Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.6 сынып


Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы,
Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-лицейдің
математика және информатика пәнінің мұғалімі Галиева Г.Б.
Үш айлық курста Кембридж бағдарламасы бойынша оқытудың жаңа әдіс –
тәсілдері туралы оқып, біліп, ІІІ деңгейлік курсын аяқтадым.Мұғалімге
арналған нұсқаулықта » негізгі материал тиісті сабақта қарастырылатын жеті
модульге сараланған. Осы жеті модульде қарастырылған идеялар сабақта
пайдаланылатын жекеленген стратегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланыста
болады » - деп сипатталғандай қазір әр сабағымда курстан алған теориялық
білімімді тиянақты пайдаланып, бағдарламаның жеті модулін жүйелі түрде
кіріктіріп, дәстүрлі оқуға дағдыланған оқушылардың белсенділігін, оқуға
деген ынтасын арттыруға, бүкіл сынып оқушыларын қалыс қалмайтындай етіп
сабаққа қатысып отыруына көңіл бөліп отырмын. Әр сабақта АКТ- ны
пайдалануға тырысамын, өйткені қазіргі заман талабына сай оқушылардың
көбінің ынтасы компьютерде, сондықтан интерактивті тақтаны, электронды
оқулықты, ACTIVote құралын пайдаланамын.
Мектепте осы жеті модуль бойынша дәстүрлі сабақты өзгертіп,жаңа
әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып,4 сабақ өткіздім. Мақсатым бағдарлама
бойынша үйренген әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға жаңаша білім беру.Мен 7
модульді қатыстырып жоспарлау, оқыту , талдау және бағалау бойынша бір
қатар іс-әрекеттер атқардым. Яғни, білім беру мен білім алуға жаңа
тәсілдерді сыни тұрғыдан ойлауды, бағалауды талантты балаларды оқытуды, жас
ерекшеліктеріне сәйкес тапсырма беруді, білім беруді басқару және
көшбасшылыққа көңіл аудардым деп ойлаймын. Осы сабақтарымның үлгісін
әріптестеріме ұсынып отырмын.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сынып: 6 « А » |Күні: 26.04.2013 жыл |Пәні: Математика |
|Сабақтың |Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілі бойынша шешу |
|тақырыбы | |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар, оқулық : Т.А. Алдамұратова , Т.С.Байшоланов.|
| |« Математика » 6 сынып |
|Жалпы мақсаттар: |теңдеулерді шешіп,бір жүйеге келтіреді ; |
| |теңдеулер жүйесін шешу туралы түсінік қалыптасады; |
| |есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз |
| |жеткізеді; |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - тәсілдер |Тәсілі : жеке,жұппен,топпен |Әдісі: АКТ, СТО, диалог |
|Оқыту нәтижесі: |Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. |
| |Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық |
| |талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей |
| |отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, |
| |қортындылайды, бағалайды. |
|Түйінді идеялар |Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі,қосу тәсілі, сызықтық |
| |функция, тәуелді және тәуелсіз айнымалы. |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың барысы |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
| | |Шаттық шеңбері | |
| |1 мин|«Жүректен жүрекке» |Оқушылар тілекті бір-біріне |
|Ұйымдастыру | |мұғалім бірінші |жалғастырып,тілек айтады |
|кезеңі: | |тілек білдіреді | |
| | |Топқа бөлу – әртүрлі|Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4|
| |6 мин|суреттер таратады, |топ құрайды, әр топ тапсырма |
| | |топ ережесін құрады,|бойынша : топ ережесін топта |
| | |тақтаға плакат іліп,|талқылап, талдап, плакатқа топтар |
| | |оқушылар дан: |кезектесіп жазады. |
| | |-Топпен жұмыс істеу | |
| | |үшін топ мүшелері |Топтар : Жемістер, Көліктер, |
| | |қандай ережелерді |Үй жиһаздары, Оқу құралдары |
| | |сақтау керек? т.б. | |
| | |сұрақтар | |
| | |қояды.Алдағы уақыт | |
| | |та осы ережелерді | |
| | |басшылыққа | |
| | |алып,топтық жұмыс | |
| | |жасайтындарын | |
| | |айтады. | |
| | |Интерактивті тақтаға|Оқушылар интерактивті тақтадан |
| | |«Қайталау–оқу |кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ |
| | |айнасы» әр түрлі |мүшелері кезектесіп жауап береді. |
|Қызығушылы |10 |деңгейдегі сұрақтар |Оқушылар еске түсіреді, талдайды. |
|ғын ояту: |мин |беріледі, |10 – Функция дегеніміз не ? |
| | |оқушылардың кезекпен|10 – Тәуелсіз айнымалы не деп |
| | |жауап беруі |аталады ? |
| | |сұралады. |10 – Тәуелді айнымалы не деп |
| | |10 10 |аталады ? |
| | |10 |20 – Функцияның анықталу аймағы |
| | | |деген не ? |
| | |20 20 |20–Функция мәндерінің аймағы деген не|
| | |20 |? |
| | |30 30 |20 -Функция графигінің анықтамасын |
| | |30 |айтып беріңдер ? |
| | |Бағалау үшін : |30–Сызықтық функция деп қандай |
| | | |функцияны айтамыз? |
| | | |30–Сызықтық функцияның графигі қандай|
| | |береді. |сызық болады ? |
| | | |30 - [pic] функциясының графигі |
| | | |қандай сызық ? |
| | |Жаңа тақырыпты | Топтағы бір нөмірлі балалар бір|
|Мағынаны ажырату | |Жигсо әдісі арқылы |мысалды қарастырып, бірге отырып |
| | |тақырыпты бөліктерге|талқылап, өз топтарына келіп |
|Жаңа тақырып |20 |бөліп, оқуға |түсіндіреді |
| |мин |тапсырма береді. |Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға |
| | |І топ: І жағдай |бағыт беріп отырады. Топтық талқыға |
| | |ІІ топ: ІІ жағдай |салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай |
| | |ІІІ топ: ІІІ жағдай |отырып , өз білімін толықтырады. |
| | |ІV топ: ІV жағдай |Ізденеді. |
| | | |І топ : І жағдай – Теңдеулер |
| | |1 |жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің |
| | |2 |коэффициенттері – қарама-қарсы |
| | | |сандар. |
| | |3 |[pic] |
| | |4 |ІІ топ: ІІ жағдай - Теңдеулер |
| | | |жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің|
| | |Үй тобы: |коэффициенттері бірдей. |
| | | |[pic] |
| | | |Бұл теңдеулер жүйесін 2 тәсілмен |
| | |Сарапшылар : |шешеміз. |
| | | |І тәсіл. |
| | | |Теңдеулердің біреуінің екі жағын да |
| | |1 |-1-ге көбейтіп, теңдеулерді мүшелеп |
| | |1 |қосу. |
| | | |[pic](-1)-ге көбейтеміз |
| | |1 |[pic] [pic] |
| | |1 |[pic] [pic] |
| | | |[pic] |
| | | |[pic] |
| | |2 |[pic] |
| | |2 |Жауабы: [pic], [pic] |
| | | | |
| | |2 |ІІ тәсіл |
| | |2 |Теңдеулердің біреуін екіншісінен |
| | | |азайту. |
| | | |[pic] [pic] |
| | |3 |[pic] |
| | |3 |[pic] |
| | | |[pic] |
| | |3 |[pic], [pic] |
| | |3 |Жауабы: [pic], [pic] |
| | | |ІІІ топ . ІІІ жағдай. |
| | | |Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың |
| | | |ешқайсысының коэффициенттері өз ара |
| | | |тең емес және қарама-қарсы. |
| | |4 |[pic] Бірінші теңдеуді 7-ге, |
| | |4 |екінші теңдеуді (-2)-ге |
| | | |көбейтеміз. |
| | |4 |[pic] |
| | |4 | |
| | | |[pic][pic] |
| | | |[pic] [pic] |
| | | |[pic] |
| | | |Жауабы: [pic], [pic] |
| | | |IV топ . IV жағдай. |
| | | |Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу |
| | |Мұғалім оқушыларды |тәсілімен шығару. |
| | |сырттай бақылап, |Есеп. 4 қарындаш пен 3 дәптерге 70|
| | |білім, білік |теңге төледі, ал 2 қарындаш пен 1 |
| | |дағдыларын анықтап, |дәптерге 28 теңге төледі. 1 қарындаш |
| | |кері байланысқа |пен 1 дәптер қанша тұрады ? |
| | |шығады. |х – қарындаш, у – дәптер |
| | | |[pic] екінші теңдеуді |
| | | |(-3)-ке көбейтеміз. |
| | | |[pic] |
| | | |[pic] |
| | | |[pic] |
| | | |[pic] [pic] |
| | | |Жауабы : [pic], [pic] |
| | | |Бағалау : Бірін – бірі бағалайды |
|Сергіту сәті |1 мин|Танцующий человек под дерево |
| | |ACTIVote құралымен тест |
|Ой - толғаныс | |Әр топқа деңгейлік | |
| |5 |тапсырмаларды тест |Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы |
| |мин |түрінде |топ жетекшісі топ мүшелерін |
| | |беріледі.Топ |бағалайды, топ жетекшісін топ |
| | |жетекшілеріне топ |мүшелерінің бірі бағалайды. |
| | |мүшелерін бағалау |Критерий |
| | |үшін критерийлер | |
| | |беріледі. |№ |
| | |Тест |Критерий |
| | |1. Есептеңдер: 16|балл |
| | |· (-25) = | |
| | |а) 400 в) -400 |1. |
| | |с)-300 |Таңбаларды анықтауы |
| | |2. Есептеңдер: |3 |
| | |(-64)·(24-1 -9 ) = | |
| | |а) 0 в) -64 |2. |
| | |с) 64 |Амалдардың реті |
| | |3. Теңдеуді |3 |
| | |шешіңдер: | |
| | |4х + 4х = 432 |3. |
| | |а) 54 в) 45 |Нәтижесі |
| | |с) 50 |3 |
| | |4.Теңдеуді шешіңдер:| |
| | | | |
| | |6у – 2у +25 = 65 | |
| | | |Б а ғ а л а у |
| | |а) 4 в) 40 с) | |
| | |10 | |
| | | | |
| | |5. Теңдеуді шеш:7·( |Аты |
| | |+17 ) = 1,4 |І дең |
| | |а)-15 в) -16,8 с) |гей |
| | |17,2 |ІІ дең гей |
| | |6. 3х + 2у = 4 |ІІІ дең гей |
| | |теңдеуінен айнымалы | |
| | |у-ті өрнекте. |баға |
| | |а) у = 1,5х + 2 в) | |
| | |у = -1,5х +2 | |
| | |с) у = -3х +2 |1 |
| | | |2 |
| | | |3 |
| | | |4 |
| | | |5 |
| | | |6 |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Бағалау |1 |Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар |
| |мин |ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ |
| | |мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық |
| | |бағасы қойылады. |
|Рефлексия | |Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. |
|Кейінгі жұмыс |1мин |8.5 тақырып № 1537 , № 1538 |

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сынып: 6 « А » |Күні: 29.04.2013 жыл |Пәні: Математика |
|Сабақтың тақырыбы |Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуге есептер |
| |шығарту. |
|Жалпы мақсаттар: |- графиктік тәсілді, аластыру тәсілін, қосу тәсілін |
| |қолданады; |
| |- бұрын білетін ақпаратпен байланыстырады. |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар, |
| |ACTIVote құралы. |
|Әдіс - тәсілдер |Тәсілі : жеке, жұппен, топпен |Әдісі: АКТ, СТО,диалог|
|Оқыту нәтижесі: |Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді,топпен жұмыс |
| |істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне |
| |түсіндіреді,өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар |
| |жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, |
| |өнім жасалады, талдайды,жинақтайды, қортындылайды, |
| |бағалайды. |
|Түйінді идеялар |Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі, графиктік тәсіл, |
| |алмастыру тәсілі, қосу тәсілі,сызықтық функция, тәуелді |
| |және тәуелсіз айнымалы. |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер,интерактивті тақта |
|Сабақтың барысы : |Уақыты: |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |Дене мүшелері арқылы |Оқушылар бір-біріне |
|Ұйымдастыру кезеңі:|2мин |бір-бірімен амандасады; |амандасуды |
| | | |жалғастырады; |
| |3 мин |Топқа бөлу – әртүрлі |Оқушылар ұқсас |
| | |суреттер таратады, топ |фигуралар мен бірігіп |
| | |ережелерін басшылыққа |4топ құрайды, топ |
| | |алып, топтық жұмыс |ережесін |
| | |жасайтындарын айтады. |сақтайды,Топтар:Техник|
| | | |а,Отбасы, Үй |
| | | |жиһаздары, |
| | | |Оқуқұралдары |
| | |Өткен материалдағы | |
|Ой қозғау | |білімді еске түсіру үшін, |Әр оқушы жеке жеке |
| | |диалог арқылы «Біз екі |жауап береді. |
| |20 мин |айнымлы сы бар теңдеулер | |
| | |жүйесін шешу жөнінде не| |
| | |білеміз?» | |
| | |-Екі айнымалысы бар | |
| | |сызықтық теңдеу- лер | |
| | |жүйесі дегеніміз не ? | |
| | |- Екі айнымалысы бар | |
| | |сызықтық теңдеу лер | |
| | |жүйесін неше тәсілмен | |
| | |шешеміз ? | |
| | |- Қандай тәсілдер? | |
| | |- Екі айнымалысы бар | |
| | |сызықтық теңдеулер жүйесін| |
| | |графиктік тәсіл арқылы | |
| | |қалай шешеміз ? | |
| | |- Екі айнымалысы бар | |
| | |сызықтық теңдеулер жүйесін| |
| | |алмастыру тәсіл арқылы | |
| | |қалай шешеміз ? | |
| | |- Екі айнымалысы бар | |
| | |сызықтық теңдеулер жүйесін| |
| | |қосу тәсіл арқылы қалай | |
| | |шешеміз ? | |
| | |Оларды геометриялық | |
| | |фигуралар | |
| | | | |
| | |, , | |
| | |бағалаймын. | |
|Мағынаны ажырату |6 мин |Әр топқа есеп беріледі, |Топта |
| | |топпен ақылдасып шығарады,|талқылайды,талдайды, |
| | |талдайды |есепті шығарады, |
| | |І топ. [pic] |нәтижені интерактивті |
| | |ІІ топ. Асхат ауладағы |тақтаға жазып, |
| | |лақтармен тауықтардың |қорғайды. |
| | |аяқтарын санағанда 46 | |
| | |болды.Ал бастарын | |
| | |санағанда 17 болды.Аулада | |
| | |неше лақ, неше тауық бар? |Бірін-бірі 5 балдық |
| | |ІІІ топ. [pic] |жүйемен бағалайды. |
| | |ІV топ. Оқушы екі сан | |
| | |ойлады.Бірінші сан екінші | |
| | |санға қарағанда 7-ге | |
| | |артық.Бірінші санды 3 | |
| | |еселеп, екінші санды 2 | |
| | |еселегенде айырма 27-ге | |
| | |тең. Осы сандарды тап. | |
|Сергіту сәті |2 мин |бейнежазба | |
| |10 мин |ACTIVote құралымен тест |Оқушылар ACTIVote |
| | |1. Оң сандар қалай |құралымен тест |
| | |жазылады ? |тапсырады. |
| | |а) алдына «-» таңбасы |Қортынды бағаны |
| | |қойылып |көреді. |
| | |б) алдына «+» таңбасы | |
| | |қойылып | |
| | |2. Теріс сандар қалай | |
| | |жазылады ? | |
| | |а) алдына «-» таңбасы | |
| | |қойылып | |
| | |б) алдына «+» таңбасы | |
| | |қойылып | |
| | |3. 0 саны қандай сан ? а) |Бағалау жүйесі |
| | |оң сан |100 - 90 балл - « 5 »|
| | |б) оң санда емес, теріс |70 – 89 балл – « 4 » |
| | |санда емес |50 – 69 балл - « 3 |
| | |4. ( - ) · ( - ) = |» |
| | |а) + б) – | |
| | |5. ( - ) · ( + ) = | |
| | |а) + б) – | |
| | |6. ( + ) · ( - ) = | |
| | |а) + б) – | |
| | |7. ( + ) · ( + ) = | |
| | |а) + б) – | |
| | |8. - 0,5 + ( -0,3 ) = | |
| | |а) - 0,8 б) 0,8 | |
| | |9. 1,5 + ( - 0,7 ) = | |
| | |а) - 0,8 б) 0,8 | |
| | |10. -12 · 0 = | |
| | |а) - 12 б) 0 | |
| | |11. 0 : (-12 ) = | |
| | |а) 0 б) – 12 | |
| | |12. Қандай сандар 0 –ден | |
| | |үлкен ? | |
| | |а) теріс сандар | |
| | |б) оң сандар | |
| | |13. Қандай сандар 0 –ден | |
| | |кіші ? | |
| | |а) теріс сандар | |
| | |б) оң сандар | |
| | |14. -125 : 5 = | |
| | |а) 25 б) – 25 | |
|Бағалау |1 |Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі |
| |мин |геометриялық фигуралар , 5 балдық жүйе арқылы |
| | |бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы |
| | |қойылады. |
|Кері байланыс | |Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. |
|Кейінгі жұмыс |1 мин |Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру. |
| | |№1622, №1624 |

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сынып: 6 « А » |Күні: 02. 05.2013 жыл |Пәні: Математика |
|Сабақтың тақырыбы |Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу |
|Жалпы мақсаттар: |- сан аралығын біледі; |
| |- қатаң теңсіздіктер, қатаң емес теңсіздіктерді біледі; |
| |- бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешуді |
| |ұғынады; |
| |- бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шеше |
| |білуге үйренеді; |
| |- Бұрын білетін ақпаратпен байланыстырады. |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - тәсілдер |Тәсілі : жеке, жұппен, топпен |Әдісі: АКТ, СТО, |
|Оқыту нәтижесі: |Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, топпен жұмыс |
| |істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне |
| |түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар |
| |жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, |
| |өнім жасалады, талдайды,жинақтайды, қортындылайды, |
| |бағалайды. |
|Түйінді идеялар |Сан аралықтары, бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік, бір|
| |айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, электронды оқулық |
|Сабақтың барысы : |Уақыты: |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |Көңіл – күйін анықтау. |Сабақ басында өзінің |
|Ұйымдастыру кезеңі:|2 мин |Тақтаға «Көңіл-күй » |көңіл-күйін білдіретін |
| | |плакатын іліп, оқушылар |смайлик таңдайды, |
| | |ға өз көңіл –күйлерін |бір-біріне көрсетеді, |
| | |білдіру тапсыры |жапсырады. |
| | |лады.Сабақтың аяғына | |
| | |дейін көңіл-күйлерін | |
| | |көтеріңкі деңгейде ұстау| |
| | |керектігі тапсырылады. | |
| |2 мин | Топқа бөлу |Оқушылар ұқсас |
| | |Төрт түлік, отбасы, |фигуралармен бірігіп 4|
| | |түстер, техника |топ құрайды, топ |
| | | |ережесін сақтайды. |
|«Қызығушылықты |5мин |« Теңсіздік » тақырыбы |Оқушылар жекелеме |
|ояту » | |на ассоциациялық карта |жұмыс жасайды,жұппен |
| | |жасауды топтарға |ақылдасады, топпен |
| | |тапсырады. |бірігіп, ортақ шешім |
| | |-Оқушылар теңсіздік |шығарылып, өнім |
| | |ұғымын қалай |жасалады, скипер |
| | |түсінесіңдер ? Осы |қорғайды.Оқушыларды |
| | |сұраққа жауап іздеңдер. |топтар ақылдасып, |
| | | |бағалау үшін : |
| | | |смайликтер пайдаланды. |
| | | Әр топтағы оқушыларға| Әр оқушы жеке оқып, |
| | |жеке электрондық оқулық |жұппен, топпен талдап, |
| | |арқылы жаңа тақырыпты |электронды оқулықтағы |
|Жаңа тақырып: |20 мин |оқып, |тапсырмаларды |
|Мағынаны ажырату. | |«Түртіп алу» әдісін |орындайды. Тыңдайды, |
| | |пайдаланып, жұппен, |жазады,еске түсіреді, |
| | |топпен талқылап, «Бір |есте сақтайды, |
| | |айнымалысы бар сызықтық |ойлайды.Әр топтан |
| | |теңсіздіктерді шешу» |бір-бір оқушыдан шығып,|
| | |тақырыбына постер |постерді жариялайды, |
| | |жасауды сұрайды. Уақытты|топ жетекшісі |
| | |дұрыс пайдалануды |қорғайды.Топтар «Үш |
| | |тапсырады. |шапалақ» әдісімен |
| | | |бағалайды |
|Ой толғаныс |10 мин |Жаңа материалдағы |Ойларын айтады,есеп |
| | |білімді түсінгенін |шығарады,ерекшелігін |
| | |анықтау үшін, диалогтық |көрсетеді,сұрақтар |
| | |байланыс жасау. |береді. Жазады. |
| | |Оқушылардың ойларын |№ 1574 |
| | |өзгеше түрде сұрау. |1) [pic] |
| | |Сұрақтар |Жауабы: [pic] |
| | | |2) [pic] |
| | | |Жауабы: [pic] |
| | |Есеп шығарады |3) [pic] |
| | |№ 1574 ( 1,2,3,4 ) |Жауабы: шешімі жоқ |
| | |№ 1575 ( 1,2,3,4 ) |4) [pic] Жауабы: [pic]|
| | | |[pic] |
| | | |№ 1575 |
| | | |1)[pic] [pic] |
| | | |[pic] Жауабы: |
| | | |[pic] |
| | | |2) [pic] [pic] |
| | | |Жауабы: [pic] |
| | | |3) [pic] [pic] |
| | | |Жауабы: [pic] |
| | | |4) [pic] [pic] |
| | | |Жауабы: [pic] |
| | | |Өзін-өзі бағалайды. |
|Сергіту сәті |2 мин |« Сағат » тілек айту |« Сағат » тілек айту |
| | | |1-қолыңызды қысыңыз |
| | | |2-арқасынан қағыңыз |
| | |[pic] |3-күлімсіреңіз |
| | | |4-қол бұлғаңыз |
| | | |5-көзіңізді қысыңыз |
| | | |6-мақтау айтыңыз |
| | | |7-басынан сипаңыз |
| | | |8-тілек айтыңыз |
| | | |9-қол ұстасып секіріңіз|
| | | |10-құшақтасыңыз |
| | | |11-шынтақпен амандас |
| | | |12-алақанды түйістір |
|Бағалау |2 |Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі |
| |мин |геометриялық фигуралар, смайликтер арқылы |
| | |бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы |
| | |қойылады. |
|Кері байланыс |1 мин |Оқушылар сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып |
| | |жапсырады. Сабақтан соң оқушылар сабақтан алған |
| | |әсерлерін интервью толтыру арқылы білдіреді. |
|Кейінгі жұмыс |1 |№ 1576 |
| |мин | |

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сынып: 6 « А » |Күні: 10.05.2013 жыл |Пәні: Математика |
|Сабақтың тақырыбы: |Координаталық жазықтық.Координаталары бойынша нүкте салу |
| |тақырыбын қайталау. |
|Жалпы мақсаттар: |- координаталық түзу; |
| |- координаталық жазықтық; |
| |- декарттық координаталар жүйесі; |
| |- Бұрын білетін ақпаратпен байланыстыру. |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - тәсілдер |Тәсілі : жеке, жұппен, топпен |Әдісі: АКТ, СТО, |
| | |диалог |
|Оқыту нәтижесі: |Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, топпен жұмыс |
| |істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне |
| |түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. |
|Түйінді идеялар |Сан аралықтары, бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік, бір|
| |айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, электронды оқулық |
|Сабақтың барысы : |Уақыты: |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | | Топқа бөлу |Оқушылар ұқсас |
|Ұйымдастыру кезеңі:|2 мин |Төрт түлік, отбасы, |фигуралармен бірігіп 4 |
| | |түстер, техника |топ құрайды,топ ережесін|
| | | |сақтайды. |
|« Миға шабуыл » |5мин |Сөз жұмбақ шешкізу. |Топпен жұмыс. |
| | |Сөз жұмбақ арқылы |Сөз жұмбақ (интерактивті|
| | |қайталайтын сабақтың |тақта) |
| | |тақырыбын ашу. | |
| | |Тақырыпқа байланысты |ортақ шешім шығарады, |
| | |алдарына қоятын |интерактивті тақтаға |
| | |мақсаттарын анықтату. |жазады. |
| | | | Топтар кезектесіп |
| | | |қарсы топқа сұрақ қояды.|
| | | |Сұрақ- жауап |
|Қызығушылығын ояту |10 мин |Топтарға бір-біріне |1.Координаталар жүйесі |
| | |сұрақ қоюды сұрайды. |қалай құрылады? |
| | | |Ж: Санақ басы О |
| | | |нүктесінде қиылыса тын |
| | | |өзара перпенди ку ляр |
| | | |екі координата лық түзу |
| | | |тік бұрышты координата |
| | | |лар жүйесін құрайды. |
| | | |2. Координаталық |
| | | |жазықтықтағы нүкте нің |
| | | |координаталары қалай |
| | | |аталады ? |
| | | |Ж: Берілген нүктенің |
| | | |абсциссасы мен ордина |
| | | |тасы нүктенің коорди |
| | | |наталары депаталады. |
| | | |3. Декарттық координа |
| | | |талар жүйесі деп кімнің |
| | | |құрметіне аталған ? |
| | | |Ж: Француз философы және|
| | | |математигі Рене |
| | | |Декарттың құрметіне |
| | | |аталған. |
| | | |4. «Координаталар» сөзі |
| | | |қай тілден алынған, |
| | | |қазақша қандай мағына |
| | | |береді? |
| | | |Ж: Латын сөзі, қазақша «|
| | | |реттелген » деген |
| | | |мағынаны береді. |
| | | |5. Координаталық түзулер|
| | | |не деп аталады ? |
| | | |Ж: Координаталық |
| | | |түзулер координаталық |
| | | |осьтер деп аталады . |
| | | |6.Горизонталь сызылған |
| | | |түзу не деп аталады ? |
| | | |Ж: Горизонталь сызыл ған|
| | | |түзу абсциссалар ( ОХ )|
| | | |осі деп аталады. |
| | | |7. Вертикаль сызылған |
| | | |түзу не деп аталады ? |
| | | |Ж: Вертикаль сызылған |
| | | |түзу ординаталар ( ОУ ) |
| | | |осі деп аталады. |
| | | |8. Координаталары |
| | | |бойынша нүктенің |
| | | |жазықтықтағы орны не деп|
| | | |аталады ? |
| | | |Ж: Нүктенің жазықтық |
| | | |тағы орны сандар жұбымен|
| | | |анықталады. |
| | | |Бағалау үшін |
| | | |геометриялық фигураларды|
| | | |пайдаланады. |
| | |«Суретшілер жарысы» |Оқушылар топпен |
|Ой -толғаныс | | |бірігіп, |
| | |ойыны. |ортақ шешім шығарылып, |
| | |Әр топқа тапсырмалар |өнім жасалады, скипер |
| | |бердім. Әтеш, қоян, |қорғайды.Оқушыларды |
| | |піл, қарлығаштың |топтар ақылдасып, |
| | |суреттерін |бағалау үшін : |
| | |координаталық |смайликтер пайдаланады. |
| | |жазықтықта топпен | |
| | |салуды тапсырдым. | |
|Бағалау |2 |Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі |
| |мин |геометриялық фигуралар,смайликтер арқылы |
| | |бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы |
| | |қойылады. |
|Кері байланыс |1 мин |Оқушылардан интервью алу парағын таратып, сабақ |
| | |туралы пікір жазуды тапсырылады. |
|Кейінгі жұмыс |1 мин |Жазықтықтағы координаталар тарауын қайталау. |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Аққу,шортан һәм шаян
Қазақстан-егемен ел
Натурал сандарды жазу
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Сабақ жоспарларының түрлері
Сатқын жапалақ(ертегі)
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Орта мерзімді даму жоспары
Пәндер