Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар, 4 сынып

Қазақбаева Жанар
Жаңаөзен қаласы
№12 бастауыш мектеп
4 «б» сыныбына арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары.
2 апта
18. 10. 2013ж
Оқулық81-82б, слайдтар, Қалмақан Әбдіқадыровтың, Қажымұқанның суреттері, бейне жұмбақ, интертақтада топтастыру стратегиясы
«Бастауыш сынып әдістемесі; №3 2012ж
Бейнежазба арқылы жаңа ұғымды түсінуін жеңілдету;
Диалог әдісін қолдана отырып әңгіменің негізгі идеясын түсіну, сыни ойлау арқылы өз ойын тұжырымдауға үйрету;
Сомдау барысында әртістік қабілеттерін дамыту;
Сөйлеу дағдыларын зерделеу; тапсырмалар бойынша формативті және жиынтық бағалауға үйрету
Қ. Әбдіқадыровтың өмірімен танысады.
Қажымұқан туралы мәліметтерін толықтырады. «Жиб-жица» күрес түрлерімен танысады, ойлары толысады.
Өз ойларын ортақ пікірге тоғыстыра біледі;
Шыдамдылықпен тыңдап, пікірін қорғап кері байланысқа үйренеді.
Сахналау шеберліктерін жетілдіреді.
Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді
Талап етпей мұратқа жетпес .
Қоянды қамыс өлтіреді.
Жігітті намыс өлтіреді.
1 тапсырма: Бейнесөз: палуан. 5 мин
Палуан дегенді қалай түсінесің?
4 тапсырма: 1-топ. Үш палуан арасындағы диалог. 3 мин
2-топ. Жиб-жица күресі 3 мин
3-топ. Мақалдың жалғасын
тауып, мағынасын ашу. 5 мин
4-топ. Шиеленісу-мәтіннен табу. 5 мин
2 тапсырма: Қажымұқан кім? Ол жөнінде не
білесің? 10 минут
1, 2, 3, 4 санау арқылы 4 топқа бөлінді 2 мин.
1 тапсырма . АКТ модулін пайдаланып бейнесөзді шешу арқылы «палуан» деген сөзді шығарды . 5 мин
Ой қозғау! «Палуан» дегенді қалай түсінесің? Топтастыру
Қажымұқан
шыдамды күшті
батыр чемпион
алып
күресші
төзімді
қайсар
2 тапсырма . Қажымұқан кім? Ол жөнінде не білесің ?10 мин Әр топ постермен қорғады.
3 тапсырма . Мақсат қойып мәтінді оқу. 6 мин
-Сергіту сәті.
4 тапсырма :
1 топ . Диалог. Үш палуан арасындағы әңгіме 3 мин
2 топ . Жиб-Жица күресі туралы айту 3 мин
3 топ . Мақалдың жалғасын тауып, мағынасын ашу. 5 мин
Қоянды қамыс өлтіреді,
Жігітті намыс өлтіреді.
4 топ . Мәтіннен оқиғаның шиеленіскен жерін тауып. оқу. 3 мин.
Қажымұқан оны оң тізесімен иығынан басып, сол аяғымен желкесінен тіреп тұрып, сол қолымен, Сар-Кек -Кидің үстіңгі ерні мен мұрнын қоса қабат кейін сыдырып барады . . .
Бағалау : Постер қорғаушы топты басқа топтар бағалап және өз ойларымен толықтырып отырды. Топ басшылары өз тобына бағалау бетшесіне баға қойып отырды.
Үйге тапсырмаға әңгімені жүйелі мазмұндауға, Лондон олимпиадасының толағайлары туралы деректер жинау, Қажымұқанға өлең құрастыру, мінездеме және
Сар-Кек-Киге мінездем беру тапсырылды .
Сабақты кесте бойынша бекіту.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz