«оң сандар және теріс сандар. координаталық түзу» тақырыбына есептер шығару


Бексолтанова Лязиза Женисхановна,
Математика пәнінің мұғаліміі,
Астана қаласы
№58 мектеп- гимназиясы

Сабақ жоспары
|Пәні |Математика |
|Сынып |6 «А», 6 «В» |
|Күні |16.10.13ж. |
|Сабақтың тақырыбы |«Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу» тақырыбына |
| |есептер шығару |
|Сабақтың мақсаты |Сабақ барысында оң сандар мен теріс сандар ережелерін пайдаланып |
| |шамалардың өзгерістерін оң сандармен жәіне теріс сандармен жазу |
| |және координаталық сәледе сандарды белгілеу дағдыларын |
| |қалыптастыру. |
|Оқу нәтижелері |Оқушылар сабақ соңында: |
| |-Оң және теріс сандарды бір –бірінен ажырата біледі; |
| |-Кейбір шамалардың сан мәндерінің оң санмен немесе теріс санмен |
| |жазуды үйренеді; |
| |-Координаталық сәуледе оң және теріс сандарды белгілеуді біледі; |
| |-Координаталық түзу, сан түзуі, координаталық ось, сан осі |
| |ұғымдары бір мағынаны беретінін біледі. |
| |-Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алады. |
| |-Оң сандар мен теріс сандарды өлшеу, есептеу жұмыстарында |
| |пайдалана алады. |
| |-Өздерін және сыныптастарын бағалай алады. |
| Дерек көзі |Оқулық, ғаламтор |
|Құрал- жабдықтар |видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, фотоаппарат, |
| |үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, |
| |бағалау парағы, көңіл-күй дидары |

|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |Ресурстар |
|2 мин |1.Ұйымдастыру | Сәлемдесу тренингі | Инт. |
| |(қызығушылықты ояту) |Салем достым! (амандасады) |тақта |
| | |Сен қалдайсың? (иықтарынан қағады) | |
| | |Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) | |
| | |Мен сені сағындым! (қолдарын | |
| | |жүректеріне қояды) | |
| | |Сен келдің (қолдарын жаяды) | |
| | |Жақсы болды (құшақтайды) | |
|1 мин |2.Топқа бөлу. Әр түсті | Қағазға жазылған сандарды таңдап |Сандар |
| |сандар жазылған фигуралар|алуларына байланысты «оң сан» |жазылған |
| |таратылады. |алғандар 1-топқа «теріс санды» |фигуралар |
| | |алғандар 2-топқа, «жай бөлшектер» 3- | |
| | |топқа, «ондық бөлшектер» 4- топқа | |
| | |орналасады. | |
| | |4 топқа оқушылар топтасады. | |
| | |Бағалау критерийі: | |
| | |Білімділігі | |
| | |Ойлау жылдамдығы | |
| | |Математикалық тілі | |
| | |Топпен жұмыс жасауы | |
| | |Жекелей жұмыс жасауы | |
|3 мин |3.Үй тапсырмасын тексеру|Қатар отырған екі оқушы өзара |слайд |
| | |тексереді (жұптық жұмыс) | |
|8 мин | Топпен жұмыс-7мин. |[pic] |А4 парақта |
| |1-топқа «Топтастыру | |жазылған |
| |стратегиясы» беріледі. |2-топ. |тапсырмалар|
| |Сандардың түрлерін және |Қала атаулары | |
| |олардың қасиеттерін жазу |жылы | |
| |қажет. |суық | |
| |2-топқа кестемен жұмыс | | |
| |2012 жыл 11 қазан күні |Астана | |
| |Қазақстан қалаларының ауа| | |
| |–райы. | | |
| |3 –топ. шамаларды | | |
| |мағынасына қарай оң |Қостанай | |
| |немесе теріс санмен жазу;| | |
| | | | |
| |4 –топ. бос орындарға оң | | |
| |немсе теріс сандарды |Шымкент | |
| |жазыңдар және тиісті | | |
| |сөздерді қойып жазу | | |
| |тапсырылады | | |
| | |Алматы | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Петропавл | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3 –топ. шамаларды мағынасына қарай оң| |
| | |немесе теріс санмен жазыңдар. | |
| | |30 м биіктік | |
| | | | |
| | | | |
| | |25 градус суық | |
| | | | |
| | | | |
| | |25000 тг шығын | |
| | | | |
| | | | |
| | |3 ұпай ұтылыс | |
| | | | |
| | | | |
| | |15000 тг кіріс | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4 –топ. бос орындарға оң немсе теріс | |
| | |сандарды жазыңдар және тиісті | |
| | |сөздерді қойыңдар | |
| | |....... | |
| | |Шаруашылық пайдасы 35000 тг | |
| | | | |
| | |30000 | |
| | |Кәсіпкердің .... 30000 тг | |
| | | | |
| | |+30°С | |
| | |26 тамызда күндіз..... болды | |
| | | | |
| | |....... | |
| | |Ойпат теңіз деңгейінен 13 м төмен | |
| | |орналасқан | |
| | | | |
| |Деңгейлік тапсырмалар |Әр оқушы өз деңгейінің есебін |А4 парақ, |
| |20мин. |шығарады. |оқулық |
| |№273 /1-4/,281,№282 |Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар | |
| | |жүріп отырады. | |
|3мин |Сәйкестендіру |1.16 | Оқушылар сәйкестендіру тесті бойынша|Инт. тақта |
| |тест жұмысы |2. 97 |дәптерлеріне жауап береді, бірін-бірі|суреттер, |
| |1 .Тура бағытты|3.оң |тексереді |үлестірме |
| |білдіретін |сандар |1-3 |суреттер |
| |сандар |4.-120000 |2-8 | |
| |2.Кіріс |5.-97 |3-10 | |
| |120000тг; |6.теріс |4-2 | |
| | |сандар |5-1 | |
| |3.16градус |7.-7 |6-4 | |
| |суық; |8.120000 |7-6 | |
| | | |8-9 | |
| |4.Бәйтеректің |9.7 |9-5 | |
| |биіктігі 97м; |10.-16 |10-7 | |
| | | | | |
| |5.16 градус | | | |
| |жылы; | | | |
| |6.Шығын | | | |
| |120000тг; | | | |
| | | | | |
| |7.Қарама-қарсы | | | |
| |бағытты | | | |
| |білдіретін | | | |
| |сандар | | | |
| | | | | |
| |8.7 ұпай ұтыс | | | |
| | | | | |
| |9.Су асты | | | |
| |қайығы 97м | | | |
| |тереңдікте | | | |
| |жүзіп жүр; | | | |
| | | | | |
| |10.Олар ойынды | | | |
| |7ұпай | | | |
| |ұтылыспен | | | |
| |аяқтады. | | | |
|2 мин |8.Сергіту сәті, музыка |1-ден 5-ке дейінгі сандарды дене |компьютер |
| |қойылалы |мүшелерімен жазады | |
|5 мин |9.Әр топқа тапсырма |І топ №274-1 |оқулық |
| |беріледі (топтық жұмыс) |ІІ топ. №274-2 | |
| | |ІІІ топ №274-3 | |
| | |IV топ. №274-4 | |
| |10.Оқуға арналған үйге |1. Тақырып бойынша қайталап оқу |оқулық |
| |тапсырмалар |2. № 280 | |
|2мин |11. Рефлексия | |жапсырма |


Ұқсас жұмыстар
Математикадан сабақтар жинағы. 6 сынып
Теріс сандар тобына Топтастыру стратегиясы
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу 6-сынып
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Рационал сандар
Оқулықтан есептер шығару. Сабақтың тақырыбы
Сызықтық функция
Теріс сандар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Математика пәнінің алғырлары.есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz