«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы

«Біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру»

Исмайлова Кенжегүл Сарықызы,

Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі,

№ 58 мектеп-гимназиясының мұғалімі

Ұсынылып отырған «Мұғалімге ақпарат» бұл «Біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы. Бұны мұғалімнің СТК-сы деп (сабақтың технологиялық картасы) қысқаша атау қабылданған.

Бұл технологияның негізгі мақсаты: математикалық білім, білік дағдыларды игеру арқылы танымдық іс-әрекетке, сондай-ақ өздігінен білім алуға дайындығын қалыптастырып, баланы тұлға ретінде дамыту.

Сабақтың құрлымы бес блоктан тұрады және оқулықтың негізінде жасалған. Әрбір жаңа ұғымды енгізгенде оның жоспары, маңызы мен мазмұнын ашып - көрсетуге мүмкіндік беретін белгілі бір іс-әрекет жүзеге асырылып отырады.

Оқушыларға берілетін тапсырмалар алдымен жеңілдеуден, одан кейін біртіндеп күрделілерін (тапсырмалар оқулық пен қосымша әдебиеттерден алынған) орындауда оқушылар сәйкес білім мен білікті меңгеретіндей етіп құрылған. Сонымен қатар оқушылар өз ұсыныстарын негіздеуіне, өз ойларын дәл, түсінікті және тиянақты етіп жеткізе алуына мән берілді

№ 38 саб а қ

МҰҒАЛІМГЕ АҚПАРАТ ▽
Тақырыбы:
Тақырыбы::
• Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу әдістері
Тақырыбы:: Мақсат:
Тақырыбы:: Білімдік
Жаңа білім
•Әр түрлі тригонометриялық теңдеулер жүйесінің түрлерімен танысып, оларды шешу әдістерін біледі.
Тақырыбы:: Жаңа түсінік
• Есептердің шартына байланысты тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдісін терең түсінеді.
Тақырыбы:: Құзырлылық
Қолданым әрекеті
• Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешудің төрттүрлі әдістерін қолдану арқылы теңдеулер жүйесіне берілген есептерді шешуді меңгереді.
Тақырыбы:: Талдау әрекеті
•Берілген тригонометриялық теңдеулер жүйесінің түрін ажырата алады; шығару жолын талдайды және әр қадамды орындау барысында ақпарат блогының ерекшелігін анықтайды.
Тақырыбы:: Шығармашылық әрекет
•Берілген тапсырмаға сәйкес өздігінен есептер құрастыра алады соған сәйкес қажетті әдісті дұрыс таңдауға дағдыланады.
Тақырыбы:: Құндылық
Бағамдау әрекеті
• Тригонометриялық теңдеулерді шешу барысында барлық формулаларды білудің маңыздылығын бағалайды.
Тақырыбы::

Сабақ құрылымы:

І. Ақпарат алмасу (14 мин. ) .

Тақырыбы::

ІІ. Алғашқы бекіту (6 мин. ) .

ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (15 мин. ) .

ІV. Шығармашылық қалыптастыру ( 6 мин. ) .

V. Бағамдау-бағалау ( 4 мин. ) .

Тақырыбы:: Сабақ типі:
Тақырыбы::
• Жаңа сабақ
Тақырыбы:: Оқыту әдісі:
Тақырыбы::
• Репродуктивті, ішінара ізденушілік.
Тақырыбы:: Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:
Тақырыбы::
• Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді.
Тақырыбы:: Негізгі ұғымдар мен терминдер:
Тақырыбы::
Негізгі тірек ұғымдары: қарапайым тригонометриялық теңдеулердің формулалары, дербес шешімдері.
Тақырыбы:: Оқушыда дағды қалыптастыру:
Тақырыбы::
•Өзін-өзі дамыту дағдылары - өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып қанағаттану.
Тақырыбы:: Ақпарат көздері:
Тақырыбы::

1. Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық. / А. Е. Әбілқасымова, К. Д. Шойынбеков, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова - Алматы: Мектеп, 2010.

2. Алгебра және анализ бастамалары :Есептер жинағы . Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқу құралы / А. Е. Әбілқасымова, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова - Алматы: “Мектеп” баспасы, 2010.

3. Алгебра және анализ бастамалары :Дидактикалық материалдар . Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқу құралы / А. Е. Әбілқасымова, В. Е. Корчевский, З. А. Жұмағұлова - Алматы: “Мектеп” баспасы, 2006.

4. Шыныбеков Ә. Н.

Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2005.

5 . Шыныбеков Ә. Н.

Алгебра және анализ бастамалары. Оқу әдістемесі . Жалпы білім беретін мектептің 10-сынып мұғалімдеріне арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2005.

6. Шыныбеков Ә. Н.

Алгебра және анализ бастамалары. Дидактикалық материалдар . Жалпы білім беретін мектептің 10-сынып мұғалімдеріне арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2006.

7 . Алгебра және анализ бастамалары : Орта мектептің 10-11-сыныптарына арналған оқулық. /А. Н. Колмогоров, А. М. Абраманов, Ю. Д. Дудницын және басқалар. 4-басылым, - Республикалық мемлекеттік Рауан баспасы, Алматы, 1998.

Тақырыбы:: Оқушы жетістігін бағалау:
Тақырыбы::
• Негізгі баға ҚӘ блогының тапсырмаларын орындағаны үшін, ал қосымша (бонус) баға ШӘ блогы үшін беріледі.
Тақырыбы:: Үй тапсырмасы:
Тақырыбы::
•§ 10. 75-77 бет.
Тақырыбы::
• № 118 (б), № 135 (б) .
САБАҚ БЛОКТАРЫ ▽
і. аҚПАРАТ алмасу

Тақырып жоспары:

1. Тригонометриялық теңдеулер жүйесінің анықтамасы.

2. Әр түрлі тригонометриялық теңдеулер жүйесінін шешу әдістері.

Слайдтар:

1-слайд

Тригонометриялық теңдеулер жүйесінің анықтамасы

Қандай жүйені тригонометриялық теңдеулер жүйесі деп атаймыз?

Анықтама. Тригонометриялық теңдеуі бар жүйені тригонометриялық теңдеулер жүйесі деп аталады.

Әр түрлі тригонометриялық теңдеулерді шешу алгебралық теңдеулерді шешу әдістеріне негізделіп шешіледі.

Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешкенде осы әдістерді және тригонометриялық тепе-теңдіктер мен негізгі формулаларды қолданамыз.

2-слайд

Әр түрлі тригонометриялық теңдеулер жүйесінін шешу әдістері

І түрі. { sin x ± sin y = a , x ± y = a { cos x ± cos y = a , x ± y = a { sin x ± cos y = a , x ± y = a \left\{ \begin{array}{r} \sin x \pm \sin y = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \cos x \pm \cos y = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \sin x \pm \cos y = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \

{ t g x ± t g y = a , x ± y = a { c t g x ± c t g y = a , x ± y = a \left\{ \begin{array}{r} tgx \pm tgy = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} ctgx \pm ctgy = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \

Бұндай түрдегі берілген теңдеулер жүйесін шешу үшін бірінші теңдеудегі қосындыны немесе айырымды көбейтінді түріне келтіреміз.

•1-мысал. { cos 2 y cos 2 x = 1 , x + y = π 4 \left\{ \begin{array}{r} \cos{2y} - \ \cos{2x} = \ - 1, \\ x + y = \ \frac{\pi}{4} \end{array} \right. \ теңдеулер жүйесін шешейік.

Шешуі: Бірінші теңдеудегі косинустардың айырымын көбейтінгдіге түрлендіру формуласын қолданамыз:

{ 2 sin 2 y + 2 x 2 sin 2 y 2 x 2 = 1 , x + y = π 4 \left\{ \begin{array}{r} - 2\sin\frac{2y + 2x}{2}\sin\frac{2y - 2x}{2} = \ - 1, \\ x + y = \ \frac{\pi}{4} \end{array} \right. \ { 2 s i n ( x + y ) sin ( x y ) = 1 , x + y = π 4 \left\{ \begin{array}{r} {2sin}(x + y) \sin(x - y) = \ - 1, \\ x + y = \ \frac{\pi}{4} \end{array} \right. \ { 2 s i n π 4 sin ( x y ) = 1 , x + y = π 4 \left\{ \begin{array}{r} {2sin}\frac{\pi}{4}\sin(x - y) = \ - 1, \\ x + y = \ \frac{\pi}{4} \end{array} \right. \ { 2 2 2 sin ( x y ) = 1 , x + y = π 4 \left\{ \begin{array}{r} 2 \bullet \frac{\sqrt{2}}{2}\sin(x - y) = \ - 1, \\ x + y = \ \frac{\pi}{4} \end{array} \right. \ { sin ( x y ) = 2 2 x + y = π 4 \left\{ \begin{array}{r} \sin(x - y) = \ - \frac{\sqrt{2}}{2} \\ x + y = \ \frac{\pi}{4} \end{array} \right. \

Алмастыру әдісі бойынша екінші теңдеудегі x-тіy арқылы өрнектеп, оны бірінші теңдеудегі x-тің орнына қоямыз:

{ sin ( π 4 y y ) = 2 2 , x = π 4 y . \left\{ \begin{array}{r} \sin\left( \frac{\pi}{4} - y - y \right) = \ - \frac{\sqrt{2}}{2}, \ \ \\ x = \ \frac{\pi}{4} - y. \end{array} \right. \

sin ( π 4 2 y ) = 2 2 , \sin\left( \frac{\pi}{4} - 2y \right) = - \frac{\sqrt{2}}{2}, - 2y = π 4 + ( 1 ) n + 1 π 4 + π n , n Z , - \frac{\pi}{4} + ( - 1) ^{n + 1}\frac{\pi}{4} + \pi n, \ n \in Z,

y = π 8 ( 1 ) n + 1 π 8 π n 2 = π 8 ( 1 ( 1 ) n + 1 ) π n 2 , n Z , \frac{\pi}{8} - ( - 1) ^{n + 1}\frac{\pi}{8} - \frac{\pi n}{2} = \ \frac{\pi}{8}\left( 1 - ( - 1) ^{n + 1} \right) - \ \frac{\pi n}{2}, \ n \in Z,

x = π 4 π 8 + ( 1 ) n + 1 π 8 + π n 2 = π 8 + ( 1 ) n + 1 π 8 + π n 2 = π 8 ( 1 + ( 1 ) n + 1 ) + + π n 2 , n Z , \frac{\pi}{4} - \frac{\pi}{8} + ( - 1) ^{n + 1}\frac{\pi}{8} + \frac{\pi n}{2} = \frac{\pi}{8} + ( - 1) ^{n + 1}\frac{\pi}{8} + \frac{\pi n}{2} = \ \frac{\pi}{8}\left( 1 + ( - 1) ^{n + 1} \right) + + \frac{\pi n}{2}, \ n \in Z,

Егер n = 2kболса, онда

х = π 8 ( 1 + ( 1 ) 2 k + 1 ) + 2 k n 2 = π 8 ( 1 1 ) + 2 k π 2 = π k , k Z , о с ы л а й ш а y = π 4 π k , k Z . \frac{\pi}{8}\left( 1 + ( - 1) ^{2k + 1} \right) + \frac{2kn}{2} = \frac{\pi}{8}(1 - 1) + \frac{2k\pi}{2} = \ \pi k, \ k \in Z, \ \ \ осылайша\ y = \ \frac{\pi}{4} - \ \pi k, \ k \in Z.

Егер n = 2k + 1 болса, онда х = 3 π 4 + π k , k Z , \frac{3\pi}{4} + \pi k, \ k \in Z, \ \ y= - π 2 π k , k Z . \frac{\ \pi}{2} - \pi k, \ k \in Z.

Жауабы: ( π k ; π 4 π k ) , ( 3 π 4 + π k ; π 2 π k ) , k Z \left( \pi k\ ; \frac{\pi}{4} - \ \pi k \right), \ \ \left( \frac{3\pi}{4} + \pi k; - \frac{\pi}{2} - \pi k\ \right), \ k \in Z

ІІ түрі.

{ sin x sin y = a , x ± y = a { cos x cos y = a , x ± y = a { sin x cos y = a , x ± y = a \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \sin y = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \cos x \bullet \cos y = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \cos y = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \

{ t g x t g y = a , x ± y = a { c t g х c t g y = a , x ± y = a \left\{ \begin{array}{r} tgx \bullet tgy = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} ctgх \bullet ctgy = a, \\ x \pm y = a \end{array} \right. \

Бұл тригонометриялық теңдеулерді шешу үшін көбейтіндіні қосындыға түрлендіру формуласын қолданамыз.

ІІІ түрі.

{ sin x + sin y = a , cos 2 x + cos 2 y = b ; { c o s x + c o s y = a , cos 2 x + cos 2 y = b ; { cos x + cos y = a , sin 2 x + sin 2 y = b ; \left\{ \begin{array}{r} \sin x + \ \sin y = a, \\ \cos^{2}x + \ \cos^{2}y = b; \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} cosx + \ cosy = a, \\ \cos^{2}x + \ \cos^{2}y = b; \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \cos x + \ \cos y = a, \\ \sin^{2}x + \ \sin^{2}y = b; \end{array} \right. \

Бұндай теңдеулер жүйесін шешу үшін u = sin x , v = sin y \sin{x, \ \ \ v = \ \sin y} белгілеулерін

енгізіп, { u + v = a , u 2 + v 2 = b \left\{ \begin{array}{r} u + v = a, \\ u^{2} + v^{2} = b \end{array} \right. \ { u + v = a , u v = a 2 b 2 \left\{ \begin{array}{r} u + v = a, \\ uv = \ \frac{a^{2} - b}{2} \end{array} \right. \ жүйесін аламыз.

•3-мысал. { cos x + cos y = 1 2 , sin 2 x + sin 2 y = 7 4 \left\{ \begin{array}{r} \cos x + \ \cos y = \ \frac{1}{2}\mathbf{, } \\ \sin^{2}x + \ \sin^{2}y = \ \frac{7}{4} \end{array} \right. \ теңдеулер жүйесін шешейік.

Шешуі: sin 2 x = 1 - cos 2 формуласын қолданып, { c o s x + c o s y = 1 2 , cos 2 x + cos 2 y = 1 4 \left\{ \begin{array}{r} cosx + \ cosy = \frac{1}{2}, \\ \cos^{2}x + \ \cos^{2}y = \frac{1}{4} \end{array} \right. \ түріне келтіріп, u = sin x , v = sin y \sin{x, \ \ \ v = \ \sin y} белгілеулерін енгіземіз.

{ u + v = 1 2 , u 2 + v 2 = 1 4 \left\{ \begin{array}{r} u + v = \frac{1}{2}, \\ u^{2} + v^{2} = \frac{1}{4} \end{array} \right. \ { u + v = 1 2 , u v = 0 \left\{ \begin{array}{r} u + v = \frac{1}{2}, \\ uv = \ 0 \end{array} \right. \ бұл теңдеуді шешуді өздерің орындаңдар.

u 1 = 0, v 1 = 1 2 ; \frac{1}{2}; u 2 = 1 2 \frac{1}{2} , v 2 = 0.

Табылған бұл мәндерді белгілеудегі u мен v-ның орнына қойып x пен у-тің мәндерін табамыз: { cos x = 0 , cos y = 1 2 \left\{ \begin{array}{r} \cos x = 0, \\ \cos y = \ \frac{1}{2} \end{array} \right. \ { x = π 2 + k π , k Z , y = ± π 6 + 2 m π , m Z \left\{ \begin{array}{r} x = \ \frac{\pi}{2} + k\pi, \ k \in Z, \\ y = \ \pm \frac{\pi}{6} + \ 2m\pi, \ m \in Z \end{array} \right. \

{ cos x = 1 2 , cos y = 0 \left\{ \begin{array}{r} \cos x = \frac{1}{2}, \\ \cos y = 0 \end{array} \right. \ { x = ± π 6 + 2 m π , m Z y = π 2 + k π , k Z . \left\{ \begin{array}{r} x = \ \pm \frac{\pi}{6} + \ 2m\pi, \ m \in Z \\ y = \ \frac{\pi}{2} + \ k\pi, \ k \in Z. \end{array} \right. \

Жауабы: ( π 2 + π k ; ± π 6 + 2 m π ) , ( ± π 6 + 2 m π ; π 2 + π k ; ) , k , m Z \left( \frac{\pi}{2} + \ \pi k; \ \pm \frac{\pi}{6} + 2m\pi \right), \ \ \left( \pm \frac{\pi}{6} + 2m\pi; \frac{\pi}{2} + \ \pi k\ ; \ \right), \ \ k, \ m \in Z

ІV түрі.

𝟏 ) { sin x sin y = a , cos x cos y = b ; { sin x cos y = a , cos x sin y = b \mathbf{1) }\left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \sin y = a, \\ \cos x \bullet \cos y = b; \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \cos y = a, \\ \cos x \bullet \sin y = b \end{array} \right. \ (1)

түріндегі теңдеулерді шешу үшін теңдеулерді бір-біріне қосып және азайту арқылы

{ cos ( x + y ) = b a , cos ( x y ) = b + a \left\{ \begin{array}{r} \cos(x + y) = b - a, \\ \cos(x - y) = b + a \end{array} \right. \ және { sin ( x + y ) = a + b , sin ( x y ) = a b \left\{ \begin{array}{r} \sin(x + y) = a + b, \\ \sin(x - y) = a - b \end{array} \right. \ түріне келтіреміз.

2) { sin x sin y = a , t g x t g y = b ; { sin x sin y = a , c t g x c t g y = b ; { sin x cos y = a , t g x c t g y = b \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \sin y = a, \\ tgx \bullet tgy = b; \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \sin y = a, \\ ctgx \bullet ctgy = b; \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \cos y = a, \\ tgx \bullet ctgy = b \end{array} \right. \

Бұл теңдеулерді шешу үшін бірінші теңдеуді екінші теңдеуге бөліп, (1) жүйенің түріне келтіреміз.

3) { sin x cos y = a , cos x cos y = b , b 0 , \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \cos y = a, \\ \cos x \bullet \cos y = b, \ b \neq 0, \end{array} \right. \ түріндегі жүйелерді шешу үшін оның бірінші теңдеуін екіншісіне бөліп, t g x = a b tgx = \ \frac{a}{b} теңдеуінен х-тің мәнін тауып, оны

берілген жүйенің біреуіне қойып у-ті табуға болады.

•4-мысал. { sin x sin y = 3 4 , cos x cos y = 3 4 \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \sin y = \frac{\sqrt{3}}{4}, \\ \cos x \bullet \cos y = \ \frac{\sqrt{3}}{4} \end{array} \right. \ теңдеулер жүйесін шешейік.

Шешуі: { cos ( x + y ) = 3 2 , cos ( x y ) = 0 { x y = ± π 6 + 2 k π , k Z , x + y = π 2 + m π , m Z \left\{ \begin{array}{r} \cos(x + y) = \frac{\sqrt{3}}{2}, \\ \cos(x - y) = 0 \end{array} \right. \ \Rightarrow \left\{ \begin{array}{r} x - y = \ \pm \frac{\pi}{6} + 2k\pi, \ \ k \in Z, \\ x + y = \ \frac{\pi}{2} + m\pi, \ \ \ m \in Z \end{array} \right. \

{ x = π 3 + π 2 ( 2 k + m ) , y = π 6 + π 2 ( m 2 k ) , k , m Z ; { x = π 6 + π 2 ( 2 k + m ) , y = π 3 + π 2 ( m 2 k ) , k , m Z . \left\{ \begin{array}{r} x = \ \frac{\pi}{3} + \frac{\pi}{2}(2k + m), \ \\ y = \ \frac{\pi}{6} + \ \frac{\pi}{2}(m - 2k), \ k, m \in Z; \end{array} \right. \ \left\{ \begin{array}{r} x = \frac{\pi}{6} + \ \frac{\pi}{2}(2k + m), \ \ \\ y = \ \frac{\pi}{3} + \frac{\pi}{2}(m - 2k), \ \ \ k, m \in Z. \ \end{array} \right. \

Жауабы: ( π 3 + π 2 ( 2 k + m ) ; π 6 + π 2 ( m 2 k ) ) , \left( \frac{\pi}{3} + \frac{\pi}{2}(2k + m) ; \frac{\pi}{6} + \ \frac{\pi}{2}(m - 2k) \right), \ \

( π 6 + π 2 ( 2 k + m ) ; π 3 + π 2 ( m 2 k ) ) \left( \frac{\pi}{6} + \ \frac{\pi}{2}(2k + m) ; \frac{\pi}{3} + \frac{\pi}{2}(m - 2k) \right) , k , m Z k, m \in Z .

іі. алғашқы бекіту

✔Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар .

Біртекті тригонометоиялық теңдеуді шешу үшін қандай әдіс қолданылады?
Қосымша аргумент енгізу әдісінің алгоритмін тұжырымдаңдар.
Біртекті тригонометоиялық теңдеуді шешу үшін қандай әдіс қолданылады?:

Қосымша аргумент енгізу әдісінің алгоритмін тұжырымдаңдар.:

Қорытынды:

ііі. құзырлылық қалыптастыру

🗇 Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

№ 118 . Тиімді тәсілді қолданып, жүйені шешіңдер:

ә)

ІІ деңгей тапсырмалары

№ 127 . a) { sin x + cos y = 1 , 5 sin 2 x + cos 2 y = 1 , 25 . \left\{ \begin{array}{r} \sin x + \cos y = 1, 5 \\ \sin^{2}x + \ \cos^{2}y = 1, 25. \end{array} \right. \

Нұсқау . Теңдеулер жүйесін шешудің ІІІ түрін және оқулықтағы

10-мысалды қолданып жүйені шешіңдер.

ІІІ деңгей тапсырмалары

№ 135. б) { sin x cos y = 3 4 , t g x t g y = 1 2 \left\{ \begin{array}{r} \sin x \bullet \cos y = \ \frac{3}{4}, \\ tgx \bullet tgy = \ \frac{1}{2} \end{array} \right. \ теңдеулер жүйесін шешіңдер.

Нұсқау. Теңдеулер жүйесін шешудің ІV түрін, яғни бірінші теңдеуді екінші теңдеуге бөліп, (1) жүйенің түріне келтіріңдер.

Жауабы: x = ± 𝛑 𝟑 + 𝛑 ( 𝐤 + 𝐦 ) ; \mathbf{\pm}\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{3}}\mathbf{+ \pi}\left( \mathbf{k}\mathbf{+}\mathbf{m} \right) \mathbf{; } y = ± 𝛑 𝟑 + 𝛑 ( 𝐤 𝐦 ) \mathbf{\pm}\frac{\mathbf{\pi}}{\mathbf{3}}\mathbf{+ \pi}\left( \mathbf{k - m} \right) , 𝐤 , 𝐦 𝐙 . \mathbf{k, \ m\ \in Z. }

іV. шығармашылық әрекет

🗫 Топтық жұмыс.

Сынып оқушылары екі-екіден жұпқа бөлініп келесі тапсырмаларды орындайды.

Теңдеулер жүйесінің ІV түріне жүйе құрып, шешу жолын талдаңдар.

Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешудің ерекшелігі жөнінде ой қорытындылаңдар.

V. бағамдау-бағалау

🎓Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз .

№ 39 саб а қ

МҰҒАЛІМГЕ АҚПАРАТ ▽

Ұқсас жұмыстар
БАЛАБАҚШАДА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ЖҮРГІЗІЛУ ӘДІСІ
Инновациялық технологияларды пайдалану тиімділігі
Студенттерді сыныптарға бөлу
Күнделік сабақ жоспары
Мұғалімнің шығармашылық есебі
Оқушылармен топтық жұмыстарды ұйымдастырудың мәні, қиындықтары мен тиімді жолдары
Екінші Бетпе бет кезеңінде мектептегі тәжірибмізді курстағы әріптестермен бөлістік
Оқытудың функциялары
Мәңгілік ел-болашағы біртұтас ел
Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz