«оң сандар және теріс сандар. координаталық түзу» тақырыбына есептер шығару

Бексолтанова Лязиза Женисхановна,

Математика пәнінің мұғаліміі,

Астана қаласы

№58 мектеп- гимназиясы

Сабақ жоспары

Пәні
Математика
Пәні: Сынып
Математика: 6 «А», 6 «В»
Пәні: Күні
Математика: 16. 10. 13ж.
Пәні: Сабақтың тақырыбы
Математика: «Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу» тақырыбына есептер шығару
Пәні: Сабақтың мақсаты
Математика: Сабақ барысында оң сандар мен теріс сандар ережелерін пайдаланып шамалардың өзгерістерін оң сандармен жәіне теріс сандармен жазу және координаталық сәледе сандарды белгілеу дағдыларын қалыптастыру.
Пәні: Оқу нәтижелері
Математика:

Оқушылар сабақ соңында:

  • -Оң және теріс сандарды бір -бірінен ажырата біледі;
  • -Кейбір шамалардың сан мәндерінің оң санмен немесе теріс санмен жазуды үйренеді;
  • -Координаталық сәуледе оң және теріс сандарды белгілеуді біледі;
  • -Координаталық түзу, сан түзуі, координаталық ось, сан осі ұғымдары бір мағынаны беретінін біледі.
  • -Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алады.
  • -Оң сандар мен теріс сандарды өлшеу, есептеу жұмыстарында пайдалана алады.
  • -Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.
Пәні: Дерек көзі
Математика: Оқулық, ғаламтор
Пәні: Құрал- жабдықтар
Математика: видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, бағалау парағы, көңіл-күй дидары
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Ұйымдастыру (қызығушылықты ояту)
Оқушының іс- әрекеті:

Сәлемдесу тренингі

Салем достым! (амандасады)

Сен қалдайсың? (иықтарынан қағады)

Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

Сен келдің (қолдарын жаяды)

Жақсы болды (құшақтайды)

Ресурстар:

Инт.

тақта

Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2. Топқа бөлу. Әр түсті сандар жазылған фигуралар таратылады.
Оқушының іс- әрекеті:

Қағазға жазылған сандарды таңдап алуларына байланысты «оң сан» алғандар 1-топқа «теріс санды» алғандар 2-топқа, «жай бөлшектер» 3- топқа, «ондық бөлшектер» 4- топқа орналасады.

4 топқа оқушылар топтасады.

Ресурстар: Сандар жазылған фигуралар
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:

Бағалау критерийі:

  1. Білімділігі
  2. Ойлау жылдамдығы
  3. Математикалық тілі
  4. Топпен жұмыс жасауы
  5. Жекелей жұмыс жасауы
Ресурстар:
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Үй тапсырмасын тексеру
Оқушының іс- әрекеті: Қатар отырған екі оқушы өзара тексереді (жұптық жұмыс)
Ресурстар: слайд
Уақыты: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топпен жұмыс-7мин.

1-топқа «Топтастыру стратегиясы» беріледі. Сандардың түрлерін және олардың қасиеттерін жазу қажет.

2-топқа кестемен жұмыс

2012 жыл 11 қазан күні Қазақстан қалаларының ауа -райы.

3 -топ. шамаларды мағынасына қарай оң немесе теріс санмен жазу;

4 -топ. бос орындарға оң немсе теріс сандарды жазыңдар және тиісті сөздерді қойып жазу тапсырылады

Оқушының іс- әрекеті:

2-топ.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3 -топ. шамаларды мағынасына қарай оң немесе теріс санмен жазыңдар.

:
:
:
:
:
:
:
:

4 -топ. бос орындарға оң немсе теріс сандарды жазыңдар және тиісті сөздерді қойыңдар

:
:
:
:
:
:
Ресурстар: Қала атаулары
жылы
суық
Астана
Қостанай
Шымкент
Алматы
Петропавл
30 м биіктік
25 градус суық
25000 тг шығын
3 ұпай ұтылыс
15000 тг кіріс
. . .
Шаруашылық пайдасы 35000 тг
  • 3
Кәсіпкердің . . . 3 тг
+30°С
26 тамызда күндіз . . . болды
. . .
Ойпат теңіз деңгейінен 13 м төмен орналасқан
А4 парақта жазылған тапсырмалар
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар 20мин.

№273 /1-4/, 281, №282

Оқушының іс- әрекеті:

Әр оқушы өз деңгейінің есебін шығарады.

Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар жүріп отырады.

Ресурстар: А4 парақ, оқулық
Уақыты: 3мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәйкестендіру тест


Ұқсас жұмыстар
Математикадан сабақтар жинағы. 6 сынып
Теріс сандар тобына Топтастыру стратегиясы
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу 6-сынып
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Рационал сандар
Оқулықтан есептер шығару. Сабақтың тақырыбы
Сызықтық функция
Теріс сандар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Математика пәнінің алғырлары.есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz