«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы

«Біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру»
Исмайлова Кенжегүл Сарықызы,
Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі,
№ 58 мектеп-гимназиясының мұғалімі
Ұсынылып отырған «Мұғалімге ақпарат» бұл «Біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы. Бұны мұғалімнің СТК-сы деп (сабақтың технологиялық картасы) қысқаша атау қабылданған.
Бұл технологияның негізгі мақсаты: математикалық білім, білік дағдыларды игеру арқылы танымдық іс-әрекетке, сондай-ақ өздігінен білім алуға дайындығын қалыптастырып, баланы тұлға ретінде дамыту.
Сабақтың құрлымы бес блоктан тұрады және оқулықтың негізінде жасалған. Әрбір жаңа ұғымды енгізгенде оның жоспары, маңызы мен мазмұнын ашып - көрсетуге мүмкіндік беретін белгілі бір іс-әрекет жүзеге асырылып отырады.
Оқушыларға берілетін тапсырмалар алдымен жеңілдеуден, одан кейін біртіндеп күрделілерін (тапсырмалар оқулық пен қосымша әдебиеттерден алынған) орындауда оқушылар сәйкес білім мен білікті меңгеретіндей етіп құрылған. Сонымен қатар оқушылар өз ұсыныстарын негіздеуіне, өз ойларын дәл, түсінікті және тиянақты етіп жеткізе алуына мән берілді
№ 38 саб а қ
Сабақ құрылымы:
І. Ақпарат алмасу (14 мин. ) .
ІІ. Алғашқы бекіту (6 мин. ) .
ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (15 мин. ) .
ІV. Шығармашылық қалыптастыру ( 6 мин. ) .
V. Бағамдау-бағалау ( 4 мин. ) .
1. Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық. / А. Е. Әбілқасымова, К. Д. Шойынбеков, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова - Алматы: Мектеп, 2010.
2. Алгебра және анализ бастамалары :Есептер жинағы . Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқу құралы / А. Е. Әбілқасымова, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова - Алматы: “Мектеп” баспасы, 2010.
3. Алгебра және анализ бастамалары :Дидактикалық материалдар . Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқу құралы / А. Е. Әбілқасымова, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова - Алматы: “Мектеп” баспасы, 2006.
4. Шыныбеков Ә. Н.
Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2005.
5 . Шыныбеков Ә. Н.
Алгебра және анализ бастамалары. Оқу әдістемесі . Жалпы білім беретін мектептің 10-сынып мұғалімдеріне арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2005.
6. Шыныбеков Ә. Н.
Алгебра және анализ бастамалары. Дидактикалық материалдар . Жалпы білім беретін мектептің 10-сынып мұғалімдеріне арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2006.
7 . Алгебра және анализ бастамалары : Орта мектептің 10-11-сыныптарына арналған оқулық. /А. Н. Колмогоров, А. М. Абраманов, Ю. Д. Дудницын және басқалар. 4-басылым, - Республикалық мемлекеттік Рауан баспасы, Алматы, 1998.
Тақырып жоспары:
1. Тригонометриялық теңдеулер жүйесінің анықтамасы.
2. Әр түрлі тригонометриялық теңдеулер жүйесінін шешу әдістері.
Слайдтар:
1-слайд
Тригонометриялық теңдеулер жүйесінің анықтамасы
Қандай жүйені тригонометриялық теңдеулер жүйесі деп атаймыз?
• Анықтама. Тригонометриялық теңдеуі бар жүйені тригонометриялық теңдеулер жүйесі деп аталады.
Әр түрлі тригонометриялық теңдеулерді шешу алгебралық теңдеулерді шешу әдістеріне негізделіп шешіледі.
Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешкенде осы әдістерді және тригонометриялық тепе-теңдіктер мен негізгі формулаларды қолданамыз.
2-слайд
Әр түрлі тригонометриялық теңдеулер жүйесінін шешу әдістері
• І түрі.
Бұндай түрдегі берілген теңдеулер жүйесін шешу үшін бірінші теңдеудегі қосындыны немесе айырымды көбейтінді түріне келтіреміз.
•1-мысал. теңдеулер жүйесін шешейік.
Шешуі: Бірінші теңдеудегі косинустардың айырымын көбейтінгдіге түрлендіру формуласын қолданамыз:
⇒ ⇒ ⇒ ⇒
Алмастыру әдісі бойынша екінші теңдеудегі x-тіy арқылы өрнектеп, оны бірінші теңдеудегі x-тің орнына қоямыз:
- 2y =
y =
x =
Егер n = 2kболса, онда
х =
Егер n = 2k + 1 болса, онда х = y= -
Жауабы:
ІІ түрі.
Бұл тригонометриялық теңдеулерді шешу үшін көбейтіндіні қосындыға түрлендіру формуласын қолданамыз.
ІІІ түрі.
Бұндай теңдеулер жүйесін шешу үшін u = белгілеулерін
енгізіп, ⇒ жүйесін аламыз.
•3-мысал. теңдеулер жүйесін шешейік.
Шешуі: sin 2 x = 1 - cos 2 формуласын қолданып, түріне келтіріп, u = белгілеулерін енгіземіз.
⇒ бұл теңдеуді шешуді өздерің орындаңдар.
u 1 = 0, v 1 = u 2 = , v 2 = 0.
Табылған бұл мәндерді белгілеудегі u мен v-ның орнына қойып x пен у-тің мәндерін табамыз: ⇒
⇒
Жауабы:
ІV түрі.
(1)
түріндегі теңдеулерді шешу үшін теңдеулерді бір-біріне қосып және азайту арқылы
және түріне келтіреміз.
2)
Бұл теңдеулерді шешу үшін бірінші теңдеуді екінші теңдеуге бөліп, (1) жүйенің түріне келтіреміз.
3) түріндегі жүйелерді шешу үшін оның бірінші теңдеуін екіншісіне бөліп, теңдеуінен х-тің мәнін тауып, оны
берілген жүйенің біреуіне қойып у-ті табуға болады.
•4-мысал. теңдеулер жүйесін шешейік.
Шешуі:
Жауабы:
, .
✔Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар .
Қорытынды:
🗇 Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
№ 118 . Тиімді тәсілді қолданып, жүйені шешіңдер:
ә)
ІІ деңгей тапсырмалары
№ 127 . a)
Нұсқау . Теңдеулер жүйесін шешудің ІІІ түрін және оқулықтағы
10-мысалды қолданып жүйені шешіңдер.
ІІІ деңгей тапсырмалары
№ 135. б) теңдеулер жүйесін шешіңдер.
Нұсқау. Теңдеулер жүйесін шешудің ІV түрін, яғни бірінші теңдеуді екінші теңдеуге бөліп, (1) жүйенің түріне келтіріңдер.
Жауабы: x = y = ,
🗫 Топтық жұмыс.
Сынып оқушылары екі-екіден жұпқа бөлініп келесі тапсырмаларды орындайды.
Теңдеулер жүйесінің ІV түріне жүйе құрып, шешу жолын талдаңдар.
Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешудің ерекшелігі жөнінде ой қорытындылаңдар.
🎓Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз .
№ 39 саб а қ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz