Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигі

Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Қаратөбе мектеп -гимназиясының физика пәнінің мұғалімі
Жұмабаева Жайнагүл Мұратжанқызы
А . бірқалыпты түзусызықты қозғалыс график арқылы анықтай алады;
В . Бірқалыпты қозғалысты берілген шамаларға тәуелді графигін сала алады;
С. әртүрлі жағдайларға байланысты қозғалыстың графигі қандай болатындығын және теңдеуін құру арқылы дәлелдей алады.
1. Тұлға аралық байланысты орнату.
2. Сыныппен амандасу.
3. Оқушыларды шеңберге шақыру
-мұғаліммен сәлемдесу;
- кезекшілік қызметін атқару;
- шербер құрып орналасады
оқушы өтілген тақырып бойынша қойылған тапсырмалар мен сұрақтарға жауап береді.
Алтын балықты ұстаған оқушы, сыныптастарының қойған сұрақтарына жауабын айтады.
Жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту үшін жетелеу сұрақтарын қоя отырып, топтың мәтінді оқып, талдауына ықпал ету.
Тақырыпқа сай мысалдарды басқа қырынан ұсыну үшін топқа тапсырма беру:
- берілген мәндер бойынша график салу
- графикке қарап, қозғалыс теңдеуін жазу
- кестедегі мәндерге қарап теңдеу құру.
Топтың ұсынуы бойынша сыныптағы оқушылардың меңгеруін білу үші «Бармақ» әдісін қолдану
Берілген мысалдарды флипчартка орындап ұсыну
Топ бірін-бірі басбармақтары арқылы бағалайды
Сабақты топтаса қортындылау үшін«Айналмалы бекет» әдісі қолданылады. 3 топқа деңгейлі 3 есеп беріп, топтардың топтаса жүріп орындауына мүмкіндік беру, жауаптарының дұрыстығын тексеру үшін шешуі жазылған парақты беру, дұрыс бұрыстығын қарап төмендегі фигуралар бойынша бағалайды.
Жеке жұмыс: Кім жылдам?
Сабақта қолданылатын дидактикалық және көрнекі материалдар
Үйтапсырмасы:
- Денеге еш нәрсе әрекет етпесе ол қандай күйде болады?
- Инерция деп нені айтады?
- Көлік оңға немесе солға бұрылғанда ондағы жолаушы қалай қарай қисаяды? Неліктен?
- Жылдам келе жатқан көліктің алдынан кесе көлденең өту қауіпті болатыны неліктен?
- Бір дененің екінші денеге әрекеті қалай байқалады?
- Физикада күш деген сөзді қалай түсінеміз?
- Күш дененің қозғалыс сипатына қалай әрекет етеді?
- Күш немен сипатталады?
- Күш бірлігі ретінде не қабылданған?
- Қандай күш 1Н-ға тең болады?
- Сүрінгенде адам қай жаққа қарай және неге құлайды?
- Ордан неге жүгіріп барып секіру неге жеңіл?
- Аққу, шортан, хамшаян мысалындағы арбадағы жүк неге қозғалмайды?
Жүкке түсірілген күш туралы не айта аласыз?
- бірқалыпты қозғалыс деп қандай қозғалысты айтамыз?
- инерцияның пайдасы жайлы не айтасың?
- инерцияның зияны жайлы не айтасыз?
С Ә Т Т І Л І К
А-1. Бірқалыпты түзусызықты қозғалатын дененің орын ауыстыруын оның қозғалыс жылдамдығы мен уақыт арқылы қалай өрнектеуге болады? Формуласын жаз.
А-2. Орын ауыстыруды координаталар айырымы арқылы қалай өрнектеуге болады?Формуласын жаз.
В-1. егер бастапқы координата -10м, қозғалу жылдамдығы 5м/с болса, бір қалыпты түзусызықты қозғалыстың координатасының сызығы қандай болар еді?
В-2. Суретте көрсетілген бір қалыпты қозғалысқа сай бөліктерді таңдап алып, сондағы жылдамдықты табыңдар. ОА бөлігіндегі қозғалыс сипатының ВС бөлігінен айырмасы неде?
С-1. Мына жағдайлар үшін бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графиктерін сызыңдар:
А) υ=18км/сағ және x 0 = 0;
Б) υ=-3м/с және x 0 = 6м
Бақылау жұмысы №1
- нұсқа
- Автомашинаның бензин құтысының сыйымдылығы 30 л. Оған толтыра құйылған бензиннің массасын есепте.
- Массалары 10 кг және 20 кг болатын екі дене өзара соғылысты. Сонда денелердің қайсысының жылдамдығы көп өзгереді және неше есе өзгереді?
- Ұшқыш 100 км қашықтықты реактивті ұшақпен 2, 4 минутта ұшып өтті. Ұшақтың орташа жылдамдығын тап.
- Мына жағдайлар үшін бір қалыпты түзу сызықты қозғалыс графигін сызып көрсетіңдер.
А) v = 36км/сағ, х 0 =1 м
Б) v= 6 м/с, x 0 =1, 5м
Бақылау жұмысы №1
- нұсқа
- Мұзжарғыш кеме тәулігіне 200 г уран пайдаланады. Уранның тығыздығы 18, 7 кг/м3болса, оның көлемі қандай?
- Коньки тебуші екі бала бір-бірінен кері итеріліп, қарама -қарсы бағытта 8м/с және 4 м/с жылдамдықпен сырғанап кетті. Қай баланың массасы артық және неше есе?
- Автомашина 1500 м жолды 36км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Автомашинаның жолды жүріп өтуге кеткен уақытын тап.
- Мына жағдайлар үшін бір қалыпты түзу сызықты қозғалыс графигін сызып көрсетіңдер.
А) v = 10м/с, х 0 =2 м
Б) v= 5 м/с, x 0 =-10м
1-ШІ НҰСҚА ҮШІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ШКАЛАЛАРЫ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz