Файл қосу

«оң сандар және теріс сандар. координаталық түзу» тақырыбына есептер шығару

Пән: Математика

Бексолтанова Лязиза Женисхановна,
Математика пәнінің мұғаліміі,
Астана қаласы
№58 мектеп- гимназиясы

Сабақ жоспары
|Пәні |Математика |
|Сынып |6 «А», 6 «В» |
|Күні |16.10.13ж. |
|Сабақтың тақырыбы |«Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу» тақырыбына |
| |есептер шығару |
|Сабақтың мақсаты |Сабақ барысында оң сандар мен теріс сандар ережелерін пайдаланып |
| |шамалардың өзгерістерін оң сандармен жәіне теріс сандармен жазу |
| |және координаталық сәледе сандарды белгілеу дағдыларын |
| |қалыптастыру. |
|Оқу нәтижелері |Оқушылар сабақ соңында: |
| |-Оң және теріс сандарды бір –бірінен ажырата біледі; |
| |-Кейбір шамалардың сан мәндерінің оң санмен немесе теріс санмен |
| |жазуды үйренеді; |
| |-Координаталық сәуледе оң және теріс сандарды белгілеуді біледі; |
| |-Координаталық түзу, сан түзуі, координаталық ось, сан осі |
| |ұғымдары бір мағынаны беретінін біледі. |
| |-Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алады. |
| |-Оң сандар мен теріс сандарды өлшеу, есептеу жұмыстарында |
| |пайдалана алады. |
| |-Өздерін және сыныптастарын бағалай алады. |
| Дерек көзі |Оқулық, ғаламтор |
|Құрал- жабдықтар |видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, фотоаппарат, |
| |үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, |
| |бағалау парағы, көңіл-күй дидары |

|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Ресурстар |
|2 мин |1.Ұйымдастыру | Сәлемдесу тренингі | Инт. |
| |(қызығушылықты ояту) |Салем достым! (амандасады) |тақта |
| | |Сен қалдайсың? (иықтарынан қағады) | |
| | |Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) | |
| | |Мен сені сағындым! (қолдарын | |
| | |жүректеріне қояды) | |
| | |Сен келдің (қолдарын жаяды) | |
| | |Жақсы болды (құшақтайды) | |
|1 мин |2.Топқа бөлу. Әр түсті | Қағазға жазылған сандарды таңдап |Сандар |
| |сандар жазылған фигуралар|алуларына байланысты «оң сан» |жазылған |
| |таратылады. |алғандар 1-топқа «теріс санды» |фигуралар |
| | |алғандар 2-топқа, «жай бөлшектер» 3- | |
| | |топқа, «ондық бөлшектер» 4- топқа | |
| | |орналасады. | |
| | |4 топқа оқушылар топтасады. | |
| | |Бағалау критерийі: | |
| | |Білімділігі | |
| | |Ойлау жылдамдығы | |
| | |Математикалық тілі | |
| | |Топпен жұмыс жасауы | |
| | |Жекелей жұмыс жасауы | |
|3 мин |3.Үй тапсырмасын тексеру|Қатар отырған екі оқушы өзара |слайд |
| | |тексереді (жұптық жұмыс) | |
|8 мин | Топпен жұмыс-7мин. |[pic] |А4 парақта |
| |1-топқа «Топтастыру | |жазылған |
| |стратегиясы» беріледі. |2-топ. |тапсырмалар|
| |Сандардың түрлерін және |Қала атаулары | |
| |олардың қасиеттерін жазу |жылы | |
| |қажет. |суық | |
| |2-топқа кестемен жұмыс | | |
| |2012 жыл 11 қазан күні |Астана | |
| |Қазақстан қалаларының ауа| | |
| |–райы. | | |
| |3 –топ. шамаларды | | |
| |мағынасына қарай оң |Қостанай | |
| |немесе теріс санмен жазу;| | |
| | | | |
| |4 –топ. бос орындарға оң | | |
| |немсе теріс сандарды |Шымкент | |
| |жазыңдар және тиісті | | |
| |сөздерді қойып жазу | | |
| |тапсырылады | | |
| | |Алматы | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Петропавл | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3 –топ. шамаларды мағынасына қарай оң| |
| | |немесе теріс санмен жазыңдар. | |
| | |30 м биіктік | |
| | | | |
| | | | |
| | |25 градус суық | |
| | | | |
| | | | |
| | |25000 тг шығын | |
| | | | |
| | | | |
| | |3 ұпай ұтылыс | |
| | | | |
| | | | |
| | |15000 тг кіріс | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4 –топ. бос орындарға оң немсе теріс | |
| | |сандарды жазыңдар және тиісті | |
| | |сөздерді қойыңдар | |
| | |....... | |
| | |Шаруашылық пайдасы 35000 тг | |
| | | | |
| | |30000 | |
| | |Кәсіпкердің .... 30000 тг | |
| | | | |
| | |+30°С | |
| | |26 тамызда күндіз..... болды | |
| | | | |
| | |....... | |
| | |Ойпат теңіз деңгейінен 13 м төмен | |
| | |орналасқан | |
| | | | |
| |Деңгейлік тапсырмалар |Әр оқушы өз деңгейінің есебін |А4 парақ, |
| |20мин. |шығарады. |оқулық |
| |№273 /1-4/,281,№282 |Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар | |
| | |жүріп отырады. | |
|3мин |Сәйкестендіру |1.16 | Оқушылар сәйкестендіру тесті бойынша|Инт. тақта |
| |тест жұмысы |2. 97 |дәптерлеріне жауап береді, бірін-бірі|суреттер, |
| |1 .Тура бағытты|3.оң |тексереді |үлестірме |
| |білдіретін |сандар |1-3 |суреттер |
| |сандар |4.-120000 |2-8 | |
| |2.Кіріс |5.-97 |3-10 | |
| |120000тг; |6.теріс |4-2 | |
| | |сандар |5-1 | |
| |3.16градус |7.-7 |6-4 | |
| |суық; |8.120000 |7-6 | |
| | | |8-9 | |
| |4.Бәйтеректің |9.7 |9-5 | |
| |биіктігі 97м; |10.-16 |10-7 | |
| | | | | |
| |5.16 градус | | | |
| |жылы; | | | |
| |6.Шығын | | | |
| |120000тг; | | | |
| | | | | |
| |7.Қарама-қарсы | | | |
| |бағытты | | | |
| |білдіретін | | | |
| |сандар | | | |
| | | | | |
| |8.7 ұпай ұтыс | | | |
| | | | | |
| |9.Су асты | | | |
| |қайығы 97м | | | |
| |тереңдікте | | | |
| |жүзіп жүр; | | | |
| | | | | |
| |10.Олар ойынды | | | |
| |7ұпай | | | |
| |ұтылыспен | | | |
| |аяқтады. | | | |
|2 мин |8.Сергіту сәті, музыка |1-ден 5-ке дейінгі сандарды дене |компьютер |
| |қойылалы |мүшелерімен жазады | |
|5 мин |9.Әр топқа тапсырма |І топ №274-1 |оқулық |
| |беріледі (топтық жұмыс) |ІІ топ. №274-2 | |
| | |ІІІ топ №274-3 | |
| | |IV топ. №274-4 | |
| |10.Оқуға арналған үйге |1. Тақырып бойынша қайталап оқу |оқулық |
| |тапсырмалар |2. № 280 | |
|2мин |11. Рефлексия | |жапсырма |




Ұқсас жұмыстар
Математикадан сабақтар жинағы. 6 сынып
Теріс сандар тобына Топтастыру стратегиясы
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу 6-сынып
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Рационал сандар
Оқулықтан есептер шығару. Сабақтың тақырыбы
Сызықтық функция
Теріс сандар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Математика пәнінің алғырлары.есептер шығару
Пәндер