешеміз.

І тәсіл.

Теңдеулердің біреуінің екі жағын да -1-ге көбейтіп, теңдеулерді мүшелеп қосу.

(-1) -ге көбейтеміз

Жауабы: ,

ІІ тәсіл

Теңдеулердің біреуін екіншісінен азайту.

,

Жауабы: ,

ІІІ топ . ІІІ жағдай.

Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың ешқайсысының коэффициенттері өз ара тең емес және қарама-қарсы.

Бірінші теңдеуді 7-ге, екінші теңдеуді (-2) -ге көбейтеміз.

Жауабы: ,

IV топ . IV жағдай.

Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шығару.

Есеп. 4 қарындаш пен 3 дәптерге 70 теңге төледі, ал 2 қарындаш пен 1 дәптерге 28 теңге төледі. 1 қарындаш пен 1 дәптер қанша тұрады ?

х - қарындаш, у - дәптер

екінші теңдеуді

(-3) -ке көбейтеміз.

Жауабы : ,

Бағалау : Бірін - бірі бағалайды

Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Сынып: 6 « А »: Сергіту сәті
Күні: 26. 04. 2013 жыл: 1 мин
Пәні: Математика: Танцующий человек под дерево
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика: ACTIVote құралымен тест
Сынып: 6 « А »: Ой - толғаныс
Күні: 26. 04. 2013 жыл:

5

мин

Пәні: Математика:

Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

Тест

1. Есептеңдер: 16 · (-25) =

а) 400 в) -400 с) -300

2. Есептеңдер: (-64) ·(24-1 -9 ) =

а) 0 в) -64 с) 64

3. Теңдеуді шешіңдер:

4х + 4х = 432

а) 54 в) 45 с) 50

4. Теңдеуді шешіңдер:

6у - 2у +25 = 65

а) 4 в) 40 с) 10

5. Теңдеуді шеш: 7·( +17 ) = 1, 4

а) -15 в) -16, 8 с) 17, 2

6. 3х + 2у = 4 теңдеуінен айнымалы у-ті өрнекте.

а) у = 1, 5х + 2 в) у = -1, 5х +2

с) у = -3х +2

Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.

Критерий

:
:
:
:
:
:
:
:
:

Б а ғ а л а у

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Критерий
балл
1.
Таңбаларды анықтауы
3
2.
Амалдардың реті
3
3.
Нәтижесі
3
Аты

І дең

гей

ІІ дең гей
ІІІ дең гей
баға
1
2
3
4
5
6
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »:
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика:
Сынып: 6 « А »: Бағалау
Күні: 26. 04. 2013 жыл:

1

мин

Пәні: Математика: Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып, басқа топтарды бағалады. Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Сынып: 6 « А »: Рефлексия
Күні: 26. 04. 2013 жыл:
Пәні: Математика: Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Сынып: 6 « А »: Кейінгі жұмыс
Күні: 26. 04. 2013 жыл: 1мин
Пәні: Математика: 8. 5 тақырып № 1537, № 1538

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Аққу,шортан һәм шаян
Қазақстан-егемен ел
Натурал сандарды жазу
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Сабақ жоспарларының түрлері
Сатқын жапалақ(ертегі)
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Орта мерзімді даму жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz