6-сынып математика сабақ жоспары: Оң және теріс сандар және координаталық түзу

Бексолтанова Лязиза Женисхановна,

Математика пәнінің мұғаліміі,

Астана қаласы

№58 мектеп- гимназиясы

Сабақ жоспары

Пәні
Математика
Пәні: Сынып
Математика: 6 «А», 6 «В»
Пәні: Күні
Математика: 16. 10. 13ж.
Пәні: Сабақтың тақырыбы
Математика: «Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу» тақырыбына есептер шығару
Пәні: Сабақтың мақсаты
Математика: Сабақ барысында оң сандар мен теріс сандар ережелерін пайдаланып шамалардың өзгерістерін оң сандармен жәіне теріс сандармен жазу және координаталық сәледе сандарды белгілеу дағдыларын қалыптастыру.
Пәні: Оқу нәтижелері
Математика:

Оқушылар сабақ соңында:

  • -Оң және теріс сандарды бір -бірінен ажырата біледі;
  • -Кейбір шамалардың сан мәндерінің оң санмен немесе теріс санмен жазуды үйренеді;
  • -Координаталық сәуледе оң және теріс сандарды белгілеуді біледі;
  • -Координаталық түзу, сан түзуі, координаталық ось, сан осі ұғымдары бір мағынаны беретінін біледі.
  • -Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алады.
  • -Оң сандар мен теріс сандарды өлшеу, есептеу жұмыстарында пайдалана алады.
  • -Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.
Пәні: Дерек көзі
Математика: Оқулық, ғаламтор
Пәні: Құрал- жабдықтар
Математика: видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, бағалау парағы, көңіл-күй дидары
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Ұйымдастыру (қызығушылықты ояту)
Оқушының іс- әрекеті:

Сәлемдесу тренингі

Салем достым! (амандасады)

Сен қалдайсың? (иықтарынан қағады)

Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

Сен келдің (қолдарын жаяды)

Жақсы болды (құшақтайды)

Ресурстар:

Инт.

тақта

Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2. Топқа бөлу. Әр түсті сандар жазылған фигуралар таратылады.
Оқушының іс- әрекеті:

Қағазға жазылған сандарды таңдап алуларына байланысты «оң сан» алғандар 1-топқа «теріс санды» алғандар 2-топқа, «жай бөлшектер» 3- топқа, «ондық бөлшектер» 4- топқа орналасады.

4 топқа оқушылар топтасады.

Ресурстар: Сандар жазылған фигуралар
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:

Бағалау критерийі:

  1. Білімділігі
  2. Ойлау жылдамдығы
  3. Математикалық тілі
  4. Топпен жұмыс жасауы
  5. Жекелей жұмыс жасауы
Ресурстар:
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Үй тапсырмасын тексеру
Оқушының іс- әрекеті: Қатар отырған екі оқушы өзара тексереді (жұптық жұмыс)
Ресурстар: слайд
Уақыты: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топпен жұмыс-7мин.

1-топқа «Топтастыру стратегиясы» беріледі. Сандардың түрлерін және олардың қасиеттерін жазу қажет.

2-топқа кестемен жұмыс

2012 жыл 11 қазан күні Қазақстан қалаларының ауа -райы.

3 -топ. шамаларды мағынасына қарай оң немесе теріс санмен жазу;

4 -топ. бос орындарға оң немсе теріс сандарды жазыңдар және тиісті сөздерді қойып жазу тапсырылады

Оқушының іс- әрекеті:

2-топ.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3 -топ. шамаларды мағынасына қарай оң немесе теріс санмен жазыңдар.

:
:
:
:
:
:
:
:

4 -топ. бос орындарға оң немсе теріс сандарды жазыңдар және тиісті сөздерді қойыңдар

:
:
:
:
:
:
Ресурстар: Қала атаулары
жылы
суық
Астана
Қостанай
Шымкент
Алматы
Петропавл
30 м биіктік
25 градус суық
25000 тг шығын
3 ұпай ұтылыс
15000 тг кіріс
. . .
Шаруашылық пайдасы 35000 тг
  • 3
Кәсіпкердің . . . 3 тг
+30°С
26 тамызда күндіз . . . болды
. . .
Ойпат теңіз деңгейінен 13 м төмен орналасқан
А4 парақта жазылған тапсырмалар
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар 20мин.

№273 /1-4/, 281, №282

Оқушының іс- әрекеті:

Әр оқушы өз деңгейінің есебін шығарады.

Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар жүріп отырады.

Ресурстар: А4 парақ, оқулық
Уақыты: 3мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәйкестендіру тест


Ұқсас жұмыстар
Оң және теріс сандар мен координаталық түзу: 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
6-сынып математикасы: Оң және теріс сандар, модуль және координаталық түзу - сынақ жұмысы
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Рационал сандарды салыстыру (координаталық түзу, оң және теріс сандар)
Рационал сандарды салыстыру: координаталық түзу, оң және теріс сандар, модуль
6-сыныпқа арналған Координаталық түзу, рационал және бүтін сандар бойынша ашық сабақтар жинағы
Оң және теріс сандар: түсінігі және белгіленуі
Оң және теріс сандар: анықтамасы, жазылуы және қолданылуы
6 сыныпқа арналған Оң және теріс сандарға есептер шығару қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып математика: Теріс сандарды қосу - сабақ жоспары
Рационал сандарды салыстыру: координаталық түзу, таңба және модуль
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz